Relanti neregulat motor rece
![]() ![]() ![]() |
Relanti neregulat motor rece
pfarcutiu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|||
Relu11 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Termostat blocat pe deschis sau defect.
|
--------------------
.
.
.
|
|
pfarcutiu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
Poate sa influenteze termostatul stricat mersul la relanti? Ma refer la fluctuatiile de turatie?? Stie cineva vreun tutorial cu schimbatul de termostat? Curge tot antigelul din motor la schimbare termostat???
This post has been edited by pfarcutiu: 24 Nov 2011, 16:19 |
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Dupa momentul in care ar fi trebuit sa se incalzeasca motorul - da.
Daca masina e pe benzina stiu sa-ti spun si e simplut. Daca e diesel nu stiu. Nu se scurge tot lichidul, dar vreo 2-3 L lejer. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
pfarcutiu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
Din pacate e diesel 1,5dci 85cp. Astazi dupa 25km de mers acul nu a trecut de 3 liniute iar cand m-am oprit la semafor a scazut la 2,5 liniute si cand a ajuns la doua a crescut relantiul la 1000.Probabil ceva functie din ECU casa se incalzeasca motorul.
Dar nimeni nu mi-a raspuns de ce am dimineata dupa ce pornesc motorul relantiul neregulat????? Variaza intre 800-1000 de mai multe ori dupacare se opreste iar incepe.Asta face in fiecare zi masina pana ajunge la prima linuta. This post has been edited by pfarcutiu: 25 Nov 2011, 14:27 |
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|
tonyzg |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 12 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate asa patesc si eu inca de anul trecut. Am tot diesel 1.5 dci 85 cai. Am fost cu ea in service, mi-au verificat injectoare, pompa de injectie, si fel de fel de parametrii si degeaba; tot nu i-au dat de cap. Si a mea face la fel: o pornesc la rece, creste relantiu la 1000 si cand o apuca pe ea mai scade la 800 si apoi urca la loc. Mi-au zis ca sa o las asa ca nu are nimic
![]() Daca afli de la ce e, te rog sa imi spui si mie. |
--------------------
Clio
Symbol
1.5 dci 85cp 2008 Dacia 1310 1997
|
|
reptileq |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cam la fel si la mine, acelasi motor. Pana se incalzeste se mai balbaie, daca e frig afara si conduc "linistit" la drum lung scade temperatura la lichidul de racire; la service mi-au zis aceleasi chestii, ca ar fi ok, ca e motorina din rezervor rece & stuff...
|
--------------------
Renault
Megane RS 265 Cup
2013
|
|
Gabriel R |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Salut,
Am si eu o problema la relanti. De cateva saptamani de cand a scazut temperatura, dimineata la rece motorul are niste intreruperi oarecum ciclice (la 20-25 de sec) care insa dispar cand acesta se incalzeste. Motorul cand il pornesc sta la turatie normala de motor rece 950-1000 de ture, apoi la intervalul de timp mentionat cade pret de o secunda la 700-750 de ture ca si cum ar tinde sa se opreasca apoi iar urca la 950-1000 de ture si o tine tot asa pana se incalzeste. Masina porneste si consuma normal, nu scoate fum, etc... Aveti idee de la ce ar putea fi ? |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 85hp
2007
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Cam asa facea si masina mea (se simteau niste "balbaieli" la relanti, dar turometrul nu varia) cand am alimentat de la Petrom si am mers mult prin oras. Cu motorina de la Rompetrol sau OMV nu a mai facut. Daca si cu alta motorina face la fel probabil ca e de la regulatorul de presiune, poate reusesti sa il cureti si sa vezi daca mai face asa.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Gabriel R |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Multumesc pentru sfat Synyster . De alimentat , alimentez numai de la Mol . A mai desfacut cineva regulatorul de presiune si l-a curatat ? Este o operatie complicata ? Am de gand sa ma duc cu masina la reprezentanta la tester poate asa voi elucida problema .
|
--------------------
renault
symbol 1.5dci 85hp
2007
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Am avut aceeasi problema, am rezolvat-o ieri. Se cheama inlocuit regulator de presiune. Poti sa incerci si o curatare, dar un coleg zicea ca dupa un timp i-a aparut iar fluctuatia de ralenti.
Regulatorul l-am luat cu 345 lei + 50 lei manopera la service. Am detaliat in jurnalul de bord mai multe. EDIT: cati km ai la bord? Mie imi facea figurile cu fluctuatiile de pe la vreo 60000, dar abia acum aproape de 69000 am schimbat regulatorul. This post has been edited by S4b1n: 29 Dec 2011, 21:36 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Gabriel R |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 November 08 From: Ploiesti ![]() |
S4b1n, masina are 67000 . M-am programat deja la Serus Ploiesti pentru tester . Zici ca la reprezentanta era destul de scump regulatorul de presiune . Spune-mi si mie ,te rog , de unde l-ai cumparat ?
|
--------------------
renault
symbol 1.5dci 85hp
2007
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
L-am cumparat de la un magazin de piese auto specializat Dacia, din Craiova, 345 lei. E aceeasi piesa si pe dci-urile de la Dacia. Poti sa intrebi deja pe la magazine de regulator presiune injectie, pentru ca aproape sigur asta e problema.
Deci ai kilometraj apropiat de al meu, probabil si tu ai mers ceva pana sa iti dai seama ca face asa, sau pana sa inceapa sa faca mai rau incat sa-ti dai seama. La mine pe tester varia presiunea la ralenti vreo 70 bari, 190-260 bari. Ori au avut cele fabricate prin 2007 problema asta ori nu stiu ce sa zic. Ciudat ca pana acum nu prea am vazut discutie pe forum despre piesa asta. Sa-mi spui de curiozitate cat te costa diagnoza, piesa si inlocuitul, sunt curios daca difera preturile. Diagnoza la mine a fost parca vreo 120 lei. |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Gabriel R |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Revin cu noutati ! Am fost la Serus Ploiesti unde in urma diagnozei ,care a costat 30 de lei , s-a constatat ca intradevar regulatorul de presiune se face vinovat de acele fluctuatii . In cazul meu undeva la 25 - 30 bari sub presiunea standard de 260 de bari din pompa de injectie . Mecanicul de acolo mi-a spus ca nu este asa de grav si ca mai pot merge asa o perioada neimpunandu-se inca schimbarea regulatorului si e posibil ca acesta sa-si revina de la sine ( mersul mai turat ar ajuta ca debitul marit de motorina sa inlature murdaria acumulata in sita regulatorului ).
Concluzie -voi schimba regulatorul de presiune numai daca fluctuatiile acelea la relanti vor creste in intensitate . Am gasit pe net ( http://www.piesenet.ro/Sistem-Alimentare-C...-1.5-dCi-Delphi ) cu 300 de lei ,la reprezentanta costa in jur de 500 de lei . Mutumesc mult S4b1n si Synyster pentru ajutorul acordat . |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 85hp
2007
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Mda, diferenta frumoasa de pret la diagnoza, 30 - 120.....
Intensitatea fluctuatiilor nu cred ca va scadea, cel putin la mine parca s-a tot intensificat, si nu avea cuplu motorul la turatii joase, adica plecam greu de pe loc. De mers, am mers si turat, saptamanal aproape fac 500 km extraurban mergand cu 2700-3000 de ture 100km pe autostrada, si ma las frecvent la ea.. dar atata timp cat inca ti se pare ca poti pleca ok de pe loc, nu cred ca e problema. La mine in special la rece simteam ca nu prea face fata la plecarea de pe loc. |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
avrambogdan |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 January 09 ![]() |
Salutare,
Si eu am aceeasi problema cu relantiul la rece. Mie mi-a facut de pe la 20-30k km, dar am ajuns la 90k si deja se intensifica; adica de genul a aprox 200 ture per sec. Asta numai la rece, cand se incalzeste e totul ok. Si mie mecanicul mi-a zis acelasi lucru; regulatorul de presiune trebuie schimbat. O sa ma ocup si de aceasta problema in viitorul apropiat si va spun cum e dupa. Beleaua mea acum este servodirectia, se pare ca raba vireaza mai usor decat mine. O sa caut topicul sa vad ce naiba ii fac. 14 Jan 2012, 12:46: Apoi cu termostatul e la fel. Trebuie s-o calc sa poata sari de 3 linii; alfel iarna nu sare de 2 linii. Vara se duce pana la 4. Este simplu de schimbat, dar rezolva problema? Stiti ca sunt doua feluri de termostate, pentru zona rece (deschid mai tarziu) si pentru zone calde (deschid mai devreme)? Teoretic noi avem pentru zona calda. Se poate sa se fi decalibrat, sa deschida mai devreme. Sa nu mai zic de caldura iarna, care e un cosmar pana se incalzeste in habitaclu. Traiasca aerul conditionat care dezabureste, altfel mergeam cu geamurile deschise, ca la Dacii. This post has been edited by avrambogdan: 14 Jan 2012, 12:46 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007, 1.5dci, 85CP
- PH-10-UNF
|
|
reptileq |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
De cand cu temperaturile astea am inceput sa vad alte probleme. La prima pornire dimineata dupa o zi - doua de repaos am caderi de putere si in sarcina. Imi acelereaza asa in suturi, se simte mai ales de pe la 2000 de rpm si asta doar pana se incalzeste. Poate fi tot regulatorul de presiune? Nu stiu daca are legatura, la ultima revizie (60k) s-a umblat la chestiile normale, distributie, filtru motorina etc. Inainte de asta nu am vazut nimic de genul, si iernile trecute a fost totul ok. O sa incerc sa ajung si la o diagnoza. |
--------------------
Renault
Megane RS 265 Cup
2013
|
|
ady24 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
In acest caz as recomanda o diagnoza pentru a se vedea daca exista presiune constanta in pompa. De asemena as recomanda si verificarea egr'ului daca deschide sau inchide si mai ales in ce moment. Toate acestea se pot vedea numai la cineva care stie sa citeasca datele motorului in timp real.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
E foarte probabil sa fie regulatorul, vad ca deja devine un trend regulatorul defect la 1.5 dci 85cp 2007-2008, putin dupa 60000km, insa fara o diagnoza nu poti sa fii sigur.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
pfarcutiu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
Revin cu noutati.Am bagat nasina in service Renault in germania me motivele de mai sus.Mi-au pus un soft nou la motor asta au primit indicatii de la Renault dar probleme nu sa rezolvat total in sensul ca tot are acele caderi de turatie dar mai mici.Relantiul dupa noul soft sta mai mult pe 1000rpm.Miercuri m-au chemat din nou pt ca : vine un specialist care se ocupa numa de cazuri dinacestea deosebite.(sunt curios ce va gasi specialistul saptamanaviitoare)Ei nu au gasit nimic in calculator.I-am intrebat daca nu trebuie schimbate bujiile si mi-au spus ca nu se schimba la nr. de km. ci cand apare eroare pe bord
![]() ![]() A si apropo de serviceurile din germania renault: mi-au rupt o ureche de la capacul motor au lipito cu lipici si au puso inapoi.Problema e ca romanul se mai uita ce sa facut in service.Asa ca m-am dus inapoi si am cerut alt capac.Nu au comentat nimic si-au cerut scuze si au comandat altul. This post has been edited by pfarcutiu: 7 Feb 2012, 10:28 |
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Nu prea e normal ce spui despre termostat. Ar trebui sa se incalzeasca in mai putin de 10 km.
Referitor la bujii, apare eroare pe tester daca e arsa una din ele. Si la tine problema cu fluctuatiile ar trebui sa fie tot din regulatorul de presiune.. |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
pfarcutiu |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
Termostatul cica ar fi acuma nou.Pe furtune se vede ca au fost toate umblat la ele.In acccelerari brutale temp urca pana la 3 linii dupa care la mers usor scade la 2 sau 1,5.Nu poate sa fie de la termoplonjoanele care incalzesc apa????Eu asa stiu ca are masina asa ceva.
|
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Din ce spui tu, termostatul pare sa fie defect. Si al meu e putin defect, dar imi deschide la 3 linii (70 grade) in loc de 4, dar nu prea scade sub 3 linii deloc. Nu e normal fenomenul, atrage-le atentia. Nu stiu nimic despre termoplonjoane, daca au masinile noastre
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
1.5dci de pe Clio si Symbol nu au termoplonjoane. Posibil la cele de pe Megane si Laguna sa existe.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
reptileq |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Din cate am mai citit pe forumul colegilor de la Dacia, problema legata de afisarea temperaturii in bord pt dci apare si la ei dar ar fi o chestie legata de calibrarea afisajului. La 2 linute temperatura lichidului de racire ar fi undeva ~83 grade iar la 4 ar ajunge ~89-90. Acum poate sunt diferente, la Logan stiu ca afisajul este electronic nu analog.
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...dpost&p=1672387 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...dpost&p=1308906 |
--------------------
Renault
Megane RS 265 Cup
2013
|
|
pfarcutiu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
Revin cu noutati. Dupa doua saptamani de stat in service in sfarsit e si amsina mea reparata.Au schimbat regulatorul de presiune la insistenta mea (Multumesc celor de pe forum) dupa care masina nu a mai pornit decat in 3 cilindri. Murise un injector.Au schibat si un injector pe garantie si acum relantiul e ok nu mai fluctueaza.Intrebarea mea la service a fost de ce nu au schimbat toate 4 injektoarele??????Raspunsul lor a fost ca la unele motoare se schimba toate 4 odata la altele nu si ca renault asa ar fi dat indicatii sa schimbe doar uŽn injector.
|
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Care a fost cauza schimbarii injectorului? Ce a determinat defectarea lui?
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
pfarcutiu |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 08 ![]() |
Salut!
Pur si simplu dupa montarea regulatorului de presiune mi-au spus ca masina a pornit in 3 cilindri si ca murise injectorul de pe cilindrul 3.Masina merge momentan ok dar cand accelerez si trec de 2500 de ture incepe sa se auda un tacanit ca de avans.Sunt injectoarele???Sunetul l-am mai auzit si inainte de reparatie din cand in cand, dar acuma se aude la fiecare accelerare cu pedala in fund dupa 2500 de ture.Daca accelerez progresiv nu se aude. Sa fi pus ceva solutie de curatare in rezervor ???? |
--------------------
renault,
clio symbol,megane
2009 expression ,2007 expresion
- ar76med
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
ai un injector care nu tine presiune, si nu lucreaza cum trebuie.
adu-o la turatia resp sa auzi tacanitul, tine-o asa si scoate pe rind mufele electrice. cind dispare, ala e defect. dupa care reparat injectorul. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
djraoulus |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 June 09 ![]() |
Asa face si a mea de noua dimineata cand sunt temperaturi negative.
Regulatorul ar fi problema ? |
--------------------
Renault
Symbol Music
2008 1.5 dci 65 climatronic
- B-97-klio.gt
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 23:08 |