Start and stop Clio 4
![]() ![]() ![]() |
Start and stop Clio 4
robespierre |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|||
vulturu78 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 11 October 10 ![]() |
sal, eu am avut pe mana vreo 2 sapt un clio4 ca al tau.
de la inceput S&S mi s-a parut cam frectie. dar am zis sa fiu verde si l-am lasat activat. la un moment dat m-am facut rosu in intersectie : nu mai vroia sa porneasca. cam 20 secunde a tinut gluma.. dupa, am mers numai cu S&S dezactivat. This post has been edited by vulturu78: 17 Oct 2013, 11:28 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 2019
0.9
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#3
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
E cineva din Bucuresti cu problema asta?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Eu nu am condus Clio IV, dar va spun ca la Octavia 3 sistemul start and stop functioneaza impecabil. Se opreste invariabil cand stai cu masina la relanti, si cum o bagi in viteza si apesi acceleratia, motorul porneste. Este chiar sistem Stop, Start, Stop, Start...Nu este deloc frectie, chiar poti sa faci economii de combustibil.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
vallixx |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Si uite cum am mai acumulat un post abolut degaba....
![]() Daca iti zic ca dupa mine e un post aiurea iar o sa sari in sus, probabil sunt eu rau si am ceva cu tine, nu ? Stim cum ar trebui sa functioneze un sistem start-stop, iar daca nu stim cautam pe gugal. Iar topicul se numeste Clio 4 nu Octavia 3. Si prima fraza din postul pe topicul CLIO 4 zice asa: "Eu nu am condus Clio IV....." This post has been edited by vallixx: 17 Oct 2013, 16:31 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
lucianm |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 17 Oct 2013, 15:35) Nu este deloc frectie, chiar poti sa faci economii de combustibil. Da, un litru pe luna ![]() |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#7
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
De parca ar fi aceleasi cu versiunile fara stop and start
![]() Cand ai bateria descarcata nu o sa iti intre stop auto pana nu se incarca. Masina stie starea bateriei si consumul de curent. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(vallixx @ 17 Oct 2013, 16:18) Si uite cum am mai acumulat un post abolut degaba.... ![]() Daca iti zic ca dupa mine e un post aiurea iar o sa sari in sus, probabil sunt eu rau si am ceva cu tine, nu ? Stim cum ar trebui sa functioneze un sistem start-stop, iar daca nu stim cautam pe gugal. Iar topicul se numeste Clio 4 nu Octavia 3. Si prima fraza din postul pe topicul CLIO 4 zice asa: "Eu nu am condus Clio IV....." daca am scris aiurea, am scris 3 randuri. Tu in schimb ai scris 6. E o diferenta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
hellcat |
![]()
Post
#9
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ultima strigare...
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
lucianm |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 18 Oct 2013, 05:24) De parca ar fi aceleasi cu versiunile fara stop and start ![]() Cand ai bateria descarcata nu o sa iti intre stop auto pana nu se incarca. Masina stie starea bateriei si consumul de curent. Sigur nu sunt aceleasi, au alt cod ![]() Intreaba un taximetrist ( ca astia au multe start/stop pe zi ) de cate ori au schimbat bateria si carbunii la electromotor ![]() |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#11
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
mere cu pere
Dupa cum am spus, sunt diferite. Niste masini neingrijite si care nu sunt facute sa fie utilizate cum le folosesc taximetristii sunt intotdeauna un exemplu bun. http://www.rombat.in/index.php/ro/noutati/...t-stop-01032012 http://www.globaldenso.com/en/newsreleases/110914-01.html This post has been edited by spy_oh_joy1389: 18 Oct 2013, 16:59 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
RazvanIV |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 October 13 ![]() |
Am si eu sistemul "Start and Stop" la Clio 4 si functioneaza impecabil, nicio problema pana acum.
|
--------------------
Renault
Clio 4
2013/Dynamique
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#13
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Ce motorizare ai, Razvan?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
RazvanIV |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 October 13 ![]() |
Tce 90.
|
--------------------
Renault
Clio 4
2013/Dynamique
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Va scriu si eu in numele unui coleg cu clio IV 1.5 dci 90 cp. Niciun rateu pana acum cu sistemul, singura problam majora fiind un soricel poposit pe scutul motorului. In rest, nicio troncaneala, singura remarca pe care a avut-o este ca de la un timp motorul e mai zgomotos ca la inceput.(aici nu stiu ce sa zic, ca el a trecut de pe benzina pe diesel)
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
pai si vara la 37 grade afara,50 in masina, iti mai vine sa lasi activat Start/Stop?
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Te referi cumva la faptul ca te lasa vara fara a/c?
Pai asta e una din excluderi, ai a/c-ul pornit - sistemul devine inactiv. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
adica vara nu poti folosi S/S.mai bine.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
RazvanIV |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 October 13 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 4
2013/Dynamique
|
|
hellcat |
![]()
Post
#20
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Poate ventilatorul sa-ti dea aer, compresorul nu prea vad cum sa ramana cuplat.
Sa puna cineva din manualul de utilizare modul de functionare a sistemului, sa vedem exact ce excluderi are. Eu am folosit la o marca japoneza acest sistem si are o sumedenie de situatii cand se dezactiveaza: cand temp lichidului de racire e sub 60 grade, a/c pornit, dezaburire pornita, cand incarcarea pe alternator depaseste o anumita valoare, temp exterioara sub 4 grade, etc. This post has been edited by hellcat: 23 Oct 2013, 08:51 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Fabu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 21 November 06 From: Timisoara ![]() |
Salutare.
Din manualul de aici: http://www.renaulteurodrive.com.au/handbooks.aspx , pagina 2.7 (modul de functionare Stop and Start incepe de la pagina 2.6): Depending on the vehicle, certain conditions prevent the system from using the engine standby function, including when: – reverse gear is engaged; – the bonnet is not locked; – the driver’s door is not closed; – the driver’s seatbelt is not fastened; – the outdoor temperature is too low or too high (less than around 0 °C or higher than around 30 °C); – the battery is not sufficiently charged; – the difference between the vehicle interior temperature and the automatic climate control instruction is too high; – the “Clear View” function is activated (please see the information on “Air conditioning” in Section 3); – the engine coolant temperature is too low; – automatic particle filter cleaning is underway; or – ... |
--------------------
Renault
Clio 4
2014 Dynamique EDC, 1.5 dCI, 90 CP
|
|
RazvanIV |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 October 13 ![]() |
Nu zice nimic de compresorul de aer conditionat.
Nu mai cita postul anterior, mai ales daca e kilometric. Incarca firul discutiei si o face greu de urmarit! This post has been edited by hellcat: 23 Oct 2013, 12:15 |
--------------------
Renault
Clio 4
2013/Dynamique
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#23
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Daca e nevoie sa porneasca compresorul iti va porni motorul. La fel daca e nevoie sa fie pornit ca sa iti faca rece, o sa ai Stop Auto Unavailable.
Conditiile sunt incluse aici: – the difference between the vehicle interior temperature and the automatic climate control instruction is too high; Apasa dezaburire fata sa vezi cum o sa iti porneasca motorul ca are nevoie de compresor. La fel e si povestea cu rezistentele de incalzire la diesel. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 23 Oct 2013, 12:08 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
Pe Clio meu, desi are doar aproape 1000km, sistemul S&S functioneaza conform manualului...se opreste de fiecare data, porneste la atingerea ambreiajului...a pornit singur de cateva ori datorita ventilatiei/AC pornit.
Un lucru pe care l-am observat...pe 0,9 TCe este instalata o baterie de 60Ah (pe Dci am vazut ca e de 70 Ah) fabricata de Varta pentru Renault. Model L2 EFB 60Ah 510A (EN) 24410 8276R cu EFB (enhanced flood battery). _PEF0149.jpg ( Size: 666.25k ) Number of downloads: 1327 Descrierea tehnologiei EFB: "Bateria VARTA Start-Stop cu tehnologie EFB este corelată perfect la funcția standard Start-Stop. Atunci când motorul este decuplat ea alimentează cu fiabilitate consumatorii electrici cu curent și asigură repornirea motorului în fracțiuni de secundă. Pe lângă aceasta ea deține o rezistență la cicluri dublă față de bateriile convenționale și poate fi descărcată mai adânc fără a-și pierde funcționalitatea. Tehnologie EFB (Enhanced Flooded Battery) optimizată cu separator „Scrim“ din poliester special. Tehnologia cea mai nouă de echipare primară a vehiculelor standard Start-Stop. Rezistență la cicluri dublă față de bateriile starter convenționale Capacitate de încărcare ridicată pentru recuperarea mai rapidă a energiei pe timpul deplasării. Rezistență la înclinații până la 55° Putere de pornire bună Durată de funcționare ridicată Absolut fără întreținere curentă" Varta mai are un tip de baterii pentru S&S cu tehnologie AGM VARTA Start-Stop Plus este solutia perfecta pentru vehicule care poseda la bord tehnica extinsa Start-Stop cu recuperarea energiei de franare si alte tehnologii suplimentare de economisire a carburantului. Acestor solicitari pot rezista numai bateriile VARTA Start-Stop Plus cu tehnologie AGM special dezvoltate in acest sens. In comparatie cu VARTA Start-Stop, VARTA Start-Stop Plus este mai puternica, mai multifunctionala si capabila sa aprovizioneze cu fiabilitate mai multi consumatori de curent. VARTA Start Stop Plus poate reactiona chiar si intr-o stare de incarcare scazuta. AVANTAJELE VARTA START-STOP PLUS IN ANSAMBLU: Tehnologie AGM inovativa cu separator de vata special Tehnologie de echipare primara actuala pentru vehicule cu tehnologie extinsa Start-Stop Rezistenta de 3-4 ori mai mare la cicluri care face fata tuturor vehiculelor Start-Stop si de lux Capacitate de incarcare ridicata pentru preluarea suplimentara a energiei din recuperarea energiei de franare. 100 % rezistenta la rasturnare si scurgere precum si la inclinatii de 360° Putere de pornire foarte buna chiar si in stare de incarcare slaba. Durata de functionare ridicata Absolut fara intretinere curenta Renault zice ca Clio are un "energy recovery system", oare de ce nu au pus o baterie care se "impaca mai bine" cu acest sitem. Eu pana acum nu mi-am dat seama daca si cum functioneaza aceasta recuperare de energie. This post has been edited by ionutmar: 26 Jul 2014, 22:20 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Renault zice multe protii pentru marketing, dar aia cu frana regenerativa daca zici, e cam exagerta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#26
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Teoretic chestia cu incarcare la franare se aplica la masinile electrice (Tesla S) si la cele hibrid (Toyota Prius)
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Darian01 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 7 July 13 From: Hunedoara ![]() |
Despre Start & stop si catalogul VARTA
Attached thumbnail(s) RenaultEnergy0.9TCE_img4.jpg_12.9tce_img4.jpg ( Size: 296.41k ) Number of downloads: 1310 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Sedan
2021 / 1.3 TCe
- nr. rosu
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
Salut! Am un Clio Estate 0.9 TCE de doua luni. Nu stiu cum functioneaza la voi modul Start&Stop, dar la mine imi functioneaza foarte rar, si doar la drumuri foarte lungi. 99% din timp imi apare AUTOSTOP UNAVAILABLE! De exemplu, daca plec de pe loc, conduc 2-3 km, si opresc, o las la liber si iau piciorul de pe ambreiaj, la voi se comuta start and stop?
|
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
Darian01 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 7 July 13 From: Hunedoara ![]() |
Functionarea Start & Stop e conditionata de gradul de incarcare a bateriei.
Posibil ca dupa curse de 2-3 km, cu mai multe opriri si porniri, la un moment dat sa fie AUTOSTOP UNAVAILABLE. Mai ales daca zici ca mergi cu ea scoasa din viteza. Recuperarea de energie se face in regim de frana de motor! Deci n-o mai lasa ,,liber", si mergi cu ea in frana de motor (mai ales ca in vitezele 4 si 5, aceasta ,,frana" abia daca se simte). In plus, mersul in frana de motor e mai economic (consum 0%). Daca mergi cu ea scoasa din viteza, masina consuma astfel incat sa mentina motorul la turatia de ralanti (800-900 rot/min.). Nu mult, dar...consuma. Daca ai dubii privind functionarea, du-te la reprezentanta sa ti-o verifice cu testerul. De asemenea, trebuie verificata si starea bateriei. Chiar daca e noua, poate oferi surprize neplacute. PS. Pentru un bun rodaj al motorului e recomandabil, acum la inceput (macar cei 3000 km, cat zice manualul de intretinere), sa se faca cu masina curse pe distante mai lungi, in regim de utilizare moderat si constant, astfel incat motorul sa functioneze la temperatura optima (temp ulei=80-90 grd. Celsius). Adica drumuri extraurbane cu trafic redus. Atunci si acumulatorul ar intra in parametrii nominali de functionare, si probabil si functionarea start & stop ar fi OK. This post has been edited by Darian01: 6 Aug 2014, 18:46 |
--------------------
Renault
Megane 4 Sedan
2021 / 1.3 TCe
- nr. rosu
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
Ma refer ca o las la liber cand opresc masina, ca sa poata intra in functiune start in stop. Merg destul de des in frana de motor, nu cred ca asta e problema, si drumuri lungi, am fost pana la munte si inapoi si start and stop nu a functionat niciodata. Am fost la ei, mi-au resoftat R-Link-ul, dar nici un rezultate. Plus, cred ca am probleme cu caseta de directie, deoarece la gropi se aud cateva batai suparatoare.
|
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:19 |