Problema debitmetru 1.5dci
![]() ![]() ![]() |
Problema debitmetru 1.5dci
crystygye |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|||
S4b1n |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Am impresia ca ambii senzori din zona aia, acela in forma de T, cel din linkul de aici, cat si cel de care zici acum sunt conectati prin firele care se vad tot in poza asta, in racordul ala de plastic. Sper sa nu ma insel. Nu m-am uitat mai departe unde duce racordul, insa cand cobor mai tarziu la masina o sa mai fac o poza ca sa te lamuresc.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
crystygye |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Mersi frumos de tot.astept poza.
|
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Am facut mai multe.
In prima se vede cum vin impreuna cele 2 fire pentru cei 2 senzori. Apoi in poza _109 se vede cum se unesc cu mai multe fire, si in _110 pot sa presupun ca pleaca spre calculator. Mergeau in acele 3 "cutiute" din spatele bateriei, mai precis in cea din mijloc pareau ca intra, insa nu pot fi sigur de asta pentru ca erau destul de multe cabluri acolo. Sper ca te vor ajuta pozele, din pacate mai mult nu se vedea, poate o schema electrica ar fi mai buna. 29042012104.jpg ( Size: 843.57k ) Number of downloads: 2633 29042012105.jpg ( Size: 794.87k ) Number of downloads: 2854 29042012107.jpg ( Size: 815.38k ) Number of downloads: 2692 29042012109.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 2597 29042012110.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 2546 29 Apr 2012, 19:29: Am gasit si ceva despre unde se conecteaza chestiile la calculator: 29 Apr 2012, 19:31: Am gasit si niste poze despre cum se conecteaza astea la calculator: This post has been edited by S4b1n: 29 Apr 2012, 18:31 Attached thumbnail(s) RTA_Renault_Clio_2_Phase_2_Diesel.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 872 RTA_Renault_Clio_2_Phase_2_Diesel2.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 584 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
crystygye |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum vezi la mine senzorul de debitmetru difera.e mai simplu si micut fata de al tau.Eu am varianta de 82cp cu intercooler.
Am printat pozele si voi cobori la masina sa vad ce si cum. Eu la mine am vazut doar 3 mufe: una ptr egr, una ptr senzorul ala de pe capacul filtrului de aer si un senzor la un furtun care mi se pare ca are legatura cu intercoolerul. Sper sa rezolv ceva... |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
crystygye debitmetrul din poza ta este pentru motorul de 65 cp (fara intercooler)... exact aceelasi model am eu pe masina mea
|
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Senzorul incercuit cu rosu nu este debitmetru este un senzor care masoara temperatura aerului in acea sectiune(este folosit pentru a calcula densitatea aerului astfel determinand si cantitatea de oxigen din el),cele care nu au acel debitmetru au un senzor map(masoara presiunea absoluta in colector) este cel dreptungiular care vine acel furtunas.Sant masini care folosesc debitmetru(Mass air flow,M.A.F) altele M.A.P(Mainfold absolute pressure) cat si amandoua in paralel.Bafta.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
crystygye |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
E clar a mea nu foloseste ala.Am cautat de am inebunit.am dat tot jos si nu exista mufa ptr ala.
--- Atunci care sa fie problema cu limitarea asta de 120km/ora..inainte imi dadea testaru lipsa senzor ala de pe carcasa filtrului de aer, dar l-am cumparat si acuma testaru nu mai da erori. Dar nu trec de 120km/ora. Sa am vreun furtun fisurat si sa piarda aerul? Ca am auzit ca si asta ar fi o cauza. Doar in treapta a 5 de viteza am problema asta.In primele 4 trepte trage de rupe pamantul, iar turbina se aude bine rau, adica nu exista nici o sansa ca turbina sa fie de vina. (mai ales ca e noua.am mers cu turbina noua max 300km) This post has been edited by crystygye: 29 Apr 2012, 21:21 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Dar cu a 4-a poti trece de 120? Adica nu inteleg de ce natura e limitarea asta... cu a 4-a la 120 ar trebui sa ai ~3700 ture si cu a 5-a ~ 2750. De la 100 la 120 km/h cum accelereaza?
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Daca ai ddt 2000 poti vedea in timp real presiune turbinei la motorul pe care il ai in semnatura trebuie sa fie in jur de 1.2 1.3 bar deci presiunea absoluta in galeria de admisie in jur de 2.2 2.3 bar.Acel senzor M.A.P taie injectia daca presiunea turbinei va fi mai mare de 1.5 bar atat fiind garantata ca rezistenta tubulatura aferenta.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
crystygye |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
La 5 dimineata plec la Fundulea la peste.Ii dau pe autostrada cu a 4 sa vad si revin maine pe seara cu raspuns.
This post has been edited by crystygye: 29 Apr 2012, 22:52 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
Alex Z |
![]()
Post
#12
|
![]() diesel flower power Group: Validating Posts: 178 Joined: 4 July 09 From: Ploiesti==>>>Brasov ![]() |
Asa arata la dci ul meu de 85cp debitmetrul si cablajul motor aferent zonei admisie aer.
Cel de-al treilea cablaj cred ca merge la egr. Normal in treapta a 4 poti ajunge pana la 150km/h, posibil ca problema ta sa fie legata de utilizarea pentru o perioada mai indelungata a turbinei la turatii/presiuni ridicate. Apropo masina ta are CB? This post has been edited by Alex Z: 30 Apr 2012, 10:03 Attached thumbnail(s) IMG_0055.jpg ( Size: 694.41k ) Number of downloads: 861 IMG_0056.jpg ( Size: 612.9k ) Number of downloads: 782 IMG_0058.jpg ( Size: 599.23k ) Number of downloads: 692 IMG_0057.jpg ( Size: 530.23k ) Number of downloads: 666 |
--------------------
RENAULT
Symbol 1.5dci 85cp
2009
- PH 85 ZAR
|
|
crystygye |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am doar 3 mufe la motor: una ptr egr, una ptr senzorul care e prins pe cutia filtrului de aer si una care intra la un furtun ce duce la intercooler.Si toate sunt ocupate.
Astazi am dat 110 cu treapta a 4 pe a2 si am observat ca sunt limitat la 3500ture=110 km/ora parca.La primele trepte de viteza turele sunt mai mari de 3500 daca nu ma insel, dar in a 4 si 5 sigur nu trece de 3500. Viteza maxima posibila care am putut sa o dau, a fost cu treapta a 5 si a fost de 130km in cap, masurat cu gps.Cand ajunge acolo, s-a oprit si nu mai urca. This post has been edited by crystygye: 30 Apr 2012, 12:50 |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa fie si de la egr, daca zici ca l-ai blocat pe inchis. Masina s-ar putea sa intre intr-un mod de avarie si de-asta sa te limiteze. Incearca sa cureti si egr-ul si sa-l lasi sa-si faca treaba, sau sa il dezactivezi cumva si din calculatorul masinii. Am impresia ca userul balanel zicea ca si l-a anulat, parca a postat in topicul de la tutoriale cu "curatare egr". Poate te ajuta.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Posibil sa fie si de la egr<dar daca ai umblat cumva la tija de la turbocompresor wastegate aceea cu reglajul de 2 piulite?Este posibil sa faca prea multa presiune turbo si sa iti taie injectia dar din cate stiu cand taie injectia din cauza presiunii prea mare in admisie se aprind niste martori in bord.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Si ar trebui sa ramana si niste erori stocate zic eu. Verifica EGR-ul, si cum spuneai si tu, tubulatura de aer spre intercooler si inapoi.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
crystygye |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ok voi incepe sa scot egr,tevi, tubulaturi si sa le fac luna si sa le verific pe ele si colierele.
Voi revenii intr-o saptamana cu raspuns. |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
mcrusu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 14 March 05 From: cluj-napoca ![]() |
Cum s-a rezolvat problema?
|
--------------------
RENAULT/JEEP
LAGUNA/GRAND CHEROKEE
1.9DCI/2.7CRD
- CJ 85 LAM/ CJ 86 LAM
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Si eu sunt curios cum ai rezolvat-o
La mine se manifesta aproximativ la fel... in sensul ca tragea doar de la 3500 ture in sus(in oricare treapta). Pana sa ajunga la 3500 ture se intindeaaaaa. O posibila problema ar putea fi contactele din interiorul EGR. Ale mele nu fac cursa completa, am eroare cu rosu la tester. Pana i-a dat electricianul de capat s-a scarpinat si ras-scarpinat. Dupa ce am scos mufa de la EGR, trage liniar, cu putina intarziere daca apas mai hotarat pe acceleratie, si apare o mentiune cu verde la tester, de la EGR(nu stiu de ce???). Ideea e ca acest EGR trebuie sa functioneze bine(cel putin electric). Adica, contactele care culiseaza in interiorul EGR sunt comandate de calculator(la apasarea pedalei de acceleratie), si culege informatiile in functie de cursa facuta. Daca sunt oxidate, indoite, rupte, sau ai depuneri mari pe supapa care deschide si inchide si nu fac cursa completa conform comenzii, apare eroarea cu rosu, CHIAR DACA PARTEA MECANICA ESTE CURATATA DE FUNINGINE SI DEPUNERI. E vorba de partea electrica, la care nu ai acces. Pacatoasa rau aceasta vana EGR. Sfatul meu e sa o blindati, dar numai dupa ce v-ati asigurat ca functioneaza impecabil d.p.d.v. electric |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
clau166 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Reinvii topicul cu problema mea cu debitmetrul.
Daca e conectat nu am vreo eroare in bord sau pe diagnoza. Daca il deconectez apar erori deci ar parea ca functioneaza. Nu am valorile corecte pe care ar trebui sa le raporteze un debitmetru in perfecta stare de functionare. Ma mai incurca si ca fluxul de aer e raportat in kg/h iar debitul de aer in mg/cursa cilindru daca inteleg eu corect. Cautand pe internet informatii am incercat sa fac un calcul pentru a converti la kg/h : - presupun ca motorul are 850 rotatii pe minut ( ralanti in cazul meu ) , prima poza - motor 4 cilindri - cilindrul se umple cu aer la fiecare 2 curse - ecu imi citeste 378mg/cursa piston la ralanti - presiunea turbinei nu exista 1039 mbar e nesemnificativ - egr nu e deschis. Presupun ca nu se deschide tocmai din cauza debitmetrului Avem 850/2*4=1700 umpleri cilindru pe minut. Pe ora vin 1700*60=102000 102000*0.000378= 38,55kg/h aer la ralanti iar eu vad 22kg/h airflow ( din pacate nu apare in poza nr 1 va trebui sa ma credeti). 38kg vs 22kg mi se pare o deviere serioasa daca e corect calculul. Calculul 2 pe autostrada la 2050 rpm, rulare constanta, poza nr 3 : 2050/2*4=1700 umpleri x 60=102000 x0.000440=44.8kg/h Cum iau in calcul presiunea turbinei in acest caz ? inmultesc cu 1,22 presiunea ? Daca inmultesc obtin 44,8x1.22 =54.65kg/h mult mai putin decat 108,8kg/h. Interesant ca e dublu , nu ? poza nr 2 : rulare constanta la 1980rpm observati cat cere ecu si cat primeste . poza nr 3 : rulare constanta pe autostrada la 2050 rpm cat cere ecu si cat primeste poza nr 3 : demaraj cu acceleratia calcata la podea pe autostrada incercand sa observ maximul airflow pozele 4,5 : tot am incercat maximul poza nr 6 : am surprins maxim airflow 375kg/h la un demaraj de pe loc cu scart turand spre 4000 rpm. Ce gresesc ? ce-am amestecat si ce-a iesit ? E debitmetrul defect sau nu ? This post has been edited by clau166: 10 Jan 2020, 12:10 Attached thumbnail(s) screenshot.532.jpg ( Size: 400.22k ) Number of downloads: 98 screenshot.533.jpg ( Size: 402.28k ) Number of downloads: 46 screenshot.534.jpg ( Size: 409.41k ) Number of downloads: 34 screenshot.535.jpg ( Size: 411.04k ) Number of downloads: 26 screenshot.536.jpg ( Size: 410.26k ) Number of downloads: 22 screenshot.537.jpg ( Size: 409.83k ) Number of downloads: 22 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
clau166 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Dupa ce am scos mufa debitmetru observ putere mai mica dupa 3000rpm.
Am introdus inapoi mufa si observ alte valori ale debitmetrului la ralanti, peste 30kg/h aer. Dupa testul acesta nu pare sa aibe nimic debitmetrul . |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 23:48 |