Clio 2 RS, inca functional
![]() ![]() |
Clio 2 RS, inca functional
radugns |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
Attached thumbnail(s) clio.jpg ( Size: 305.25k ) Number of downloads: 453 |
||
--------------------
Renault
Clio
172
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
A ajuns la 300k km???Cu motorul nedesfacut?
Fain! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
radugns |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2022, 14:16) Nu chiar nedesfacut, intrucat am schimbat pompa de ulei cand am desfacut baia sa schimb garnitura, si am etansat din nou arborii cu came. Uleiul il schimb la fiecare 6000km, sau anual caci acuma cam sta, insa la cei 6000km consuma in jur la 300ml. |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Aia e bine, daca cuzinetii au ramas originali
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#5
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
radugns |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2022, 14:25) Da, sunt cei originali, suruburile la biele cele stoc, nici macar ARP desi voiam sa le schimb cand am desfacut, insa din cauza uzurii marite in chiulasa, am preferat sa il las tot stoc. S-a vazut urma a peste 10 proprietari a masinii:)) Si da, diferenta de compresie este de sub 0.5 bari intre toti cilindri. This post has been edited by radugns: 7 Nov 2022, 14:50 |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
radugns |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
Masina asa a ajuns acasa, prin 2016, moment in care am inceput sa circul cu ea, zi de zi. aRVojPs.jpg ( Size: 2.83mb )
Number of downloads: 280
Si a urmat un set de faruri noi, Depo yGAqmWB.jpg ( Size: 79.01k ) Number of downloads: 271 Am facut si niste pedale noi, sa mai ne bucuram de condus, urmate de ideea de a pune bara de 182... La un moment am avut frane cu 2 pistonase, discuri de 300mm si jante de opel de tabla, cel mai interesant setup. Acum dupa 4 ani toate s-au schimbat... 9YJLnUE.jpg ( Size: 1.7mb ) Number of downloads: 271 This post has been edited by radugns: 24 Nov 2022, 22:03 Attached thumbnail(s) GSiC54N.jpg ( Size: 2.6mb ) Number of downloads: 272 vK3pYyw.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 96 |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
radugns |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
Salut,
Am ajuns sa scot iarasi Clio-ul de la naftalina, pana prin primavara voi mai circula cu el, dupa care vine reconditionat si cel mai probabil pastrat. Nu sunt mare fan in a il aduce fix la forma standard, caci nu are 30 ani sa fie retro, asa ca il voi aduce in starea in care imi place mie, cu Recaro Trendline, cu Bilstein b14, cu kit de corectie a geometriei, cu 200+cp samd. Insa pana acolo, am tot avut tentative de a il face turbo, ceva modest la 280cp, apoi compresor dar trebuia sa renunt la aerul conditionat, si in cele din urma am decis sa il mai las o perioada aspirat, dar cu un 200-205cp si cu o tinuta la drum imbunatatita. Am totusi si chiulasa pregatita pentru turbo, adaptata pentru blocul motor cu carter mic, sanse mici sa mai fie ceva vreodata... 20200118_164808.jpg ( Size: 350.43k ) Number of downloads: 56 20200118_183124.jpg ( Size: 217.88k ) Number of downloads: 54 IMG_20200818_205423.jpg ( Size: 618.29k ) Number of downloads: 51 Pentru ambreiaj am pregatit un disc Helix, sau un kit complet Sachs performance. Probabil il voi folosi pe cel din urma, fiind cu un comportament mai apropiat de stock. IMG_20200719_190922.jpg ( Size: 475.59k ) Number of downloads: 53 Am adaptat si un retur pentru rampa de injectoare, pentru ca nu aveam alta varianta la modelul de admisie si chiulasa ales. ZolOHa8.jpg ( Size: 694.37k ) Number of downloads: 49 Overall proiectul cu turbo trebuia sa fie interesant, insa pentru o fiabilitate ridicata, trebuia sa aleg o cutie de carter mare, alt bloc motor, alte planetare, timonerie pe cabluri, lucru care m-a facut sa renunt deocamdata la setup. Asadar, pentru setupul actual de 200+cp, am folosit un motor de clio 2, dar cu interne de clio 3, incluzand chiulasa, distributie cu role custom, decalaj mecanic la admisie pentru a rezolva lipsa defazorului de clio 3 samd. IMG_20211208_202925.jpg ( Size: 2.36mb ) Number of downloads: 50 IMG_20211210_203242.jpg ( Size: 2.31mb ) Number of downloads: 37 IMG_20211230_105509.jpg ( Size: 2.45mb ) Number of downloads: 37 28 Nov 2022, 15:40: IMG_20220201_195556.jpg ( Size: 2.38mb ) Number of downloads: 36 IMG_20220111_214642.jpg ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 32 Cu putin noroc, sper sa ajung la cei 205cp pe care ii cred realizabili cu un soft corect. This post has been edited by radugns: 28 Nov 2022, 15:40 |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Clioul de coasta al lui tutuian cam pe acolo scoate, admisia mai sus de colector ar contribui si ea destul la asta. Pompa de ulei demegane 3 RS cu presiune marta e iarasi o mdoificare frecventa.
This post has been edited by einstein1984: 28 Nov 2022, 15:55 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
radugns |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 28 Nov 2022, 15:50) Clioul de coasta al lui tutuian cam pe acolo scoate, admisia mai sus de colector ar contribui si ea destul la asta. Pompa de ulei demegane 3 RS cu presiune marta e iarasi o mdoificare frecventa. Da, normal motorul este ca si pe clio 3, doar ca implicarea sa aduc si defazorul era mult prea mare, astfel am ajustat mecanic distributia, dar nu am cum sa obtin acelasi lucru. Totusi, cu portari si toate sper sa ajung la pragul dorit. Pompa de megane 3 a fost pusa, plus arc de grupa N, nu va fi mare efect, problema de lubrifiere va fi mereu la f4r fara a avea baie uscata. This post has been edited by radugns: 28 Nov 2022, 16:20 |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#11
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 01:39 |