Buvinieta, Vinieta pentru Bucuresti
![]() ![]() ![]() |
Buvinieta, Vinieta pentru Bucuresti
AlexV |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|||
Racky |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
Cu toate ca nu sunt din Bucuresti,mi se pare cea mai mare tampenie..alte taxe..alti banii..dar drumurile la fel arata
|
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
am auzit si eu de dimineata la radio si cred ca daca intr-adevar fluidizeaza traficul, ar fi bine, dar nu cred sa iasa ceva. Pe langa asta, nu numai acolo e jale.... Si pe mine ma cam streseaza masura asta. De cand compara Londra cu Bucurestiul ? Si pe langa asta (nu e cazul meu) daca cineva locuieste in zona, de ce ar trebui sa plateasca asa ceva ?
![]() Oricum, tot ce vor ei fac asa ca......... Dar cred ca oricum, vor fi multi care vor tranzita fraudulos zona ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
dil |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Mie mi se pare o prostie pentru ca fluidizeaza doar strazile respective. In rest va fi jale.
Iar pentru cei care stau in interiorul "cercului" vor fi obligati sa-si cumpere bulineta? |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
Racky |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
Da..ei zic ca cica vor fluidiza circulatia in centru(poate asa o sa se intample), dar se vor face ambuteiaje pe alte strazi,ca masinile care vor sa mearga pe "centru" vor trebui sa ocoleasca si o sa fie o nebuneala....si vorba lu' dil : cei care locuiesc in interiorul "cercului" vor trebui sa plateasca "Buvinieta" ?
|
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#6
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
niste cretini.
intai creezi infrastructura ptr a avea alternative si apoi dai cu parul (buvinieta). |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
am si eu o intrebare:
de ce ne mai miram ? ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Pegasus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Schimb Bucuresti pe Londra + diferenta de bani. Astept strainatatea
![]() Daca tot vor sa platim ca intr-o capitala europeana ... sa o faca sa arate europeana cu adevarat dupa care platim. ![]() Sunt penibili cu aceste scuze de genul si acolo se intampla asa ceva...dar nuse uita si la nivelul la care au ajuns cei cu care fac comparatia. Macar nivelul de civilizatie si infrastructura daca s-ar uita. Imi cumpar bicicleta pentru deplasarile prin oras. Nu polueaza, nu am de platit viniete, amenzi de radar, parcari aiurea...poate doar amenzile pentru ca am scuipat (cand nu ma mai pot abtine) pe toate afisele electorale intalnite ![]() |
--------------------
Clio
Symbol - Fidji
1.5dci(80cp) Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
|
|
dil |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
QUOTE(Pegasus @ Jan 12 2006, 04:29 PM) Imi cumpar bicicleta pentru deplasarile prin oras. Nu polueaza, nu am de platit viniete, amenzi de radar, parcari aiurea... Daca ar fi multi care ar trece la biciclete sa stii ca tot ar pune o taxa de drum/trotuar in functie de numarul de spite. ![]() Asa sunt prea putin biciclisti si nu renteaza. |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
cmandrei |
![]()
Post
#10
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Racky |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
Pai cica vor capitala europeana..dar ei au interzis bicicletele,scutere pe unele artere..in timp ce in marele capitale europene bicicleta e la "putere"
![]() |
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
JADRRO |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru " moderat " Group: Members Posts: 311 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
E chiar tare ce gandesc edilii... incredibil... NU sunt in stare / Nu au fost sa construiasca drumuri / poduri / variante de ocolire a centrului ... dar vor taxe !
Sa nu mai vorbim de parcari care sunt inexistente! Bine ca am ajuns sa ne comparam cu Londra. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dCi 150 CP,2008,xenon,trapa,cabasse,handsfree Nissan Pathfinder XE,2,5 dCi,174 CP,2007,Silver Lightning
Powered by RENAULT , driven by passion |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa apar pe nimeni, dar se pare ca au probleme datorita legislatiei si nu pot da drumul inca la pasajul de la Gara.
Oricum suntem niste cretini. Eu sincer as merge pe bicicleta in Bucuresti, daca s-ar crea conditii... Asa ar fi civilizat. Nici macar nu e un oras mare Bucuresti-ul. Si daca ar face ceva, ar reduce foarte mult poluarea, aglomeratia, etc... Poate macar acum in ceasul al 13 lea fac ceva in acest sens... Niste cretini astia de la Politie si de la Comisia de Circulatie.... Daca de maine ar crea astia niste benzi speciale pentru biciclisti, daca s-ar schimba legislatia ref. biciclete/scutere, si ar da eventual si niste facilitati, ar face o economie imensa la bugetul local ... Dar.... we live in Romania ! O tzara frumoasa, dar din pacate, locuita. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
hellcat |
![]()
Post
#15
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Introducerea acestei noi taxe pt capitala, sigur va pune pe ganduri si alti edili ale unor mari municipii. Eu sunt curios cati bani se vor strange si ce directie vor apuca.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
semit |
![]()
Post
#16
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
mda, ce sa zic, cu putin iz electoral..daca ati vrut "sa traiti bine....."
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
dorin00 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
@semit: nu prea vad legatura cu bulineta.... in fine.
stai sa vad daca am inteles bine: O sa puna bariera pe magheru si o sa verifice garcea daca ai bulineta in geam? Sa mor daca imi imaginez cu poate fi pusa in practica chestia asta. Ce dracu, Bucurestiu e Mamaia? |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
Racky |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
dorin00 nus cum o sa fie,dar cand e vorba de scos bani de la populatie, sa ne saraceasca, fac tot posibilul sa reuseasca...iti garantez eu..uite scot si rime fara sa vreau
![]() |
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
eminescu0 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 September 04 From: Colentina, inima strazii ![]() |
da-n Londra nu e anuala taxa asta. costa 5 lire parca... e zilnica cumva? ...
![]() mi-am amintit subit de regulile comuniste cu 'duminica asta conduc, aialalta ba'. ce-ar fi sa le reinvie. o saptamana circulam, una nu ![]() |
--------------------
Reno
Megane
I hatch If you can't convince 'em, confuse 'em.
|
|
dil |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
QUOTE(dorin00 @ Jan 12 2006, 07:34 PM) stai sa vad daca am inteles bine: O sa puna bariera pe magheru si o sa verifice garcea daca ai bulineta in geam? Sa mor daca imi imaginez cu poate fi pusa in practica chestia asta. Ce dracu, Bucurestiu e Mamaia? O sa stea cu camera de filmat 1 ora si apoi restul zilei o sa completeze formulare si o sa le gasim in cutia de posta peste cateva zile. Daca ai bulineta in buzunar si nu ai lipit-o pe parbriz, atunci vei putea in termen de X zile sa te duci la ghiseul Z sa demonstrezi ca ai bulineta, daca nu vei merge la ghiseul Y sa-ti taie chitanta. Nu-i asa ca-i simplu. Stiti vreo alta metoda mai usoara de a face un ban cinstit? |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
reno-SPORTivu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 December 05 ![]() |
Asa ceva este inadmisibil! Ce fluidizare domne`, cand fata de alte artere ale capitalei, e o nimica toata Magheru ca aglomeratie. Ati mers pe Iuliu Maniu? sau pe Pipera? sau pe Stefan cel Mare? Mihai Bravu? Magheru e plimbare de duminica in comparatie cu altele....Astia nu mai stiu cum si din ce sa ne mai suga de bani, iertati-mi expresia... Nu am fost de acord nici cu Iliescu, nici nu Constantinescu.....de fapt sincer sa fiu...singurul pe care l-am votat vreodata dupa 89 a fost Basescu...si ce a facut? NIMIC!
|
--------------------
Dacia
1100
1970 "Beauty is in the eye of the beholder..."
|
|
cipman |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Din cate am auzit eu (zvonuri) taxa va fi destul de similara cu cea pentru centrul Londrei.
In Londra aceasta taxa se numeste Congestion Charge. Opereaza numai intre anumite ore (in general 7-18:30) de luni pana vineri in zona centrala (pe toate strazile dintr-un perimetru). Costa 8 lire pe zi (sau 10 daca o platesti dupa ora 10 a respectivei zile) indiferent de numarul de traversari sau accesari ale zonei. Se poate cumpara cu pana la 90 de zile in avans pt. o anumita zi sau se cumpara pe o perioada data, existand discount pt. o luna, pt. 6 si pt. un an intreg (40 de zile gratis). La intrarea in zona se afla semne de circulatie care anunta asta; exista camere video de supraveghere iar la miezul noptii (limita de plata pt. ziua respectiva dupa care se platesc penalitati) incepe controlul. Taxa e valabila pentru toata ziua respectiva si ideea lor se bazeaza pe planificarea calatoriei punandu-se accentul pe cumpararea din timp. Rezidentii platesc cca 10% din taxa, valabil numai pt. un singur autovehicul de persoana si mai pot scapa (mi se pare ca de tot) daca au loc de parcare in afara carosabilului sau pe proprietate privata. Nu sunt sigur de asta dar sigur se mai aplica niste reduceri la cei 10%. Pt. firme si pt. flote exista discount-uri. Controlul se bazeaza pe citirea nr. de inmatric. a masinilor care au folosit drumurile din zona respectiva si compararea cu lista de platitori (cand cumperi, o faci pt. o anumita masina, identificabila prin nr. de circulatie) Stau in centru si, desi nu cred ca voi fi rezident in zona preconizata, as prefera sa platesc ca sa merg cum trebuie. Oricum platesc prin combustibil, uzura masinii si timpul pierdut asa ca tot aia e. Desi stau la 1100 de metri de Universitate intotdeauna prefer sa ocolesc centrul. Traficul in centru a devenit sinonim cu abuteiajul. Adica o mare porcarie. Majoritatea soferilor nu stie sa mearga decat pe unde merge metrolul sau ratb-ul si habar nu are sa-si faca sau sa-si aleaga un traseu corect. Toti considera ca trebuie sa treaca pe la unirii, universitate sau piata romana. Si sunt foarte putini cei care prefera sa mearga pe centura sau pe unde o fi numai sa nu stea pe loc intr-un ambuteiaj sau sa astepte 5 perioade la un acelasi semafor, chiar daca parcurg o distanta dubla. Eu zic ca va fi foarte bine. Poate asa vom invata sa gasim si alte trasee, sa nu ne mai deplasam fara rost, sa folosim si alte mijloace de comunicatie sau de expeditie, sa legam 2-3 locuri de destinatie in circuit, sa alegem ore in afara varfului de trafic, sa mai folosim si internetul si magazinele online si cate si mai cate care ne pot scuti de ambuteiajele din centru sau de deplasari in general. Ca sa avansez niste cifre, am senzatia ca cel putin 25% din cei care traverseaza centrul se deplaseaza degeaba (gen: ma duc sa duc o oferta sau un plic sau un ordin de plata la banca), cel putin 15-20% habar n-au ca ar ajunge mai repede luand-o prin alta parte pentru ca numai pe acolo stiu ei sa mearga, alti 15-20% si-ar putea reorganiza timpul si deplasarile ca sa evite orele de varf, si mai sunt si alte categorii. In mod sigur traficul s-ar putea injumatati daca am vrea cu adevarat. Nu stiu daca metoda taxei va reusi in proportia asta dar trebuie incercata dimpreuna cu oferirea unor alte alternative (transport in comun, biciclete, scutere, benzi rezervate etc). De acord ca Londra are o alta infrastructura si sunt incurajate mijloacele alternative de deplasare, nu ca in Buc. Ceva o sa se faca si in capitala dar nu mare lucru. Parerea mea: votez pentru. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
daciaclub-diana |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 17 Joined: 2 November 05 ![]() |
mare porcarie, mare de TOT!!!
|
--------------------
renault
megane II
2005 1.6 16V Renault Megane IIcc, 1.6 16V
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(dorin00 @ Jan 12 2006, 07:34 PM) Mi-ai amintit de vremea cand aveam Matizul pe leasing cu numere de CT. Pana asta vara nu stiam ce-i aia sa dau bani la bariere in Mamaia ![]() QUOTE(cipman @ Jan 12 2006, 10:00 PM) Majoritatea soferilor nu stie sa mearga decat pe unde merge metrolul sau ratb-ul si habar nu are sa-si faca sau sa-si aleaga un traseu corect. Toti considera ca trebuie sa treaca pe la unirii, universitate sau piata romana. Si sunt foarte putini cei care prefera sa mearga pe centura sau pe unde o fi numai sa nu stea pe loc intr-un ambuteiaj sau sa astepte 5 perioade la un acelasi semafor, chiar daca parcurg o distanta dubla. Eu zic ca va fi foarte bine. Poate asa vom invata sa gasim si alte trasee, sa nu ne mai deplasam fara rost, sa folosim si alte mijloace de comunicatie sau de expeditie, sa legam 2-3 locuri de destinatie in circuit, sa alegem ore in afara varfului de trafic, sa mai folosim si internetul si magazinele online si cate si mai cate care ne pot scuti de ambuteiajele din centru sau de deplasari in general. Ca sa avansez niste cifre, am senzatia ca cel putin 25% din cei care traverseaza centrul se deplaseaza degeaba (gen: ma duc sa duc o oferta sau un plic sau un ordin de plata la banca), cel putin 15-20% habar n-au ca ar ajunge mai repede luand-o prin alta parte pentru ca numai pe acolo stiu ei sa mearga, alti 15-20% si-ar putea reorganiza timpul si deplasarile ca sa evite orele de varf, si mai sunt si alte categorii. In mod sigur traficul s-ar putea injumatati daca am vrea cu adevarat. Nu stiu daca metoda taxei va reusi in proportia asta dar trebuie incercata dimpreuna cu oferirea unor alte alternative (transport in comun, biciclete, scutere, benzi rezervate etc). La mine firma de leasing are sediul pe str Unirii nr 73 bl. G3. Mai trebuie sa platesc bou-vinieta? Ca tot trebuie sa fiu maine in bucuresti si sa ma intorc seara (in ultimele 3 luni am fost de vreo 5-6 ori in Buc). Eu unul trebuie sa merg pe la universitate, ca sa ajung la Unirii sau daca sunt pe la palatul copiilor si trebuie sa ajung la Floreasca. Am avut noroc de cineva ce cunostea zona si m-a purtat pe tot felul de stradute si am iesit apoi fix la Dinamo, dar daca nu aveam pe nimeni atunci mergeam frumusel pe Magheru, Piata romana, Piata Victoriei, Stefan Cel Mare etc. Si injuram ambuteiajele, asa cum am injurat ca din colentina am facut o ora si jumatate pe la universitate pana in Grozavesti, drum ce il faceam altfel (cand era liber) intr-un sfert de ora. Si am injurat ca n-am taiat-o pe la piata Victoriei, poate era mai liber pe la Gara de Nord. Si asta pentru ca sunt provincial, nu circul zilnic prin Bucuresti si nu-mi permit sa fac experiente pe tot felul de stradute. Intr-adevar, fara harta din Pagini aurii nu intru in Buc, in general n-am nevoie de ea, dar nici nu pot sa stau in mijlocul intersectiei sa vad pe unde trebuie s-o iau. Sunt de acord ca s-ar putea reduce traficul in centru, dar eu n-am nici o vina daca nu cunosc decat strazile principale. De bine de rau nu-i incurc pe altii si am invatat sa ma bag cu tupeu. |
--------------------
.
.
.
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cipman @ Jan 12 2006, 10:00 PM) Si sunt foarte putini cei care prefera sa mearga pe centura sau pe unde o fi numai sa nu stea pe loc intr-un ambuteiaj sau sa astepte 5 perioade la un acelasi semafor, chiar daca parcurg o distanta dubla. Cipman, nu prea sunt de acord cu tine. As fi extrem de incantat sa merg pe centura, dar care centura? Cand o sa aiba centura 2 benzi pe sens, atunci o sa fie bine. Am incercat centura. Daca nu se blocheaza, e Ok De la Carrefour Militari pana la Jilava am facut 15 minute ceea ce reprezinta o economie de timp comparativ cu traversarea orasului de la nord la sud. Dar mi-am servit de vreo 4 ori niste blocaje de mi-am jurat ca nu mai merg pe centura in viatza mea. Ultima oara a fost inainte de Craciun, am plecat de la Sofitel si trebuia sa ajung la Metro Voluntari (sa-mi iau anvelopele de iarna). Am intrat pe la Otopeni, bine frumos si dupa vreo 3 km a murit tot. Am stat ca bou' vreo ora si jumatate miscandu-ma vreo 50m. Am reusit sa intorc, am mai pierdut inca 40 minute si deci dupa 2h si 30 minute eram inapoi de unde am plecat. Si ce am zis, ma bag pe Pipera, Barbu Vacarescu, Studentzec si ies la McD dinspre Voluntari. ![]() Credeti-ma, se blocheaza zilnic in partea de nord. E varza. Au pus asfalt, au pus reflectorizante, dar nu merge cu o banda pe sens. As fi de acord cu cacatu' asta de vignieta, da' sa ai pe unde sa mergi. Da' n-ai. Stefan cel Mare e muci. Podu Grant, Gara de Nord, Dacia, Iuliu Maniu, si lista merge inainte. Peste tot e la fel. Daca n-o sa mai poti merge prin centru, atunci pe toate celelalte strazi chiar n-o sa mai poti face nimic. Partea proasta, da proasta rau de tot e ca sunt enorm de multe masini pentru Bucuresti si infrastructura lui. Daca ar reusi macar sa arunce niste parcari de genul celei de la Unirea, la Pta Victoriei, pe Calea Vicoriei, Pe 1 mai. Pe Stefan cel mare, Tineretului, etc, etc. macar n-ar mai parca lumea pe unde apuca. Si tot ar fi ceva. Deci nu vignietei pana nu fac niste investitii frate in infrastructura. A luat Primaria aproape 1mld de $ pentru infrasctura. Sa-i foloseasca frate la ceva ! Huaaa ! Marele primar marmurar ! |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
cipman |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Plata taxei va cadea in sarcina detinatorului. La fel ca oricare alta cheltuiala legata de exploatarea masinii.
Pt. provincie ar putea sa faca un gest frumos si sa-i lase o data pe luna gratuit. Mai mult nu cred ca ar merge pt. ca ar aparea abuzuri si misculatii. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai normal s-o plateasca cel care are mashina, dar pot sa pun pariu pe o lada de bere ca nu se va fluidiza nimic. Poate doar rinichii mei, dupa ce o sa beau berea de la cel care pierde.
![]() Iar asta cu provincia n-as face-o... Ca si asa il trimit la origini pe Mazare de cate ori aud de taxa Mamaia. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
cipman |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
E greu de zis. Fara indoiala ca mai trebuie luate si alte masuri. De exemplu pe semicentura Bucurestiului: Stefan cel Mare, Mihai Bravu etc., continuata cu viitoarea autostrada suspendata P-ta Victoriei, Titulescu, pod Basarab etc.. Nu pricep sub nici o forma la ce se mai tine tramvaiul. Exista metrou pe dedesubt sau pe aproape. Troleibuze, autobuze nu mai vorbesc. Pentru ce se tine ocupata o banda pe sens plus refugii? Uite d-aia merg eu pe linia de tramvai
![]() Nu sustin ca centura e alternativa ideala a ambuteiajelor sau a mersului prin centru. E doar una din solutii. Depinde pe unde ai treaba, la ce ora si pe unde mergi. Problema ei e ca nu e continua, mai face cate un zig-zag, e prea aproape de calea ferata si nu are poduri sau sensuri giratorii la intersectiile cu arterele ce ies/intra in oras. Poate sa aibe si trei benzi pe sens ca tot s-ar infunda pe alocuri. Sa iau exemplul tau: - de peste 5-6 ani, in saptamana premergatoare Craciunului nu ma mai duc nicaieri pe parcursul zilei; abia dupa 8 seara incep sa-mi rezolv deplasarile/cumparaturile - la Metro Voluntari e deschis de la 6 la 21; nu cred ca la 5:45 sau la 20:30 sa mai fie aglomerat pe centura; sau nu intr-atat cat sa-ti para rau ca ai luat-o pe acolo Ca exceptie, de sarbatori au avut program non-stop. Eu am plecat la 22 de acasa, pe la ora 01 am terminat. Am un vecin care, stiind ca ma duc la Metro, m-a sunat pe la 24 sa ma intrebe daca e aglomerat ca sa stie daca poate sa vina si el la cumparaturi. Asta e solutia la care ai ajuns si tu, fortat de imprejurari. Nu era mai bine daca ti-ai fi planificat asa de la inceput? In 2005 nu cred ca am fost prins in mai mult de trei-patru ambuteiaje. Unul tot pe centura (accident), unul pe Calea Victoriei (intr-o seara de noiembrie, ora 18, nu m-am putut misca de loc timp de 15-20 min dupa care, la prima miscare, am iesit pe prima straduta), unul pe o straduta cu sens unic si numai o banda pe sens (cazuse ceva de sus, dintr-un bloc, pe o masina in mers) si parca s-a mai intamplat de 1-2 ori. Dar sa fac stanga-mprejur, sa o iau pe stradute sau alei pe care n-am mai fost niciodata sau sa-mi replanific rute si sa jonglez cu orele si destinatiile - de nenumarate ori. Mai e chestia ca toti vrem sa lucram de la 9 la 17. Nimeni nu mai vrea nici sa se scoale in zori si nici sa lucreze in ture, mai ales noaptea. Si asta e un motiv al aglomeratiei. Daca ar fi sa fac un raport direct intre preturile si taxele din UK si Romania, taxa in Buc n-ar trebui sa fie mai mult de 5-6 Euro. Sa presupunem ca va fi 6 Euro. E mult, e putin? Daca ai treaba doar de doua ori pe sapt. in centru nu-i asa mult. Din taxa mai trebuie scazuta si economia de combustibil si timp (ipotetica si ea). Dar, daca vrei sa faci naveta la serviciu prin centru, parca nu-i de colo un 130-150 euro pe luna. E clar ca unii dintre navetisti vor alege un alt traseu. Bun. Hai sa zicem ca nu se pune taxa. Ce se poate face? Cu poluarea, cu circulatia. Concret. In afara de "primaria si presedintia sa faca si sa dreaga parcari, poduri, autostrazi suspendate etc". Ma uit la podul de la Aerop. Otopeni. Tare chinuit se contruieste. Noi ce putem face? Noi, cei ce aglomeram strazile de dimineata pana seara, putem sa facem ceva? Poate cineva sa spuna ca noi n-avem absolut nici o vina, suntem legati de maini si de picioare si obligati sa mergem numai pe acele 20-30 de artere principale pe care se creeaza ambuteiaje? Solutii, propuneri. Are cineva? Hai, ca suntem membri pe un forum auto, soferi cu totii. Avem chiar puterea sa prezentam, ca grup, o propunere oficiala administratiei. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Floppy |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Absolut de acord cu cipman, de la un cap la altul!
In plus, ia sa se mai gandeasca de doua ori toti nesanatosii care merg singuri cu ditamai Jeep-ul sau alte asemena "camioane" prin centru (si nu numai) si le mai lasa si parcate aiurea in mijlocul drumului. Sa mai mearga si sa mai invete de la altii care au tot felul de restrictii legate de trafic si poluare (nu numai la Londra sau in orasele mari). E vorba si de bun simt! Daca te invarti prin oras, ia-ti nene o masina mica, putin poluanta si fa-ti treaba. Nu "te dai cu camionul". Se mai organizeaza lumea prin alte parti. Se mai interzice traficul vehiculelor fara catalizator (vechi, poluante) sau a masinilor peste un anumit gabarit, etc. Cine vrea sa polueze sa plateasca!!! La fel, exista "inlesniri/scutiri" pentru cei care se organizeaza si merg cate 3-4 intr-o masina, la servici, nu singuri, cu "camionul" prin mijlocul orasului. Marea problema in Romania e lipsa de educatie/civilizatie. Asa ca, daca de vorba buna sau de bun simt nu vrem sa intelegem, atunci trebuie aplicate masuri restrictive/punitive. Asa s-a facut educatia si la altii si o duc foarte bine acum. Daca faceti un experiment, parcarea de la Unirii e intotdeauna goala pe jumatate, dar soferii foarte educati si civilizati de pe malurile Dambovitei parcheaza pe prima banda pe Bd. Corneliu Coposu (in sus spre Calea Calarasi, pe langa magazin) cu toate ca e interzis. Cat priveste ocolitul centrului... numai cine nu vrea nu vede alternativele. Ma refer la cei din Bucuresti, nu la cei care vin din provincie si nu stiu strazile, desi ar putea si ei sa se documenteze un pic inainte de a veni in Bucuresti. La fel cum eu studiez inainte harta si mai intreb in stanga si in dreapta inainte sa ma duc la Viena, sau Budapesta, sau in oricare alt oras mai mare sau mai mic. Sau nu ma mai duc cu masina deloc (de ex. Paris). Sa nu ziceti ca exemplele sunt doar de afara, ca si la Ploiesti, Brasov, Timisoara sau unde vreti voi, situatia e la fel. Daca nu stii intrebi si te documentezi. Revenind la Bucuresti si bucuresteni, eu traversez zilnic tot Bucurestiul, din Berceni pana in Aviatiei, dimineata la 8-9 si seara la 18-19 (cand e mai aglomerat) si nu o iau niciodata prin centru. Media e de 45-55 de minute. Exista destule variante, altele decat centrul, pe unde se pot face si 1,5-2h... deci economie de timp, combustibil, nervi, etc... |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2005 Extreme
- PH10RXB I love my car!!!
|
|
Solon |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta e o imbecilitate mare!Iar Udriste ala e chiar bou.
Pe mine ma afecteaza direct,ca la stiri ziceau ca o ruta ocolitoare e Stefan cel mare.Eu stau pe Stefan si cand vad ce e dimineata ma apuca toti nervii. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:00 |