Vigneta de bucuresti
![]() ![]() ![]() |
Vigneta de bucuresti
MuciX |
![]()
Post
#871
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#872
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
E, elita mioritica. E si el un nimendrum care pe aici se simte bine ca are audienta pe care n-o are nici acasa...
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#873
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.180 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Firea a facut ca in bancul cu ala care voia casa, iar primarul i-a bagat apoi in cort o vaca; dupa ce i-a scos vaca, omul a zis "da, acum e mult mai bine!"
![]() Despre transportul in comun: bai, in Bucuresti e imputit. Asta e cuvantul. Si iarna mai dai de cate un sconcs din ala fara adapost - iti versi stomacul; eu inca il folosesc, nu am nici un avantaj fata de masina (tot atata timp fac, nu am parcare, masina consuma mult urban etc); la vara cred ca iau iar bicla. Wolfine nu mai sunt masti, pe nicaieri, decat la preturi aberante. Si pregatiti-va de penurie de substante dezinfectante si biocide, si manusi de nitril. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
wolfin |
![]()
Post
#874
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
am facut rost ..de 200 bucati azi.
nu intreba ca nu mai sunt pe stoc. diseara fac rost si de cruciulite. (iau deala de botez) This post has been edited by wolfin: 25 Feb 2020, 14:30 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#875
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Cinstit vorbim, mi-e greu sa aleg intre Firuta si Sadiq Kahn... parca as alege-o pe Firuta, mi se pare mai tampita. La ticalosenie cred ca amandoi sunt cat se poate de ticalosi, dar nu despre asta e vorba. Hai sa stabilim ce intelegem prin elita.
MuciX il foloseste in sens general. In context vad ca il folosim referitor la persoane aflate in pozitii executive, ceea ce cred ca e fals. La Cluj primar e Boculet, dar daca vrei un membru al elitei romanesti de la Cluj, ala e negresit Vasile Dancu. Cel mai probabil exista elita si in UK, n-or fi o tara de Boris si Sadiq. Ce nu inteleg nici in ruptul capului e de ce comparam situatia de la noi cu cea din mari metropole ale lumii, la noi nu e niciun sfert din aglomeratia si haosul de acolo. Cu un minim de bun simt putem sa ne sistematizam haosul si sa ne vedem de treaba, nu trebuie sa reinventam gaura de la covrig sau transportul in comun. This post has been edited by mircea_aq: 25 Feb 2020, 14:31 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
GBX |
![]()
Post
#876
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Dacă Londra este o țintă prea îndepărtată, atunci mo pot opri la Budapesta. Ex-comunistă, la doi pași de noi.
|
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#877
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu n-am patit nicaieri in Europa marlaniile din trafic din Bucuresti. Nici in Chisinau, nici in Kiev, nici in Istanbul, nici in Tirana, ca sa iau exemple de tari mai bananiere, nu vorbesc de tari civilizate.
Una din ele e claxonul la 0.00001 secunde dupa ce s-a facut verde. Alta e depasirea pe banda de virat la dreapta, sau bagatul cu forta in fata, etc. Aglomeratia din trafic o mai suport, aia e. Dar marlania ma calca pe nervi, prefer sa-mi las prietena sa conduca in oras, ea e mai imuna. Ca tot suntem la subiect, uite ce barosani nu vor sa plateasca 500 de lei anual pentru rablele lor. This post has been edited by Laurentziu83: 25 Feb 2020, 15:04 Attached thumbnail(s) 87377498_1289477247914683_1957669316404969472_o.jpg ( Size: 54.15k ) Number of downloads: 467 |
--------------------
.
.
.
|
|
Diac |
![]()
Post
#878
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 25 Feb 2020, 13:53) Sa te plimbi matale cu transportul in comun. Eu nu vreau sa miros duhoarea altora, nimeni nu vrea de fapt. De mers cu transportul in comun, merg doar cei care sunt nevoiti, nu merge nimeni de placere. Alternativa falimentara sa faca din taxele si impozitele tale, eu vreau solutii de trafic, adica pasaje subterane sau supraterane, largit strazi, integrare mai buna cu centura orasului, semaforizare inteligenta. Nu benzi unice care sa stea goale, in timp ce pe celelalte benzi e coada. Transportul in comun e pentru saraci, iar politica asa-zis ecologista tocmai asta vizeaza, usor-usor sa-i traga pe toti in mocirla. Eu ii spun pas. Inca mai crede cineva ca solutia la aglomeratie e sa ai si mai multe masini in trafic? Nu zic nu, sa faca pasaje si semafoare si de toate. Dar va fi fix pix. Tocmai ce au dat drumul de vreo 2 ani la mega pasaj la mine in cartier. Pasaj care a durat ani de zile sa-l construiasca (Piata sudului), plkus inca un pod la Vacaresti. Coada de masini e la fel de mare, de fapt sunt masini pe toata lungimea bulevardului. Mai mult, in fiecare zi (dimineata si seara) intersectia trebuie dirijata de doi politisti de la locala. Zilnic. Altfel nu mai inainteaza nimeni. Dupa ce au delimitat banda de tramvaie a inceput sa se mai miste si traficul. Desi e coada de masini, traficul se misca, nu stai blocat. Si in legatura cu treaba ca doar saracii merg cu transportul in comun, tocmai ce am zis de oameni care au masina noua in parcare si merg cu metrou/autobuz. La Londra am vazut ambuteiaj de autobuze rosii. Nici o masina mica intre ele. This post has been edited by Diac: 25 Feb 2020, 15:04 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#879
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Poti sa faci strazi si cu 12 benzi/sens, nu vei face decat sa muti aglomeratia pe strazile adiacente, care au doar cate o singura banda.
In Londra cei ce isi permit sa mearga cu masina personala si sa o parcheze au de la Rolls in sus, nu-s saraci cu Renault sau Volkswagen. This post has been edited by Laurentziu83: 25 Feb 2020, 15:07 |
--------------------
.
.
.
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#880
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@Diac. La ce ai enumerat tu, lejer poți folosi taxi, tren sau avion. O masina își justifica cheltuielile în măsura în care o folosești. Altfel e un fier care ruginește pe bani.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Diac |
![]()
Post
#881
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Nu-i asa. Poti sa nu mergi cu masina zilnic si sa ai nevoie de ea ca de aer.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#882
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Pai când ai nevoie și nu posezi, iei taxiul. Problem solved.
Nu faci o investiție cu cheltuieli curente, când nu ai nevoie de ea, doar just în case. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#883
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 25 Feb 2020, 13:53) Pai sa stii ca in ultima vreme am tot experimentat .. si nu este rau deloc .. si nici sa puta nu am simtit ... autobuzele sunt noi, curate si ok ... si nici ouale nu mi-ai cazut si nici valoarea nu a avut de suferit ... + ca ajung in 7 min in centru in loc de 20-25 min ... ca aia foarte valorosi ce stau in trafic ... dupa aia inca 10-20 de min sa isi gaseasca loc de parcare ... dar intradevar domnia si prostia s-a platit intotdeauna .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#884
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
S-au platit dintotdeauna, adevarat.
Sa inteleg ca la job-ul nou nu ti-au dat loc de parcare ? Ce uameni ... vroiam sa zic rai, dar or fi de fapt ecologisti. Toate bune si frumoase, dar nu stiu cum te descurci cand ploua, printre balti si noroaie. Diac, de acord cu ce spui tu, dar nu in sensul in care o insinueaza Laurentiu. El spune mai degraba ceva de genul, de ce sa construim poduri si pasaje cand avem o scuza la indemana ca sa nu le construim. Nu nene, Romania trebuie sa se dezvolte, infrastructura trebuie sa creasca enorm si cand vom ajunge la un nivel apropiat de cel european, atunci putem discuta si de solutii alternative. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Diac |
![]()
Post
#885
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Cand ploua, si-o lua si el o umbrela, o geaca cu gluga. Plus ca aplicatia care-mi numara pasii nu merge daca merg cu masina.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#886
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Condu pe trotuar cu maxim 5km/h și o păcălești.
![]() |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
hepea |
![]()
Post
#887
|
Membru autentic Group: Members Posts: 841 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
Spring
2021
- .
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#888
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Faci comanda pe aplicație sau telefonic. Sau iei nr de tel al unui taximetrist mai ok și ai masina la scara când vrei, fără sa mai cheltuiești bani cu mașina daca nu o folosești des.
Eu chiar depind de mașină în sensul ca am un program zilnic prea strict și orice sfert de ora pe care nu-l aloc transportului contează. This post has been edited by D-Ice: 25 Feb 2020, 20:15 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#889
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Imi si inchipui taximetristul tau cum vine din Pantelimon in Militari sa te ia...
QUOTE(D-Ice @ 25 Feb 2020, 16:53) @Diac. La ce ai enumerat tu, lejer poți folosi taxi, tren sau avion. O masina își justifica cheltuielile în măsura în care o folosești. Altfel e un fier care ruginește pe bani. Ihi, incearca sa ajungi pe undeva prin Apuseni, Maramures, Balcik, Odesa, Plovdiv cu trenul si sa ne spui cum a fost. Rabla mea rugineste pe bani in timpul saptamanii, dar in week-end-uri ma duce in destinatiile de mai sus mai ieftin si mai rapid decat trenul. Cam de vreo 12 mii de km anual, sa nu zic ca sta. Acum un an si jumatate am facut o tura cu bicicleta coborand din tren la Babadag si urcandu-ma inapoi la Galati. Sa zic ca, la 2 persoane+2 biciclete, ne-a costat cu 100 de lei in plus fata de benzina pe aceiasi kilometri? Dar, ma rog, era imposibil fizic cu masina. Nu mai zic de conditii, ca la dus am mers cu Desiro, care e de fapt tren de naveta, iar la intoarcere cu vagoane etajate, care de fapt tot de personal sunt, doar biletele au fost de tren rapid+biletele de bicicleta. |
--------------------
.
.
.
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#890
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Din Babadag la Galați aveai microbuz. Și în general transportul auto suplinește cu brio CFR.
Pentru motivele enumerate de tine mai sus, eu prefer masina. Plus faptul ca nu îmi place sa depind de nimeni în ce privește transportul. Stau la aprox 500metri de Lidl. Dacă am de luat chestii mărunte plec pe jos, fără discuție. Dar dacă am de luat apa, lapte, chestii mai consistente, clar iau mașina, ca nu am chef sa mi se facă mâinile ca la maimuțe pana acasă, poate sa se dea Greta cu capul de pereți, și ea și adepții ei. ![]() This post has been edited by D-Ice: 26 Feb 2020, 00:18 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#891
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Diac @ 25 Feb 2020, 16:02) Tocmai ce au dat drumul de vreo 2 ani la mega pasaj la mine in cartier. Pasaj care a durat ani de zile sa-l construiasca (Piata sudului), plkus inca un pod la Vacaresti. Coada de masini e la fel de mare... La fel de mare comparativ cu ce? Cu coada de acum 6-7 ani de dinainte sa se construiasca? Azi daca nu aveai pasajul ala ajungeai acasa la miezul noptii... |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Diac |
![]()
Post
#892
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Corect si asta, dar tot am impresia ca orice investitie in infrastructura abia tine pasul cu numarul de masini. Acu 10 ani nu erau atatea cartiere de blocuri si de case in sud : Popesti-Leordeni, comuna Berceni, Vidra etc. Nu zic sa nu faca, dar sa fie oarecum integrat, sa urmareasca o logica, sa urmareasca intr-adevar fluxurile de trafic. Inteleg ca logica era sa face inele concentrice ca lumea sa evite centrul. Inel central/median/centura. Facem inel median ? OK, atunci nu facem pod la Aparatori perpendicular pe inelul median cum anunta Baluta.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#893
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 25 Feb 2020, 17:00) S-au platit dintotdeauna, adevarat. Sa inteleg ca la job-ul nou nu ti-au dat loc de parcare ? Toate bune si frumoase, dar nu stiu cum te descurci cand ploua, printre balti si noroaie. Am loc de parcare dedicat dar de ce sa fac 30 de minute cu masina cand pot face maxim 10, atat la dus cat si la intors ... sa nu intelegi ca fac asta zilnic, dar incep sa o fac din ce in ce mai des pentru simplul motiv ca castig timp. Nu stiu pe unde circuli tu ... dar si cand ploua ... noroi nu prea gasesti ... poate pe la tine .. repet, nu imi scad nici outele si nici prestanta ... ceea ce in cazul tau observ ca este afectata grav .. tipic romanesc .. nu esti tu fraier sa te cobori intre sarantoci ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
wolfin |
![]()
Post
#894
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
@cj..cand vb de organe ..nu e bine sa folosesti diminutive
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#895
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Diac @ 26 Feb 2020, 13:23) Corect si asta, dar tot am impresia ca orice investitie in infrastructura abia tine pasul cu numarul de masini. Nici nu ar avea cum, la ora asta B+IF concentreaza peste 25% din locuitorii tarii, s-a ajuns la o densitate a populatiei foarte mare in zona. Coroborat cu alti factori(eliminarea taxei de prima inmatric, impozite mici, fara restrictii de acces in oras) s-a ajuns si la o densitate uriasa de masini. Zona aia s-a dezvoltat mult si caile de acces sunt limitate de balta vacaresti si parcurile din zona tineretului. N-am inteles de ce nu se incepe cu lucruri simple si necostisitoare...de ani de zile doare in pla pe cine e responsabil ca verdele la targ vitan(cum vi pe splai dinspre timpuri noi) e foarte scurt...pe langa asta, largire cu o banda pt facut dreapta fara sa stai la semafor nu ar fi vreo inginerie... Nu mai zic ca la asmita splaiul e sugrumat de nu stiu cat timp pt nu stiu ce kkt de lucrare unde pare ca nu lucreaza nimeni... This post has been edited by papa_mulo: 26 Feb 2020, 13:05 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Diac |
![]()
Post
#896
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Yep, ici colo diverse lucruri simple schimba mult. Mai o bretea, mai o largire ... Acu ca ma gandesc, niste santiere se eternizeaza. Un giratoriu la IML ar ajuta.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
GBX |
![]()
Post
#897
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Acum ceva vreme s-au confruntat și alte capitate cu problema de infrastructură rutieră ineficientă. Și au calculat, au lărgit unde s-a putut, au creat bretele, pasarele, tuneluri...
Rezultatul? Traficul a crescut odată cu capacitatea marită de absorbție a acestuia. Pentru că s-a dezvoltat, pe de o parte, demografic zona, dar și pentru că numărul de autoturisme per capita a fost din ce în ce mai mare. Așa că alternativa transportului în comun a ajuns să fie prioritară. |
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
vallixx |
![]()
Post
#898
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(D-Ice @ 25 Feb 2020, 20:13) Sau iei nr de tel al unui taximetrist mai ok și ai masina la scara când vrei, fără sa mai cheltuiești bani cu mașina daca nu o folosești des. Pai ce facem nene, ne intoarcem pe vremurile comuniste unde daca voiai carne trebuia sa stii pe vreunul de la alimentara, daca voiai fructe trebuia sa stii pe altul de la aprozar, pentru haine trebuia sa stii un al treilea de la tricotaje.....etc etc? |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#899
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.180 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Omul te invata cum sa 'te descurci' si tu ejti carcotas...
![]() Daca ereai pe timpu' lu ceasca mureai de foame... ![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
D-Ice |
![]()
Post
#900
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
QUOTE(vallixx @ 26 Feb 2020, 17:17) Pai ce facem nene, ne intoarcem pe vremurile comuniste unde daca voiai carne trebuia sa stii pe vreunul de la alimentara, daca voiai fructe trebuia sa stii pe altul de la aprozar, pentru haine trebuia sa stii un al treilea de la tricotaje.....etc etc? Nu boss, în capitalism cel mai util e sa știi pe somebody who knows somebody. ![]() Am prieteni care nu au masina din varii motive și când am fost la ei la un șpriț și am lăsat masina în parcare, la 2 noaptea a fost foarte util taximetristul sunat pe telefonul personal, care m-a dus fain-frumos acasă. Tarif de noapte nu exagerat, dar prin dispecerat nu știu cine ar fi venit la ora aia. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:51 |