Instalatie spalare faruri Laguna III, probleme, solutii
![]() ![]() ![]() |
Instalatie spalare faruri Laguna III, probleme, solutii
ariciul76 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|||
EL-TORO |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
Spalatoarele sunt actionate de niste pistonase, in mod normal nu ar trebui sa sa iasa daca tragi de ele. Cu siguanta ai ceva rupt pe acolo.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
am tras cu grija, nu am rupt nimic. De altfel dupa ce am tras ele au revenit singure inapoi, ceea ce ma face sa cred ca problema nu e acolo, cred ca e ceva cu presiunea lichidului de spalare.
Stie cineva care e principiul de functionare? |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
pina la urma s-a dovedit a nu fi nici o problema, doar ca era cam putin lichid de spalare in rezervor...
Ciudat este ca chiar si asa cu putin lichid, se aude pompa care ar trebui sa stropeasca farurile. Deci e falsa ideea ca are senzor de nivel in rezervor. |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
Luko13 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 21 August 08 ![]() |
Si eu am observat chestia asta. Cand nu are lichid suficient nu mai stropeste la faruri. Care ar fi explicatia?
|
--------------------
Renault
Laguna3
2008/Estate/Initiale Paris
|
|
pcs |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 422 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Mi se pare ca a mai fost discutia asta pe forum, am gasit scris undeva ca daca nivelul lichidului de spalare scade sub un sfert de rezervor se dezactiveaza spalarea farurilor. Cum nu exista senzor pentru nivelul lichidului inclin sa cred ca gura de captare pentru spalatoarele de faruri e plasata la oarecare inaltime in rezervor, astfel ca daca lichidul scade sub acest nivel pompa pentru faruri pompeaza in gol, situatie care este sesizata de unitatea de comanda care nu mai da comenzile pentru deschiderea sertaraselor cu duzele de spalare.
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e
05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
- HA308VT
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
Eu am studiat mai in detaliu problema asta, fiind exasperat de faptul ca lichidul de parbriz se consuma destul de rapid, totodata neexistand un senzor de nivel atentionare lichid.
Am demontat spoiler fata si dupa cum se vede in foto, cele doua motorase sunt asezate pe verticala la inaltimi diferite. Asta explica de ce atunci cand mai avem putin lichid de parbriz, duzele nu mai functioneaza. Asta ar fi si semnalul ca ar trebui sa reumpli cu lichid de parbriz. S-au zgarcit la un amarat de senzor care nici ca optionala nu se poate pune. Masini de clasa inferioara au in standard... Attached thumbnail(s) Rezervor_lichid_parbriz.jpg ( Size: 97.09k ) Number of downloads: 1621 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Au pus la Laguna 1 senzor pentru lichidul pentru spalare pabriz si la laguna 3 nu?
![]() Attached thumbnail(s) GEDC1185.JPG ( Size: 291.85k ) Number of downloads: 1684 |
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
exact cum ai citit, pe L3 nu exista acel senzor.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
au pus....n-au pus...
puteau sa puna senzor macar sa nu mai auzi cum bazaie motorasul si nu face nimic ca sa nu te mai bage la banuieli ca e ceva ce nu merge. si uite asa am mai pierdut timpul pe net... Bravo Reno! |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
bold.cristian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 February 10 ![]() |
QUOTE(ariciul76 @ 11 Jan 2012, 21:09) au pus....n-au pus... puteau sa puna senzor macar sa nu mai auzi cum bazaie motorasul si nu face nimic ca sa nu te mai bage la banuieli ca e ceva ce nu merge. si uite asa am mai pierdut timpul pe net... Bravo Reno! Eu zic ca e logic ca primul pas la "diagnosticare" e verificarea nivelului... Asa ca, mai moale cu "bravo Reno"...va zgarciti acuma la lichid de parbriz? Nu stiti sa ridicati capota? ![]() |
--------------------
Renault
(pr) Koleos 2.0DCi BVA
2008
|
|
pishky |
![]()
Post
#12
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
laguna 2 are senzorul respectiv, este ciudat ca la L3 nu il mai pusera.
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(bold.cristian @ 12 Jan 2012, 02:14) Asa ca, mai moale cu "bravo Reno"... va zgarciti acuma la lichid de parbriz? Nu stiti sa ridicati capota? ![]() hahahaha super... Eram convins ca fanii Reno si/sau dealerii Renault care stau aici pe site sa reactioneze la acea remarca: "bravo Reno". Hai sa-ti explic cum vine problema ca sa intelegi mai bine cum sta situatia. Crezi ca nu am bani destui pentru lichid de parbriz in conditiile in care am dat 26 kEur pe masina?? te inseli amarnic la faza asta... Habar nu ai cat de repede se consuma cei 4-5 litri de lichid de parbriz cand mergi pe ploaie, asta in conditiile unei masini care are si duze pentru xenoane. Problema mea este ca trebuie sa ridic capota mult mai des dacat ar fi fost normal sa fie si nu numai atat, trebuie sa car dupa mine pentru siguranta si o rezerva consistenta de 10 litri de lichid de parbriz la drumuri lungi... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
dantes |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
...si unii ziceau ca sunt nebun ca am avut chiar 5 bidoane de 5l in portbagaj....consumati intr-o iarna de-a lungul a fix 2 saptamani...
Absenta senzorului e chiar un moft.. in momentul in care vezi ca nu mai stropeste farul, atunci musai trebuie sa bagi lichid... cred ca e mult mai marfa asa decat sa vad tot timpul un bec aprins in bord aiurea... LaterEdit.... uitasem de cei fara spalator de faruri...atunci da, senzorul e o pierdere... This post has been edited by dantes: 12 Jan 2012, 15:44 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
didiland11 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 29 May 07 From: Iasi ![]() |
Daca tot vb de zgarcenie si martori prin bord.
Mie unul imi sta pe creier un beculet rosu aprins in bord, iar de banii de senzor putem pune lichid de parbriz ("d-ala" de 5 lei/5l- marca proprie x) "gratis" pana vindem prezenta laguna. Cum zicea un alt coleg, cel mai bun senzor este lipsa stopirii farurilor! Topicul a deviat spre "vorbim ca sa nu tacem" din gama ce probleme mai (auto)inventam !?! ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III 1.5dci
2009
|
|
the_darkman |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 September 07 ![]() |
Daca nu ai xenonul aprins, spalatorul de far n-ar trebui sa porneasca. Si atunci nu se mai consuma aiurea lichidul.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.5dci
2008
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
the_darkman |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 September 07 ![]() |
Unde am spus eu asta? Pe ce forum? Cata exgerare ...
In alta ordine de idei, in ce proportie din timp circuli pe intuneric si pe ploaie? Sa zicem 25%, dar sunt deja 2 conditii de implinit, poate nici 10% . Daca ziua pe lumina mergi cu xenonul aprins, atunci nu ma mir ca se consuma lichidul foarte repede. De asta ai DLR la faruri cu xenon. This post has been edited by the_darkman: 12 Jan 2012, 21:23 |
--------------------
Renault
Laguna 1.5dci
2008
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
Hai sa zicem cum spui tu, noaptea rar se intampla sa merg pe ploaie dar ziua pe ploaie sau lapovita pentru siguranta mea merg cu XENON-ul pornit.
Asa ma simt eu mai siguranta atunci cand sunt observat in aceste conditii de vreme. Fiecare face cum doreste... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
the_darkman |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 September 07 ![]() |
Foarte rar se intampla sa mergi la drum lung pe ploaie, de asemenea. La noi in tara.
Cazul cel mai des intalnit este sa mergi in oras, ziua, pe ploaie. Nu vad rostul xenonul in cazul asta. |
--------------------
Renault
Laguna 1.5dci
2008
|
|
bold.cristian |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 February 10 ![]() |
V-ati cam aprins pe aici...
![]() Mai important, ce am scris mai sus era pentru altcineva. Cand nu iti stropeste parbriz / faruri nu e normal sa verifici macar nivelul ? ![]() @ EL-TORO, nu am inteles, eu sunt dealer Reno sau sunt fan Reno? Chiar nu ma intereseaza cat ridici tu capota sau cati bani ai, nu fi cocalar. Si da, 26k ? Serios, asa bine te-a "aranjat" dealerul tau? Sigur ai un motiv sa te simti cu musca pe caciula ![]() |
--------------------
Renault
(pr) Koleos 2.0DCi BVA
2008
|
|
the_darkman |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 September 07 ![]() |
Masina anterioara a mea a fost Alfa 159, care se vrea a fi masina premium. Nu avea senzor de nivel, dar partea cea mai nasoala e ca gura vasului e incredibil de mica incat ai nevoie de palnie sa torni, daca iti tremura mainile prea tare.
Nu mi se pare asa anormal ca un Reno sa n-aiba. N-au fost ei in stare sa puna Trip 1 si Trip 2 la computerul de bord, dapai sa mai cheltuie bani pe un senzor. |
--------------------
Renault
Laguna 1.5dci
2008
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(EL-TORO @ 12 Jan 2012, 20:51) hahahaha, super tare. Tu ai avea curajul sa opresti xenonul noaptea pe ploaie la 130 Km/h pe autostrada? Eu nu as avea... Daca ploua nu vad rostul la a da lichid pe parbriz ... cealalta masina are spalator si xenon de fabrica, deci stiu exact ce face si cum face .. dar eu unul daca ploua nu folosesc lichid ... si la masina de care vorbesc, rezervorul are 3 litrii ... si are senzor ... dar degeaba ca-i scuipa foarte rapid ... asa ca daca ai rezervor inca 2 litrii in plus ... este ok .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
the_darkman |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 September 07 ![]() |
Daca ploua si pe jos e mizerie, se murdareste foarte tare masina, ai nevoie de lichid. Eu cel putin folosesc foarte des pe ploaie.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.5dci
2008
|
|
pcs |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 422 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Exact cum spune colegul darkman, pe ploaie sau daca drumul e ud, se consuma lichid de spalare in cantitati mari. La Polo-ul de serviciu consumam un rezervor de lichid ( 4 l ) pe un drum Suceava -Iasi si retur ( 300 km ), in special pentru curatirea lunetei. Nici eu nu sunt deranjat de lipsa senzorului, mi-e suficienta avertizarea ca nu mai functioneaza spalarea farurilor. De regula merg cu luminile pe pozitia "auto", asa trec automat de pe DRL pe xenon fara sa mai am eu grija sa aprind/sting farurile. Suceava e oricum un oras plin de praf, asa ca parbrizul/luneta/farurile trebuie spalate des. Problema se acutizeaza iarna sau pe timp de ploaie, asa consum cam 5 l lichid / 1000 km - 2 saptamani.
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e
05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
- HA308VT
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(bold.cristian @ 12 Jan 2012, 23:46) V-ati cam aprins pe aici... ![]() @ EL-TORO, nu am inteles, eu sunt dealer Reno sau sunt fan Reno? Chiar nu ma intereseaza cat ridici tu capota sau cati bani ai, nu fi cocalar. Si da, 26k ? Serios, asa bine te-a "aranjat" dealerul tau? Sigur ai un motiv sa te simti cu musca pe caciula ![]() nu ma cobor sa-ti raspund la replici, e clar ca n-am cu cine discuta... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
bold.cristian |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 February 10 ![]() |
@el toro, sa fii sanatos
si repet : Mai important, ce am scris mai sus era pentru altcineva. Cand nu iti stropeste parbriz / faruri nu e normal sa verifici macar nivelul ?smile.gif) Asta e de fapt partea stupida. |
--------------------
Renault
(pr) Koleos 2.0DCi BVA
2008
|
|
tse |
![]()
Post
#28
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(the_darkman @ 12 Jan 2012, 18:31) Daca nu ai xenonul aprins, spalatorul de far n-ar trebui sa porneasca. Si atunci nu se mai consuma aiurea lichidul. Aha, acum m-am prins de ce ti-ai luat nick-ul de intunecatul... mersi cu farurile stinse sa nu consumi lichidul de spalare pe faruri... Glumeam. Scuze. |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
r2d3 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 4 June 11 ![]() |
Trecand peste 'masina mea e foarte buna', 'ma descurc si singur cu nivelul lichidulul'...
Este jenant pentru o masina din segmenul Premium (dupa Renault) sa nu avem senzor pentru lipsa lichidului de parbriz si pentru nivelul uzurii placutelor de frana. Pot intelege lipsa lor pe Logan, Clio, chiar si Megane, dar lipsa lor pe 'varful de lance' (pana la Latitude) este chiar nesimtire din partea Renault. Am scris pentru ca poate citeste si vreun dealer pe aici. This post has been edited by r2d3: 18 Jan 2012, 10:52 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008 1.5dci
|
|
the_darkman |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 September 07 ![]() |
QUOTE(tse @ 18 Jan 2012, 10:05) Aha, acum m-am prins de ce ti-ai luat nick-ul de intunecatul... mersi cu farurile stinse sa nu consumi lichidul de spalare pe faruri... Glumeam. Scuze. Pe timpul zilei, cand in mod normal ai merge cu DLR. La BMW de exemplu, ai si functia Intensiv, si chiar exagereaza cu spalatul, cred ca daca folosesti de 3-4 ai terminat tot lichidul. E drept ca au inclusiv un fel de detergent intr-un vas separat si rezervorul principal are in jur de 8-9 litri. This post has been edited by the_darkman: 18 Jan 2012, 14:47 |
--------------------
Renault
Laguna 1.5dci
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 12:27 |