Masina porneste greoi, aer in instalatia de alimentare
![]() ![]() ![]() |
Masina porneste greoi, aer in instalatia de alimentare
froniecristian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|||
Hack |
![]()
Post
#2
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#3
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Sa iti spun eu ce am patit cu un logan.........dupa ce am avut probleme la un injector, si l-am reparat, maisna dupa ce statea o perioada mai lunga...stiu eu...peste 10 h........nu mai pornea.....am crezut initial ca iara e injectorul, cu toate ca daca o pornei dupaia toata ziua pornea normal, am verificat furtunasu de retur, si injectorul parea a merge normal....Am lasato asa, deoarece pornea, insa tot vedeam ca are aer pe instalatie.....m-am gandit la fel, ca poate e de la filtru.....insa surpriza......prindea aer pe la furtunasul de retur al injectorului......am constatat asta cand am scos odata cu motorul pornit acel furtunas...si am vazut cum intra aer pe conducta ,si am zis ....BINGO......asa ca daca nu vezi motorina pe la filtru sau la pompita...
![]() |
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
ai rezolvat problema? eu am aceiasi problema....incerc sa fiu cat mai scurt, in vara 2009 am facut revizia (pana aici masina a mers brici) a doua zi dupa revizie masina a pornit, a mers 3 secunde si s-a oprit dupa care nu a mai vrut sa porneasca (nu am stiut ce are asa ca am tractat-o la mecanic) aici a constatat ca era aer pe instalatie, a amorsat pompa de la "para" si a pornit, a zis ca probabil nu s-a aerisit bine la schimbarea filtrului sau probabil a mai iesit aer din hartia filtrului....a doua zi aceiasi problema, am fost din nou (de data asta am amorsat-o singur) si a constatat ca mufa de la senozorul de apa de pe filtru nu statea bine, a prins-o cu un soricel si totul perfect, 2-3 saptamani nu am mai avut probleme dupa care problema a revenit (porneam motorul si dupa 3 secunde se oprea) am constatat ca dezamorsarea instalatie se face de data asta cand e rezervorul gol si dupa peste 10h de stationare, asa ca am decis sa merg todeauna cu rezervorul peste jumatate. Am mers asa 7000 de km si m-am hotarat sa schimb filtru sa nu bulesc ceva la pompa, zis si facut am schimbat filtru cu unu nou si surpriza, masina nu se mai opreste dupa cele 3 secunde de la pornire in schimb pornteste greu dupa 3 secunde de dat la cheie...(dupa peste 10 h de stationare) dupa pornire nu se mai opreste...am deschis capota si am observat ca din nou am aer pe instalatie (dupa 10 h de stationare) si de data asta parca mai mult decat inainte - bucati de cate 2-3 cm de aer se vad cu ochiul liber pe furtune (si pe turul si pe returul pompei) de la ce sa fie? am verificat furunele si filtru nici urma de motorina....Ce sa mai verific ca deja sunt in ceata? sau cine imi recomanda un meserias care se pricepe la chestia asta si nu imi ia multi bani sa-mi faca o constatare sa-mi zica de unde e buba....
|
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
99AIM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eu pe motiv de aer am schimbat pompa de amorsare cu una sh si am eliminat si supapa de unicsens ce o montasem dupa pompita si surpriza.....porneste impecabil si adio aer pe instalatie,eu mi-am dat seama ca e de la pompa de amorsare dupa umezeala ce o strangea la baza in cateva sute de km.Sper sa fi rezolvat definitiv problema.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
alexxis2001ro |
![]()
Post
#6
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
ce poll mai e si asta????!?!
|
--------------------
renault
megane II sedan
2004 comfort privilege 1.5 dci
- TM - XX - XXX Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
Salut,
Am rezolvat problema...era supa de unic sens de la pompita ("para") nu mai inchidea bine si motorina "se intorcea" in rezervor. |
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
unde pot gasi acea supapa unic sens? multumesc
|
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
QUOTE(dumitrescuandrei @ 28 Apr 2010, 19:52) Pai nu stiu cum este la megane, dar la mine la clio este situata pe tur, chiar inaintea filtrului de motorina este pompita manuala "para". Pompita asta manuala este un "balon" de cauciuc care se prinde etans pe doua "mustiucuri" de plastic iar in continuarea lor vin furtunasele transparente de motorina. "Mustiucul" de sus are o supapa de unic sens asfel ca atunci cand apesi pe pompita manula si se duce motorina in fltru sau cand pompa electrica din rezervor iminge motorina in filtru aceasta supapa nu mai lasa motorina sa treaca inapoi in rezervor. De aici mi se explica si faptul ca atunci cand lasam masina in panta cu botul spre amonte mi se dezamorsa circuitul....toata motorina de pe tur se intorcea in rezervor(cred eu....) si faptul ca circuitul se dezamorsa mult mai repede cand rezervorul era gol (principiul vaselor comunicante). In fine, supa nu cred ca se poate schimba separat, vine cu pompita manuala care pe mine m-a costat 60 RON....nu stiu daca e mult sau putin dar aveam nevoie si pentru cateva sute de mii nu am mai stat sa caut...sau poate cine stie asta o fi pretul.... . Imi cer scuze daca am intrat prea mult in detalii.... This post has been edited by Mario8119: 29 Apr 2010, 23:36 |
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
vladdracu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 15 May 09 ![]() |
Pai nu stiu cum este la megane, dar la mine la clio este situata pe tur, chiar inaintea filtrului de motorina este pompita manuala "para". Pompita asta manuala este un "balon" de cauciuc care se prinde etans pe doua "mustiucuri" de plastic iar in continuarea lor vin furtunasele transparente de motorina. "Mustiucul" de sus are o supapa de unic sens asfel ca atunci cand apesi pe pompita manula si se duce motorina in fltru sau cand pompa electrica din rezervor iminge motorina in filtru aceasta supapa nu mai lasa motorina sa treaca inapoi in rezervor. De aici mi se explica si faptul ca atunci cand lasam masina in panta cu botul spre amonte mi se dezamorsa circuitul....toata motorina de pe tur se intorcea in rezervor(cred eu....) si faptul ca circuitul se dezamorsa mult mai repede cand rezervorul era gol (principiul vaselor comunicante). In fine, supa nu cred ca se poate schimba separat, vine cu pompita manuala care pe mine m-a costat 60 RON....nu stiu daca e mult sau putin dar aveam nevoie si pentru cateva sute de mii nu am mai stat sa caut...sau poate cine stie asta o fi pretul....
. Imi cer scuze daca am intrat prea mult in detalii.... This post has been edited by Mario8119: 29 Apr 2010, 23:36 poate si mie mario 8119 sa imi spuna de unde a cumparat acea para ? mersi |
--------------------
renault
clio symbol
2003
- tm79arv
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
Daca mai aveti probleme cu aerul pe instalatie verificati oringurile de la toate mufele care se leaga la filtru. Eventual le scoateti , suflati locul respectiv cu compresorul si le bagati inapoi doar daca sunt intacte. Spor la treaba!
This post has been edited by cj98czh: 3 May 2011, 19:12 |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
BBF |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 November 11 From: Iasi ![]() |
Salutare. Am si eu un megane 2, 1.5 si imi face si mie probleme la pornire de ceva timp. Am observat ca am aer pe conducta care pleaca din filtru spre para si daca misc de acesta, imi apare si pe conducta de retur (cea care pleaca din pompa de inalta spre filtru).
De la ce sa fie oare? Exista in acele mufe care se clipseaza la filtru, respectiv pompa niste oringuri de cauciuc sau mufa in sine e considerata asa? De pornit porneste la prima cheie, insa dupa 4-5 invarteli si scoate un fum alb de zici ca e raba; fluctueaza putin relantiul la pornire, insa se stabilizeaza dupa 4-5 secunde.Fumul se opreste dupa 15 secunde de la pornire si miroase a motorina nearsa. Eu am avut reparate injectoarele, insa nu s-au pus pe stand pentru a se calibra si pentru a se introduce acele coduri in calculatorul masinii. Are o importanta majora aceasta operatiune? De la ce poate fi? This post has been edited by BBF: 14 Mar 2013, 21:07 |
--------------------
Renault Megane 2.2
1,5 DCI, 60 kw
2006
|
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Aceiasi problema ...
Raspunsul celor de la Serus din Bul. Timisoara : " Pompa de INALTA presiune trebuie schimbata. Toate astea din cauza motorinei care contine foarte multa parafina. De precizat ca masina nu pornteste ( sau porneste foarte greu a 2-a , a 3-a apasare de buton sau deloc ) doar cand sunt temperaturi sub 2 grade. Cost reparatie 2400 LEI pompa noua , 1800 pompa reconditionata si 265 curatat pompa existenta pe masina. " Dupa curatarea pompei , masina a pornit mai greu dar la primul " buton ". Si eu am aer pe instalatie dar atata timp cat pompa de inalte face presiunea corecta in rampa de injectoare aceasta porneste fara nici o problema. Sper sa va ajute experienta mea. This post has been edited by Sailas2006: 15 Mar 2013, 09:35 |
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
Daniel194 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 29 May 15 ![]() |
Aceeasi problema am avuto si eu pana azi.Am verificat pe rand am bagat conducta de tur a pompei intrun bidon cu motorina curata, dupa care am dat la automat pana a prins motorina pompa fara bule a pornit la sfert si nu mai mergea intrerupt.am inlocuit para de amorsare cu o supapa unic sens dupa care am tras motorina cu gura pe conducta de tur nu a mai scos aer mult dar tot pornea greut, adica invartea de patru ori pana pornea, asa cam am cumparat si un filtru nou si problema a fost eliminata definitiv cu bulele.ATENTIE!!! din cate am inteles daca pompa primeste motorina cu portia baga span ceea ce strica returul injectoarelor pompa isi face ungere cu motorina nu cu aer...Spun asa deoarece sunt patit noroc ca am avut supape de rezerva...O zi buna.
|
--------------------
renault
hatchback
2003 clio 2
|
|
Marcu Catalin |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 March 19 ![]() |
Salut am si eu o problema cu pompa adica dupa ce pornesc se opreste amorsrez pompa dupa care porneste si merge normal cu alte cuvinte dupa o zi de functionare a doua zi pompa se dezamorseaza cine ma poate ajuta cu problema multumesc.
|
--------------------
renault
renult espace 4 1.9 dci
2004 1.9 dci 88kw
- BT 82 MMA
|
|
Marcu Catalin |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 March 19 ![]() |
Salut am o intrebare poate sa-mi spuna cineva unde vine montat sorbul cu plutitor larenault espace4 astept un raspuns multumesc.
|
--------------------
renault
renult espace 4 1.9 dci
2004 1.9 dci 88kw
- BT 82 MMA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 13:59 |