Revizie unitate Haldex, tot ce tine de actionarea puntii spate la 4 x 4
![]() ![]() ![]() |
Revizie unitate Haldex, tot ce tine de actionarea puntii spate la 4 x 4
janos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
|
||
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|||
wud |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 10 May 18 ![]() |
Trebuie si la diferentialul spate, care am inteles ca face corp comun cu cuplajul Haldex, deci acelasi ulei pentru ambele, dar trebuie si la cutia de transfer din fata, la care e alt schimb fata de cutia de viteze.
Adica la 135 k km, poate ar fi indicata o revizie completa transmisie: cutie viteze, cutie de transfer, diferential. |
--------------------
nu detin
nu detin
nu detin
- nu detin
|
|
htvgv |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 April 21 ![]() |
Ce tip de ulei se pune in cutia de transfer?
|
--------------------
renault
koleos
2011/2,0 dci
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu e haldex, din ce stiu e GKN (marcajul renault e OH5). de servisat doar diferentialul spate se serviseaza, nu si uleiul de la ambreiaje care e separat. Uleiul din cutia de transfer e a TRANSELF UNIVERSAL
FE 80W90 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 889 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Salutare, la Koleos 1, la care cred ca e aceeasi transmisie, revizia e la 100k km. cutia manuala, 200k km. cutia automata si 40k km. cutia de transfer si diferential spate.
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
La un service mi s-a spus urmatoarele pentru Kadjar 1.6 130 cp 4x4 :
1,8 litri 75W80 la cutia manuala , normala ; 0,8 litri 80W90 la diferential spate ; - in alta parte nu mi s-a spus ca ar mai fi ceva de schimbat. Si eu vreau sa schimb uleiul , eu am 123k km si 4-5 ani. Din service mi s-a spus ca nu este nici o problema , astfel de cutii si diferentiale tin si 300k km , pentru ca provin de la Nissan si sunt de tehnologie veche , cu ulei mai vascos si nu au nici o legatura cu cutiile de gen EDC. Va rog , daca mai stiti alte informatii scrieti in topic , ca sa stim ce sa comandam ! Eu as avea o intrebare : este recomandat , cand nu am nevoie de 4x4 , pe uscat , viteza, sa tin cutia pe 2WD sau pe AUTO ? Eu am obs. ca pe AUTO se mai transfera si pe puntea spate , consumul este mai mare putin si zgomotul transmisiei se mai aude . Cea mai mica uzura este pe 2WD , nu ? Eu ma asteptam ca si pe 2WD sa fie cardanul decuplat , dar se pare ca in tutorialele Renault arata ca , cardanul merge mereu si ca AUTO cupleaza cand vrea puntea spate sau 4WD blocheaza puntea spate pe cuplat 50/50. Nu se decupleaza cardanul din fata ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:25 |