Parbriz inghetat pe interior, de la ce sa fie?
![]() ![]() ![]() |
Parbriz inghetat pe interior, de la ce sa fie?
CGB |
![]()
Post
#1
|
||
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|||
RoVal1972 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca de la condens. Probabil ca n-a mers mult cu masina, i s-a aburit geamurile si dupa a inghetat.
Am mai patzit-o si eu la M1 si la Dacia. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
cipman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Umezeala prea multa in interior, folosirea excesiva sau exclusiva a recircularii, pierderi de lichid de racire in zona caloriferului.
Recircularea e cea mai probabila cauza. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
coocky |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
am patit eu acest lucru in ultimele 2 seri... culmea e ca se intampla ziua
![]() nu folosesc nici recircularea si nic nu fac cadura in masina dimineata cand plec... masina sta nemiscata de la 9 dimineatza pana pe la 7 seara si atunci are geamul inghetat pe interior... @cipman :unde este acel "calorifer" sau ce intelegi prin el. partea funny este ca geamul este inghetat doar pe partea mea... pe partea dreapta nu este deloc... desi nu circul singur... si in aceste zile chiar cat am stat eu in masina a fost cineva si in dreapta |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai conduce in dreapta, ai avea probleme in dreapta.
Sau tu nu respiri cand conduci... 37grade expirate in -xgrade... rezulta geam inghetat. Plus ce a zis Cip. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
morph |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Aerul rece din interiorul masinii in combinatie cu razele soarelui din ultimile doua zile e o alta posibila cauza de condens.
|
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
hellcat |
![]()
Post
#7
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Asta cred ca-i la misto!
Aerul cald din masina, seara cand o lasi parcata, intalnindu-se cu parbrizul rece se transforma in abur care pana dimineata evolueaza intr-un strat fin de gheata. This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 21:38 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
coocky |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
morph |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai apare un fenomen interesant. Daca masina sta in soare, condensul apare pe partea opusa celei din care bate soarele (pe partea umbrita). Aceasta se intampla de cele mai multe ori atunci cand in masina este umezeala (apa de la zapada adusa cu picioarele, intrata pe cine stie pe unde etc.). Datorita soarelui apare efectul de sera si apa se vaporizeaza (incet si sigur) iar apoi condenseaza pe o suprafata rece (si zona umbrita este cea mai buna candidata). Asa ca avem un motiv in plus sa ne uitam la directia soarelui cand oprim masina, eventual sa anticipam care va fi directia la pranz.
|
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
grizzly |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
@cooky: nu ar trebui sa ai parbriz atermic in conformitate cu modelul si echiparea din semnatura?
|
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
coocky |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara ![]() |
asa si am...doar ca are o fisura de 30cm
This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 21:38 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
iulym |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 18 April 05 ![]() |
Nu stiu daca e de topic, da' hai sa fie unu' ca n-am mai postat demult
![]() De cind cu gerurile astea, sa zicem sub -10 grade, daca merg ceva mai putin cu masina, de ex. dimineata pe drumul casa-scirbici, invariabil gasesc parbrizul la plecare inapoi inghetat complet PE INTERIOR !! Ma enerveaza teribil treaba asta, pierd juma de ora incercind, binenteles ca fara mare succes, sa dezghet parbtizul cu un shit de spray de dezghetat Prevent ... ![]() Problema ca in interior nu prea pot da cu rascheta, e incomod si fac zapada pe bord, scaune, etc. Nu inteleg de ce Clio-ul meu e cam singura din toata parcarea de la servici prezentind fenomenul mai sus amintit, banui ca si ceilalti petrec cam acelasi timp la plecare cu incalzitul, iar distantele in acest superb oras sunt comparabile, indiferent cit de "departe" ai sta, deci nu cred ca e din cauza ca una are timp sa se incalzeasca mai bine ca alta. Condens in interior n-are timp sa se faca, deci nu-mi dau seama de ce patesc asta numai cu a mea. Poate e o timpenie, da' sigur e una care ma deranjeaza foarte tare la momentul asta !! Pareri, intimplari asemanatoare, explicatii ? Accept si un manual de clasa a VII-a de fizica, daca mi-ar explica putin fenomenul unilateral constatat ... |
--------------------
FORD
FOCUS
2008 Titanium Renault Clio Symbol Expression 1,4i 8V - MY EX ...
|
|
semit |
![]()
Post
#14
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
ai incercat sa lasi aer curat sa intre de afara si sa nu fie pe recirculare?..intreb si eu
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
iulym |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 18 April 05 ![]() |
mea culpa, recunosc, n-am cautat deloc
![]() mai era un topic la tema .. multumesc admin ca l-ai mutat, corect asa macar vad ca nu-s singur ... am sa insist la problema cu aerul .. daca las oare un geam usor deschis, o sa fie maibine ? macar sa fie aceeasi temp peste tot ![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2008 Titanium Renault Clio Symbol Expression 1,4i 8V - MY EX ...
|
|
Floppy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Eu zic sa incercati si sa stergeti foarte bine parbirzul (si luneta si geamurile laterale) pe interior. Desi nu se prea observa, se aduna mult praf si mizerie (urme de degete, etc.) si de aceea se si aburesc mult mai repede si, poate, ingheata. E doar o idee, nu dati cu parul. Dar incercati.
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2005 Extreme
- PH10RXB I love my car!!!
|
|
ricky67 |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 April 08 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006 Fidji 1.4 8V
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu mai umbla cu recilcularea pusa
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
daca e pe luneta...foloseste dezaburirea electrica...ca sa-i spun asa...butonul cu desenul asta...
dsc05555o.th.jpg |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
walker03 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 January 18 ![]() |
Buna ziua! Am tot citit despre aburirea, inghetarea lunetei la renault, si eu ma confrunt cu aceias problema , am de curand aceasta marca de masina la cealalta nu am avut aceasta problema si nu stiu cum sa o rezolv recunosc ca este cam frustrant mai ales ca pe spate nu poti face prea multe datorita liniilor pentru dezaburire. am vazut tot felul de sugestii dar nimic concludent sau sa spuna cineva , da domne am avut si am rezolvat-o asa.!
Daca cineva poate da o solutie buna raman dator. Va multumesc ! |
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|
andutu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
1.Foloseste ventilatia
2.Butonul de dezaburire 3.Ceva chestii pentru a absorbii umiditatea ( gasesti in supermarket ) eu am 3 recipiente micute parca le-am gasit la set si miros si frumos. 2 le-am pus in buzunarele la portiera iar 1 in spate langa tetiera. Eu nici nu prea folosesc dezaburirea e suficient sa tin ventilatia pe treapta 2 cat sa nu se abureasca. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#22
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
Verifica sa nu ai luneta dezlipita. La mine asta a fost problema, pentru ca se scurgea apa pe etajera cu boxe iar uneori picura in mijlocul portbagajului.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
ricky67 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 April 08 ![]() |
Buna dimineata, am mai scris aici cu problema condensului .De foarte mult timp si nu ii dau de cap. Am un Renault Clio Symbol "Fidji" 2006, in perioada rece se face condens pe interior atat la geamuri si cel mai rau la luneta. NU merg cu recircularea inchisa si am verificat daca aceasta functioneaza (fiind reparata circa 4 sau 5 ani in urma de un coleg care atunci cand inchide sau deschide sa taie alimentarea la motorasul de la recirculare). Cineva a zis sa scot si filtrul de polen si tot imi face condens. MA POATE AJUTA CINEVA CU O SOLUTIE (FARA GLUME) VA ROG.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006 Fidji 1.4 8V
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
trebuie gasit unde iti intra apa in masina ... ca de aia ai condens ...vezi scurgeri de sub stergatoare de exemplu ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Va salut,
Eu cred ca se intampla acelasi fenomen ca la ferestrele termopan facute in dorul lelii, etansare defectoasa la chedere, iarna intra aer rece de afara, care odata patruns inauntru unde este cald se transforma in condens, care nu ingheata, in casa fiind cald. La masina ta este o problema mare la etansarea inchiderilor, la oprirea masinii pe acolo intra aer rece de afara in masina si se transforma in condens, in masina fiind inca cald. Dupa o perioada, in interior de raceste aproape ca afara si condensul (deja format cand inca mai era cald) ingheata.Trebuie vazut la chedere la usi, la geamuri sa se inchida bine si sa etanseze, poate chiar la etansarea lunetei, daca a fost inlocuita poate nu a fost lipita corect. Aerul rece poate intra si pe la inchiderea (chederul) portbagajului prin spate la bancheta daca sunt gauri mari pe acolo sau chiar dinspre compartimentul motor daca s-a lucrat pe acolo si nu a fost reizolat cum trebuie. Cu stima si drumuri bune. This post has been edited by grig1960: 10 Feb 2019, 13:41 |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@ricky. Am avut aceeași problema la Symbolul 2006. Este din cauza ca ventilatia este subdimensionata iar aerisirea se face prin fante care dau în portbagaj și nu direct afara.
Eu am rezolvat-o cu o cutie capcana de umezeala de unde scurgeam periodic apa. Dimineața când era frig porneam climatizarea pe căldură și dădeam drumul la geam vreo 3mm. Și cartonul la radiator era must have când temperatura scădea sub 0. Cu radiatorul obturat jumătate se încălzea relativ repede. Asa am conviețuit 12 ani minunați. ![]() |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 02:13 |