Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dispare obligativitatea Euro3 din august?, interviu cu Radian Tufa, director RAR !!

Radduu
post 20 Feb 2006, 22:15
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




"cum ramane cu alternativa? as fi de acord ca masinile straine sunt o alternativa (reala) daca n-ar fi, totusi, o diferenta cam mare de la cei 1000 de euro cat costa o berlina buna, pana la nu stiu cate mii, cat costa masina straina" Dupa ce intram in UE , cu 1000 de euro iti cumperi o masina straina buna.


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 21 Feb 2006, 00:58
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




QUOTE(argon @ 20 Feb 2006, 19:24)
Mai oameni buni..ne integram acusi in UE, suntem in anul 2006..masina e o necesitate, nu un lux...

as formula asa
Necesitate=Dacie
Lux=Masina(cat de cat straina si cat de cat cu pretentii)
*



Lux - nu ma refeream la calitatea masinii, luxul oferit de aceasta, ci la mijlocul de locomotie, care este un lux, un moft. De ce nu folositi transportul in comun? Este o necesitate pentru cei care trebuie sa ajunga rapid din punctul A in punctul B. Si nu o pot face decat cu masina. Pentru restul e asa... sa nu ma duc cu autobus-ul.


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosminM
post 21 Feb 2006, 08:47
Post #93


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 24 January 05
From: Sibiu




QUOTE(Smudo @ 20 Feb 2006, 18:28)

Scuze, dar vezi gresit problema, asta poate si din lipsa de informatie. Crezi ca afara chiar toti au masina? Clar ca e un procent mai mare al posesorilor de masini decit in Romania, dar la fel de bine sint si oameni care nu isi pot permite masina, oricare ar fi ea. Au bani sa si-o cumpere, sa plateasca impozite, asigurare, tot ce inseamna intretinerea unei masini... atunci isi ia una daca se justifica, daca nu au banii necesari... nu isi cumpara, serios nu e nici o rusine. Am mai zis ca nemtii nu-s "domnosi".


*



SMUDO - Afara exista o retea de transport in comun care functioneaza si lucrul cel mai important este CIVILIZATA. Ai mei oricand ar renunta la harb daca ar avea cu ce sa se deplaseze in conditii civilizate (macar in niste conditii minime de curatenie, confort si punctualitate ). Deci eu zic ca nu vad gresit problema.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - SB.......
În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paxgallodacica
post 21 Feb 2006, 22:30
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 20 February 05
From: Germania




Am o problema :

Vreu sa-mi cumpar o masina noua (locuiesc in franta) si sa ofer masina mea socrilui meu (care este in Romania). Ii ofer masina intreaga (pentru 0 euro) si ma duc pana in Romania cu ea. Dar el trebuie sa plateasca taxele de import.

Masina este :
Citroën Xantia 1.9TD din ianuarie 1996
204000 km
valoara aproximativa in Franta : 3000 de euro

Daca el plateste numai taxale de import si de inmatriculare, merita masina mea fata de o masina similara dar cumparata in Romania ? unsure.gif

Mersi pentru raspunsuri ! wink.gif

This post has been edited by paxgallodacica: 22 Feb 2006, 01:05


--------------------
Citroën Xantia 1.9TD 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 21 Feb 2006, 22:56
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




In acest moment nu ai cum sa o inscrii in RO. Poate din august. Pai 19% e din start TVA-ul. Vor mai fi niste taxe, accize, nu stiu.

Acum, daca aduci o masina din Germania care respecta cerintele EURO3 platesti TVA-ul (19%) + accize.

Valoarea accizelor este determinata de capacitatea cilidrica a autoturismului vizat si tipul de combustibil folost. Aplicarea acestora se face la valoarea de catalog din vama si este calculata pentru cumpararea integrala.

P.S. Daca o aduci acum, cat mai poate circula cu ea fara sa fie inscrisa!

This post has been edited by iulik: 21 Feb 2006, 23:03


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 22 Feb 2006, 10:11
Post #96


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(paxgallodacica @ 21 Feb 2006, 23:30)
Daca el plateste numai taxale de import si de inmatriculare, merita masina mea fata de o masina similara dar cumparata in Romania ? unsure.gif
*



Este o valoare de catalog, stabilita in functie de combustibil si capacitatea cilindrica. In cazul tau, valoarea aia este de 4905 euro. La aceasta valoare se calculeaza acciza si TVA-ul, si astea sunt toate darile care trebuiesc platite. Inseamna 1194 euro la masina respectiva. Dar deocamdata nu se poate inmatricula, pentru ca nu respecta normele de poluare Euro 3. Mai tarziu poate se va trece la alt sistem de inmatriculare al vehiculelor uzate.
Oricum, 1194 euro nu este o suma cu care sa te apropii de o masina echivalenta.

EDIT: ar merita daca ar putea s-o inscrie.

This post has been edited by tatabobu: 22 Feb 2006, 10:11


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Le Culbuteur
post 22 Feb 2006, 23:40
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 13 March 05




Iulik: argumentul tau estetizant --potrivit caruia aspectul soselelor patriei nu trebuie stricat cu masini vechi -- este cel putin ciudat, intolerant si arogant. Nu, masinile nu sunt un lux. In lumea civilizata nu sunt.

Argumente de felul acesta tradeaza niste probleme de ego --care la unii se rezolva doar prin incastrarea lui intr-o caroserie. Chestiile astea trec in mod normal dupa o varsta. Precum acneea.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 22 Feb 2006, 23:47
Post #98


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(raduboy @ 25 Jan 2006, 19:55)
Si eu pun pariu pe orice ca Romania n-o sa se umple de harburi... nu cred ca romanul a ajuns atat de idiot incat sa ia toate rahaturile de maisini din Europa.
*


Tocmai ca ESTE! excl.gif Am fost aici la un autohaus si patronul mi-a spus, cind m-a vazut cu numar de Ro, ca sint asa de multi romani care cumpara masini de la el... Si mi-a aratat ce fel de masini cumpara: din alea care nici macar pe roti nu puteau fi impinse Masini pe care nici un om NORMAL din vest NU le cumpara si nu i le trebuie nici cadou. Masini cu MINIM 50% avarie TOTALA, la care reparatia in Austria te-ar costa cam cit o masina NOUA.

Dar asa e romanul, ii place sa creada ca vesticii sint fraieri ca dau bani multi, iar in Romania gasesti ceva "la fel" dar aproape gratis... Vise placute in continuare... smile.gif

QUOTE(Radduu @ 20 Feb 2006, 21:15)
Dupa ce intram in UE , cu  1000 de euro iti cumperi o masina straina buna.
*


Sa imi spui si mie ce masina BUNA din vest ti-ai luat cu 1,000 euro... icon_mrgreen.gif Sau probabil ca daca are 4 roti, volan, motor, inseamna automat ca e buna radmasa.gif Decit sa iti iei un JAF la banii aia, mai bine o Dacie din 90.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 23 Feb 2006, 00:19
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 10 April 05




bine, s-ar putea ca cei care cumpara masini avariate din vest, sa o faca pt. piese, dezmembrari, etc.
cat despre nevoia unei masini, ei bine, da! masina este o necesitate in multe cazuri. de ex. in cazul meu, slujba ma obliga sa circul mii de km pe luna cu masina mea. n-am nimic impotriva transportului in comun, dar nu as face fata din cauza legaturilor proaste sau intarzierilor. asa ca.. nici nu se pune problema. si nici nu stiu daca as iesi nu stiu cat de ieftin, pt.ca am masina pe gaz, iar cheltuielile sunt absolut rezonabile (acum, cu dacia veche, proasta si rea cum o fac unii).
iar daca privim masina ca pe o libertate in plus, nu vad de ce romanilor ar trebui sa li se ia (si) aceasta libertate..
nu am nimic nici impotriva masinilor bune sau noi din vest (credeti ca mie nu mi-ar place?). dar in lipsa unor programe (serioase) de schimbare a parcului de masini din Romania, mi se pare totusi nedrept sa impui aceasta schimbare prin taxe si impozite marite, obligand pana la urma oamenii sa aleaga.. tot transportul in comun (care-i va de capul lui..)


--------------------
Renault Espace IV - abxxxx 2004
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Feb 2006, 07:34
Post #100


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(C.C. @ 23 Feb 2006, 00:19)
nu am nimic nici impotriva masinilor bune sau noi din vest (credeti ca mie nu mi-ar place?). dar in lipsa unor programe (serioase) de schimbare a parcului de masini din Romania, mi se pare totusi nedrept sa impui aceasta schimbare prin taxe si impozite marite, obligand pana la urma oamenii sa aleaga.. tot transportul in comun (care-i va de capul lui..)
*



Relax, taxele nu se vor aplica pentrui masinile gata inmatriculate, ci numai masinilor aduse, in sensul ca se va introduce o taxa astronomica de inmatriculare, care probail va dubla valoarea masinilor non Euro..cel putin astea sunt planurile Guvernului in "colaborare" cu APIA. La cele de la Euro 3 in sus taxa va fi simbolica.

This post has been edited by argon: 23 Feb 2006, 07:35


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 23 Feb 2006, 08:01
Post #101


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Mie mi se pare un lucru foarte rau ca dispare obligativitatea Euro 3. Si din cauza poluarii, dar mai ales din cauza ca se va umple Romania de hirburi in stare tehnica precara.

Riscul de a fi lovit de vreun Gigel caruia nu-i merg frinele sau cu probleme la sistemul de directie va fi mult mai mare.


Majoritatea celor din acest fir de discutii au adus argumentul ca Dacia berlina este la fel de proasta sau mai proasta decit acele hirburi din vest.

Este adevarat, DAR:


In momentul de fata numarul de Dacii berline (adica de hirburi) a scazut fata de acum 5 ani. Daca te uiti la masinile care circula pe strada, acest lucru este evident.

Daca se da liber la SH-uri din vest, multi care acum nu au masina isi vor cumpara SH-uri din vest. E vorba aici de mentalitatea romanului - Gigel va vrea sa se dea mare ca are straineza in fata blocului.

La fel, multi care acum ar cumpara Logan nou (si relativ safe ca orice masina noua) si-ar cumpara atunci un hirb din vest.

Deci, daca se da drumul la SH-uri din vest, numarul de hirburi va CRESTE MULT, si o data cu el va creste si riscul de a merge pe strada cu masina.


In afara de asta Dacia berlina o repara si o intretine orice mecanic, la un pret mic... in timp ce la SH-urile din vest, nu e chiar asa.

Multe din acele masini luate din Germania in stare perfecta vor ajunge in citiva ani hirburi in Romania, pentru ca romanul fie n-are bani sa le intretina, fie mecanicii nu se pricep!

Nu m-as baza foarte mult pe TUV sau cum se numeste. Presupun ca masina se poate aduce si pe trailer, fara TUV facut, si inmatricula aici. Oricum in citiva ani TUV-ul unei masini expira, ca orice revizie tehnica periodica.


Ca sa repet concluzia, intrarea acestor hirburi in Romania mi se pare foarte periculoasa, in primul rind datorita sigurantei circulatiei pe sosele.


--------------------
Volțvagăn Glonț - - 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Feb 2006, 08:10
Post #102


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Adaug la efectele matale si problema locurilor de parcare...masinile se vor inmulti in asa hal ca o sa se stea cetatenii cu pusca in fata blocului de paza la locul de parcare...Bine ca am garaj tongue.gif


din fericire sunt numai povesti...si raman la parerea mea ca nu se va da drumul la harburi wink.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 23 Feb 2006, 09:51
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




QUOTE(Le Culbuteur @ 23 Feb 2006, 00:40)
Iulik: argumentul tau estetizant --potrivit caruia aspectul soselelor patriei nu trebuie stricat cu masini vechi -- este cel putin ciudat, intolerant si arogant. Nu, masinile nu sunt un lux. In lumea civilizata nu sunt.

Argumente de felul acesta tradeaza niste probleme de ego --care la unii se rezolva doar prin incastrarea lui intr-o caroserie. Chestiile astea trec in mod normal dupa o varsta. Precum acneea.
*



Cata nevoie ai tu de masina? Cum te folosesti de ea? Raspunde si dupa o sa-ti spun de ce cred ca nu este neaparat o necesitate (pentru unii).

This post has been edited by iulik: 23 Feb 2006, 09:57


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 23 Feb 2006, 10:49
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




Am o problema :

Vreu sa-mi cumpar o masina noua (locuiesc in franta) si sa ofer masina mea socrilui meu (care este in Romania). Ii ofer masina intreaga (pentru 0 euro) si ma duc pana in Romania cu ea. Dar el trebuie sa plateasca taxele de import.

Masina este :
Citroën Xantia 1.9TD din ianuarie 1996
204000 km
valoara aproximativa in Franta : 3000 de euro

Daca el plateste numai taxale de import si de inmatriculare, merita masina mea fata de o masina similara dar cumparata in Romania ?

Mersi pentru raspunsuri "


poti sa i-o aduci linistit, cu asigurare-carte verde, itp valabile; masina ramane pe numele tau si el merge cu ea pe procura: ii faci procura la notar; trebuie sa iasa o data la 6 luni cu ea din tara; chestia asta il costa inca vreo 3 mil la fiecare iesire, depinde unde sta; chestia este foarte legala, fara nici o problema, si merita


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
babone
post 23 Feb 2006, 10:52
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 23 April 05




Dintr-o sursa oarecum implicata in problema (statie ITP) am aflat neoficial ca RAR deja pregateste bazele de date necesare evaluarii starii tehnice a autoturismelor din import care nu indeplinesc norma de poluare euro3, statiile autorizate ITP deja fiind in posesia unui ghid privind procedurile de evaluare si stabilire a conformitatii cu normele de poluare valabile la data fabricarii masinilor. Insa nu se vorbeste decat de data aderarii RO la UE, presupusa a fi 01.01.2007.
Cam asta implica liberalizarea, posibilitatea inmatricularii in RO a unui autovehicul uzat dar care sa indeplineasca conditiile tehnice obligatorii si normele de poluare valabile la data fabricarii sale, adica ceea ce se verifica acum la masinile deja inmatriculate care nu au euro3. Deci daca aduci in tara o masina fabricata in 1999, de ex., care a fost fabricata dupa norma euro2, inaintea inscrierii in circulatie trebuie facuta verificarea conformitatii cu standardul de poluare prevazut de constructor si a starii tehnice corespunzatoare. Mai pot fi impuse si conditii de siguranta, adica min. 2 airbag-uri, abs, etc.
In ceea ce priveste masurile prin care statul va putea limita aceste importuri in conditiile liberalizarii pietei conform constitutiei europene, optiunile sunt limitate la accize, singurul element din datoria vamala care poate fi majorat fara incalcarea principiilor liberului schimb. De taxe sau suprataxe vamale nici nu poate fi vorba in relatia cu tarile membre.
Ulterior indigenizarii (importului), statul poate apela la masuri limitative interne, de genul taxelor locale majorate in functie de vechimea masinii, a taxelor de utilizare a drumurilor publice, a vre-unui fond de mediu, etc.


--------------------
Renault Megane 2.2 Estate 2008, 1.5dci 78kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian13
post 24 Feb 2006, 16:42
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 30 July 05




QUOTE
einstein1984,20 Feb 2006, 15:57
CosminM, dar ce ai cu transportul in comun? A cazut cuiva galonul de pe umar daca a mers cu autobuzul sau cu trenul?
  In tarile cu apa calda, sunt oameni cu seria 5 in garaj care merg la serviciu cu trenul sau autobuzul. Si nu face nimeni misto de ei, cu atat mai mult cu cat reduc emisiile de CO2 si micsoreaza aglomeratia

Ce vorbesti?El are cu transportul in comun ce avem toti.Ete mie unul imi cade galonul sa merg intr-un autobuz gen 236,124 plin de toata rugina din lume cu scaunele sudate de-ti rupi hainele in ele si pe care sa ma omor cu inca 100 de persoane sau intr-un tren fara closet cu scaunele rupte cu mirosul de usturoi al aluia de vizazi sau cu papornita cu peste a altuia la picioare.Daca as avea copii m-ar durea in "pix" de poluare CO2 sau altele si i-as duce cu masina in loc sa-i chinui prin autobuze.

This post has been edited by Adrian13: 24 Feb 2006, 23:54


--------------------
Dacia/Lada/Fiat 1300/1200/Uno Diesel - 13
IO!GIGI BECALI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 24 Feb 2006, 23:48
Post #107


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Exista cam doua categorii de sh-uri aduse din afara.

Masinile fatuite de smenari, cu 200k+ km reali dar doar 100k pe display, care vin la preturi ff 'bune', si care au probleme reale.

Masinile alese cu atentie in urma a saptamani de cautari pe net si a cel putin cateva zile de cautari la fata locului. In general e vorba de masini de prin 1999-2002, cu pretul total de cca 9-12000E (pret la fata locului intre 6-10.000E+TVA+accize). Asta ca sa ma refer la sedanuri obisnuite, gen Opel sau Golf.
Acestea nu sunt harburi nici pe departe. Si voi da oricand 7000E+1800E pe un Opel Vectra B din 2000 full options si cu vreo 120k km la bord decat pe un Logan nou-nout la aceiasi bani. Ca sa nu mai zic ca poti recupera TVA-ul daca esti putin atent si descurcaret.

Deci sunt sh-uri si sh-uri. Nu mai generalizati caci nu e chiar asa...

Oricum, 'invazia' de sh-uri va mai trage probabil in jos preturile la masinile noi, nu cu mult, si totusi...


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pmc30srl
post 25 Feb 2006, 00:20
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 24 February 06




peugeot_106.jpg ( Size: 12.71k ) Number of downloads: 31
mazda_121.jpg ( Size: 185.58k ) Number of downloads: 33
prefer masinile sh aduse de afara, fata de logan sau matiz,solenza!!!! rolleyes.gif


--------------------
WARTBURG 353 S - b30pmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paxgallodacica
post 25 Feb 2006, 00:22
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 20 February 05
From: Germania




poti sa i-o aduci linistit, cu asigurare-carte verde, itp valabile; masina ramane pe numele tau si el merge cu ea pe procura: ii faci procura la notar; trebuie sa iasa o data la 6 luni cu ea din tara; chestia asta il costa inca vreo 3 mil la fiecare iesire, depinde unde sta; chestia este foarte legala, fara nici o problema, si merita

Mersi Bytzu pentru raspunsul.

Dar mai e inca ceva : nu pot sa las inmatricularea franceza pentru ca va fii obligatoriu sa duc masina la controlul tehnic francez la fiecare 2 ani. Mai ales ca sunt responsibil (penal) pentru masina asta pe care nu o mai conduc. Asa ca nu cred ca solutia asta va merge in cazul meu. Oricum multumesc pentru ideea. Tot ce sper este ca va fi posibil sa duc masina mea in Romania, in 2007 si sa fie inmatriculata regulamentar acolo. unsure.gif

Mai jos sunt niste poze facute in Romania :
La Manastirea Putna
La parkingul hotelului din Gura Humorului

This post has been edited by paxgallodacica: 25 Feb 2006, 00:41

Attached thumbnail(s)
HPIM1240.jpg ( Size: 150.78k ) Number of downloads: 78
HPIM1042.jpg ( Size: 106.86k ) Number of downloads: 41


--------------------
Citroën Xantia 1.9TD 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 25 Feb 2006, 00:23
Post #110


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




Carapacea aia ti se pare masina?
Sau te referi la mertan, bmw, audi..... fabricatie '84


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Feb 2006, 08:07
Post #111


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




chiar daca se vor putea aduce in tara si inmatricula masini de orice varsta e cred ca se vor aplica taxe care sa taie un pic din elanul doritorilor...cu toate astea cred ca se vor aduce masini cu nemiluita, vai de dealeri, importatori de masini noi si producatori (ex dacia)


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 27 Feb 2006, 13:06
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Poate asa nu o sa mai creasca pretul la logan cand vor vrea frantuji, oricum au avut destule avantaje acordate de stat cei de la dacia.


--------------------
DACIA GOLAN - CJ 00 TUD Laureate 1.4 MPI
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 27 Feb 2006, 14:39
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(MoneyTalks @ 23 Feb 2006, 01:47)
Tocmai ca ESTE! excl.gif
Dar asa e romanul, ii place sa creada ca vesticii sint fraieri ca dau bani multi, iar in Romania gasesti ceva "la fel" dar aproape gratis... Vise placute in continuare... smile.gif
*



Foarte bine spus, Money!
Eu cred ca masinile SH din vest sunt o alternativa buna, dar doar cele cu rulaj rezonabil (<100KKm). Restul vin in RO sa se mai chinuie cativa ani inainte de moarte... iar in timpul asta creeaza poluare si riscuri pe drum.
Chestia e ca de 2000E iei o Dacie in stare buna, care e si relativ ieftin de intretinut, sau un cazan de Opel in stare jalnica, pe care nu vei avea bani niciodata sa-l repari.

Iar cele cu rulaj rezonabil, de obicei sunt oricum E3, ca majoritatea nu-s mai vechi de 3-4 ani.



--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Feb 2006, 14:53
Post #114


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(IsNa @ 27 Feb 2006, 14:39)
Eu cred ca masinile SH din vest sunt o alternativa buna, dar doar cele cu rulaj rezonabil (<100KKm).
*




hm..nu sunt de acord...la 100 000 o masina straina, mai ales Diesel e la prima tinerete...sunteti obisnuiti cu harburile de 1300 ale parintilor care duceau 70 000 km pana la RK la motor...
Exemplu concret..Cielo, 320 000 km pe bord, functioneaza impecabil, motorul original, in nici un caz nu polueaza sau e risc pe sosea, alt exemplu, o amarata de Dacie..dacia mea, 1310, are 120 000 km...motorul e original, de asemenea functioneaza impecabil, nu e cu norul de fum dupa ea..si e Dacie...parerea mea e ca o masina straina buna isi cam da duhul undeva peste 400 000 km...asa ca constatarea ta cu rulajul rezonabil de sub 100 000 km e trasa de par..fara suparare. Avand in vedere ca multi romani, si coforumisti fac mai putin de 10 000 anual, o masina cu 200 000 de km la bord ii mai duce linistit 10 ani cel putin...

This post has been edited by argon: 27 Feb 2006, 14:58


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 27 Feb 2006, 15:10
Post #115


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Ca posesor de sh din 92 cu peste 177kkm la bord pot spune urmatoarele:

1. O masina nemteasca este inca tanara la 180kkm, daca proprietarul(proprietarii) au avut grija si au exploatat-o in limitele normale.
2. O masina nemteasca nu cere RK decat dupa 250kkm. Si atunci in conditii de exploatare mai dura.
3. O masina nemteasca are alte probleme mai repede decat cele cu motorul: rugina, micile lovituri de-a lungul timpului, diverse subansamble care se crapa sau scartaie. Tapiseria va ceda mai repede decat motorul, asta e clar biggrin.gif

Diferentele de la caz la caz sunt majore. Poti lua o masina fatuita care sa arate foarte bine pe afara dar care sa aiba probleme foarte mari la mecanica. Poti dimpotriva sa iei o masina cu vopseaua mai matuita dar care sa iti pape doar benzina si atat.

In plus, la fiecare masina exista defecte care sunt deja cunoscute, si care tin de multe ori de tipul de masina si de anul de fabricatie. O masina din 98 poate avea mai multe probleme din cauza motorului decat una din 92, in functie si de tipul de motor!

La cumpararea unui sh trebuie sa mai tii cont si de dotarile sale si de cat timp doresti sa-l tii. Daca nu are ABS si aer conditionat, iti va fi din ce in ce mai greu sa-l dai.


Piata de sh este una extrem de interesanta pentru ca daca ai pana in 9000E, rabdare si cunostinte, poti gasi niste masini cu motorizari foarte bune si cu dotari pe care Loganul doar le imita. Sau dimpotriva, daca nu ai rabdare si nu te pricepi, te alegi cu o masina alergata ca hotii de cai.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 27 Feb 2006, 16:02
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




QUOTE
Chestia e ca de 2000E iei o Dacie in stare buna, care e si relativ ieftin de intretinut, sau un cazan de Opel in stare jalnica, pe care nu vei avea bani niciodata sa-l repari.

QUOTE
parerea mea e ca o masina straina buna isi cam da duhul undeva peste 400 000 km


Uite aici

Va asigur ca si merge, porneste si iarna si nu as schimba-o pentru o berlina de 2000 EUR nici mort! In rest ... no comment!

This post has been edited by litza: 27 Feb 2006, 16:04


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 27 Feb 2006, 16:59
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




o data la 2 ani o duci si-i faci itp la tine

sau o vinzi acolo si-i dai banii sa ia ceva de aici..gaseste masini destul de bune aici


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 28 Feb 2006, 18:24
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Vreau sa va intreb si io ceva si intreb aici, ca nu are rost sa deschid topic nou pentru chestia asta. Trecind cu vederea peste deprecierea pe care o suporta masinile in citeva luni, si avind in vedere titlul topicului... voi ce spuneti? Cind o fi mai bine sa cumpar o masina de aici cu euro3? Acum, sau sa mai astept pina in august? Adica vreau sa spun, e cumva posibil ca taxele de acum pentru masini cu euro3 sa se mareasca incepind din august, in cazul in care se "da liber" la toate masinile? Ma pocni pe mine ideea asta acum, de aia va intreb.

Off-topic: de acord cu ce spune maddan la #115. Nu poti generaliza cind e vorba de sh-uri. Si daca o mare parte din strainezele sh din Romania sint cazute, nu inseamna ca la fel sint si aici aceleasi masini.
QUOTE(maddan @ 27 Feb 2006, 15:10)
O masina nemteasca nu cere RK decat dupa 250kkm. Si atunci in conditii de exploatare mai dura.
*


Hihi, a mea are 265.000 km deja, si azi ii facui TÜV-ul. Problema pe care o gasira si o remediara pe loc: se bloca ceva la frina de mina, trebui desfacut si curatat ceva pe la roti pe-acolo. In rest, gaze, lumini, suspensie (inca originala excl.gif ), si ce mai controlara ei pe-acolo... totul ok. cool.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Mar 2006, 09:36
Post #119


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




S-a anuntat astazi, taxa de inmatriculare la masinile mai vechi de 10 ani, dupa integrare va fi intre 1000 si 2000 euro, in functie de capacitatea cilindrica. Ceva de genul pana la 1200 cc va fi 1000 euro, si la 1600 cc(media masinilior aduse) va fi peste 1500 euro.
Eu zic ca e un lucru bun de a stopa invazia harbuilor vestice.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 4 Mar 2006, 11:57
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(argon @ 4 Mar 2006, 09:36)

Eu zic ca e un lucru bun de a stopa invazia harbuilor vestice.
*


radmasa.gif Ai un rind mai sus cred ca un exemplu bun pentru ceea ce inseamna un "hirb vestic". Ca si info, aici nu se da spaga la TÜV. wink.gif (adica poate s-ar da, dar nu se primeste, pentru ca nimeni nu e atit de idiot incit sa-si riste jobul pentru citiva euro prapaditi. Si cei de aici urasc poate cel mai mult masini nesigure care circula.)


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 08:22
Dacia