Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dispare obligativitatea Euro3 din august?, interviu cu Radian Tufa, director RAR !!

argon
post 16 Jan 2006, 16:30
Post #31


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Golf 2 din 90?! stai sa ai asa ceva cateva luni, nu mai mult si o sa-l trimiti la pachet in Germania, sa vezi cat costa cand te lasa cate ceva, si o sa te lase foarte des cate ceva la el..o sa treci inaopoi la dacia 1300 ca aia se foarte ieftin de intretinut.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 16 Jan 2006, 19:53
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Piata Comuna a EU ne va obliga sa dam liber la inmatriculari, asa cum e si la ei. Poti inscrie orice harb numai cu conditia sa respecte normele de poluare date de fabricant (la data fabricatiei, evident) insa te vor lovi pe partea cu impozitul.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 16 Jan 2006, 20:07
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 16 Jan 2006, 18:30)
Golf 2 din 90?! stai sa ai asa ceva cateva luni, nu mai mult si o sa-l trimiti la pachet in Germania, sa vezi cat costa cand te lasa cate ceva, si o sa te lase foarte des cate ceva la el..o sa treci inaopoi la dacia 1300 ca aia se foarte ieftin de intretinut.
*


Am un prieten care a cumparat un BMW 520 din 91 din Germania. Masina merge si arata impecabil, (chiar am ramas surprins cand am vazut-o). Nu se compara o masina sh din afara cu o masina sh de aici. Aici 90% din masinile vechi sunt alergate rau de tot. El a dat pe acea masina 3000 de euro...cu 3000 iti poti cumpara o super nova daca nu cu mai mult. Acum astept sa imi spuneti ca super nova e mai tare ca seria 5. Daca nu vedeam acea masina cu ochii mei si nu as fi mers cu ea as fi fost poate de acord cu voi...Are masina de un an jumate cam asa, si nu a schimbat nimic la ea. De ce nu vreti sa recunoastem ca masinile sh la noi in Romania sunt foarte scumpe in raport cu calitatea acestora. Masinile pe care voi le vedeti in Germania ca fac 500-1000 de euro, la noi in vitan costa 3000-4000 de euro.

This post has been edited by Radduu: 16 Jan 2006, 20:09


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 16 Jan 2006, 22:00
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(argon @ 16 Jan 2006, 13:23)
Nu stiu autoritatile ce sa mai faca sa inoiasca parcul auto, adica sa scape de harburi, si voi credeti ca se va da liber la alte herburi din vest? sa fim seriosi, o sa se umple tara de harburi din anii 80-90 luate din Germania pe 200 de euro si toata operatiunea rabla a fost in zadar, e o aberatie, nu se va permite inmatricularea sub euro 3 nici cand o zbura porcu excl.gif
*


Pardon! La ce a zis Radduu vreau sa mai adaug si eu ceva. Scuza-ma, dar cite berline vezi pe drumuri in Romania la ora asta? Alea nu sint hirburi? In ce an a aparut berlina (adica reno doispe) pe piata? Parca '69. Cit de mult a fost imbunatatita?
Din start, un Golf 2 din '90 e o masina de conceptie mai noua decit berlina. Vreo cel putin 14 ani, pentru ca Golf 2 a aparut pe piata din cite stiu eu prin '83, si de atunci a mai fost imbunatatit, daca s-a fabricat 9 ani. Plus de asta aproape orice Golf 2 din '90 are ABS si servo. Consuma mai putin, e mai confortabil, fuge mai bine, si arata mai frumos ca orice berlina. Plus de asta e facut in Germania si e model original, nu e facut in Romania si furat dupa un model de la Reno. Io nu stiu de ce un Golf 2 se numeste hirb si o berlina e considerata mai buna decit el, ca vad ca lumea se ia doar de "hirburile" de aici. Ca si info, 2 amortizoare punte fata + rulmentii din capul lor + manopera m-au costat la Lugoj 100 € acum vreo 5 ani. Si treaba facuta in maxim 2 ore, cu tot cu unghi de fuga reglat tot in banii astia.

Scuze pentru pledoaria pro - Golf & si alte "hirburi", dar nemtilor nu le e rusine sa mearga cu hirburile alea la servici, si nici nu strimba din nas ca ar polua. Cind o sa aud si eu de vreun roman ca s-a aruncat in fata vreunei basculante sau ca se leaga cu lanturi de poarta vreunei autobaze de camioane din o mie noua sute toamna ca sa nu mai iasa bombele alea pe roti, atunci o sa spun RESPECT, si atunci o sa cred si eu ca pe cineva de acolo intereseaza protectia mediului. Pina atunci, argumente de genul "hirburile din vest vin sa ne strice noua aerul curat pe care-l avem" nu prea are nici o valoare pentru mine. Ah, ca sa nu uit. Aici se cam ia TÜV-ul pe bune, deci astia nu prea stiu ce-i aia spaga.
Sau argon, hai s-o dau altfel, ca ai si Cielo. Stii ca e un Opel Kadett putin modificat, nu? Si zici ca esti super-multumit de el. E si normal, ca doar e masina nemteasca pina la urma. Din ce an nu se mai face Kadett-ul? Hai sa fim seriosi. O fi hirb si ala?


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Jan 2006, 22:44
Post #35


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




ce nu intelegi tu este ca romanu care se duce in germania nu se va duce sa cumpere golful 2 bine intretinut din 90, ci il va lua pe ala facut in 83 cu 600.000 km parasit prin vreun cimitir, il repara putin cat sa ajunga in tara si aici il vinde la un fraier...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 16 Jan 2006, 22:57
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




la ce fraier frate ? Cat sa scoata la el ? Cand in Germania un Astra din 90 si ceva e maxim 1500 euro...In autohaus, in stare buna. Un Golf de-ala il gasesti la 300 euro...

Ce sa scoti la o masina care costa 300 euro ???


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 16 Jan 2006, 22:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Vad ca totusi lumea uita ca la adusul masinilor de dincolo, chiar daca dispare bariera de Euro 3, ramane de platit TVA-ul la valoarea de catalog.

Valorile de catalog sunt in functie de cmc si an, pe urmatoarele sectiuni:
- 1 an sau <
- 2 ani
- ..
-5 ani
- peste 5 ani

Deci doar TVA-ul e sa fie aproape 1000EUR (asta e partea cea mai groasa si la masinile ce se aduc acuma cu EURO 3), basca si drumul pana acolo si cautatul masini. Lejer se aduna 1500 EUR ca sa aduci masina in tara. Asa...si atunci mai merita sa cumperi masina cu 500-1000 EUR in Germania sa o aduci aici? Eu zic ca nu, decat daca e pana in 5-6 ani vechime, iar la vechimea asta nu sunt harburi ...parerea mea.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 16 Jan 2006, 23:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Cum sa nu se merite ? Adica eu daca imi iau un Astra din Germania pe care il iau cu 1500...il aduc in Romania cu maxim maxim 2500 euro...Astra din 93... Aici ce iei cu 2500 ? O Nova vai soarta ei...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Jan 2006, 23:05
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Auziti, mi se pare mie sau topicul este despre "Dispare obligativitatea Euro3 din august?, interviu cu Radian Tufa, director RAR !!" ?
Parca, parca nu este despre comparatii intre ce masini nu au euro 3 si cat de bine se tin ele pe roti.

Deci, intrebare intrebatoare clarificatoare: Se scoate au ba EURO 3 ca si conditie la inmatriculare INAINTE de aderarea la UE?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacicuss
post 17 Jan 2006, 09:57
Post #40


Mare Vrajitor KKK


Group: Members
Posts: 299
Joined: 3 August 04
From: Poplaca




Klaus, io zic ca nu, bazandu-ma pe ce mi-a zis cineva de la RAR, care si altadata cand aberau zvonacii, a avut dreptate. Acum, ca ala a zis ceva in interviu, nu stiu ce sa zic...io zic ca l-a invartit ziaristul ala...extras din context ceva...naiba sa-i ia


--------------------
VW Passat 1.9TDI - ww-00-XXX
A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 17 Jan 2006, 13:43
Post #41


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




O sa le scoata mai. Aici nu mai e cum vrea unul sau altul sau chiar statul roman. Daca vrei UE trebuie sa te aliniezi cu legislatie, cu tot ce trebuie. De ce au demilitarizat politia? Asa nu aveau ce face? De ce nu mai e stagiul militar obligatoriu? Tot ca sa fim si noi in rand cu ei. De ce a dat voie ca si strainii sa detin proprietati in Romania? Acelasi motiv.
Ca vor da drumul mai devreme sau mai tarziu la importuri auto asta ramane de vazut. Dar un lucru e sigur. SUNT OBLIGATI sa o faca altfel adio si la revedere.

Cat despre partea cu masinile sh si eu zic ca se merita. De ex eu gasisem pe un site la nemti un Renault 25 BAKARA (pentru cine stie) piele gri inauntru, ABS, servodirectie, aer, inchidere centralizata.....tot ce vrea inima ta. Numai zic ca masina era din '91 injectie si arata mai bine ca o supernova sau solenza scoasa de pe poarta fabricii. Costurile de intretinere sunt mai mari e adevarat. De ex am un prieten are un ford granada de prin '80 si a dat pe 4 amortizoare original 20 de mil parca sau gresesc eu. Nu stiu sa nu spun vreo prostie.

This post has been edited by ionutctn: 17 Jan 2006, 14:17


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Jan 2006, 14:05
Post #42


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Scuze pentru off-topic, dar

QUOTE(ionutctn @ 17 Jan 2006, 14:43)
... De ex eu gasisem pe un site la nemti un Renault 26 BAKARA ...
*




Ce e aia? ca in viata mea n-am auzit de Renault 26. Si nici de BAKARA, ci de BACCARA.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 18 Jan 2006, 12:21
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 16 Jan 2006, 23:05)
Deci, intrebare intrebatoare clarificatoare: Se scoate au ba EURO 3 ca si conditie la inmatriculare INAINTE de aderarea la UE?
*




Da, dar o sa modifice legislatia.. Si atunci nu o sa mai fie rentabil sa se aduca astfel de masini din afara. Sa nu credeti voi ca ei sunt chiar atat de prosti sa lase in circulatie orice masina(mai ales dupa ce s-a intamplat in Polonia)
Apropo, Ungaria cum a restrictionat importul de masini Sh din Uniune?

This post has been edited by St: 18 Jan 2006, 12:21


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 25 Jan 2006, 20:55
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




E clar ca miscarea asta va face o gaura enorma in vanzarile de masini noi din tara.
Si va spun o chestie sigura: din 1 Ianuarie 2007 iti poti aduce ORICE masina vrei de afara. Si o poti si inmatricula si circula cu ea. Doar cateva conditii sunt: sa respecte normele de poluare stabilite de RAR, care sa fie in concordanta cu specificatiile producatorului (adica nu-i pui la o masina non-euro norme de euro 4, ca nu esti bolovan). Chestia asta se bazeaza pe PRINCIPIUL LIBEREI CIRCULATII. Principiul Liberei Circulatii(prevazut in Constitutia Europeana) prevede faptul ca orice marfa se poate transporta si reposesa in spatiul Uniunii Europene. Nu-mi spuneti de unguri, pentru ca ei n-au adoptat constitutia. Romania o s-o adopte petru ca e in interesul ei...avem nevoie de bani...bani multi de la UE ca sa ne permitem sa facem nazuri vis-a-vis de constitutie.

Si eu pun pariu pe orice ca Romania n-o sa se umple de harburi... nu cred ca romanul a ajuns atat de idiot incat sa ia toate rahaturile de maisini din Europa.
Un mic exemplu: Renault Laguna 1,8 RT din 1998, 140.000 km la bord, ABS, Aer Conditionat, Inchidere Centralizata, Jante Aliaj, Piele, Trapa, Carlig, + 4 cauciucuri de iarna - 1.400 EU.
Si sa-mi spuna mie cineva ca Loganul arata mai bine decat Laguna ca-mi dansez pe buletin. Fie el nou, vechi, a 14a mana, tunat..oricum.


--------------------
Fiat Stilo - - CJ07APZ, 1.8 16V Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 25 Jan 2006, 21:06
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




<<Un mic exemplu: Renault Laguna 1,8 RT din 1998, 140.000 km la bord, ABS, Aer Conditionat, Inchidere Centralizata, Jante Aliaj, Piele, Trapa, Carlig, + 4 cauciucuri de iarna - 1.400 EU.>>

Ori ai schimbat tu ordinea cifrelor .. ori nu stii bine. Daca ar fi la pretul ala mai mult ca sigur ca jumate din masina e lovita.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Jan 2006, 21:12
Post #46


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




raduboy, imi pare bine ca mai este cineva pe aici care intelege ce inseamna Piata comuna a UE si cele patru libertati fundamentale ale ei.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2006, 22:08
Post #47


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.775
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca se renunta la norma euro 3, asta i-mi iau : Rolls-Royce Silver Shadow Mark II din 68, la 7500 euro. In 2 ani i-si scoate masina banii.
Edit: Cand se renunta..............

This post has been edited by einstein1984: 25 Jan 2006, 22:10


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 25 Jan 2006, 22:34
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




vezi discutii mai vechi: un neamt face 30-40k pe an cu benzinara si daca face mai mult isi ia diesel.deci o masina de 4-5 ani are cel putin 200k daca e benzinara si poate avea 400k daca e diesel.alea de 8 ani au.... sute de k.si merg.la unii merg inca 5-6-8 ani pe soselele patriei.cu alte cuvinte nu le putem compara cu autohtonele.atentie doar la km.concluzia e ca trebuie sa-ti iei masina de maxim 5 ani.


--------------------
AUDI A6 - bo1xxx 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefanflorin77
post 25 Jan 2006, 22:35
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 1 June 04
From: Bucuresti




personal nu cred ca vom reveni la anii '90 cand se importau masini cumparate cu 200..300marci.
bulgarii sunt printre putinii care mai cumpara harburi din '95-'96,iar odata ce noi am trecut la euro3 sau 4 cat o mai fi,n-avem cum sa dam innapoi..ori vor costa asigurarile prea mult,ori impozitele vor fi imense,intr-un fel sau altul va fi inlocuita valoarea astronomica a cartii verzi care iti permite sa circuli cu masini mai vechi,binenteles inmatriculate in west.


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA - B..
SOFERIA E MAI TARFA DECAT VIATA..!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2006, 22:49
Post #50


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.775
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu toti nemtii merg 40 000 km pe an. Poate aia care au masina de serviciu si nevoie sa calatoreasca atat. Dar o baba cu un golf 4 care mergea cu el la piata si la biserica va avea mult mai putini kilometri.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 25 Jan 2006, 23:05
Post #51


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Astea cu baba si mosu le auzi si la dealeri de la noi!
Eu sunt satul... A fost al unui pensionar, al unei babe! Asta ca sa te faca pe tine sa crezi asta, sa fie masina mai 'buna'!

Nu credeti ce auziti, credeti ce spune volanul, schimbatorul si pedalele! Ma refer aici la gradul lor de uzura! UItati-va la spoilere, cat de ciobite de zgura sunt, etc.. In Germania masinile sunt folosite zilnic!

Sincer eu nu inteleg cum o masina de 2 ani are 100.000-150.000 in conditiile in care se merge la piata si biserica!


--------------------
Citroen C3 - Inca numere rosii... 1.4Hdi 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2006, 23:09
Post #52


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.775
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mai oameni buni, dar nemtii stau toata ziua la volan? Nu se mai dau si ei jos, ca oamenii, macar sa puna benzina? Cat poti sa conduci intr-un an?
Fratele meu stie cum e sa faci 100 000 km in 2 ani si zice ca nu e prea placut . Da-l naibii de dealer, cauti pe net si iei masina cu mana ta , de la pensionarul ala in persoana, nu de la autohaus.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 26 Jan 2006, 21:45
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(TheSaiLor @ 25 Jan 2006, 21:06)
    Ori ai schimbat tu ordinea cifrelor .. ori nu stii bine.  Daca ar fi la pretul ala mai mult ca sigur ca jumate din masina e lovita.
*


Din pacate s-a vandut.Dar iti dau un alt exemplu,putin mai scump:1550 euro

EUR 1.550
Negotiable

Data:
second-hand vehicle, 201.000 km
84 kW (114 PS), petrol, Manual gearbox,
Initial registration date: 02/97,
4/5 Doors

Extras:
ABS, Central locking, Immobiliser, Sunroof, Electric windows

Description:
Der Renault ist aus 1 Hand ,ist Teschnisch sehr gut,er hat am linken radlauf rost,und ein paar kratzer ,RC mit CD,ABS Airbac, el. Fensterheber,Servo, Alu ,Sommer .u. Winterreifen,


link

This post has been edited by raduboy: 26 Jan 2006, 21:50


--------------------
Fiat Stilo - - CJ07APZ, 1.8 16V Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 20 Feb 2006, 01:11
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




Da, vor creste taxele - asigurarea, impozitul... Cum e si dincolo! Daca masina e mai veche de x ani automat creste asigurarea si impozitul. Dar nu pot creste taxele astea numai pentru cele aduse din import. Clar ca va creste si pentru batranica Dacie (asta daca nu are euro 3 biggrin.gif). Si sunt o gramada de berline care circula in Romania. Si pana la urma, cum zicea cineva mai sus, decat sa vezi o dacia din 92 mai bine vezi un opel astra din 92. Mai mult mi-ar place sa stau intr-un opel din 92 decat intr-o dacie, acelasi an.

Cum sa faca 40.000 - 50.000 km/an? Toata lumea se tot plimba pe-acolo? Ia ganditi-va voi cati km faceti intr-un an? Nici neamtul ala nu vrea sa stea tot impul in masina.

Sa zicem ca face naveta la servici 15 km (dus + intrors = 30), mai da o tura prin oras, sau pe unde are treaba, si sa zicem ca ajunge la 60 km/zi. Daca face km astia in fiecare zi se ajunge la ~ 21600 km/an. Logic ca sunt si exceptii, care fac mai mult sau mai putin.


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 20 Feb 2006, 01:37
Post #55


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




smile.gif cred ca sint fericiti nemtii care fac numai 15 km pina la servici si un alt aspect e faptul ca daca mie imi ia 8 ore sa fac un drum de 500-600 km cu masina un neamt face acelasi drum mult mai repede gratie autostrazilor deci in timpul liber poate face drumuri mai lungi cu masina.


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 20 Feb 2006, 02:15
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 10 April 05




sad.gif pana la urma, din tot ce s-a discutat aici, inteleg ca vor urma vremuri destul de grele pentru cei cu mai putini bani. deci cei care au acum o coaja de dacie (buna, rea, cum o fi) vor plati si ei o gramada de impozite in plus, fiind fortati ori sa scoata acei bani in plus pe impozite, ori sa-si ia masina mai noua de 5 ani, ca altfel nu merita, ceea ce inseamna tot bani in plus. desi in aparenta, vor fi mai multe masini, pretul platit pentru ele va fi mai mare, disparand probabil, vestita rentabilitate a daciei ieftine. sigur, multi vor spune ca merita: confort, siguranta, etc. dar, pana la urma, eu observ ca, in Romania, se circula totusi mai slab decat cu ani in urma, din cauza aglomeratiei probabil (vezi ex.cu dn1, unde de la o viteza medie de 90km/h s-a ajuns la 70 din cauza radarelor). si-atunci, la ce sa-mi foloseasca mie o masina din vest care merge lejer cu 150 la ora, daca n-am unde? poate in vest merita, dar aici- nu cred. sau, oricum, nu la banii mei. si ai multor altora.
problema e ca, de multe ori, in Romania se pune carul inaintea boilor, iar masurile legislative nu tin cont de realitatea romaneasca. pentru ca exista un specific romanesc de necontestat, care va disparea in muuulti ani de-aci incolo. domnii care ne conduc ar trebui sa faca mai intai infrastructura de ue, inainte sa ne oblige sa cheltuim ca in ue, nu credeti?
pe scurt smile.gif voiam doar sa spun ca, cu batranica mea dacie ma mai descurcam (la bani). cu alea straine, nu stiu..
sal


--------------------
Renault Espace IV - abxxxx 2004
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 20 Feb 2006, 09:21
Post #57


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




eeeeeh...ce conteaza faptul ca un cazan din 900 toamna chiar reglat "perfect" tot polueaza de 100000 de ori mai mult decat un euro3..ce conteaza gradul de siguranta de pe sosele, ce conteaza astea...
tot ce conteaza e ca io nu am bani de d'aia straineza si...pe cale de consecinta mi se refuza dreptul meu irefutabil la a-mi misca fundul DOAR in masina...
E..uite asa afla romanasul ca toate dar TOATE lucrurile in viata ti le procuri DOAR dupa ce iti faci un calcul de rentabilitate: am bani sa o iau, am bani sa o intretin, nu ar fi mai ieftin sa ma duc cu ratb-ul, ba da, dar ma dau si io ciumeg....
Poate asa o sa dispara mitul masinilor aduse din "jermania" vechi de 10 ani si cu "pana in 100.000 km"...
"Aia" din afara stiu sa cumpere masini si sa le exploateze rentabil, mictionandu-se pe sentimentalisme ieftine...vanzandu-le la romanasi grabiti (nu inainte de a denomina kilometrajele).
Nooo romanasul posesor de 1300 este un colectionar de oldizbatgoldiz...daca il asculti are un cult pt masina pe care nu ar schimba-o pentru nimic in lume pentru ca ii e draga..
Poate ca asa usor usor se vor decongestiona drumurile de cazane.
cei care merg mult in afara localitatilor stiu ce vorbesc, programul asta cu rabla si intrarea zkr-ului pe piata a facut sa creasca mult viteza medie de rulare pe drumuri..
Asta pana te apropii de sate/comune/orase unde traiesc conservatori de cazane...care se taraie, dar cu mandrie...


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Feb 2006, 09:39
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(asarban @ 20 Feb 2006, 09:21)
Nooo romanasul posesor de 1300 este un colectionar de oldizbatgoldiz...daca il asculti are un cult pt masina pe care nu ar schimba-o pentru nimic in lume pentru ca ii e draga..
Poate ca asa usor usor se vor decongestiona drumurile de cazane.
cei care merg mult in afara localitatilor stiu ce vorbesc, programul asta cu rabla si intrarea zkr-ului pe piata a facut sa creasca mult viteza medie de rulare pe drumuri..
Asta pana te apropii de sate/comune/orase unde traiesc conservatori de cazane...care se taraie, dar cu mandrie...
*




Conservatorii astia cu cazane cel putin respecta legea, care e problema daca circula cu 90 in afara si 50 in localitate? te incurca pe dumneatra cu bolidul? wacko.gif
Si sa-ti spun ceva de mentalitate, probabil ai fost in Franta, Germania etc, si ai vazut cati posesori de masini de peste 15-20 de ani sunt...nu conteaza marca, sunt destui, care arata bine, ingrijite etc, dar in nici un caz nu sunt catalogati de semenii lor cum faci tu cu posesorii de 1300 de la noi..asta e mentalitatea din Vest excl.gif aici esti ce masina ai...ai 1300 esti ultimul om, se suie astia cu octavia pe tine daca ar putea..acolo esti tratat ca oricare alt participant la trafic si oamenii nu au atatea complexe si idei preconcepute

This post has been edited by argon: 20 Feb 2006, 09:44


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 20 Feb 2006, 10:35
Post #59


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




nu am nici o problema..doar ca mi se pare culmea nesimtirii sa te tarai pe autostrada cu 80-90...ia-o taica pe drumul vechi..pe targoviste..
si ma mai deranjeaza nesimtitii cu cazane care se taraie pe E85 cu 60 sau pe centura bucurestiului cu 40 sau sau sau...
motivatia fiind ca asta e maaaximul de "viteza" pe care il poate prinde "bolidul" lor de 20 de ani.
Si ma mai enerveaza aia cu cazane carora le curge rugina, le pute masina a gaz, le picura toate zemurile pe jos, le atarna toba in 1 punct de rugina, le iese o tramba de fum din toate incheieturile...dar...hei...ei au masina..
Si sunt total deranjati de pretentia de a se introduce Euro 3.


masinile alea din vest de care ai auzit matale au revizii facute in service, la timp, cu toate alea schimbate, cu reparatii doar in garaje sau ateleiere specializate nu pe trotuar sau la nea gogu care scoate pivotii cu ciocanul de 15 kile
Acolo statul te arde de nu te vezi la taxe pt cazane fumigene..acolo ITP-ul se face pe bune...acolo e aaaalta lume..care se pregateste de Euro 5 si nu se vaita nimeni..ca lumea stie ca e spre binele lor.
Doar la noi..unde te duuucii tuuu..cu cine maaa laaasi tu.....


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 20 Feb 2006, 11:21
Post #60


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




QUOTE(asarban @ 20 Feb 2006, 11:35)

motivatia fiind ca asta e maaaximul de "viteza" pe care il poate prinde "bolidul" lor de 20 de ani.
*


fie ca iti place sau nu are aceleasi drepturi cu tine ...
si legea nu-i interzice sa circule cu "bolidul" ala ...



--------------------
a Rosu - @ 1800
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 23:32
Dacia