Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dispare obligativitatea Euro3 din august?, interviu cu Radian Tufa, director RAR !!

testike
post 6 Mar 2006, 11:15
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




O mare problema cu daciile vechi era faptul ca nu erau intretinute.
Cei care aveau asa ceva de obicei nu aveau bani, si nu verificau si reparau ca lumea masina, doar peticeau cand se strica ceva.
Eu am avut Dacia din 1978, am mers 65.000 km cu ea in 5 ani, si niciodata nu am ramas in drum (faceam lunar drumuri de 250 si 400 km pana la parinti). Cu reparatiile ieseam destul de ieftin, plateam mai putin decat platesc CASCO-ul la Logan..
Normal ca alte masini sunt mai bune, dar eu eram multumit de Dacia veche, chiar imi pare rau ca a busit-o sotia - as mai fi tinut-o sa merg prin oras cu ea..

This post has been edited by testike: 6 Mar 2006, 11:16


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 6 Mar 2006, 11:42
Post #152


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




In principiu nu am nimic impotriva masinilor Sh, pentru ca am avut si eu cateva. Dar confortul unei masini noi mai modeste este o chestiune care nu trebuie pusa in discutie. Una este sa iei o masina noua si 2-3 ani sa nu pui decat combustibil si ulei si alta este sa aduci un Sh care oricand poate sa-ti rezerve surprize. Problema noastra este insa alta:
Daca Romania va continua sa fie lada de gunoi a Europei si legiuitorii nu se vor gandi ca acest aspect nu ne face decat rau , progresul mult dorit va fi in continuare doar un vis....
Nu sunt impotriva aducerii de Sh-uri dar sa fie asa cum se vand si acolo. PERFECTE. La noi din pacate asa cum arata studiile de specialitate peste 80% din Sh-uri sunt gioarse. Cum explicati ca un Golf din 2002 (exemplu absolut aleatoriu - am o lista intreaga daca vreti) cu maxim 60.000 de km , cu garantie, cu 4 cauciucuri noi, un singur proprietar, baterie noua, revizie la reprezentanta, costa mai mult decat orice Golf SH care aterizeaza pe la noi????cei care le aduc si le vand aici ce mai castiga? ba mai mult daca luam preturile la masinile ADEVARATE SH vom constata ca sunt mult peste ce se vinde la noi........
Asadar oameni buni exista SH - rabla romanului si SH - real pe care si vesticii care nu-si permit masini noi il achizitioneaza.
Sunt de acord sa se aduca masini si din 1970 dar sa fie absolut perfecte iar daca sunt sub euro 3 sa fie taxate de 10 ori la vama. Asta ar fi intradevar corect fata de cei care incearca sa fac lucruri din ce in ce mai bune iar unii doar ii injura.....

Un exemplu de rautate excesiva: In revista promotor din februarie sunt comparate Megane II RS si Skoda Octavia RS. Eu inteleg asa: Cand compari 2 RS-uri te referi la performante si in cazul de fata Megane este net superior. Dar imbecilul care scrie acolo spune ca nu poate trece Octavia pe locul II ca e mai spatioasa si mai confortabila, fiind clar mai slaba ca performante decat Megane. RS-urile sunt RS-uri dar deh.....asa e romanul.

Sau anunta la TV ca la premiile Promotor a castigat Audi Q 7. Nu am nimic cu ea dar cum dracu pui in discutie un model care in Romania nu se va vinde in veci (si nici in tari mai bogate) cum se vad alte marci. Nu e un criteriu rautacios???


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 6 Mar 2006, 11:50
Post #153


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.762
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(testike @ 6 Mar 2006, 12:15)
O mare problema cu daciile vechi era faptul ca nu erau intretinute.
Cei care aveau asa ceva de obicei nu aveau bani, si nu verificau si reparau ca lumea masina, doar peticeau cand se strica ceva.


Just!

QUOTE(testike @ 6 Mar 2006, 12:15)
Eu am avut Dacia din 1978, am mers 65.000 km cu ea in 5 ani, si niciodata nu am ramas in drum (faceam lunar drumuri de 250 si 400 km pana la parinti). Cu reparatiile ieseam destul de ieftin, plateam mai putin decat platesc CASCO-ul la Logan..


Ai mei au Dacia din 1983, pana acum are 200.000 km, dintre care 40.000 pe GPL. Niciodata nu am ramas cu ea la marginea drumului. Tata a intretinut-o foarte bine... pana la un punct in care ne-am apucat de construit si masina n-a mai vazut decat "apa si talpa". E drept ca dupa aia s-a lasat cu reparatii si vopsit dar masina, intretinuta fiind, nu a generat probleme.

QUOTE(testike @ 6 Mar 2006, 12:15)
Normal ca alte masini sunt mai bune, dar eu eram multumit de Dacia veche [...]


Orice masina intretinuta te multumeste. Daca porneste la prima cheie, nu curg tablele de pe ea si nu inghite bani cu lopata, de ce sa nu fii multumit ? A, ca nu mai e moderna. Adevarat.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Mar 2006, 12:19
Post #154


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




am sters discutia argon-iulik (de dupa 149), chiar la solicitarea lui argon.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 6 Mar 2006, 12:21
Post #155


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




Era ceva ce nu trebuia citit?


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Mar 2006, 12:28
Post #156


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@iulik: Negativ. Argon a pozitionat (corect in opinia mea) discutia ca nefiind la subiect.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 6 Mar 2006, 12:47
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Cei care nu sunt de acord cu aducerea masinilor din afara sunt cei care detin parcuri auto, cei care si-au luat de curand masini noi : Logan, Clio, etc, pe care au dat o caruta de bani, si cei care au masini straine mai vechi , pt ca o sa le scada din valoare.
Eu posesor de DACIE 1310 vreau o masina mai buna. Si nu vreau sa dau 6000 pe logan sau 10.000 pe clio si nici 4000 pe o masina straina din 95. Orice masina fabricata in vest este cu mult peste dacia berlina.

This post has been edited by Radduu: 6 Mar 2006, 12:48


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anamana
post 6 Mar 2006, 12:51
Post #158


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 2 September 05




QUOTE(argon @ 5 Mar 2006, 14:39)
sunt cazuri si cazuri, masini si masini ...
*

Corect. Cred ca tocmai de aici rezulta diferentele opiniilor unora / altora.
Fiecare o fi avut tangenta cu cate un exemplar (sau mai multe), din categoria SH.
Acuma, parerea fiecaruia porneste de la cazuri si masini diferite.

Ambele tabere au (sau nu) dreptate, in aceeasi masura.
O masina (un exemplar anume), se poate situa oriunde in plaja rabla<---->masina buna.

Cand cumperi un SH:
Diferenta dintre a lua o teapa, sau o masina buna, e un fir de par.
Dar asta numai daca nu o analizezi atent (masina).


--------------------
xx ABC
Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 6 Mar 2006, 16:19
Post #159


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




QUOTE(pedrovl @ 6 Mar 2006, 13:42)
Un exemplu de rautate excesiva: In revista promotor din februarie sunt comparate Megane II RS si Skoda Octavia RS. Eu inteleg asa: Cand compari 2 RS-uri te referi la performante si in cazul de fata Megane este net superior. Dar imbecilul care scrie acolo spune ca nu poate trece Octavia pe locul II ca e mai spatioasa si mai confortabila, fiind clar mai slaba ca performante decat Megane. RS-urile sunt RS-uri dar deh.....asa e romanul.

Sau anunta la TV ca la premiile Promotor a castigat Audi Q 7. Nu am nimic cu ea dar cum dracu pui in discutie un model care in Romania nu se va vinde in veci (si nici in tari mai bogate) cum se vad alte marci. Nu e un criteriu rautacios???
*



nu e criteriu rautacios, e pur si simplu inca o dovada pentru ceea ce am spus despre presa auto din Romania: adica e varza si scrie si face clasamente numai la comanda...exemplele sunt nenumarate, asta al tau e un mizilic. Luati testele comparative si veti vedea cum sunt "saltate" masinile germane pe criterii de genul: "plasticele sunt de mai buna calitate, iar bordul e mai ergonomic" , in traducere libera designul bordului e facut cu drujba, ca sunt numai linii drepte, iar plasticele...sa fim seriosi...dar tot in aceleasi fabrici sunt facute.

Banii vorbeste, frate!


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 6 Mar 2006, 23:44
Post #160


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




tocmai au dat la stiri pe antena1 ca se baga taxa ecologica la inmatriculare. Cica ungurii platesc 1050euro pentru masini care polueaza mai mult, n-au zis daca noneuro sau euro1. polonezii 700 si ceva


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 7 Mar 2006, 10:16
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




iar noi mai cu mozt o sa platim 1500 pentru EURO 4!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Mar 2006, 12:13
Post #162


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(to_the_limit @ 7 Mar 2006, 10:16)
iar noi mai cu mozt o sa platim 1500 pentru EURO 4!!!!!!!!!!!!!!
*



Multi aude, putini intelege! In tarile care au aderat la UE in ultimul val, se aplica pentru o masina cu cilindreea cuprinsa intre 1401 si 1600 cmc, cu Euro 3 sau 4, o taxa de 1050 Euro. Pentru o masina cu aceeasi capacitate cilindrica dar cu motorizare non euro, se aplica o taxa de 1500 de euro.
In afara de asta, s-a zis clar ca madam Sulfina n-a inaintat nici o cifra concreta, doar a batut saua sa priceapa iapa!


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 7 Mar 2006, 12:14
Post #163


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(rotuning @ 6 Mar 2006, 16:19)
nu e criteriu rautacios, e pur si simplu inca o dovada pentru ceea ce am spus despre presa auto din Romania: adica e varza si scrie si face clasamente numai la comanda...exemplele sunt nenumarate, asta al tau e un mizilic. Luati testele comparative si veti vedea cum sunt "saltate" masinile germane pe criterii de genul: "plasticele sunt de mai buna calitate, iar bordul e mai ergonomic" , in traducere libera designul bordului e facut cu drujba, ca sunt numai linii drepte, iar plasticele...sa fim seriosi...dar tot in aceleasi fabrici sunt facute.

  Banii vorbeste, frate!
*




Bravo si ma bucur ca sunt si oameni care nu citesc doar printre randuri !! Sa vedem cand o sa se dea drumul la importuri de orice fel cui ii va conveni sa zicem sa dea 1000 de euro pe o rabla doar pentru ca e straina si arata "bine"....Eu as pune taxa de minim 2000 de euro pentru masini mai vechi de 5 ani ca sa nu mai fim gunoiul Europei si sa nu mai poluam cu toate gioarsele. Iar pentru cei care nu au posibilitatea sa-si ia masini noi as scuti de taxe toate modelele de pana la 10.000 si as da credite pentru orice om care munceste cinstit indiferent de salariu. Nu militez neaparat pentru protejarea productiei nationale pentru ca e normala concurenta dar nu e o solutie sa importi jafuri chiar daca la prima vedere par mai "fitoase".

Am scris asta impresionat de pierderea unui prieten intr-un accident facut cu o masina de doar cativa ani care a luat foc din "motive necunoscute" si "lipsa unei verificari tehnice'.......importata cu bani putini dar bolid dealtfel........

Daca omul e inconstient si se bucura ca da putin pe o masina Sh macar statul sa ii deschida ochii.....nu le vand occidentalii pentru ca sunt perfecte.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 7 Mar 2006, 12:56
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




Marty,nu stiu ce ai inteles tu dar la masinile peste 1300 cmc in Ungaria ungurul pplateste 1050 la noi ma cu motz se va plati 1500!!!

"...."Pentru importarea unei masini cu un motor care are o capacitate mai mare de 1.300 de metri cubi si cu grad scazut de poluare, adica euro 4, taxa va fi de aproximativ 1.500 de euro. De exemplu, un cetatean din Ungaria plateste statului o taxa de 1.050 de euro la momentul inscrierii in circulatie a unei masini Skoda Octavia second-hand cu motor pe benzina, fabricata in urma cu trei ani."
Care parte nu o intelegi de aici?


http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4303...Hash=8a31b1d03b

si pentru cei care tot o ard cu poluarea sa se uite la rabele care polueaza cat o parcare de masini euro 2 si apoi sa mai zica!



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 7 Mar 2006, 13:03
Post #165


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




QUOTE(pedrovl @ 7 Mar 2006, 13:14)
Bravo si ma bucur ca sunt si oameni care nu citesc doar printre randuri !! Sa vedem cand o sa se dea drumul la importuri de orice fel cui ii va conveni sa zicem sa dea 1000 de euro pe o rabla doar pentru ca e straina si arata "bine"....Eu as pune taxa de minim 2000 de euro pentru masini mai vechi de 5 ani ca sa nu mai fim gunoiul Europei si sa nu mai poluam cu toate gioarsele. Iar pentru cei care nu au posibilitatea sa-si ia masini noi as scuti de taxe toate modelele de pana la 10.000 si as da credite pentru orice om care munceste cinstit indiferent de salariu. Nu militez neaparat pentru protejarea productiei nationale pentru ca e normala concurenta  dar nu e o solutie sa importi jafuri chiar daca la prima vedere par mai "fitoase".

Am scris asta impresionat de pierderea unui prieten intr-un accident facut cu o masina de doar cativa ani care a luat foc din "motive necunoscute" si "lipsa unei verificari tehnice'.......importata cu bani putini dar bolid dealtfel........

Daca omul e inconstient si se bucura ca da putin pe o masina Sh macar statul sa ii deschida ochii.....nu le vand occidentalii pentru ca sunt perfecte.
*


Nu cu taxe se rezolva. Daca ITP-ul s-ar face la sange, asa s-ar rezoova problema de care zici tu. Nu cred ca o Skoda Octavia (sau orice alta masina de 5 ani, SH) in stare buna e un gunoi. Parerea mea!


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 7 Mar 2006, 15:39
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Pai si parcurile de masini de la noi ce ar mai castiga? Ei cumpara o masina cu 5000 si o dau cu 8000. Sunt niste hoti! Normal ca nu mai merg afacerile din romania daca ne aliniem la UE. In schimb e bine sa punem muzica porcului inainte sa il omoram de Craciun.


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 9 Mar 2006, 16:36
Post #167


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
Eu as pune taxa de minim 2000 de euro pentru masini mai vechi de 5 ani ca sa nu mai fim gunoiul Europei si sa nu mai poluam cu toate gioarsele. Iar pentru cei care nu au posibilitatea sa-si ia masini noi as scuti de taxe toate modelele de pana la 10.000 si as da credite pentru orice om care munceste cinstit indiferent de salariu. Nu militez neaparat pentru protejarea productiei nationale pentru ca e normala concurenta dar nu e o solutie sa importi jafuri chiar daca la prima vedere par mai "fitoase".


In aceeasi ordine de idei, propun exproprierea si demascarea publica a proprietarilor de parcuri auto sh, impuscarea samsarilor de masini pe stadioane si internarea in lagare de munca a oricarui individ care prefera sa dea 1000+500 de euro sa-si aduca un Golf 2 sau 2000+500 euro sa-si aduca un Opel Astra din 93, capabile sa treaca ITP-ul, in loc sa cumpere cu aceiasi bani Dacii de prin 95.
gun.gif


NU pot intelege de ce trebuie sa taxezi importul de vehicule sh pe principii ecologice, cand NU taxezi vanzarea-cumpararea de masini de aceeasi categorie sau mai proasta deja inmatriculate in tara?!?!

Adica daca iau un Opel Vectra 1.8i 115CP full options, mint condition din 1997, euro 2, trebuie sa mai dau pe langa cei 6000E dati pe el in .de inca 1500 taxa pentru ca ... ce?? Ca polueaza?? Cum puii mei polueaza asta si nu polueaza Dacia din '97 la care nu se percepe nici o taxa la revanzare??

Si de ce ar trebui sa presupun ca o masina rulata in Nemtia, cu 120-140k km la bord (reali, asta gasesti la banii aia), de fabricatie germana, este mai periculoasa decat o Dacie fabricata de romani in '97?? De ce eu sa fiu taxat si ala care-si va lua Dacie sh nu??

Chiar nu va dati seama ca asta e o discriminare clara, o masura clara de protectie a producatorilor si importatorilor romani de masini noi? Dar in acelasi timp o masura care se va resimti in buzunarul meu si in buzunarul tuturor celor care vor dori sa-si ia masini dar nu au sau nu sunt dispusi sa dea >8000 E pe o Dacie?

Cel mai simplu si mai logic, daca tot se invoca normele de poluare si de siguranta a circulatiei, ar fi ca acea masina sa fie in stare sa treaca normele de poluare ale clasei din care face parte si normele de siguranta actuale. Si sa nu se puna nici o taxa. Si sa se aplice aceleasi prevederi si pentru masinile de pe piata interna.

Asa, eu cu Opelul Vectra din 97 euro 2, dublu airbag, ABS si centuri pretensionate, rulat pe drumuri nemtesti si hranit cu combustibil si consumabile nemtesti voi mai fi sau nu mai poluant si mai periculos decat o Dacie din '97 euro ??, nici un airbag, nici un ABS si centuri care te lasa sa zbori prin geam? Ei? Aud?

Importul de sh-uri, daca ar fi facut cu respectarea normelor de poluare si de siguranta mai sus amintite NU ar transforma Romania intr-un cimitir de masini vechi. Asta daca autoritatile si-ar face treaba. Asa, cei 1500 de euro NU vor impiedica importul de masini in proasta stare, pentru simplul motiv ca exact aceste masini sunt mai ieftine in afara, iar samsarii exact pe ele se vor orienta, caci nu toata lumea e dispusa sa mearga pe cont propriu in Germania.

Si asa am scapa si noi de Daciile, Oltciturile, Ladele si toate antichitatile (upgradate sau nu) pe patru roti care circula pe strazile Romaniei.


Si un ultim cuvant: statul nu e obligat sa faca nimic pentru a proteja producatorii interni. Ba dimpotriva, sa faca bine sa nu faca nimic, caci ar fi ilegal. Daca tot vrea sa vegheze la buna calitate a aerului, sa binevoiasca sa opreasca din circulatie toate camioanele care ne imput aerul, si daca tot vrea siguranta pe sosele sa traga pe dreapta pe toti idiotii care merg iarna fara cauciucuri de iarna, si vara/toamna/primavara fara o stare buna a masinii. Si atunci ar fi totul mai bine.

Dar asa... asta e. Vom scoate 1500 de E in plus, ca sa faca statul bani de pe urma importului de masini vechi in proasta stare. Ca la noi!


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 9 Mar 2006, 16:49
Post #168


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




QUOTE(maddan @ 9 Mar 2006, 17:36)
Chiar nu va dati seama ca asta e o discriminare clara, o masura clara de protectie a producatorilor si importatorilor romani de masini noi? Dar in acelasi timp o masura care se va resimti in buzunarul meu si in buzunarul tuturor celor care vor dori sa-si ia masini dar nu au sau nu sunt dispusi sa dea >8000 E pe o Dacie?


Ne dam seama. Putem face ceva? Nu!


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 9 Mar 2006, 18:04
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(pedrovl @ 7 Mar 2006, 12:14)
Iar pentru cei care nu au posibilitatea sa-si ia masini noi as scuti de taxe toate modelele de pana la 10.000 si as da credite pentru orice om care munceste cinstit indiferent de salariu.
*


huh.gif Da de exemplu io, care muncesc, da' nu prea cinstit asa, adica atunci cind am o zi mai proasta mai dau la rindea si in doru' **lii, si eventual mai si ciordesc ceva de la serviciu, ce zici, as merita si io un credit din ala de la stat ca sa-mi iau masina noua? La noi astia mai necinstiti te-ai gindit?

Maddan, duci o lupta dinainte pierduta. Sint idei preconcepute si nu ai cum sa le schimbi. Io am renuntat la explicatii din astea, din motiv ca mi-am dat seama ca-mi pierd timpul de pomana.
P.S: Da' acum fara misto maddan, preturile alea sint putin umflate totusi (pentru masinile SH de aici), le iei si ceva mai ieftin. Astra din '93 (bun, nu faras sa-ti fie rusine cu el) il iei la maxim-maxim 1500 € cu TÜV nou, 8 jante de alu si carnet de service. Sau Vectra B din '97 benzinar trebuie sa te chinui sa-l iei la mai mult de 4500 €. Am o cunostinta care ar cam vrea sa-si vinda masina. Vectra B din '98, diesel, motor de 2,2 cu 163.000 km, el e al doilea proprietar, nelovita/nezgiriata, inspectii exclusiv la Opel... 3800 €. Da' asta e hirb, nu? wacko.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 9 Mar 2006, 22:17
Post #170


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




smudo, am pus preturile astea tocmai pentru niste masini mint condition, adica impecabile din toate punctele de vedere, ca noi. Si intentionat le-am pus mai mari, ca sa se inteleaga ca in ~7000 de euro iti iei niste masini, si as scrie cu litera Mare, Masini, da' poate ca ai si tu dreptate, e vorba si de urechi surde aici... biggrin.gif

Masini Euro 2, intr-adevar. Alea de care tipa Sulfina ca vor imputi aerul pe taramurile romanesti cele curate cu parfum de Dacii.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 10 Mar 2006, 10:36
Post #171


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Poate nu m-am facut inteles. Nu am nimic cu masinile SH din vest . Dar sa fie in stare perfecta si nu neaparat sa fie euro 4,5,6,......si ce o mai aparea. Ideea principala este siguranta, obisnuinta romanului de a face improvizatii....ca eu stiu o multime de oameni cu Passat sau alte "super masini Sh" care lipesc farul cu super glue si toba o sudeaza nea Ion ca deh....au dat putin pe "masina occidentala" si cand tre sa schimbe toba dispare "bugetul". Cunosc samsari si negustorri de masini care Nu fac comert cu masini care au fost lovite si care daca nu sunt impecabile nici nu se uita la ele. Astia trebuie incurajati. Cat despre Daciile din anii `80, `90 vor disparea organic asa cum au disparut si rablele din occident si le-a luat romanul de bune....cu diferenta ca Daciile noastre au muncit mult mai mult, au indurat ce au indurat (de la benzina, uleiuri, piese si drumuri proaste) . Cand romanul va fi constient de faptul ca orice masina ar fi tot un fier este pe care nu te poti baza, ca ORICE masina trebuie intretinuta ca la carte indiferent cat de veche este. Educatia s-a facut in occident prin constrangere , nu ca neamtul ar fi educat din nastere. Si pe ei i-au fortat (mai mult sau mai putin) sa devina civilizati. De romani ce sa mai spunem ? Cei care ati mai umblat prin lume puteti sa fiti de acord cu mine ca acolo si daca nu vrei sa-ti dai masina la gunoi...vine gunoiul si ti-o ia...pe BANI.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 10 Mar 2006, 11:00
Post #172


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviºte & Besançon




Fratilor, eu de-abia astept sa liberalizeze astia <Euro3. Socru-meu asteapta de o viata sa isi cumpere un diesel ieftin. I-am promis ca daca dau liber atunci o sa ma duc intins sa ii aduc un Astra de prin 95. Poate astfel scapa de rabla aia de 1300 care abia se mai tine...


--------------------
DACIA LOGAN - DB-05-SLE 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat.
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 10 Mar 2006, 12:21
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




NU imi voi compara nici o masina...la ce s-a anuntat ca o sa se intample cu Bucurestiul in urmatorii 2 ani....jaleeeee 022.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 10 Mar 2006, 12:23
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




QUOTE(Radduu @ 10 Mar 2006, 13:21)
NU imi voi compara nici o masina...la ce s-a anuntat ca o sa se intample cu Bucurestiul in urmatorii 2 ani....jaleeeee 022.gif
*


Solutie: muta-te din Bucuresti post-336-1110552459.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 10 Mar 2006, 12:40
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Aveti grija, desi se vor putea inmatricula masini euro1 si euro 2, doamna Sulfina a anuntat ca se vor pune niste taxe prohibitive. Asa ca nu va grabiti cu achizitionarea SH-urilor !


--------------------
Dacia Logan - TM10### , alb arctic Ambiance - 2005
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu M
post 10 Mar 2006, 13:42
Post #176


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 September 04
From: Germania




QUOTE(pedrovl @ 7 Mar 2006, 12:14)
Am scris asta impresionat de pierderea unui prieten intr-un accident facut cu o masina de doar cativa ani care a luat foc din "motive necunoscute" si "lipsa unei verificari tehnice'.......importata cu bani putini dar bolid dealtfel...


Dupa cum bine scrii, problema nu e libertatea de a-ti aduce masina pe care o doresti, ci calitatea verificarilor la care e supusa masina respectiva la inmatriculare (adaugata la inconstienta proprietarului, da' rolul alora de la RAR/ITP tocmai asta e, sa-i tempereze pe inconstienti).
Atata timp cat cu suma potrivita de bani rezolvi RAR-ul la orice masina "SH noua", respectiv ITP-ul la orice ligean dotat cu 4 roti legate cu sarme, calitatea parcului auto nu are cum sa creasca. In condiile astea, singurul "avantaj" al "bolizilor" produsi la in tara (ma refer aici la berlinele mult-laudate/oltcituri) e ca nu pot prea mult, asa ca nu te faci praf de tot, ci numai partial.
Si oricat ati zice voi, dpdv al placerii de a conduce (pozitie la volan, amplasare comenzi, scaune, ca sa ma limitez la interior), prefer oricand fordul meu din 93 oricaui produs autohton (fie el nou sau SH).


--------------------
Ford Mondeo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 10 Mar 2006, 14:22
Post #177


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Adevarat graiesti, Liviule, nu stiu de ce masinile mai noi parca nu mai ofera aceleasi satisfactii ca cele din generatia 90...

Pedrovul - tocmai asta e ideea: daca s-ar dori intr-adevar protejarea mediului si a sigurantei rutiere, atunci ar interzice toate masinile periculoase, nu le-ar taxa. Le-ar interzice pur si simplu.

A mea a trecut ITP-ul pe bune, si tot nu-mi permit sa ma lansez cu ea la 200km/h cat poate motorul, pentru ca mi-e frica. Mi-e frica de drumurile romanesti, mi-e frica de vechimea masinii si de faptul ca oricand se poate intampla ceva independent de vointa mea si sa ma fac praf cum a murit cantareata ieri seara.

Dar sunt foarte multi care atunci cand upgradeaza de la Dacia 1300/1310 cred ca sunt mari zmei, incep sa scuipe in capul celorlalti (acelasi fenomen s-a intamplat la Logan) si sa se comporte complet idiot la volan. Pentru ca de la cei 55 de cai de la Dacia la cei 90-120 de cai de la masinile occidentale este cale lunga, si deodata ai de-a face cu supermeni la volan.

Cu privire la poluare - daca ar fi sa ma uit in jur in ambuteiaje te usuca la nari camioanele lasate din nou sa circule liber prin Bucuresti (unde esti tu, Basescule!?!). De alea nu se leaga nimeni.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu M
post 10 Mar 2006, 15:39
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 September 04
From: Germania




QUOTE(maddan @ 10 Mar 2006, 14:22)
Pedrovul - tocmai asta e ideea: daca s-ar dori intr-adevar protejarea mediului si a sigurantei rutiere, atunci ar interzice toate masinile periculoase, nu le-ar taxa. Le-ar interzice pur si simplu.


Chestia cu interzisu' mi se pare cu nu cadreaza cu o tanara democratie smile.gif. Asa ca masura ramane tot taxarea.
Numai ca taxarea trebuie facuta (si este facuta in Germania, de exemplu, unde Trabiurile circula linistite), nu la cumparare, ci in fiecare an. Adica nu te costa o data si dupa aia tii masina fara sa mai platesti (in plus fata de altii) toata viata ei / a ta, ci in fiecare an iti aduci aminte, cand iti vine factura acasa/iti dispar banii din cont, ca ai in fata casei o gaura neagra de care ar fi bine scapi.
Si eu cred ca un impozit corelat cu clasa de poluare (asa cum e in Germania), mare (300-800 euro) pentru o masina fara pic de catalizator in loc de unul mic (0-200 euro) pentru o masina cu tipuri noi de catalizatoare (euro3-4), impozit aplicat tuturor masinilor indiferent de provenienta (productie interna/SH din EU), plus verificari tehnice cinstite din 2 in 2 ani, ar duce mult mai repede la innoirea parcului auto decat masurile heirupiste existente.


--------------------
Ford Mondeo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOGDAN DSN
post 10 Mar 2006, 16:10
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




o innoire a parcului s-ar putea face si prin aplicarea consecventa(anual sau chiar de doua ori pe an) a programului"rabla". Anul trecut statul a castigat(la buget) 9 milioane de euro.Am scapat de circa 15.000 de harburi,mare parte din ele pericol public. Eu merg zilnic pe centura si tot zilnic vad cel putin doua-trei "junghiuri" (rabe,dubite TV-uri,Aro-uri veeeeechi) si trebuie sa inchid toate gaurile pe unde poate intra aer in masina ca sa nu ma sufoc. Pe astia nu-i vede nimeni ???


--------------------
Toyota Aygo - fost posesor de DSN 2006 - masina de servici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 10 Mar 2006, 16:13
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Ce ma distreaza ca toti intra in panica deorece vin " harburi" din vest. radmasa.gif . Ce sa spun acum polueaza mediul...pana acum nu mai polua nimic hai ca e de ras asta. Si sa fim serios, mai harburi ca masinile de aici nu sunt alea din vest.


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 23:14
Dacia