Clio 0.9 tce 75 cp, opinii, pareri
![]() ![]() ![]() |
Clio 0.9 tce 75 cp, opinii, pareri
tdan08 |
![]()
Post
#331
|
||
JUST A MEMBER Group: Members Posts: 464 Joined: 18 November 08 From: B A C A U ![]() |
|
||
--------------------
Ford Mondeo
Renault Clio
2019 .
|
|||
kristy77 |
![]()
Post
#332
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 November 18 ![]() |
Si la mine se auzea. La mine a fost de la incuietoarea de la haion. Am rez cu wd 40. Nu se mai aude nimic
|
--------------------
renault
clio
life evo limited edition 2018
|
|
dorian.grecu |
![]()
Post
#333
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 3 April 19 ![]() |
Bun, am fost si am luat-o! 849 RON de platit (numere rosii, rca 6 luni si casco gold 1an)Nu am mers mult cu ea, mi se pare ca trage lin, se simte cand pornesti AC-ul (mai ales la relantiu, oscilieaza un pic turatia)..cuplu maxim zice ca pe la 2500, dar mie mi s-a parut ca pe la 3000 pare sa isi "intre in rol" motorasul. (mai mult nu am dat) Vedem cum se comporta zilele astea
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2019 Life Evo
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#334
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
Doar 850 de lei numere rca si casco pe un an? La a noastra ne-au cerut 305e pe an la Groupama. This post has been edited by Andy_ACS: 11 Jul 2019, 14:54 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dorian.grecu |
![]()
Post
#335
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 3 April 19 ![]() |
Multam, la fel si tie!
![]() Ai dreptate, trebuie sa corectez, m-a luat valul un pic ![]() ![]() This post has been edited by dorian.grecu: 11 Jul 2019, 15:22 |
--------------------
Renault
Clio
2019 Life Evo
|
|
ionut214 |
![]()
Post
#336
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 22 November 08 ![]() |
Salutare,
Desi au trecut doar 2 sapt de utilizare pot rezuma cateva impresii personale .Am parcurs 1k km 50/50 interior/exterior.Consumul mixt conform cb este de 7.2 la un condus normal.Am preferat sa protejejz motorul fara sa sar de 3k/rotatii.,nu este nici pe departe o mașină de exterior dar isi face treaba cu brio dacă nu esti prea pretentios si nici dacă te crezi vreun pilot de F1.Neasteptat de stabilă in viraje si cu un habitaclu destul de inchegat fara zgomote deranjante.Sistemul audio se aude decent,conexiunea bluetooth instant.La mine AC ul nu are probleme.Nu porneste automat cum am mai auzit de la altii.Asa pentru inceput nu imi pare rau că am cumparat-o..vedem mai incolo:)) Sunt 2 3 lucruri care nu imi plac dar tine de partea cu dotarile si aici chiar nu pot zice nimic ca stiam ce comand:). Pentru o familie cu maxim un copil e o mașină perfecta atat pentru oras cat si pentru 3-4 iesiri pe an in vacante. O recomand cu incredere pentru cei nehotărîți asa cum am fost si eu. Drumuri bune sa aveti! This post has been edited by ionut214: 12 Jul 2019, 18:55 |
--------------------
Renault
Clio IV
2019/Evo Life/
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#337
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Mic review: Clio 0.9 TCE 75, nou, cu ~300 km rulati
Este masina mamei, a inlocuit un Clio3 facelift 1.2 16v 75 din 2012. Am facut un drum de vreo 65 de km, cam 40 drum judetean si 25 drum european. Apoi am mai facut vreo 20 de km prin Craiova. Deci am folosit-o in conditii variate si mi-am cam facut o parere. Plusuri: - masina noua, totul frumos si lucios, mirosul de nou mie imi place f mult. - design foarte fain, da bine culoarea Rosu Intens - silentioasa la viteze de peste 50, de la treapta 4 in sus (nu am depasit 100, nu stiu la autostrada cum e) - consum foarte bun - pana la intrare in Craiova aveam 4.4l/100km. Dupa rulajul din Craiova (spalatorie, supermarket, parcari, etc) a crescut la 5l/100km - comparata cu Clio3 1.2 16v aspirat, tot de 75 de cai, e mult mai sprintena. Chiar sesizabil. - treapta 5 e mai lunga (fata de vechiul Clio), merge data dupa 80km/h si asigura un mers placut la ~100km/h - portbagaj spatios pentru clasa ei, peste Clio3 - comenzi usoare - directie, ambreiaj Minusuri: - pe treptele 1-2-3 motorul e foarte zgomotos, pare ca se screme, mama chiar ma intreba cand a luat-o daca greseste ea cu ceva de urla asa. Nu gresea, asa face motorul in 3 cilindri, pentru o masina ce se vrea de oras e foarte neplacut. Masina e mai placuta la drum intins, dar la regimuri de viteza de 80-100. - vibreaza la ralanti, peste vechiul 1.2 16v, din nou motorul in 3 cilindri - pozitie la volan prea inalta, chiar cu scaunul maxim jos, volanul il voiam mai vertical - sistemul de sunet slab - scaunul sofer nu are reglaj lombar, deci in 65 de km deja ma durea spatele. Mama zice ca nu are probleme, nici la cea veche nu avea reglaj lombar - bara fata foarte joasa=pericol maxim la borduri Una peste alta, compar acest Clio4 cu vechiul Clio3, nu cu Megane-ul meu care e din alta clasa, cu alte dotari si pret mai mult decat dublu. E un real pas in fata, atmosfera la bord e mai placuta, motorul e mult mai elastic decat 1.216v, datorita cuplului mai mare si disponibil mai jos. Designul e reusit. Imi place ca la aceasta echipare joasa are fetele la usi cu plastic complet, la vechiul Clio avea o panza pe fata de usa si pe cotiera de la usa, iar in doar 27.000km deja avea semne de uzura. La Clio4 nu va mai fi cazul. Tinuta de drum destul de buna, chiar cu jantele de 16 nu scutura prea tare. Parerea mea e ca merita achizitia, mai ales cu reducerile curente si rabla. Sa vedem dupa 2-3000km cand se mai lasa motorul si o voi tura mai tare, momentan doar accelelari fine si max 3500rpm. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Berzweker |
![]()
Post
#338
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 24 April 19 ![]() |
Salut. Accidental ieri am scos keycard-ul inainte sa opresc motorul. Acesta a continuat sa functioneze afisand eroarea in bord ce ma atentiona ca nu este detectata cheia. Cateva secunde mai tarziu prin aeratoare a inceput sa circule un miros de plastic ars sau ceva similar. Am reintrodus cartela si am repornit motorul pret de cateva minute sa vad daca persista mirosul. Am constatat ca si-a reintrat in ciclul normal de functionare. Este normal ca motorul sa functioneze si fara keycard, si ce anume ar fi putut declansa acel miros?
|
--------------------
Renault
Clio IV
LifeEvoSL 75cp 2019
|
|
himbrecht |
![]()
Post
#339
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 September 18 ![]() |
QUOTE(Berzweker @ 22 Jul 2019, 12:05) Salut. Accidental ieri am scos keycard-ul inainte sa opresc motorul. Acesta a continuat sa functioneze afisand eroarea in bord ce ma atentiona ca nu este detectata cheia. Cateva secunde mai tarziu prin aeratoare a inceput sa circule un miros de plastic ars sau ceva similar. Am reintrodus cartela si am repornit motorul pret de cateva minute sa vad daca persista mirosul. Am constatat ca si-a reintrat in ciclul normal de functionare. Este normal ca motorul sa functioneze si fara keycard, si ce anume ar fi putut declansa acel miros? Mi s-a intamplat si mie sa scot cardul inainte sa opresc motorul si nu s-a intamplat nimic. In legatura cu mirosul, pare o coincindenta, nu cred ca e din cauza fazei cu cardul. |
--------------------
Renault
Clio 4
2018
|
|
juliano |
![]()
Post
#340
|
![]() Sofer Forumist Group: Members Posts: 66 Joined: 31 July 08 From: Iasi ![]() |
Masina merge si cu keycard-ul scos, ca sa o opresti, trebuie introdus inapoi.
|
--------------------
Renault
Symbol
2010/Best
- inmatriculata _____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards / Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen, |
|
Jidanu1921 |
![]()
Post
#341
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 October 18 ![]() |
Am un 1,2 din 2018,vreau sa trec pe 0,9 e o idee buna?
|
--------------------
Renaul
Clio IV
2018
- TM 20 LWG
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Eu zic ca nu merita, nu e cine stie ce salt.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Jidanu1921 |
![]()
Post
#344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 October 18 ![]() |
|
--------------------
Renaul
Clio IV
2018
- TM 20 LWG
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
1-2L/100 km mai putin decat ala de 1.2? Nu cred. Diferenta e mult mai mica spre deloc.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
daca il iei pt consum, atunci nu are rost ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#347
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Eu pot vorbi din experienta proprie, am avut (parintii) 1.2 16v 75 si am trecut acum la 0.9 tce 75. Diferenta de performante e considerabila, masina se simte mult mai dinamica. Consumul e minim cu 1l mai mic. Din punctul meu de vedere merita clar. Si daca te uiti pe datele oficiale de performanta observi ca intre 1.2 75 aspirat si 0.9 tce (75 sau 90, ca au performante apropiate) e diferenta considerabila de performante si consum.
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
rue |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Oare cel de 75 nu se poate duce la 90 prin remapare?
|
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
tdan08 |
![]()
Post
#349
|
JUST A MEMBER Group: Members Posts: 464 Joined: 18 November 08 From: B A C A U ![]() |
Nu cred... Mulți cred ca Renault a făcut un artificiu și motorul de 75 de cai de fapt este cel de 90 de cai pe care l-au limitat la 75.
La cei 3 cilindri și cei 75 de cai, printr-o resoftare obții cel mult 5 cai. Poate mai mulți dacă începi sa umbli și pe la motor, pe la evacuare, etc. Dar investiția creste considerabil, plus ca poți afecta fiabilitatea motorului Din punctul meu de vedere, ca să ai 90 de cai la Clio, îi poți avea cumpărând un Clio cu 90 de cai. Este cea mai ușoară variantă This post has been edited by tdan08: 6 Aug 2019, 21:03 |
--------------------
Ford Mondeo
Renault Clio
2019 .
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#350
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu sunt de acord cu faptul ca se obtin doar 5 cai.
La un motor turbo se obtine lejer pana la 20-30% crestere de putere. Ca merita sau nu e alta discutie. La motoarele aspirate e cum zici tu - 5-8% doar din soft. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
la diesel da, la benzinar mai putin pt. ca turbo baga presiuni mult mai mici
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#352
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Ala de 90 de cai prin remapare urca pe la 102-105 cai si vre-o 145 de Nm cuplu, cred ca si asta de 75 poate fi dus pe acolo, insa eu nu-i vad rostul, e destul de performant pt o masina de oras.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
dorian.grecu |
![]()
Post
#353
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 3 April 19 ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 6 Aug 2019, 21:19) Nu sunt de acord cu faptul ca se obtin doar 5 cai. La un motor turbo se obtine lejer pana la 20-30% crestere de putere. Ca merita sau nu e alta discutie. La motoarele aspirate e cum zici tu - 5-8% doar din soft. Asa zic si eu...unde ai inductie fortata ai o plaja mult mai larga de tuning decat la motoraele aspirate...si asta se refera si la benzinare... |
--------------------
Renault
Clio
2019 Life Evo
|
|
juliano |
![]()
Post
#354
|
![]() Sofer Forumist Group: Members Posts: 66 Joined: 31 July 08 From: Iasi ![]() |
Unele componente/piese (precum turbina din ce am auzit) sunt un pic sub-dimensionate fata de cel de 90 de cai la cel de 75 => daca-l iei de 75, il iei ca sa-l ai de 75, nu de 90....
![]() In schimb la resoftare desigur poti forta componentele motorului catre limita astfel incat sa obtii putere mai mare, poate chiar 90 cai la cel de 75, doar ca la cel de 90 obtii desigur si peste 100 => daca vrei putere, ia nene putere ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2010/Best
- inmatriculata _____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards / Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen, |
|
dorian.grecu |
![]()
Post
#355
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 3 April 19 ![]() |
QUOTE(juliano @ 9 Aug 2019, 09:34) Unele componente/piese (precum turbina din ce am auzit) sunt un pic sub-dimensionate fata de cel de 90 de cai la cel de 75 => daca-l iei de 75, il iei ca sa-l ai de 75, nu de 90.... ![]() Subdimensionat? In ce sens? Adica e mai mic, baga mai putin aer? Ma indoiesc ca cei de la Renault au dispus proiectarea unei turbine noi pentru un model entry-level, mai ales ca acest motor nici nu mai exista pe noul Clio 5 (adevarul e ca noul TCe 100 de 1.0 se aseamana foarte mult cu TCe 90). Iti dai seama ca acolo sunt costuri imense la proiectarea si testarea unei piese, cum si-ar amorsa costurile alea? Am gasit ceva informatii cum ca turbina de pe TCe 90 ar fi facut de catre cei de la Mistubishi (parte a aliantei Renault-Nissan) deci ar fi produs "in-house". Producatorii se pot juca foarte usor, din soft, modificand anumiti parametrii, obtii rezultatul dorit. Totul e "hardware" vs "software"...evident avand in vedere ca totul are limite... ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2019 Life Evo
|
|
wud |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 10 May 18 ![]() |
|
--------------------
nu detin
nu detin
nu detin
- nu detin
|
|
Vicu_89 |
![]()
Post
#357
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 February 19 ![]() |
Ati avut ceva probleme cu zgomote prin portbagaj? Am aproape 3000 km si am niste zgomote in portbagaj, de acolo se aud si nu stiu ce ar putea fi. Se aude ca si cum as avea scule sau alte lucruri pe acolo. Am golit portbagajul si tot la fel ae aude.
|
--------------------
Dacia/ renault
Logan/ clio 4
2006/logan/ 1.4 - clio 4- 0.9 tce
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
baga niste WD40 la inchizatoarea portbagajului ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Vicu_89 |
![]()
Post
#359
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 February 19 ![]() |
Degeaba. Am fost la garantie cu ea, vor schimba telescoapele si daca tot se aude vor schimb tot ce e pe spate
![]() |
--------------------
Dacia/ renault
Logan/ clio 4
2006/logan/ 1.4 - clio 4- 0.9 tce
|
|
radu.mitran |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 3 December 11 From: Timisoara ![]() |
Si la mine s-a rezolvat tot cu WD40. Ce-i drept, dat tot de ei la reprezentanta prima data ...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Intens
2017 1.2 TCe Renault Symbol 2008 1.5 dCi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:40 |