Pornire defectuoasa la cald 1.5 dci, Porneste la a doua cheie
![]() ![]() ![]() |
Pornire defectuoasa la cald 1.5 dci, Porneste la a doua cheie
mikidnl |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megene II bicorp
2004 1.5 dCI
- B-87-SDM B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|||
DIDE |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Verifica releele de pornire. Sunt intr-o cutie neagra langa baterie.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Posibil sa fie de la pompa de joasa presiune.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
TRANCA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... captorul de volanta posibil...
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
<dan> |
![]()
Post
#5
|
![]() posesor_renault Group: Members Posts: 122 Joined: 18 June 06 ![]() |
nu exista pompa de joasa presiune la 1.5dci
|
--------------------
megane ll 1.5dci
toyota auris D-4D
2003/2009
|
|
mikidnl |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Eeehhhe...unde sunt vremurile cand aveam de verificat cateva chestii clare? ma refer la vechiile dacii. Acum avem multe presupuneri si nimic concret. Eu am facut deja o programare la DAB Auto, pentru maine dimineata. Am sa revin cu noutati privind natura defectului, cat si profesionalismul celor de la service. O zi buna tuturor.
|
--------------------
Renault
Megene II bicorp
2004 1.5 dCI
- B-87-SDM B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|
andu911 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
sa nu fie senzorul de temperatura
|
--------------------
-
-
-
|
|
Solon |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sunt si eu curios cum lucreaza dab la mecanica!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
mikidnl |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pana acum s-au strans patru ipoteze:
1. relee 2. senzor volanta 3. pompa joasa presiune 4. senzor temperatura ...maine sper sa se dea verdictul si vom vedea cine este castigator |
--------------------
Renault
Megene II bicorp
2004 1.5 dCI
- B-87-SDM B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|
ecologic_amb |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 June 07 ![]() |
oare au murit toti mecanicii si ai ajuns sa intrebi pe net???????????
sau poate e pustiu la service??????????/ meri la service si nu incerca sa o repari pe net:)) |
--------------------
renault
Simbol Fidji
2007
- inca nu
|
|
mikidnl |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() 13 May 2008, 13:54: QUOTE(ecologic_amb @ 13 May 2008, 13:20) oare au murit toti mecanicii si ai ajuns sa intrebi pe net??????????? sau poate e pustiu la service??????????/ meri la service si nu incerca sa o repari pe net:)) Se vede ca nu esti de pe aici. This post has been edited by mikidnl: 13 May 2008, 12:54 |
--------------------
Renault
Megene II bicorp
2004 1.5 dCI
- B-87-SDM B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|
RADU__ |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
problema se afla la senzorii de turatie axa cu came si arbore cotit. Cand calculatorul nu poate citi de pe axa cu came nu face pornirea. Pentru a doua pornire trece direct pe citirea de p earborele cotit. La urmatoarea pornire trece inapoi la axa cu came. este un bug al softului din calculator, dar se rezolva prin verificarea circuitului senzorilor de la axa cu came. am avut acest fenomen in service si nu s-a rezolvat prin schimbarea senzorului.
Ulterior am schimbat iarasi senzorul la o alta masina si la aia a functionat perfect. Deci a fost vorba probabil de un contact imperfect la mufa acestuia. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
sh3rkhan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 May 08 ![]() |
Omul zicea ca pateste la cald. Ori daca ar fi vreun senzor bulit mereu i-ar porni greu. Daca era vorba si la rece iti sugeram sa verifici bujiile incandescente.
Orice motor dci are pompa de joasa presiune. Nu exista sistem de injectie common rail fara pompa de joasa presiune, care poate fi in rezervor(electrica) sau chiar in corpul pompei de inalta presiune. Pompa de joasa presiune trebuie sa asigure o presiune de minim 4 bar pentru ca pompa de inalta presiune sa faca presiune de pornire care nu trebuie sa fie mai mica d2 200 bari. Dupa ce motorul a pornit nu trebuie sa fie mai jos de 700 bari si nici mai sus de 1400 de bari. Pompa de joasa presiune mai greu cade. La fel si pompa de inalta presiune. Ca sa le omori ar trebui sa pui motorina scoasa de la tractoare. Banuiala mea (din experienta vorbesc) e ca incep sa te lase injectoarele. Problema in Romania pentru sistemul de injectie common rail este motorina. Nu are aceeasi vascozitate ca cea din afara. Este recomandat ca la fiecare al treilea plin de motorina sa puneti in rezervor si un litru de ulei de motor cu o vascozitate mai redusa si bineinteles sintetic (5w30). Cum verifici injectoarele daca nu ai unde sa mergi (pentru ca la ora actuala putini meseriasi in common rail sunt in tara): scoti conductele de retur din capul injectoarelor (au niste sigurante metalice), si pornesti motorul. Prin gaurile de retur nu trebuie sa curga motorina, decat foarte greu. Cand motorul este pornit ,, gaurile de retur ale injectoarelor trebuie sa fie ppline cu motorina si foarte incet a se prelinga. Daca pe acolo curge motorina ca la robinet, injectorul respectiv trebuie schimbat cu siguranta. Un singur injector daca scapa in retur motorul nu va porni, sau va porni greu. Mai este o supapa de presiune pe rampa comuna, care se maipoate defecta si sa dea motorina in retur nefacand astfel presiune de pornire. Oricum in ambele cazuri, doi metri daca o tragi sau impingi porneste imediat. |
--------------------
renault
megane II
2003
- nt 06 jhp
|
|
mikidnl |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
In sfarsit am reusit sa ajung la service. Nu am mai fost la DAB. Am fost la SERUS. In urma testului de injectie sa descoperit ca la sensorul "captor axa cu came", cupla era buclucasa, in sensul ca nu statea bine in locasul ei. S-a inlocuit cupla. Ca operatie suplimentara sa mai curatat si valva EGR (operatie binevenita de altfel, deoarece era plina de mizerie, calamina, ulei).
Din punct de vedere al serviciilor oferite de service, nota 10. Din fericire mai exista cativa oameni cu foarte mult bun simt si mare profesionalism. Trebuie doar sa-i gasesti. ..........multumest tuturor celor care au incercat sa-mi dea un sfat. |
--------------------
Renault
Megene II bicorp
2004 1.5 dCI
- B-87-SDM B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|
mikidnl |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RADU__ @ 13 May 2008, 23:36) problema se afla la senzorii de turatie axa cu came si arbore cotit. Cand calculatorul nu poate citi de pe axa cu came nu face pornirea. Pentru a doua pornire trece direct pe citirea de p earborele cotit. La urmatoarea pornire trece inapoi la axa cu came. este un bug al softului din calculator, dar se rezolva prin verificarea circuitului senzorilor de la axa cu came. am avut acest fenomen in service si nu s-a rezolvat prin schimbarea senzorului. Ulterior am schimbat iarasi senzorul la o alta masina si la aia a functionat perfect. Deci a fost vorba probabil de un contact imperfect la mufa acestuia. problema se afla la senzorii de turatie axa cu came si arbore cotit - intradevar asa era. Un sfat complet la obiect. Multumesc RADU. Din pacate nu am stiut unde se afla situata aceasta mufa. Acum stiu. Iata si o poza cam nereusita din cauza soarelui. Oricum este o mufa albastra. This post has been edited by mikidnl: 27 May 2008, 09:17 Attached thumbnail(s) IMG_0136.jpg ( Size: 365.41k ) Number of downloads: 1902 |
--------------------
Renault
Megene II bicorp
2004 1.5 dCI
- B-87-SDM B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|
GeoST |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 8 June 09 ![]() |
salut.lasa-mi date de contact pentru carlig remorcare.scz pt interventie nu pot trimite PM
|
--------------------
Renault
Megane
2006 - sedane
|
|
ciupi80 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sh3rkhan @ 13 May 2008, 22:54) Omul zicea ca pateste la cald. Ori daca ar fi vreun senzor bulit mereu i-ar porni greu. Daca era vorba si la rece iti sugeram sa verifici bujiile incandescente. Orice motor dci are pompa de joasa presiune. Nu exista sistem de injectie common rail fara pompa de joasa presiune, care poate fi in rezervor(electrica) sau chiar in corpul pompei de inalta presiune. Pompa de joasa presiune trebuie sa asigure o presiune de minim 4 bar pentru ca pompa de inalta presiune sa faca presiune de pornire care nu trebuie sa fie mai mica d2 200 bari. Dupa ce motorul a pornit nu trebuie sa fie mai jos de 700 bari si nici mai sus de 1400 de bari. Pompa de joasa presiune mai greu cade. La fel si pompa de inalta presiune. Ca sa le omori ar trebui sa pui motorina scoasa de la tractoare. Banuiala mea (din experienta vorbesc) e ca incep sa te lase injectoarele. Problema in Romania pentru sistemul de injectie common rail este motorina. Nu are aceeasi vascozitate ca cea din afara. Este recomandat ca la fiecare al treilea plin de motorina sa puneti in rezervor si un litru de ulei de motor cu o vascozitate mai redusa si bineinteles sintetic (5w30). Cum verifici injectoarele daca nu ai unde sa mergi (pentru ca la ora actuala putini meseriasi in common rail sunt in tara): scoti conductele de retur din capul injectoarelor (au niste sigurante metalice), si pornesti motorul. Prin gaurile de retur nu trebuie sa curga motorina, decat foarte greu. Cand motorul este pornit ,, gaurile de retur ale injectoarelor trebuie sa fie ppline cu motorina si foarte incet a se prelinga. Daca pe acolo curge motorina ca la robinet, injectorul respectiv trebuie schimbat cu siguranta. Un singur injector daca scapa in retur motorul nu va porni, sau va porni greu. Mai este o supapa de presiune pe rampa comuna, care se maipoate defecta si sa dea motorina in retur nefacand astfel presiune de pornire. Oricum in ambele cazuri, doi metri daca o tragi sau impingi porneste imediat. salut, din cate am citit pe aici se pare ca te pricepi la principii de fuctionare iar din acest motiv te rog sa ma ajuti cu un sftat: am un megan 2 , 1.5 dci de 85 cp din 2007. din pacate a inceput sa nu mai porneasca dupa ce am bagat motorina de la Lukoil; primul simptom a fost ca a pornit foarte greu la cateva ore de cand am alimentat iar mai tarziu in aceasi zi nu am mai pornit de loc. am scos toata motorina din rezervor, am alimentat de la OMV si a pormit la sfert; am crezut ca am rezolvat problema, insa astazi nu a mai pornit deloc. am observat aer mult pe conducta de motorina, am scos furtunul de tur din pompa de inalta presiune si am dat la para pana am scos aerul din conduca, l-am bagat la loc si am mai dat la para pana s-a intarit iar apoi masina a pornit dupa ce s-a invartit motorul de 3-4 ori. te-ai mai intalnit cu un astfel de caz? Multumesc. |
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
ciupi80 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
acum cateva zile am schimbat si filtru de motorina , iar de atunci masina a pornit fara proleme. cred ca motorina de la Lukoil nu a fost curata si mi-a imbacsit filtru de motorina cu apa sau mizerie. sper sa nu mai am probleme. bafta tuturor. |
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
CIUPI80! iti dau o veste proasta,cu scuze,dar e realitatea: o sa iti porneasca la fel de greu si apoi din ce in ce mai greu. cind o sa se intimple asa, suna-ma:0767396154. sper totusi sa ma insel, dar la capitolul injectie delphi... mult succes!
This post has been edited by meggeo81: 1 May 2011, 15:38 |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
maseaua |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 June 16 ![]() |
mikidnl, multa sanatate si numa bine! am avut aceasi problema, cineva a uitat sa conecteze mufa dupa un schimb de curea transmisie. Mersi!
|
--------------------
Renault
Megane II GT
2014
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
Salut. Am niste probleme cu un clio 3 motor 1.5. De pe la 2500 până pe la 2800 rpm se aude un țăcănit, și când apas ambreiajul se aude din nou acel țăcănit dar brusc și scurt, cred că în momentul în care scade turația (asta la un condus mai "sportiv" in afara orașului, în oraș nu observ nimic aiurea la cum funcționează motorul).
A doua e că durează vreo 3-4 secunde pana pornește(după ce aștept până se stinge absolut tot bordul) asta și dimineața și seara și ziua. A treia, mai recentă, nu știu dacă are legătură cu nivelul de motorina, dar am observat că atunci când e aproape pe roșu, pornește abia la a 3-a cheie cu un norișor de fum. Am pățit lucrul asta doar de 4 ori. Primele două probleme știu că sunt de mult timp, de când o avea fostul proprietar și nu s-au înrăutățit dar parca nu-mi vine sa o las așa. Mulțumesc. This post has been edited by Iuriitdr: 19 Jul 2018, 21:43 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Iuriitdr
Pompa de combustibil este in rezervor, scufundata in combustibil care o si raceste. Nu e deloc bine sa circuli cu 5-10L de combustibil, odata ca trage combustibil de pe fundul rezervorului unde poate mai is si ceva "mizerii" dar nefiind suficient combustibil pompa nu se raceste corespunzator si se poate arde in timp. Nu e deloc rau ca macar o data pe durata de folosire a masinii sa fie demontat rezervorul si spalat bine ![]() ciupi80 Aerul pe conducte e un subiect vechi atat la Megane cat si Clio, cauze foarte posibile: - la schimbare filtru motorina nu s-au schimbat o-ring-urile - para de amorsare scapa presiune - o-ring-urile din fisele rapide de pe circuitul tur sunt obosite This post has been edited by azaghorth: 20 Jul 2018, 08:41 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
korny |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 20 March 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
La 1.5 dci nu este pompa in rezervor. Si partea de joasa si partea de inalta presiune se afla intr-un singur ansamblu.
|
--------------------
Renault
Megane
2012 1.2 TCe 115 Grandtour Bose
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
In caz că vă întâlniți cu aceeași problema ca mine, fugiți cat de repede puteți la service. Eu am lăsat așa și am mers cu gândul că nu este o problema grava. Am ajuns sa schimb motorul din cauză că un injector baga mai multă motorina decât trebuia și a topit pistonul, puțin din chiuloasa și s-a zgâriat blocul motor, și asta s-a întâmplat pe la 300km de casă. Nu lăsați pe mâine când aveți ceva probleme la motor, o dați în altele mult mai grave. Mie mi-a fost învățătura de minte, cam târziu dar știu pentru viitor.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 05:40 |