Pinion vibrochen motor 1.4, 1,6 16 V
![]() ![]() ![]() |
Pinion vibrochen motor 1.4, 1,6 16 V
ADIMK3.5 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 13 December 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007 1.4 72kw Manager
- B
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Pai arborele are canal de pana??
edit: Din cate stiu eu pinioanele fara canal de pana sunt bagate pe arbore la cald, temperatura pinionului aprox. 300 de grade. This post has been edited by xmisterx: 1 Oct 2018, 19:34 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
ADIMK3.5 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 13 December 12 ![]() |
Are canal pe arbore;pinionul se scoate usor.din 2009 am inteles ca au pus si la 1.6 16v cu pana
|
--------------------
Renault
Megane
2007 1.4 72kw Manager
- B
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Dar pinionul are canal??
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
ADIMK3.5 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 13 December 12 ![]() |
Salut,
Pinionul nu are canal, dar arborele are. Uite aici poza fara pana ca la mine http://www.tomberdanslespoires.com/calage-...ane-16-16v.html si aici https://www.drive2.ru/l/3636348/ cu pana la acelasi tip de motor Vreau sa pun si eu cu pana dar nu stiu codul sa il caut Bafta! |
--------------------
Renault
Megane
2007 1.4 72kw Manager
- B
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Ok, tu zici ca pinionul tau iese usor cu mana, cum naiba pui distributia la punct??
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La montaj curea distribuție se imobilizează arborele cu tija specială și axele cu came cu dispozitivul in forma de potcoava....și GATA poți monta cureaua liniștit!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ADIMK3.5 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 13 December 12 ![]() |
Ma gandeam ca ajuta un pinion cu pana in caz de doamne fereste intra ceva la distributie.
Nu stiu insa daca trbuie schimbata si celebra fulie arbore cu elastomer. Ne puteti ajuta cu un cod Renault pentru pinionul cu pana? Multumesc |
--------------------
Renault
Megane
2007 1.4 72kw Manager
- B
|
|
League |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 March 15 ![]() |
Se poate monta pinion cu pana, insa cand te apuci sa-i schimbi distributia vai si amar ca nu mai intra cureaua. Ca sa se monteze usor cureaua pinionul de jos de la vibrochen trebbuie sa se invarta foarte usor pentru usurarea montajului curelei de distributie. pe urma este strans cu fulia ce angreneaza accesoriile si nu mai ai nicio treaba, plus ca pe curelele de 1.6 16v nu au semne, deci degeaba pui un pinion cu pana.
|
--------------------
Renault
Megane II
1.5 dCi
|
|
gastorro |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 ![]() |
Am vazut si pinion cu pana pentru** K4M si K4J insa nu cred ca vei reusi sa urci cureaua peste el... Vei avea nevoie de ghiare de otel nu degete !
renault-megane-pinion-cu-pana.jpg Mai multe detalii despre pinionul cu pana gasesti aici . Mie imi pare ca geometria dintilor pinionului cu pana este un pic diferita fata de original... Pentru a pune distributia la punct (100% perfect), trebuie sa slabesti si suruburile de fixare ale celor doua fulii dintate de sus (la K4M una este defazoare), astfel incat sa se invarta liber pe axurile lor cu came, care axuri sunt la randul lor deja intzepenite/fixate de manerul MOT 1496. Este vorba de procedura nr.2 ( REPOSE - PROCÉDURE 2 care incepe la pagina 11A-12) din acest manual ![]() Ai nevoie de patru unelte: 1) MOT 1489 - Surub de calaj Punct Mort Superior ( PMS se refera la cilindrul 1); are lungimea de 69,5mm 2) MOT 1496 - "Maner" de aliniere si blocare axuri cu came. 3) MOT 1490-01 - Placa pentru alinierea fuliilor dintate ale axurilor cu came; totodata placa asta te ajuta sa slabesti/strangi suruburile de prindere a acestor doua fulii dintate (Adica tine contra. Nu va bazati pe 'contra' tinuta de manerul MOT 1496 caci forta de rasucire e foarte mare si distrugeti fantele axurilor) 4) O surubelnita lunga solida ca sa imobilizezi volanta/vibrochenul ca sa nu se invarta in sens invers/antiorar (nu*** exista scula MOT de blocare volanta); surubul MOT 1489 impiedica rotatia doar in sens orar. Altfel, daca nu blochezi volanta si cu surubelnita, cand te chinui sa urci cureaua pe pinionul vibrochenului, fara sa vrei o sa rotesti antiorar si o sa fuga de la Punctul Mort Superior. This post has been edited by gastorro: 14 Oct 2018, 22:59 |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
ADIMK3.5 |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 13 December 12 ![]() |
Multumesc gastorro,
O explicatie mai mult decat completa. Am optat intre timp pentru pastrarea pinionului vechi ![]() Am lasat masina la service, ei au cumparat piesele si au schimbat distributie si accesorii cu origine Renault iar pompa de apa Hepu. Vad ca pe cureaua de accesorii scrie cu verde Made in Brazil si are sigla Renault.Nu pot decat sa sper ca e de origine. Numai bine! This post has been edited by ADIMK3.5: 15 Oct 2018, 09:35 |
--------------------
Renault
Megane
2007 1.4 72kw Manager
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 00:38 |