Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

aerisire rezervor combustibil, rezervorul se depresurizeaza

dmtrsc
post 16 Aug 2015, 10:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




A aparut problema in momentul in care am facut plinul, am plecat la mare iar pe masura ce consumam benzina nivelmetrul nu scadea corespunzator.
Am completat cu 15 litri si nivelul indicat in bord nu a mai crescut corespunzator
cu volumul introdus in rezervor. Imediat dupa un drum de 15km am apasat
pe clapeta de umplere a rezervorului, moment in care s-a auzit suctiune de aer.
Concluzia este ca rezervorul se depresurizeaza ,fundul se trage spre interior si deformeaza suportul de plastic al plutitorului-problema constatata la un coleg tot cu megane pe benzina.Solutia temporara a fost sa pun o sarma la clapeta de umplere pe unde sa intre aerul,dar as vrea sa aflu pe unde ar trebui in mod normal sa intre aer in rezervor pe masura ce se consum combustibilul?
Multumesc anticipat.


--------------------
renault megane 2 - b 57 sof 2006 authentic 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 16 Aug 2015, 11:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




daca intra aerul nu se evapora si benzina?


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp - - 26-10-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmtrsc
post 16 Aug 2015, 12:20
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




Ma gandesc ca trebuie sa fie o supapa unisens ca cea de umplere , dar unde?
Sau tot pe la umplere cu combustibil trebuie sa intre si aerul,dar aceasta se impinge greu la actionarea cu mana.La voi se impinge greu?
Poate ca asta e problema la mine,a devenit prea rigida la impingere si automat se deschide la o depresiune prea mare.Intrebarea era pentru cineva care stie exact daca mai exista o conducta de aerisire cu supapa.


--------------------
renault megane 2 - b 57 sof 2006 authentic 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budspencer07
post 16 Aug 2015, 13:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 11 December 14
From: Suceava




E un furtunas sub trapa de alimentare ce pleaca in stanga.


--------------------
Land Rover Range Rover 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iDoctor
post 16 Aug 2015, 18:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.062
Joined: 12 October 13




da este, cu ala se uda gradina , este pentru scurgerea apei / combustibilului din trapa , mmmmmmmmmmmmmmmm


--------------------
Renault Megane - B-02-TYM 2011 / 150 hp
Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horhel
post 16 Aug 2015, 18:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti




daca faci plinul pana la clapeta e normal sa nu intre aer, am patit si eu odata asa.
de atunci cand fac plinul las pompa sa sara singura si atunci ma opresc din alimentat


--------------------
reno megan doi punct doi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi13
post 16 Aug 2015, 20:15
Post #7


junior


Group: Members
Posts: 257
Joined: 1 December 09
From: prahova




Vezi canistra de vapori.


--------------------
renault megane 2.2 - PH 01 1.4 16v 2008/NOIR NACRE/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
copperpaw
post 16 Aug 2015, 22:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 May 15




Mie la motorina nu-mi indica mai mult de 3 sferturi, dar in CB imi calculeaza corect cantitatea, ce poate avea?


--------------------
Renault Megane 2 - BC82VIK 2003 / 1.9 dCi 120 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmtrsc
post 25 Aug 2015, 13:44
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




Merci costi pentru informatie.Te rog spune-mi si unde este amplasata?


26 Aug 2015, 10:23:
Nu stie nimeni unde este amplasata canistra de vapori la meg 2.2 1.6?

This post has been edited by dmtrsc: 26 Aug 2015, 10:23


--------------------
renault megane 2 - b 57 sof 2006 authentic 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.iliescu88
post 26 Aug 2015, 21:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 5 October 14
From: Mioveni-Arges




Canistra de vapori este sub masina. Pe la jumatatea masinii, pe dreapta daca nu ma insel.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL 11/2007 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heyneken
post 27 Aug 2015, 17:58
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 December 12




Salut,si la mine fasaie supapa de alimentare. Facut plinul dupa care am plecat la drum mai lung si am tinut masina in soare sau a fost foarte cald afara ajungand acasa cu nivelul aproape de rezerva. Daca apas usor pe supapa nu imi dau seama daca trage aer sau iese aer,pentru ca nu este sub presiune ca sa te zboare sau sa iti traga degetul pe teava. Si la mine tot rigida este si nu m-am riscat sa imping mai tare sa raman cu degetul intepenit pe acolo.

27 Aug 2015, 18:07:
Si nu am observat nici macar o modificare substantiala in comportamentul masinii!!! Nici cum trage si nici de nivel necorespunzator al benzinei!!!


This post has been edited by heyneken: 27 Aug 2015, 18:07


--------------------
renault megane - b984urs 2004 bicorp
megane 2004 bicorp 1,6 16 v 83 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 27 Aug 2015, 20:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




pompa nu are cum sa faca acel vid sa deformeze rezervorul , din contra rezervorul se dilata si se lasa de la greutatea combustibilului. circuitul de alimentare are si retur care se intoarce in rezervor , acesta egalizeaza presiunea, din cate stiu meganul 2 are clapete , prima in loc de buson si a doua un pic mai jos sa nu intre apa, iar intre ele este un furtunas pentru prea plin care vine sub roata ( ala se cam infunda de la praf vapori si apa), sper sa nu ma insel


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmtrsc
post 28 Aug 2015, 10:25
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




Nu pompa face vidul, ci scaderea nivelului de carburant in mers prin consumul lui.Exista pe forum dacia o explicatie foarte clara a functionarii canistrei de vapori,si de asemenea pe youtube dati cu search si veti gasi un filmulet despre cum se repara canistra de vabori(canistra de carbon-sau filtrul de carbon-nu cel de habitaclu).Imediat ce ati facut un drum de 15-20km ,opriti si apasati pe clapeta de alimentare.Daca auziti un suierat sa stiti ca sunt semne ca a inceput sa se infunde filtrul respectiv.La inceputul procesului de infundare nu se constata nimic,dar dupa un timp pe masura ce se colmateaza filtrul si conductele,efectele sunt asupra suportului de plastic al pompei de benzina deformat de catre suctiunea rezervurului spre interior.Am vazut la un coleg acest lucru,fara va ne dam seama initial de la ce..Deocamdata am pus o sirmulita la clapeta de umplere pentru aerisire si de atunci si motorul functioneaza mai bine.Daca dupa aproximativ 80-100km simtiti ca nu mai trage(urca mai greu in turatii) si nu ati gasit nici o problema ,explicatia poate fi proasta functionare a pompei de benzina prin depresurizarea rezervorului,fenomen constatat de mine.(scaderea presiunii de alimentare in rampa care trebuie sa fie 3.5bari si automat randament mai mic al injectoarelor).Exista si un electroventil pe circuit,cu rol de a introduce vapori de benzina in aspiratie.
Intrebarea este unde se afla canistra de carbon amplasata?In compartimentul motor nu este vizibila.Electrovalava cred ca este cea din coltul stanga sus (partea pasagerului) a compartimentului motor.

28 Aug 2015, 10:30:
Sub masina nu am nici macar filtru de benzina.La service renault au spus ca nu are filtru de benzina in exterior.

This post has been edited by dmtrsc: 28 Aug 2015, 10:30


--------------------
renault megane 2 - b 57 sof 2006 authentic 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Aug 2015, 10:32
Post #14


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La M2 canistra este montata sub masina....trebuie urmarite conductele.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heyneken
post 28 Aug 2015, 11:58
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 December 12




Nu neaparat pare ciudat,dar se intampla doar in perioada foarte calduroasa si atunci creeaza acest fenomen. Inteleg ca la rece nu se produc atatia vapori,dar tre sa verifici in fiecare vara daca s-a infundat acel filtru misterios? Pana acu un an nu s-a manifestat in niciun fel. Cand nu am facut plinul si am plecat la drum nu a mai fasait la apasarea supapei,iar cand bagat zece litri iar a fasait!!! Cam fasaie cand vrea!!!


--------------------
renault megane - b984urs 2004 bicorp
megane 2004 bicorp 1,6 16 v 83 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmtrsc
post 28 Aug 2015, 17:43
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




Asta se vrea o replica ironica sau cum?
Daca pricepi ceva dai replica daca nu mai bine taci.


--------------------
renault megane 2 - b 57 sof 2006 authentic 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 4 Sep 2018, 16:09
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




Cam lesinat topicul asta de cativa ani, dar acum o patesc si eu...
Undeva pe parcursul acestei veri am constatat ca "suiera" si la mine gura de alimentare cu carburant. Fie ca este dupa un drum lung in care s-a consumat combustibil, fie ca este masina in stationare dar temperatura s-a schimbat mult (noapte-zi sau zi-noapte) apare diferenta de presiune intre rezervor si exterior si "ma fluiera" masina cand trec pe langa ea. Daca deschid capacul de la rezervor si apas putin cu mana clapeta metalica de acces in rezervor se aude clar cum se echilibreaza presiunile.
Cum rezolv problema? E vreo supapa undeva (pe conducta dintre gura de alimentare si rezervor de ex.) pentru egalizarea presiunilor care s-a infundat/blocat?


--------------------
CUPRA Formentor (2025) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 4 Sep 2018, 20:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Si la mine face la fel! Nu-mi bat capu',e normal!


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 5 Sep 2018, 08:16
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




Nu-s convins ca e normal, la mine a aparut fenomenul acum cateva luni, la peste 10 ani de utilizare a masinii.
M-am uitat aseara prin manualele de service pentru M2, dar n-am descoperit nimic relevant, cu toate ca am gasit schema rezervorului si a 'gatului' de alimentare cu diagrama tuturor componentelor.

L.E.
cu ceva mai multa atentie, am gasit cateva informatii. In prima imagine e schema cu componentele rezervorului (pt diesel), in a doua - descrierea componentelor si in a treia ceva text privind rolul supapei de aer...
Screen_Shot_2018_09_05_at_10.45.28.png ( Size: 196.89k ) Number of downloads: 299

Screen_Shot_2018_09_05_at_10.46.18.png ( Size: 82.92k ) Number of downloads: 303

probabil ca bila clapetei (13) e blocata pe inchis si nu se mai echilibreaza presiunile interior-exterior. La cum arata schita nu cred ca este acces la clapeta fara demontarea rezervorului.
Vreo idee pt rezolvarea problemei?


This post has been edited by meg2s: 5 Sep 2018, 09:58

Attached thumbnail(s)
Screen_Shot_2018_09_05_at_10.47.12.png ( Size: 162.9k ) Number of downloads: 273


--------------------
CUPRA Formentor (2025) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TomachE
post 6 Sep 2018, 07:14
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 553
Joined: 20 August 15
From: Bucuresti




QUOTE(meg2s @ 5 Sep 2018, 08:16)
Nu-s convins ca e normal, la mine a aparut fenomenul acum cateva luni, la peste 10 ani de utilizare a masinii.
M-am uitat aseara prin manualele de service pentru M2, dar n-am descoperit nimic relevant, cu toate ca am gasit schema rezervorului si a 'gatului' de alimentare cu diagrama tuturor componentelor.

L.E.
cu ceva mai multa atentie, am gasit cateva informatii. In prima imagine e schema cu componentele rezervorului (pt diesel), in a doua - descrierea componentelor si in a treia ceva text privind rolul supapei de aer...
Screen_Shot_2018_09_05_at_10.45.28.png ( Size: 196.89k ) Number of downloads: 299

Screen_Shot_2018_09_05_at_10.46.18.png ( Size: 82.92k ) Number of downloads: 303

probabil ca bila clapetei (13) e blocata pe inchis si nu se mai echilibreaza presiunile interior-exterior. La cum arata schita nu cred ca este acces la clapeta fara demontarea rezervorului.
Vreo idee pt rezolvarea problemei?
*


M.ai facut curios !


--------------------
Megane II 1.6/16v 82kW 112 cp Break - B 301 AAT 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Sep 2018, 07:25
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Sunt nevoit sa dezvolt putin.
Am facut plinul inainte de plecarea la munte in Bucuresti.
Dupa ce am colindat muntii,am consumat jumatate din rezervor si inainte de a schimba judetul am facut din nou plinul.
Im statie,cand bag gatul pompei,fâsssss.
Zic hopa! Nu a mai facut asa pana acum.
Ma uit in statie dupa alt Megane2,si nu era...
Platesc si plec. Cand sa ies,un Megane 2 dadea semnal de intrare.
Opresc si ma duc repede la el.S-a si speriat omul de graba mea.
Ii explic,si mergem la rezervor sa bage pompa.Fâssss,ca si la mine.
Masina era pe benzina ca si a mea,intretinuta,ingrijita!
Am trcut pe la Service-ul care imi intretine masina si am pus intrebarea mecaniculi,asa...foarte scurt.
Am incredere in ceea ce spune si a spus:"linistiti-va,e normal"


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 18:37
Dacia