aerisire rezervor combustibil, rezervorul se depresurizeaza
![]() ![]() ![]() |
aerisire rezervor combustibil, rezervorul se depresurizeaza
dmtrsc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|||
valikris2002 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
daca intra aerul nu se evapora si benzina?
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
- -
26-10-2007
|
|
dmtrsc |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
Ma gandesc ca trebuie sa fie o supapa unisens ca cea de umplere , dar unde?
Sau tot pe la umplere cu combustibil trebuie sa intre si aerul,dar aceasta se impinge greu la actionarea cu mana.La voi se impinge greu? Poate ca asta e problema la mine,a devenit prea rigida la impingere si automat se deschide la o depresiune prea mare.Intrebarea era pentru cineva care stie exact daca mai exista o conducta de aerisire cu supapa. |
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
E un furtunas sub trapa de alimentare ce pleaca in stanga.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
da este, cu ala se uda gradina , este pentru scurgerea apei / combustibilului din trapa , mmmmmmmmmmmmmmmm
|
--------------------
Renault
Megane
- B-02-TYM
2011 / 150 hp Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
horhel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
daca faci plinul pana la clapeta e normal sa nu intre aer, am patit si eu odata asa.
de atunci cand fac plinul las pompa sa sara singura si atunci ma opresc din alimentat |
--------------------
reno
megan
doi punct doi
|
|
costi13 |
![]()
Post
#7
|
![]() junior Group: Members Posts: 257 Joined: 1 December 09 From: prahova ![]() |
Vezi canistra de vapori.
|
--------------------
renault
megane 2.2
- PH 01
1.4 16v 2008/NOIR NACRE/
|
|
copperpaw |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 May 15 ![]() |
Mie la motorina nu-mi indica mai mult de 3 sferturi, dar in CB imi calculeaza corect cantitatea, ce poate avea?
|
--------------------
Renault
Megane 2
- BC82VIK
2003 / 1.9 dCi 120 HP
|
|
dmtrsc |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
Merci costi pentru informatie.Te rog spune-mi si unde este amplasata?
26 Aug 2015, 10:23: Nu stie nimeni unde este amplasata canistra de vapori la meg 2.2 1.6? This post has been edited by dmtrsc: 26 Aug 2015, 10:23 |
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Canistra de vapori este sub masina. Pe la jumatatea masinii, pe dreapta daca nu ma insel.
|
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
heyneken |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 11 December 12 ![]() |
Salut,si la mine fasaie supapa de alimentare. Facut plinul dupa care am plecat la drum mai lung si am tinut masina in soare sau a fost foarte cald afara ajungand acasa cu nivelul aproape de rezerva. Daca apas usor pe supapa nu imi dau seama daca trage aer sau iese aer,pentru ca nu este sub presiune ca sa te zboare sau sa iti traga degetul pe teava. Si la mine tot rigida este si nu m-am riscat sa imping mai tare sa raman cu degetul intepenit pe acolo.
27 Aug 2015, 18:07: Si nu am observat nici macar o modificare substantiala in comportamentul masinii!!! Nici cum trage si nici de nivel necorespunzator al benzinei!!! This post has been edited by heyneken: 27 Aug 2015, 18:07 |
--------------------
renault
megane
- b984urs
2004 bicorp megane 2004 bicorp 1,6 16 v 83 kw
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
pompa nu are cum sa faca acel vid sa deformeze rezervorul , din contra rezervorul se dilata si se lasa de la greutatea combustibilului. circuitul de alimentare are si retur care se intoarce in rezervor , acesta egalizeaza presiunea, din cate stiu meganul 2 are clapete , prima in loc de buson si a doua un pic mai jos sa nu intre apa, iar intre ele este un furtunas pentru prea plin care vine sub roata ( ala se cam infunda de la praf vapori si apa), sper sa nu ma insel
|
--------------------
Renault
Megane II
- B 69 AKY
2004 "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
dmtrsc |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
Nu pompa face vidul, ci scaderea nivelului de carburant in mers prin consumul lui.Exista pe forum dacia o explicatie foarte clara a functionarii canistrei de vapori,si de asemenea pe youtube dati cu search si veti gasi un filmulet despre cum se repara canistra de vabori(canistra de carbon-sau filtrul de carbon-nu cel de habitaclu).Imediat ce ati facut un drum de 15-20km ,opriti si apasati pe clapeta de alimentare.Daca auziti un suierat sa stiti ca sunt semne ca a inceput sa se infunde filtrul respectiv.La inceputul procesului de infundare nu se constata nimic,dar dupa un timp pe masura ce se colmateaza filtrul si conductele,efectele sunt asupra suportului de plastic al pompei de benzina deformat de catre suctiunea rezervurului spre interior.Am vazut la un coleg acest lucru,fara va ne dam seama initial de la ce..Deocamdata am pus o sirmulita la clapeta de umplere pentru aerisire si de atunci si motorul functioneaza mai bine.Daca dupa aproximativ 80-100km simtiti ca nu mai trage(urca mai greu in turatii) si nu ati gasit nici o problema ,explicatia poate fi proasta functionare a pompei de benzina prin depresurizarea rezervorului,fenomen constatat de mine.(scaderea presiunii de alimentare in rampa care trebuie sa fie 3.5bari si automat randament mai mic al injectoarelor).Exista si un electroventil pe circuit,cu rol de a introduce vapori de benzina in aspiratie.
Intrebarea este unde se afla canistra de carbon amplasata?In compartimentul motor nu este vizibila.Electrovalava cred ca este cea din coltul stanga sus (partea pasagerului) a compartimentului motor. 28 Aug 2015, 10:30: Sub masina nu am nici macar filtru de benzina.La service renault au spus ca nu are filtru de benzina in exterior. This post has been edited by dmtrsc: 28 Aug 2015, 10:30 |
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La M2 canistra este montata sub masina....trebuie urmarite conductele.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
heyneken |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 11 December 12 ![]() |
Nu neaparat pare ciudat,dar se intampla doar in perioada foarte calduroasa si atunci creeaza acest fenomen. Inteleg ca la rece nu se produc atatia vapori,dar tre sa verifici in fiecare vara daca s-a infundat acel filtru misterios? Pana acu un an nu s-a manifestat in niciun fel. Cand nu am facut plinul si am plecat la drum nu a mai fasait la apasarea supapei,iar cand bagat zece litri iar a fasait!!! Cam fasaie cand vrea!!!
|
--------------------
renault
megane
- b984urs
2004 bicorp megane 2004 bicorp 1,6 16 v 83 kw
|
|
dmtrsc |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
Asta se vrea o replica ironica sau cum?
Daca pricepi ceva dai replica daca nu mai bine taci. |
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|
meg2s |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Cam lesinat topicul asta de cativa ani, dar acum o patesc si eu...
Undeva pe parcursul acestei veri am constatat ca "suiera" si la mine gura de alimentare cu carburant. Fie ca este dupa un drum lung in care s-a consumat combustibil, fie ca este masina in stationare dar temperatura s-a schimbat mult (noapte-zi sau zi-noapte) apare diferenta de presiune intre rezervor si exterior si "ma fluiera" masina cand trec pe langa ea. Daca deschid capacul de la rezervor si apas putin cu mana clapeta metalica de acces in rezervor se aude clar cum se echilibreaza presiunile. Cum rezolv problema? E vreo supapa undeva (pe conducta dintre gura de alimentare si rezervor de ex.) pentru egalizarea presiunilor care s-a infundat/blocat? |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2025) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
jas2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Si la mine face la fel! Nu-mi bat capu',e normal!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
meg2s |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Nu-s convins ca e normal, la mine a aparut fenomenul acum cateva luni, la peste 10 ani de utilizare a masinii.
M-am uitat aseara prin manualele de service pentru M2, dar n-am descoperit nimic relevant, cu toate ca am gasit schema rezervorului si a 'gatului' de alimentare cu diagrama tuturor componentelor. L.E. cu ceva mai multa atentie, am gasit cateva informatii. In prima imagine e schema cu componentele rezervorului (pt diesel), in a doua - descrierea componentelor si in a treia ceva text privind rolul supapei de aer... Screen_Shot_2018_09_05_at_10.45.28.png ( Size: 196.89k ) Number of downloads: 299 Screen_Shot_2018_09_05_at_10.46.18.png ( Size: 82.92k ) Number of downloads: 303 probabil ca bila clapetei (13) e blocata pe inchis si nu se mai echilibreaza presiunile interior-exterior. La cum arata schita nu cred ca este acces la clapeta fara demontarea rezervorului. Vreo idee pt rezolvarea problemei? This post has been edited by meg2s: 5 Sep 2018, 09:58 Attached thumbnail(s) Screen_Shot_2018_09_05_at_10.47.12.png ( Size: 162.9k ) Number of downloads: 273 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2025) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
TomachE |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(meg2s @ 5 Sep 2018, 08:16) Nu-s convins ca e normal, la mine a aparut fenomenul acum cateva luni, la peste 10 ani de utilizare a masinii. M-am uitat aseara prin manualele de service pentru M2, dar n-am descoperit nimic relevant, cu toate ca am gasit schema rezervorului si a 'gatului' de alimentare cu diagrama tuturor componentelor. L.E. cu ceva mai multa atentie, am gasit cateva informatii. In prima imagine e schema cu componentele rezervorului (pt diesel), in a doua - descrierea componentelor si in a treia ceva text privind rolul supapei de aer... Screen_Shot_2018_09_05_at_10.45.28.png ( Size: 196.89k ) Number of downloads: 299 Screen_Shot_2018_09_05_at_10.46.18.png ( Size: 82.92k ) Number of downloads: 303 probabil ca bila clapetei (13) e blocata pe inchis si nu se mai echilibreaza presiunile interior-exterior. La cum arata schita nu cred ca este acces la clapeta fara demontarea rezervorului. Vreo idee pt rezolvarea problemei? M.ai facut curios ! |
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
- B 301 AAT
2005
|
|
jas2 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Sunt nevoit sa dezvolt putin.
Am facut plinul inainte de plecarea la munte in Bucuresti. Dupa ce am colindat muntii,am consumat jumatate din rezervor si inainte de a schimba judetul am facut din nou plinul. Im statie,cand bag gatul pompei,fâsssss. Zic hopa! Nu a mai facut asa pana acum. Ma uit in statie dupa alt Megane2,si nu era... Platesc si plec. Cand sa ies,un Megane 2 dadea semnal de intrare. Opresc si ma duc repede la el.S-a si speriat omul de graba mea. Ii explic,si mergem la rezervor sa bage pompa.Fâssss,ca si la mine. Masina era pe benzina ca si a mea,intretinuta,ingrijita! Am trcut pe la Service-ul care imi intretine masina si am pus intrebarea mecaniculi,asa...foarte scurt. Am incredere in ceea ce spune si a spus:"linistiti-va,e normal" |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 18:37 |