| Salutare comunitate!
Am un Renault Espace din 2011, cumpărat la 95.000km. acum are 250.000 și în mare sunt f mulțumit de mașină. De altfel e mașina care am ținut-o cel mai mult. Dar de vrei 3 ani am constatat că i-am crescut consumul. Daca atunci când am cumpărat-o mixtul era pe la 7l, acum sub 9 nu mai scad, in condițiile in care am f mult trafic de autostradă.
Am fost pe la diverși mecani, dar fara prea mare folos. Ultima data cineva mi-a spus sa verific injectoarele. Mecanicul la care am fost a pus-o pe calculator și mi-a spus că toate valorile citite de acesta, referitor la injecție, sunt in parametrii.
De asemenea o alta problema recentă este că în primăvara am avut un incident, in sensul că mașina a mers cu motorul supraîncălzit mai mult decât trebuia și la un moment dat a intrat în limp-mode. După episodul respectiv am bagat-o in service, rezolvat problema cu răcirea, curățat erorile și acum merge bine, daaaar.... După ce întru pe autostradă și rulez mai mult de 3 minute cu că 120-130kmh se aprinde martorul de check engine și îmi apare mesaj sa verific injecția.. Daca opresc motorul martorul dispare, dar după ce repornesc călătoria, faza se repta.
Prima data când am pățit asta m revenit la mecanic și mi-a spus că pur și simplu după faza cu supraîncălzirea ECU-ul se recalibrează. Dar am făcut de atunci cu ea cel puțin 5000km și faza se tot repeta. Menționez că apariția martorului nu implica și limpode, deci pot sa continui călătoria fără probleme. De asemenea problema nu apare în trafic urban, deși parca am văzut-o odată cand urcam o panta mai abrupta.
Idei, sugestii?
Eventual dacă cunoașteți in zona CJ +100km un mecanic specialist pe motoare Renault as aprecia deosebit o recomandare.
Mulțumesc
|