Consuma ulei
![]() ![]() ![]() |
Consuma ulei
alinica2001 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 4 October 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Grand Scenic 1.9 dci
2005
|
|||
Magic4Ce |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 23 March 09 From: Constanta ![]() |
Noua este in jur de 400 lei. Un rahat de plastic cu doua furtune. Nici macar nu pot sa gasesc doar supapa, fara furtunele aferente. Am incercat sa obturez supapa dar mi-a suflat furtunul din doua pedale. Acum ma tem ca presiunea din carter nu va lasa vre-o data supapa sa stea inchisa. Am sa iau una la 50 lei de la dezmembrari. Unde ai gasit pe Dacie membrana aia, in ce piesa? Poate gasesc piesa noua la pret decent fiind pentru Dacia.
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
- CT-11-SXB
|
|
alinica2001 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 4 October 15 ![]() |
salut.
Eu am luat-o de la CLAUNIC dezmembrari din Brasov. Sunt sigur ca o mai gasesti si prin alte locuri la dezmembrari. Mai jos este un link cu o imagine similara cu ceea ce am luat eu (partea de evacuare dinspre admisie/turbo este in jos dar nu conteaza pentru ca membrana in interior este identica ). https://www.pieseauto.ro/filtru-epurator/da...1276866829.html mai jos e un link unde se vede supapa desfacuta http://www.tutorialexxx/2011/12/tutor...veti-vre-o.html This post has been edited by alinica2001: 25 Aug 2018, 08:01 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 1.9 dci
2005
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Am si eu nevoie de un sfat. Desi nu e forumul dedicat, masina in cauza e o Skoda Octavia 1, 1.9 TDI.
Porneste bine, trage normal dar peste 3500 de ture incepe sa scoata fum albastru. Cat timp se merge cu ea pana in 3500 uleiul ramane in motor. Cum trage de ea peste 3500 se vede putin fum albastru si in 1000-2000-3000km scade uleiul vizibil. Nu da fum negru indiferent de turatie. Chiar daca e nu e Renault, ma puteti ajuta cu un sfat ? Ce se intampla ? E problema din turbina cumva? Asta e singura varianta la care ma gandesc. Si mai exact la ceva semering(uri) care nu mai etanseaza. Ar mai putea fi altceva? Am nevoie de 1-2 indicatii ca sa stiu daca mai trag de ea sau o dau la remat... Momentan face treaba in gospodarie. This post has been edited by myhay1208: 22 Nov 2021, 09:40 |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#35
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Circiuit reaspirare vapori de ulei, e o supapa acolo care poate rasufla. Debranseaza furutunul ala din admisie, il bagi intr-o sticla sa nu dea peste tot si astupi gaura ina dmisie. O ambalezi si vezi daca tot face fum. Daca tot face, posibil turbina si trebuie verificata.
Uleiul e la nivel, nu e peste maxim? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Uleiul s-a completat, intotdeauna, sub nivelul maxim pe joja. Masina sta mereu in aceeasi pozitie la verificarea nivelului si am observat usor diferenta. Uleiul a fost acelasi intotdeauna, schimbat inainte de intervalul recomandat de producator cu 1000-2000km.
Multumesc pentru pont! |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#37
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daca lipsa compresie de la segmenti uzati.... posibil sa sufle uleiul in admisie la ture mari.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Revin pentru masina de mai sus (Skoda 1.9 TDI). @einstein1984, cred ca aveai dreptate in privinta supapei.
Nu am avut timp sa ma ocup de ea. Masina inca circula (mai rar ce ii drept si pe distante scurte). Am inceput sa caut sursa problemei si am observat ca in zona turbinei / blocul motor (evacuare / admisie) e mult ulei. Si e ulei proaspat. Pentru ca e rece afara nu prea am avut timp sa desfac ce e acolo si am preferat sa ma uit putin prin documentatie. Zona respectiva are multe garnituri care ar putea ceda. Si cred ca au cedat deja, pe alocuri. Inainte sa ma apuc de desfacut, mai am nevoie de cateva sfaturi de la cei care au DCI. Banuiesc ca principiul e acelasi indiferent de producatorul motorului. Furtunele care intra in turbo (cele groase) se afla undeva in partea din spate a motorului. Unul este in partea stanga a motorului iar al doilea este in spatele motorului. Ambele furtune sunt acoperite cu ulei (mai proaspat, mai vechi). Din ce am urmarit eu, ele duc spre un radiator in partea din fata a masinii (si nu sunt cele de racire lichid). Sunt destul de convins ca sunt cele care duc la intercooler (sper sa nu le incurc). Acum, intrebarea mea este: Ce trebuie sa circule pe furtunele respective? Majoriatea au cleme metalice care se deschid cu cleste papagal. Nu am umblat la ele si nici n-am facut poza (nu m-am gandit la momentul respectiv). Planul meu e sa demontez turbo mai spre primavara cand se face cald (sau chiar mai devreme daca e vremea calda) si sa inlocuiesc garniturile (in primul rand). Am facut o diagnoza a motorului si nu zice nimic de turbo. Pare ca lucreaza inca bine si daca o demontez nu cred ca am ce sa dereglez la ea. In rest nu pica ulei pe nicaieri pe motor si inca merge bine. Deci ce curge prin furtunele care duc la radiatorul intercooler ? Ulei ? |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
aer circula pe acolo cu vapori de ulei ... daca ai ulei mult de tot prin furtunele alea .. turbo este catre moarte .. daca mai scoate si fum albastru ... eu zic ca sigur ai o problema la turbo ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Demontează turbo mai repede, până nu o ia pe ulei mașina.
Adică așa: https://www.youtube.com/watch?v=KI7Xbrakozs |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
Oldredlady |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 January 18 From: Dumbravă ![]() |
Tutbina, axul tutbinej mai precis, pierde ulei si se duce pe partea de admisie aer...in cilindri. Normal ca la peste 3000 ture ca uleiul are presiune , turbina invarte tare, si scaparile de ulei sunt mai mari ca la 2000 ture.
|
--------------------
Dacia, Renault 12
Mercedes, Audi, Renault
2100
- RO, UA
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Pai in cazul asta, cum vine vremea buna, ii dau jos turbina. Dupa, fac inventarul cu cw trebuie. Daca iese un pret decent o mai tin, daca nu ia calea rematului. Are deja vreo 350.000 km...
Multumesc pentru raspunsuri! This post has been edited by myhay1208: 27 Jan 2022, 19:26 |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:40 |