Becuri marsarier nefunctionale, Becuri nefunctionale
![]() ![]() ![]() |
Becuri marsarier nefunctionale, Becuri nefunctionale
alexmihai10 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 8 January 15 ![]() |
|
||
--------------------
renault
Megan 2
2008
|
|||
dan22y |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Comutatorul il gasesti pe cutia de viteze. Posibil sa mearga de dacia logan.
|
--------------------
R
M
8
- B
|
|
alexmihai10 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 8 January 15 ![]() |
Multumesc
|
--------------------
renault
Megan 2
2008
|
|
oanavas |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Eu am cumparat acel senzor de pe cutie l-am schimbat si tot degeaba!
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
oanavas |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Am schimbat si eu acea sonda in 3 pini dar tot nu mi se aprind becurile pe marsarier. Ce sa fie oare?
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
megan2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 10 September 17 ![]() |
Am schimbat azi sonda de pe cutie la 2.2 1.5dci.Este foarte usor.
Sonda care este de fapt un comutator cu 2 trepte este plasată sub suportul bateriei pe cutia de viteze ATENTIE ! Aceasta procedura se lasa cu reset la geamuri, ora si cod casetofon.Daca nu stiti codul nu procedati. Astfel pentru acces trebuie demontat: terminalele+- ale bateriei, se scoate bateria, se deconecteaza firul subtire de la borna +, cele 2 mufe de la senzor aer si supapa vacuum,se scoate prima mufa din ECU, se desfac suruburile de la ECU, se scoate e cu într-o parte. Se desfac suruburile suportului de baterie.Cu grija se scoate suportul si... Voila! Acolo sub suport este contactorul pentru marsarier. Se scoate mufa cu grijă și se slabeste contactorul cu o cheie fixa de 24 . Se desurubeaza cu mâna. Am găsit acest contactor produs de FAE spain cu 45 lei si cu aceasta ocazie am văzut si ce se strica la el. Voi încărca imaginile într-un alt post + explicații și cauze cand voi ajunge acasă de pe laptop. Edit. Vad ca se mai pot edita...perfect. Se scoate capacul de plastic (cel pe care scrie renault)de pe motor(doar cine-l are), jos in negura cutiei de viteze este sonda amplasata: CJJfi0r.jpg Pentru a ajunge acolo este nevoie sa desfacem motorul... ![]() haTogBS.jpg Desfacem suruburile din poza cu atentie la aceasta piulita ca daca este foarte stransa va rupe siguranta UyDIhxZ.jpg dupa care scoatem bateria: CK1tRyo.jpg scoatem suruburile marcate in poza + cele 2 mufe: 7kvS66H.jpg 0ivuCla.jpg 9c9Oi8R.jpg si trebuie sa scoatem aceasta clema care sustine cablul: dcFCgPi.jpg facem asta cu o surubelnita subtire. Pentru a putea scoate suportul bateriei trebuie sa indepartam ECU. Pentru asta desfacem aceasta mufa ridicand aceasta toarta in sus : 8ZPUDTz.jpg ZhGWrDY.jpg Am scos ECU: TcxqYPo.jpg scoatem acest suport de plastic negru in care sta bateria cu atentie si... uite mortu: TXzUNYm.jpg ikddukI.jpg Se scoate mufa se slabeste cu o cheie fixa de 24 si apoi se invarte cu mana.Se inlocuieste cu cea noua si se strange cu bun simt: Qk6dkRA.jpg De aici incepe procedura inversa a ce v-am scris pentru montaj. Studiu: Dupa ce am verificat continuitatea contactorului am ajuns la concluzia ca a fost deteriorat mecanic. In poza sunt ambele contactoare(in stanga este cea noua): yj0IIva.jpg GkKPUH4.jpg Acel varf este apasat de fiecare data cand schimbam vitezele sau marsarier, de ci de mii,zeci de mii, sute ,milioane....catraliarde... ![]() Asa a ajuns sonda veche dupa tzshpe..apasari: NeJWhyJ.jpg ctdbd8X.jpg VKo3OMH.jpg V-ati prins?....comparatie: GkKPUH4.jpg Crearea jocului in acea tija prin uzura bucsei duce la ruperea simeringului intern al contactorului si patrunderea uleiului la contactul electric Eu cred ca motivele sunt:fie nu are destula ungere in acea pozitie, fie materialul si constructia sunt slabe, fie pur si simplu asta este durata acestui contactor in aceasta configuratie. Cand am scos contactorul avea ulei in el deci cam cade asta cu ungerea precara. Bine ca nu s-a rupt tija sa cada in cutie... Am pus niste imagini de cenzurat, mai mari decat toata pagina ...anyway aici gasiti colectia: https://imgur.com/gallery/4RzvL6r SUCCES. This post has been edited by megan2: 16 May 2018, 10:17 Attached thumbnail(s) 20180515_161824.jpg ( Size: 5.06mb ) Number of downloads: 517 |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 17:46 |