Folosirea aerului conditionat, Cum sa folosim aerul conditionat in mod corect
![]() ![]() ![]() |
Folosirea aerului conditionat, Cum sa folosim aerul conditionat in mod corect
AndreiR97 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 April 18 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2007 - 1.4 16V - full option
|
|||
SandelBS |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Folosesti butonul auto cand il pornesti, apoi apesi pe rosu/albastru ca sa schimbi temperatura pe care o vrei si sistemul iti va face cald sau rece dupa preferinte. Ca sa nu mearga AC ai buton in dreptul lui. - asa se foloseste corespunzator.
Sistemul automat il poti trece si pe manual, schimbi pe unde iese aerul (la parbriz sau doar la picioare etc) setezi gradele si viteza de ventilare (butoanele din dreapta gradelor). Nu e cine stie ce complicat si nu tre sa te complici ca sa mearga/nu mearga ventilator, AC si ce dorinte mai ai. Desi informatia asta cred ca o gasesti si pe google cu putin effort ca banuiesc ca lipseste cartea masinii. cu atat mai mult cu cat te puteai juca la butoane si-ti dadeai seama si singur de cum functiona. This post has been edited by SandelBS: 20 Apr 2018, 16:08 |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
AndreiR97 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 April 18 ![]() |
M-am jucat puțin, dar nu este cel mai intuitiv sistem. Oricum, este și vina mea că nu am mai deținut mașină cu sistem de climatizare.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007 - 1.4 16V - full option
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Rece buton albastru pana ajunge la min, cald pana ajunge la max
Ventilator "floarea" mica micsoreaza viteza, cea mare mareste, se vede pe afisaj in dreapta Aer de afara intra atat timp cat nu este apasat butonul de recirculare (cele 3 sageti in forma de cerc). Sistemul mi se pare banal si intuitiv, chiar usor de folosit |
--------------------
.
.
.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu la ce zic colegii.
Butonul AUTO - cand e apasat (respectiv ledul din dreptul lui e aprins), reglezi doar temperatura dorita (din butoanele albastru/rosu, cifrele reprezinta temperatura pe care vrei sa o obtii), restul face el, adică turatia ventilatorului si directionarea aerului, precum si cuplarea/decuplarea AC. Aer baga de afară. Butonul OFF - evident la ce foloseste Butoanele de jos sunt pentru directionarea jetului de aer catre zonele pe care le vrei. Pe AUTO alege sistemul unde da aer, daca schimbi tu, atunci sistemul iese de pe auto si trece pe manual, va trebui sa setezi tot manual si ceilalți parametri. Nota: reglajele directionale merg si simultan exceptie facand parbriz + sofer. Alea nu merg simultan. Ori parbriz simplu, ori parbriz + picioare, ori catre sofer, ori sofer + picioare. Butonul AC - activează aerul conditionat, pe auto alege sistemul cand cupleaza AC sau nu, daca apesi tu, pleaca AC-ul dar sistemul iese de pe auto. Butoanele cu elice regleaza turatia ventilatorului. Deasemenea, in modul AUTO alege sistemul turatia. Daca umbli tu, iese de pe auto. Butonul cerc - recirculare, nu mai trage aer de afara. Pentru ca recircularea tinde sa abureasca geamul, la activarea recircularii pleaca automat si AC-ul. Butonul de deasupra recircularii este functia rapida de dezaburire parbriz, sistemul activeaza AC, direcționează jetul catre geam si tureaza ventilatorul la maximum. Dezaburirea spate este deasupra, in dreapta butonului de avarii. Bottom line.....vrei sa nu mai ai treaba cu sistemul de climatizare, alegi temperatura si apesi AUTO si uiti de el. Vrei manual... joaca-te. This post has been edited by vallixx: 20 Apr 2018, 21:41 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
BioHazarD |
![]()
Post
#6
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
Si as adauga eu ca la AUTO, daca diferenta de temperatura este mare (ex: in masina sunt 40gr si tu vrei 16) ventilatorul o sa mearga la capacitate maxima de-ti zboara palaria din cap (logic oricum).
![]() |
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
SandelBS |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Ar mai fi ca dupa ce masina sta la soare sau e incins inauntru mai bine se deschid geamurile inainte sa se racoreasca putin si apoi deschis aerul conditionat.
Fiind tanar banuiesc ca nu dai importanta, nici eu nu dadeam acu ceva timp, dar nu face bine sa intri de la 35 gr afara si sa dai la 16/20/22 ca sa se raceasca rapid. Acum vara cand e foarte cald afara dau la 26-27 si dupa ceva timp gradual pana la 23-24 |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
vallixx |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Deschizi tot, lasi un pic sa se disipe ce e acumulat inauntru.
Cand pleci, pornesti AC dai pe cat ai nevoie si nu inchide geamurile. Lasa-le intredeschise, lasa cativa cm in partea de sus deschis, cateva minute doar. Il felul asta nu obligi AC-ul sa raceasca aerul supraincalzit din masina ci il socate afara. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:15 |