Problema A/C
![]() ![]() ![]() |
Problema A/C
molduo |
![]()
Post
#31
|
cititor Group: Members Posts: 77 Joined: 25 November 15 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005
|
|
gastorro |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 8 May 2018, 15:17) ... compresorul era defect ... ... schimbat ... pus Freon ... constatat pierderi ... ... schimbat ... iar freon ... ... scapa iarasi freon .... Recomandari? ... De curand UE a emanat o alta lege prin care interzice vanzarea gazelor R134a, R12 (toate din categoria 'F') catre cei ce nu au o autorizatie speciala. Asta inseamna ca nu mai poti sa-ti cumperi o butelie de 900g de R134r cu 268 Lei ca sa-ti incarci singur instalatia de AC... Acum suntem fortati sa apelam la casta service-urilor 'autorizate' ... (de exemplu, cel mai ieftin refill din Suedia a ajuns la 450 Lei !!!) Tu ai umplut de trei ori instalatia si de fiecare data ai luat tzeapa ! La cat de scump/ilegal a devenit rahatul asta comunist R134a, eu nu-mi permit astfel de rateuri. Trebuie sa gasesc o smecherie ca sa testez instalatia INAINTE da a o umple... Ei bine, testerul ala se numeste pompa de vid . O cumperi, iti videzi singur instalatia de AC si doar daca tine (vidul) cateva zile te duci cu ea la refill. This post has been edited by gastorro: 5 Jun 2018, 18:28 |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Am luat o mica teapa ca a fost mecanicul prost.Dar in rest freonul a fost recuperat.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
La vidare ai -1 pe cand turul instalatiei genereaza +16 bari. Vidarea nu e pt. verificare colegu !
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
...
Trebuie sa gasesc o smecherie ca sa testez instalatia INAINTE da a o umple... Ei bine, testerul ala se numeste pompa de vid . O cumperi, iti videzi singur instalatia de AC si doar daca tine (vidul) cateva zile te duci cu ea la refill. [/quote] Mai bine faci un test de presiune cu azot la 12- 16 bari , inainte de vacumezi si sa incarci cu freon. Preventiv demufezi mufa electrica de la compresor ,ca sa nu porneasca vreun "Dorel" motorul cu a/c-ul cuplat. Daca tot ai dubii lasal asa, cu azot, pana a doua zi cand verifici presiunea ramasa..... In nici un caz nu folositi compresoarele de roti ca sa faceti test de presiune .Toata umiditatea si mizeria din aer o bagati in instalatie . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
gastorro |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 ![]() |
@ ProfiBv - Imediat dupa ce Budspencer07 a sugerat ca o diferenta de doar o atmosfera
n-ar fi de ajuns pentru un test serios, m-am gandit la un test cu presiune cu aer .. Jur ca asta faceam acum -> cautam fitinguri ca sa mesteresc un adaptor intre valva aia de pe A/C si o valva de anvelopa, ca sa bag presiune de la o benzinarie.. ![]() BINE CA M-AI AVERTIZAT SA NU O FAC ! (providenta..) Multumesc! N-am de unde sa bag azot (ieftin) aici. Alte idei ? This post has been edited by gastorro: 12 Jun 2018, 22:33 |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
va salut, am o mca nelamurire, am clima automata, cand pornesc dezaburirea parbriz porneste si AC, cand o dezactivez AC ramane pornit chiar daca in bord nu scrie AC, pe teste se vede ca e pornit AC, e normal?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(alex1988 @ 16 Jun 2018, 15:56) va salut, am o mca nelamurire, am clima automata, cand pornesc dezaburirea parbriz porneste si AC, cand o dezactivez AC ramane pornit chiar daca in bord nu scrie AC, pe teste se vede ca e pornit AC, e normal? o sa incerc si la mine, dar mai mult ca sigur este doar alimentarea pe climatizare pornita nu cred ca-ti mai ramane si compresorul in sarcina . Ar mai fi o sansa sa fi fost mai cald in masina fata de temperatura setata pe clima . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Valio77 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 July 18 ![]() |
Buna băieți.
Am și eu o problema de fapt sunt mai multe ![]() La AC pornit scurgerea nu se face in exterior ci in interior partea dreapta la pasager. Averii rezolvare pt problema mea? Stiu din ce am citi aici că ar fi acel furtun(scurgerea) ce dirijează condensul spre exterior ar fi blocat. Aștept de la voi rezolvări la problema.Si de s-ar putea și poze cum ajung și cum arată acea scutere. |
--------------------
Renault
Megane 2
09.2003 break
- TM.18.NJH
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai putea sa cauti ... ca este ditamai topicul ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
rac |
![]()
Post
#41
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
Am si eu o problema ciudata la ac. Cand incepe sezonul rece, temperaturi cu minus, se blocheaza compresorul ac. Daca il deblochez in cateva zile de temperaturi sub 0 grade iar se blocheaza. Prin aprilie cand temperaturile nu mai coboara sub zero il deblochez su functioneaza toata vara si toamna pana la inceperea sezonului rece. Ce ar putea fi? Senzorul presostat?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006
- TR 78 VIV Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
Heavyd |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 17 February 17 From: Timisoara ![]() |
Parca sub 2 Grade nu cupleaza compresorul pentru anu distruge tot systemul A/C
Compersotul este functional pana la 2 Grade dupa nu mai merge, este o masura de siguranta |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 60 kw 82 cp
2004
|
|
meg2s |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Nu e tocmai o problema AC, cat grup ventilator/aeroterma...
Situatia: azi dimineata, -11 grade in fata blocului, masina a pornit fara probleme, dupa care am incercat sa pornesc ventilatorul in modul manual in speranta ca va porni rezistenta electrica in scurt timp. Am incercat in modul manual pe toate cele 8 trepte de viteza, pe toate directiile parbriz/bord/picioare fara niciun rezultat, nu sufla deloc - efectul fiind ca in mai putin de 1 minut geamurile au inceput sa se abureasca si la temperaturile exterioare date sa inghete rapid. Nici modul 'dezaburire rapida' nu a ajutat, afisajul indicand AC pornit, ventilatia la nivelul 6/8, dar fara sa sufle efectiv aer. A inceput sa functioneze doar in modul Auto, dupa 2-3 minute de mers si ~1 km parcurs, dupa care am putut sa maresc ventilatia manual si sa directionez spre parbriz ca sa curete condensul. E o protectie sau este o problema? Din ce-mi amintesc din iernile anterioare, aveam control manual al vitezei ventilatorului indiferent de temperatura exterioara - ceea ce-mi permitea sa curat parbrizul pe interior chiar si cu aer rece de afara... |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#44
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
Nu poate fi protectie, e aberant si nici nu mi s-a intimplat vreodata, deci e problema.
Eu il tin pe automat si doar apas butonul de dezaburire ca sa curat geamurile dimineata. Isi creste singur viteza. O singura data (tot pe vreme din asta) nu a mai suflat si atunci erau tocite complet periile si carbunii, asa ca l-am schimbat cu totul. |
--------------------
.
.
.
|
|
meg2s |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Merci.
Si eu stau pe auto de regula. Insa azi fiind foarte frig, am vrut sa directionez aerul pe parbriz pentru ca se aburea foarte repede, iar afara era atat de frig incat aerul era foarte uscat, deci ar fi facut treaba. Si nu-mi amintesc sa mai fi patit gluma asta sa nu-mi bage aer pe manual. E foarte ciudat, m-am gandit la vreo problema electrica. Pe display totul e normal, doar ca nu executa ceea ce afiseaza... Sugestii? L.E. (14:20) Repornit masina acum la -4 grade temperatura exterioara si totul functioneaza din primele secunde: ventilatorul in orice treapta, dezaburirea rapida cu AC, recirculare on/off... O sa mai analizez, dar vin zile in care minimele de temperatura nu vor mai fi foarte scazute - probabil ca nu se va manifesa problema. L.L.E. (19:20) Spre seara, la plecarea spre casa erau din nou -11 grade (ca dimineata la aparitia problemei) si totul a mers (ventilatie etc.) fara sincope. Deci nu cred ca e vorba despre o protectie dependenta de temperatura exterioara, ci probabil e un contact imperfect care incepe sa faca necazuri... This post has been edited by meg2s: 8 Jan 2019, 19:28 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Dreamer |
![]()
Post
#46
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Ventilatorul habitaclu functionoeaza pe orice temepratura. Daca la tine nu merge, poate sa fie de la el sau de la rezistenta. Cauta detalii pe forum despre remedierea problemei. S-a discutat destul de mult.
This post has been edited by Dreamer: 9 Jan 2019, 09:36 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
meg2s |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Multam. Asa stiam si eu, ca trebuie sa mearga oricand pe manual. Mai ales ca a fost prima data cand am patit asta, desi frecvent folosesc ventilatia imeidiat dupa ce pornesc motorul pentru a evita aburirea parbrizului pe temperaturi scazute. Pana incepe dizelache sa sufle ceva pe Auto, trebuie sa mai respir si eu in masina...
Am cautat si am citit cam tot ce se putea pe tema asta, da' amu' nu m-as apuca sa scot aeroterma sau modulul de comanda de la primul rateu pe care-l da. Am avut norocul ca si-a revenit in scurt timp... |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
espacern |
![]()
Post
#48
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Dacă nu dorești sa vezi de ce nu funcționează "de la primul rateu" și mai aștepți mult o sa ai surpriza neplăcuta sa gasesti vreo mufa coaptă/arsa prin cablaj care dacă era curățata preventiv te costa 2 lei....părerea mea!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
meg2s |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Sigur ca ai dreptate, chiar m-am gandit care-i scenariul cel mai rau in care ma poate lasa balta. Daca ma prinde la un drum lung pe frigul asta cand am nevoie de caldura/dezaburire poate fi destul de rau.
Daca-mi mai face o gluma similara, voi lua masuri. Apropos de asta, are cineva recomandari pentru un electronist bun prin Bucuresti? (eventual prin Militari? ca sa-mi fortez norocul...) Tare ma tem ca la reprezentanta, daca nu le arat eu direct unde e problema, nu prea isi dau silinta. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
meg2s |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Dupa reincarcarea anuala a instalatiei AC facuta recent (pierd anual cam 120-150mg din 550), am constatat aceeasi lipsa de eficienta la racire despre care am scris anterior pe acest topic. Asta in conditiile in care nu a fost extrem de cald in ultimele zile...
Nu a reusit nimeni (2 reprezentante si alte 2 service-uri) sa identifice pierderile pe baza substantei de contrast si nici alte posibile explicatii/solutii nu am primit. In disperare de cauza am decis sa inlocuiesc saptamana ce vine filtrul uscator si garniturile de la radiatorul AC si de la filtru, adica setul din imagine. Daca tot se demonteaza bara fata, conexiunile radiatorului AC si filtrului uscator, mai pot face alte verificari sau inlocui alte elemente potential responsabile de problema prezentata? Attached thumbnail(s) garnituri_radiatorAC.jpg ( Size: 403.57k ) Number of downloads: 312 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
am si eu urmatoarea problemutza cu ac ul de la megane ul meu din 2007, 1.6, 16valve: compresor, radiator noi, cu de abia incarcata instalatia si atunci cand pun temperatura la minim imi baga aer puternic si rece doar ca in loc sa ii scada turatia aerului si sa scada si turatia motorului dupa ce s a egalizat temperatura in masina cu ce am cerut eu cand am setat la minim, asa cum ar fi trebuit din amintirile mele de cand functziona corect instalatzia de ac, in prezent turatziile descrise mai sus raman ridicate deoarte de ce stiam eu..are cineva o experientza asemanatoare cumva, ce e de facut, maine ma duc la service renault din nou sa fac inca o verificare..
26 May 2019, 19:40: mrg2s, daca tot dai jos bara samd mai bine schimb radiator clima decat sa te complici cu garniturile care nu iti vor aduce vreun plus de racoare.. This post has been edited by dangeorge007: 26 May 2019, 18:40 |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
meg2s |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
@dangeorge007 multam de sfat; radiatorul e schimbat acum 4 ani si nu se vad urme de pierderi pe el (substanta de contrast).
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
meg2s cum ai rezolvat cu eficienta ?
27 May 2019, 10:55: meg2s vezi si bateria aia..daca e problema de dimineata... This post has been edited by dangeorge007: 27 May 2019, 09:55 |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
meg2s |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
dangeorge007, n-am rezolvat cu eficienta, urmeaza sa merg saptamana asta pentru inlocuirea setului de garnituri si a filtrului uscator. In particular uscatorul este ultima mea speranta, am citit pe unul din topicurile de aici ca unii au rezolvat astfel problemele cu AC-ul.
Din pacate reprezentanta face testul cu masuratul temperaturii la aeratorul sofer-stanga, cu temperatura la minim si ventilatia la maxim. si asteapta sa masoare dupa catevsa minute ceva spre 6 grade... Problema este ca nu se poate merge cu regimul asta de ventilatie atunci cand faci un drum de cateva ore. Clima mea face rece daca merg pe 15 grade si pe Auto cu toate aeratoarele deschise, insa nu mai lucreaza cum o facea in primii 5-7 ani ai masinii. Daca incerc la drum lung pe soare puternic (temp ext 25-27 grade ca in acest weekend) sa merg pe Auto setat la 22 grade, mor de cald in masina... O sa anunt daca inlocuirea uscatorului a schimbat ceva. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
dr.nils |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 397 Joined: 5 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca postez unde trebuie, problema pare sa fie electrica, dar se manifesta numai la functionarea A/C.
De ieri, in mers, cu A/C pornit, mi s-a aprins in bord simbolul beteriei rosu, si mesajul STOP rosu. Initial nu am inteles de la ce este, am pornit/oprit diverse chestii (casetofon, faruri, etc), iar eroarea a disparut cand am oprit A/C. Am repetat operatiunea, acum face asta constant: cu motorul pornhit, daca pornesc A/C, in cateva secunde apare cu rosu STOP si martorul baterie, iar cand inchid A/C mesajul dispare si totul revine la normal. Am avut rabdare sa mentin A/C pornit cu martorii aprinsi, ca sa vad daca compresorul functioneaza, si culmea, baga aer rece, deci compresorul functioneaza. Ce poate sa fie, ce ar trebui verificat? |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005 Sedan 1.6 16V Pack Autentique Renault Megane 2.1 2004 Bicorp 1.4 16V Confort Dynamique
Ford Focus Mk4 2021 1.0 EcoBoost Titanium |
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
meg 2s, vezi ca si eu am tot inlocuit si uscator si compresor si radiator , degeaba, se pare ca este vorba de un motoras de mix ac care nu isi mai face treaba, o sa anunt si eu dupa ce l am schimbat
|
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
ai raspuns si aici https://www.reno.ro/index.php?showtopic=315078&hl=
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
meg2s |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Cu peste o luna intarziere fata de ce-mi propusesem, am ajuns in service pentru inlocuirea garniturilor AC si a filtrului uscator. Dupa golirea instalatiei, la demontarea filtrului au scurs din el flacaii de la service o cantitate impresionanta de amestec substanta de contrast-ulei... In poze se poate vedea ca a curs destul de mult si in ambalaj si cutia de carton, apoi am mai scurs eu acasa vreo 50 ml in caserola aia de plastic... Se poate specula ca au fost spre 200 ml de 'verdeata' in filtru, la cat de mult zicea mecanicul ca a scurs din el la demontare.
La nivel de pierderi nu s-a vazut mare lucru, doar o usoara colorare la filetul presostatului. Service-ul neavand piesa pe stoc si eu grabindu-ma cu masina, au inlocuit doar garnitura senzorului. Pierderea totala fusese de 15 ml in ~40 zile in care AC-ul a mers aproape zi de zi. Nu pot aprecia inca daca inlocuirea filtrului a schimbat situatia, pentru ca vineri cand am luat masina erau 25 grade afara. A racit instantaneu, dar e irelevant pe asemenea temperatura. Astept canicula pentru un test serios. Attached thumbnail(s) UNADJUSTEDNONRAW_thumb_43eb.jpg ( Size: 234.46k ) Number of downloads: 194 UNADJUSTEDNONRAW_thumb_43ec.jpg ( Size: 230.25k ) Number of downloads: 184 UNADJUSTEDNONRAW_thumb_43ed.jpg ( Size: 216.29k ) Number of downloads: 182 UNADJUSTEDNONRAW_thumb_43ee.jpg ( Size: 165.79k ) Number of downloads: 54 3bfac4c4_2316_4fd4_b7af_76f8c68258ed.jpg ( Size: 87.81k ) Number of downloads: 54 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
lascu eugen |
![]() ![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 March 15 ![]() |
Buna ziua
Am si eu o problema cu AC la Megane 2 1,6 16v.Am schimbat recent compresorul de AC si cind cuplez AC -ul imi scade turatia motorului in relanti la 500 rpm si apare o vibratie care dispare cind accelerez. Problema este ca atunci cind ma apropii de un semafor si calc ambreiajul masina tremura si da sa se opreasca |
--------------------
renault
megane 2
2007 1,6 16v
- is 06 bxu
|
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(lascu eugen @ 25 Jul 2019, 17:50) Buna ziua Am si eu o problema cu AC la Megane 2 1,6 16v.Am schimbat recent compresorul de AC si cind cuplez AC -ul imi scade turatia motorului in relanti la 500 rpm si apare o vibratie care dispare cind accelerez. Problema este ca atunci cind ma apropii de un semafor si calc ambreiajul masina tremura si da sa se opreasca salut, eu am patit o intr un mod asemanator..la mine a fost vorba de ventilul de la gura de incarcare cu freon ..schimbat ventil si scapat de trepidat ..din acest motiv peste noapte pierdeam cam 50 de grame de freon...mai era un topic cu subiectul asta unde cineva spunea ca ar fi fost vorba de cureaua dintre compresor si motor care era slab intinsa..da i un search.. |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:37 |