Nu suiera turbina, sunet infundat la turatii mari
![]() ![]() ![]() |
Nu suiera turbina, sunet infundat la turatii mari
xadoxadox |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|||
cristixxxlog |
![]()
Post
#2
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
incearca sa dai jos turbina si sa o verifici. din ce ai spus tu, ai facut cam tot ce trebuie mai putin verificarea si remedierea (daca e cazul) turbinei. daca ai curatat egr si tot nu trage curata si turbina, poate ai depuneri si pe ea, vezi sa nu aiba axul tubinei joc, etc.
|
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
2011
- B-XXX-LGF
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am editat.......
Pt 1.5 probabil trebuie curatata turbina. This post has been edited by $$ilvviu: 27 Apr 2010, 11:08 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
M i h a i |
![]()
Post
#4
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
cum vezi asta?
![]() ah..ai editat... ![]() This post has been edited by M i h a i: 27 Apr 2010, 11:09 |
--------------------
------
------
------
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#5
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
injectoarele sunt ok?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
xadoxadox |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
De curatat turbina, mi-a spus mecanicul ca are ceva aparat de curatat turbo, ca merge la vw, audi, dar nu a incercat la renault. Stiti cumva daca este eficienta curatarea cu asa aparat, sau ar trebui data jos cu tot si curatata?
Injectoarele presupun ca sunt ok, pentru ca nu este nici o eroare in computer. De asemenea ieri cand a facut test de calculator, a verificat presiunea in turbo si zicea ca e normala. Daca ar fi depuneri, sau axul de la turbo, nu ar trebui sa nu merga deloc? Ce nu inteleg este de ce ieri a mers ok, dupa ce a lucrat strict la partea electrica. Probail urmatorul pas va fi curatarea turbo... dar sunt asa satul deja de banii pe care i-am tot aruncat pana acuma pt verificari, diagnoze, si schimburi de piese inutile la asa zisi mecanici (in special de cei de la reprezentanta, unde m-as astepta sa cunoasca motorul pe bucatele, nu sa ma puna sa schimb pedala de acceleratie si cablaj motor aiurea), incat chiar nu stiu ce sa mai fac. In Timisoara asta nu exista nici macar un mecanic auto adevrat pt Renault? ![]() Va multumesc! |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Mergi la Mako ca si acolo este reprezentanta,la vecinii unguri,sau poate chiar la Szeged.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
necre |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 April 09 ![]() |
Pe turbo nu cunosc decat din auzite... totusi, din "cele auzite" am inteles ca turbina are o supapa care deschide circuitul de supraalimentare (comanda mecanica sau electrica).
Din cele discutate aici, e posibil ca respectiva supapa sa nu mai fucntioneze corect. Parerea mea... |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
alexxis2001ro |
![]()
Post
#9
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
@xadoxadox - daca esti din timisoara, mergi la reprezentanta si intreaba de sorin. daca nici el nu stie ce are masina atunci poti sa o duci la szeged...cu toate ca ma indoiesc sa nu isi dea seama care e problema...
|
--------------------
renault
megane II sedan
2004 comfort privilege 1.5 dci
- TM - XX - XXX Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
xadoxadox |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
Pentru urmatoarea data cand merg la service o sa cer o verficare amanuntita la turbo/injectoare/egr si eventual curatarea acestora. Daca nici asa nu merge ii dau foc si gata
![]() Ma gandesc sa verific si injectoarele pt ca atunci cand nu trage masina, parca si la relanti trepideaza motorul mai puternic, dar dupa cum am spus nu exista nici o eraore in computer. Va voi tine la curent cu rezultatele urmatoarei vizite la service (probabil voi merge peste cateva saptamani pt ca va trebui sa fac si schimbul) @alexxis2001ro - la reprezentanta de cate ori am fost, am trecut prin mana multor "mecanici" si nici unul nu mi sa parut competent sau interesat, cu toate ca le-am si dat cate ceva: Damian la receptie ma taxa de fiecare data cu diagnoze si verificari, venea cu propuneri sa cumpar o gramda de piese ca poate sa fie una, poate sa fie alta. Cand am schimbat bieletele si bratele pe fata era un mecanic tanar care habar nu avea ce il intrebam. La partea electrica s-a uitat un tip ciudat (nu mai retin numele) dar cel de la receptie mi-a zis ca e cel mai bun... din nou nu a rezolvat nimic), am mai intrebat pe acolo si alti mecanici de probleme la masina, dar nicicare nu era interesat. Cu asa atitudine si mai ales asa preturi eu nu mai calc la Auto Europa. Altceva decat sa schimbe piese oamenii de acolo nu stiu. In afara de ultimul service la care am fost (Auto Planet) nu am gasit niciunde oameni care macar sa isi dea interesul, ce sa mai spun de competenta. Oricum mersi de sfat. Va multumesc pentru sfaturi. |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|
the tiger |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 September 07 From: timisoara ![]() |
Din ce spui tu, masina ta a fost vazuta cam de toti mecanici din oras.
Dupa parerea mea cel mai probabil are o problema elecrica sau chiar elecronica (soft) din comportamentul relatat de tine nu cred ca este o problema mecanica. Referitor la afirmatiile tale legate de mecanici, da-mi voie sa nu fiu de accord.... ba chiar din povestea ta as tinde sa cred ca tu esti ciudatul... Dar daca din toata TIMISOARA cel mai bun service este PLANET inseamna ca probabil incerci sa le faci reclama pe timp de criza pentru a duce clientii acolo ( nu stiu din ce motive). |
--------------------
renault
laguna
2002
- TM 35 REN
|
|
Oltenica |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 February 09 ![]() |
Salut ceva de genul am si eu la un megane II 2003 1.5 60kw fluiera (un oracait aiurea) de la 2500 de ture pana la 3000 are cateva inpotmoliri in timpul asta si nu mai trage (se simte doar in sarcina) cred ca e turbina cand am timp ma ocup altfel e o masina buna si mecanici in romania nu avem indiferent de masina toti merg pe balbaite
|
--------------------
Renault Megane II
1.5dti
2003
- mh77tdi
|
|
CRISTI_BR27 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 February 09 ![]() |
de vina nu sint masinile,ci doar noi ca nu le folosim cum trebuie,apoi conditiile de trafic din Romania,motorina care e asa cum e,traiasca rafinariile.apropo de aceste probleme avem unele minore,intrati pe un forum din argentina si va veti cruci!astacasa vedeti ca nu masinile sint de vina.eu cel putin din ce m-am lovit pina acum ,la fel vina a avut-o stilul de mers intelegind prin asta ca o sa protejez motorul.masina trebuie alergata un pic dar si ajutata de anumite produse care chiar au efect si nu sint doar in magazine in scop comercial din anumite interese.eu folosesc ptr. tratarea motorinei cum am mai zis si alta data ,ADERCO un produs de tratare fizica a combustibilului indiferent care ar fi el.incepind cu curatirea sistemului de alimentare,pompa ,injectoare ,camera de ardere,egr turbo sonda lambda,catalizator,tobe,un motor va functiona fara repros,ptr. ca de aici vin toate problemele!am incercat si eu wyns liquoi moly si altele dar ce sa faci cu kerosenul,ca doar asta contin iar motoarelor moderne producatorii interzic functionarea lor chiar si cu o cantitate mica daramite cu kerosen!poate sint bune ptr alte motoare nu ptr. common rail!cine poate face rost de acest produs inainte de a utiliza acest produs ,rog sa isi faca un control de opacitate dupa care sa ruleze macar 500 km si sarevina la un alt control ptr.alte teste! o sa aveti o alta masina,pacat ca prin romania nu cred case gaseste,ptr ca au distribuitori autorizati prin Belgia ,Spania si Aglia,cred nu sint sigur.daca mai apar noutati o sa mai postez.numai bine tuturor!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006 LUXE PRIVILEGE
- BR 27 AMA
|
|
gutui |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
Frate, n-am inteles mai nimic. Ai un stil de a scrie, ca a trebuit sa citesc de 3-4 ori o fraza ca sa vad unde se termina. Mai folositi si voi semnele de punctuatie...astea nu se folosesc doar cand scrii de mana. "E grele"
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
Djibrille |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 January 10 ![]() |
Cineva mai sus spunea ceva de supapa de pe circuitul de supraalimentare. S-ar putea sa fie ceva pe acolo daca sunt momente cand iti supraalimenteaza si momente cand nu. In engleza ii zice blow off valve nu stiu cum ii zice in romana. Si mai trebuie sa aiba si un senzor de presiune, e tot in zona EGR-ului dar nu as putea spune exact unde ( o sa ma documentez daca vrei).Sa nu aiba vreun contact imperfect ceva.... Daca ramane deschisa supapa aia practic mergi fara supraalimentare desi turbina functioneaza, ceea ce pare a corespunde cu simptomele tale. Cred ca ar fi si mai ieftin de reparat decat daca trebuie sa schimbi turbina.
|
--------------------
Renault
Megane II.1 1.5 dci 60KW/82CP
2005
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
xadoxadox ai rezolvat problema pana la urma?
|
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
Hack |
![]()
Post
#17
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Omul nu a mai intrat de un an pe forum, tu ce crezi?
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
gutui |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
....cred ca problema nu a existat
![]() |
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
magiqmax |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 September 06 ![]() |
Salut!
Întrucat ceea e mi se intampla mie acum, la un MEGAN II 1.5 dci din 2004, seamana foarte bine cu ce s-a postat în acest topic, o sa postez și eu tot aici; poate cineva va gasi o explicatie si pentru următoarea problema: - deci, am un MEGANE II 1,5 dCI, an de fabricație 2004, cumpărat de nou și care a adunat până acum 251.455 km la bord; toate reziviile au fost facute în service, la datele prevazute în cartea tehnica; probleme mari n-am avut (am fost norocos?!); de câteva zile se întampla urmatorul fenomen: masina porneste fara probleme, plec de pe loc, accelerez constant în treapta 1, schimb la cca. 2500 rot/min, trec în treapta 2, accelerez constant, schimb în treapta 3 tot la cca. 2500 rot/min.; De-aici începe "povestea": daca în treapta 3 apăs brusc accelerația - ca atunci cand vrei sa te-nscrii într-o depăsire, motorul nu mai trage, trebuie sa dau multe apasari consecutive la pedala sau sa tin pedala la podea o perioada de cca. 15-20 secunde până ajung cu chiu cu vai la 3400 rot/min; în momentul când ajung la turatia asta se simte cum motorul trage dintr-o data si pur si simplu te împinge în scaun; acelasi lucru se-ntampla și în treapta 4, doar ca dureaza mai mult pana ajung la exact 3400 rot/min, după care motorul începe sa traga din plin si ajung la 130 km/ora; schimb în treapta 5 si pot sa stau două zile cu acceleratia la podea, ca motorul nu mai trage din plin si nici viteza nu trece de 130 km/ora. Cert este ca nu ma mai pot baga în nicio depasire din scurt, ca n-am nicio sansa sa o finalizez. - precizari: nu a crescut consumul; la tester nu se constată erori, EGR-UL l-am curățat, nu se pune problema calității motorinei - este aceiași pe care o folosesc dintotdeauna din stațiile MOL; Astept sfaturi pertinente cu explicatii tehnice daca se poate, pentru ca vreau sa ințeleg fenomenul/cauzele care pot genera un astfel de comportament în funcționare. Va mulțumesc anticipat tuturor! This post has been edited by magiqmax: 3 Mar 2015, 12:20 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1,5DcI
2004, Confort Expression Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău! |
|
gutui |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
sal. am patit si eu o chestie de genu asta la 1.9 dci, si in final imi baga si o eroare de injectie. am inlocuit 2 injectoare si gata... tu le-ai verificat?
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
magiqmax |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 September 06 ![]() |
Nu am niciun mesaj referitor la vreo problema cu sistemul de injectie. Nici statIc și nici în mers n-a aparut vreun mesaj de genul INJECTION FAULT.
4 Mar 2015, 10:21: Nicio "părere"? Vreun sfat? Apropo: tipul meu de mașină are sau nu turbina? This post has been edited by magiqmax: 4 Mar 2015, 09:21 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1,5DcI
2004, Confort Expression Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu exista 1.5 dCi fara turbo.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
77cos77 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 June 15 ![]() |
Aceleasi simptome ca "magiqmax" le am si eu pe clio symbol 1.5 dCi, 65 cp din 2003.
Turbina am schimbat-o, la fel si furtunul dublu cotit care iese din turbina si intra in admisie. EGR-ul l-am blindat, deci nu mai intra mizerii in motor. Problema ramane accelerarea extrem de lenta in oricare treapta pana la 3500 rpm cand isi da drumul brusc, parca ceva se desfunda dintr-o data si se aude clar cum lucreaza turbina. Acum, unele precizari. La mine se aude tot timpul un suierat cand accelerez, de la turbo cel mai probabil, si va trebui sa inlocuiesc cva furtune pe acolo. Nu e normal sa scape presiune de aer pe nicaieri. Test nu am facut din lipsa de timp insa urmeaza. Ce am observat e ca daca scot mufa de la senzorul care citeste presiunea de aer din admisie(senzor prins pe lateralul cutiei filtrului de aer, spre baterie) pot accelera mai rapid, cu unele mici ezitari ale motorului. Probabil calculatorul are parametri presetati in cazul in care nu are informatii de la acel senzor. Aceelerrea se face uniform si semnificativ mai bine decat cu acel senzor conectat. Senzorul nu e de vina, am cerut unul de proba si simptomele sunt aceleasi, descrise foarte bine de "magiqmax". La mine, din cand in cand(o data sau de doua ori pe luna) mi se aprind martorii STOP, BUJII, TEMPERATURA APA, stau cateva secunde si se sting. Nici o modificare a comportamentului masinii in acest timp. Sper sa ramana memorate eventualele eori si sa le pot vedea. Revin cu update-uri. Il rog pe "magicmax" sa revina si el cu update-uri daca intre timp au aprut modificari/rezolvari |
--------------------
renault
clio symbol
2003/symbol
|
|
magiqmax |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 September 06 ![]() |
Din pacate n-am nicio noutate. Dar nici n-am ajuns în vreun service. Cred ca am început să mă obișnuiesc să nu mă mai "înfig" la depășiri!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1,5DcI
2004, Confort Expression Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău! |
|
77cos77 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 June 15 ![]() |
Scoate si tu mufa de la senzorul ala de presiune aer admisie sa vezi daca se modifica ceva in comportamentul masinii
|
--------------------
renault
clio symbol
2003/symbol
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE(77cos77 @ 29 Jun 2015, 12:47) ....... Acum, unele precizari. La mine se aude tot timpul un suierat cand accelerez, de la turbo cel mai probabil, si va trebui sa inlocuiesc cva furtune pe acolo. Nu e normal sa scape presiune de aer pe nicaieri. Test nu am facut din lipsa de timp insa urmeaza. ....... La mine, din cand in cand(o data sau de doua ori pe luna) mi se aprind martorii STOP, BUJII, TEMPERATURA APA, stau cateva secunde si se sting. Nici o modificare a comportamentului masinii in acest timp. Sper sa ramana memorate eventualele eori si sa le pot vedea. pune un tester pe masina si la o accelerare brusca pina in blana ar trebui sa vezi presiunea de la turbo pina la 2 bari. la partea cu "mi se aprind martorii STOP, BUJII, TEMPERATURA APA," , lasa returul de la pompa sa curga intr-un pet transparent si apoi pune un magnet pe pet sa vezi daca ai pilitura. spor la treaba! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
meggeo81
apreciez sfaturile, insa... 1. Pe tester nu imi aparea decat eroarea de la EGR(cu rosu). Are o problema, asa ca mi-a scos mufa. In faza asta nu apar erori cu rosu pe tester si nici nu se aprind martori de avarie. E blindat oricum, cu un dop filetat, si deci in admisie intra doar aer curat non-stop. Aceasta modificare o recomand tuturor posesorilor de diesel common-rail si nu numai. E parerea mea personala. 2. Presiunea pe care o face turbina e intre 1,3 la accelerare usoara si 2,2 max. la 4000 rpm 3. Daca in motorina de la returul pompei exista pilitura vizibila, injectoarele sunt demult blocate. Duza lor este de cativa microni in diametru. Pilitura de acest diametru nu o vezi cu ochiul liber. Daca se vede pilitura in returul pompei, eu zic ca motorul ala nu mai functioneaza, si filtrul nu isi face treaba. Oricum, filtrele de motorina folosite de mine au fost Delphi, nu after-market-uri, si nu am avut niciodata probleme. Interesant e ca in ciuda faptului ca am avut martori de avarie aprinsi sporadic, nu au fost erori memorate. Problema pare sa fi fost EGR-ul, care are un posibil defect, zice electricianul. Mi-a scos mufa, tester-ul nu mai arata erori cu rosu, si masina trage bine deocamdata. Vreau totusi sa spun o chestie observata de mine, si anume 1 - EGR cu probleme, mufa conectata - senzor presiune aer(cel de pe carcasa filtrului de aer) cu mufa conectata - masina nu accelereaza normal. Se intinde. Doar dupa 3500 ture motorul trage - suieratul de la turbina se aude clar doar dupa 3500 rpm 2 - EGR cu probleme, mufa conectata - senzor presiune aer(cel de pe carcasa filtrului de aer) cu mufa deconectata - masina accelereaza aproximativ bine, constant - suieratul de la turbina se aude constant 3 - EGR cu probleme, mufa deconectata - senzor presiune aer(cel de pe carcasa filtrului de aer) cu mufa conectata - masina accelereaza normal - suieratul de la turbina se aude constant 10 Jul 2015, 21:10: pentru "magiqmax" Rezolvarea faptului ca la accelerare se intande, si ca nu trege decat peste 3500 rpm a fost(in cazul meu) scoaterea mufei de la EGR, inlocuirea senzorului de presiune aer admisie, si stergerea erorilor memorate(erori de la EGR). Electricianul mi-a spus ca exista o posibila defectiune la EGR, si calculatorul taie alimentarea daca are informatii cum ca EGR-ul functioneaza eronat(de ex. sta deschis prea mult timp). Cu mufa scoasa, nu mai primeste nici o informatie, si probabil comanda alimentarii e setata de calculator constant pe "default"(fara a face corectii in functie de deschiderea EGR). Incearca, nu e deloc greu, dar poate ca la tine ar putea fi vorba si de debitmetrul de aer(daca ai) This post has been edited by cosmin&b: 10 Jul 2015, 21:10 |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
magiqmax |
![]() ![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 September 06 ![]() |
OK. Explicatiile sunt logice. Încerc și vă țin la curent. Mulțumesc foarte mult!
Sper să fie așa și să scap ieftin. ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1,5DcI
2004, Confort Expression Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău! |
|
Lucian020 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 April 18 ![]() |
Cum am gasit din intamplare acest topic, postez si eu. Aceleasi probleme ca
magiqmax ce a postat mai sus acum 3 ani. Am un megane 2 1.5 din 2004 luna 11, din cate stiu euro 3. De la un timp nu mai trage, am verificat turbina si e buna, baga de rupe, dar nu se face simtita decat de la 3400 rpm, am fost la un service de cartier si a spus omul ca nu are treaba cu turbo sau egr, ca patineaza ambreiajul ( era cu probleme asta stiam, trebuia schimbat ) , l-am schimbat si degeaba , in prima faza masina dadea rateuri, cand tragea bine, cand nu, cand apasam pedala mai tare sa intru in depasire se infunda... dupa anularea egr, masina nu a mai tras deloc, a ramas infundata. Isi da drumul doar dupa 3400 rpm din treapta a3a. La fel ca la magiqmax, nu trece de 130 km/h si 3100-3200 rpm in treapta 5. maine dimineata am programare la un service si vineri la reprezentanta, astept sfaturi, si pareri, si am sa revin cu detalii dupa service. |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 11:10 |