Turatii motor - schimbare viteze Kadjar 1.5 dCi, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Turatii motor - schimbare viteze Kadjar 1.5 dCi, recomandari
kriprii |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 30 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kadjar
2016/ ZEN Energy
|
|||
Marian Constantin |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
![]() Asta nu am sa o inteleg niciodata! Adica producatorul, proiectantul, ala de a facut teste spune ca e bine intr-un fel si apoi vine Dorel sa iti spuna ca aia habar nu au si ca el a descoperit apa calda. Fa domnule asa cum zic aia in carte! P.S. Mai sunt unii care au ramas cu mintea pe vremea Dacii-lor (care din 1.297 l abia scoteau scoteau 54 c.p.) si in consecinta un motor de 1.2 l nu are cum sa fie decat de trotineta. Când a fost inventata locomotiva Academia Regala a spus ca aceasta nu o sa poata sa depaseasca 45 km/h ca peste aceasta viteza oamenii nu mai pot sa respire. ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
Hectic |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
QUOTE(kriprii @ 12 May 2017, 17:24) Conform manualului, daca ma iau dupa condusul ECO ar trebui sa schimb viteaza pe la 1600 rpm. Sunt o gramada care spun ca la un Diesel, este recomandat sa schimbi viteza dupa 2000rpm si sa nu mergi cu masina subturat (mai jos de 2000rpm). Culmea e ca eu daca merg cu viteaza a 3 a la 2000rpm imi arata sageata sa schimb in viteza superioara. Pana la urma se strica motorul in timp daca schimbi cum recomanda Renault sau trebuie peste 2000rpm? (aici ma refer la motoarele diesel de pe Kadjar, care am inteles ca sunt generatie mai noua fata de motoarele de acum cativa ani). Ignora sageata pentru schimbat vitezele. Eu schimb la 2500 sau mai sus cand motorul e cald. In depasiri schimb la 3000 sau mai sus daca e nevoie. Cand motorul e rece schimb la 2200-2300. Incerc sa mentin turatia peste 2000 la mers constant. Ultimul consum extraurban la mine a fost de 4 %. |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Săgeata aia de schimbat e o tîmpenie crasă pe toate mașinile pe care am văzut-o. Nu-mi pot imagina că pe Kadjar are vreun motiv să fie altfel.
Ignoră mizeria și schimbă așa cum simți că-ți cere motorul. QUOTE(Marian Constantin @ 12 May 2017, 16:54) Asta nu am sa o inteleg niciodata! Adica producatorul, proiectantul, ala de a facut teste spune ca e bine intr-un fel Pe producător îl interesează numai un singur lucru: să-i iasă bine emisiile de codoi pe hîrtie, să se excite birocrații de la Bruxelles. În rest îl doare la bască. "Testele" alea pe care-ți imaginezi tu că le-a făcut producătorul n-au nici o legătură cu binele motorului, sau al filtrului de particule, ci numai cu normele europene de consum și emisii de CO2. Atît. This post has been edited by VladSoare: 12 May 2017, 18:15 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
ncristi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Din experienta cu dieselul iti recomand sa schimbi peste 3000 rpm
![]() Mersul subturat (chiar cel indicat de computerul de bord) este cel mai rau lucru pe care i-l poti face unui motor diesel....bineinteles in afara de a-i baga motorina mizerabila. De multe ori computerul este setat sa schimbi din rationamente de emisii nu pentru binele motorului. Mai ales acum.... ![]() 12 May 2017, 18:32: QUOTE(Marian Constantin @ 12 May 2017, 16:54) ![]() Asta nu am sa o inteleg niciodata! Adica producatorul, proiectantul, ala de a facut teste spune ca e bine intr-un fel si apoi vine Dorel sa iti spuna ca aia habar nu au si ca el a descoperit apa calda. Fa domnule asa cum zic aia in carte! P.S. Mai sunt unii care au ramas cu mintea pe vremea Dacii-lor (care din 1.297 l abia scoteau scoteau 54 c.p.) si in consecinta un motor de 1.2 l nu are cum sa fie decat de trotineta. Când a fost inventata locomotiva Academia Regala a spus ca aceasta nu o sa poata sa depaseasca 45 km/h ca peste aceasta viteza oamenii nu mai pot sa respire. ![]() Proiectantii recomanda sa schimbi pentru un un consum cat mai mic si cat mai putine emisii. Li se rupe pixu de motorul tau si de faptu ca motorina ,traficul (mai ales daca esti cetatean al capitalei) etc. in realitate nu se potriveste intocmai cu ce au gandit ei. Iar eu in proiectantii de la wag spre ex. nu mai am incredere... ![]() This post has been edited by ncristi: 12 May 2017, 18:32 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Ah, scuze.... evident ca fiecare face cum il taie capul si cum crede el ca e bine pentru el si pentru masina lui. Eu exprimam doar o parere generala.
Eu am sa schimb dupa cum zice sagetica. This post has been edited by Marian Constantin: 13 May 2017, 08:32 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
kriprii |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 30 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar tu ai benzina,nu diesel.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016/ ZEN Energy
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Am condus si masini pe motorina.
Pun si eu o intrebare: masinile care au cutie de viteze automata au toate motoarele facute praf pentru ca schimba vitezele asa cum zice constructorul si nu Dorel? Dorel de Romania e un fenomen. Punea tetraetil de plumb in benzina, amesteca benzina cu gazolina, motorina cu ulei, punea o banda de cauciuc agatata de masina sa nu il trazneasca, verifica daca mai are benzina cu bricheta si multe altele. Turatia la care se schimba vitezele este o chestie complicata cu multe variabile. Eu am sa raman sa shimb vitezele asa cum imi spune proiectantul/producatorul si nu dupa cum isi da cu presupusul Dorel. |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 15 May 2017, 15:54) Da, am condus eu asa ceva. Abia aparuse pe piata, era un golf 6 diesel automat. Aveam passat-ul in service pentru schimb ulei, filtre etc si am primit golful ca masina de schimb. Masina era noua, avea vreo 700 km. Atunci am vazut prima data porcaria aia cu sagetile. Masina schimba pe la 1800 in treapta superioara. Normal ca era lesinata rau, fara pic de vlaga. Era prin 2007 sau 2008. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
roland |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Schimba la 1800 daca apasai usor pe pedala sau daca apasai puternic? Indiferent?
Ca parca si sagetile, daca apesi mai puternic pe pedala, nu apar la aceeasi turatie ca si cand mergi linistit. Era o discutie pe undeva, nu imi mai aduc aminte rezultatul. Dar la cutii automate, functie de cum apesi pe pedala, deci functie de ce-i ceri motorului, schimba diferit, la alte turatii. |
--------------------
.
.
.
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE(roland @ 16 May 2017, 07:39) Dar la cutii automate, functie de cum apesi pe pedala, deci functie de ce-i ceri motorului, schimba diferit, la alte turatii. Asta e adevarat! Dar nu poti sa faci smecheria asta decat la un demaraj mai decis. In SUA mai toate masinile sunt automate, e adevarat ca benzinarele sunt majoritare, dar nu vezi siruri de masini cu motoarele bulite din cauza ca au schimbat vitezele asa cum a decis ala de le-a proiectat. Fiecare din noi este specialist intr-un domeniu. Si cred ca fiecare din noi s-a intanlit macar o data cu un Dorel care ne-a spus ca noi nu avem habar si ca el stie mai bine! Amintiti-va acel moment ... si apoi mai vedem! ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
simon |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Eu, la benzina, schimb dupa indicator.
Dupa parerea mea indicația este corecta, tine cont inclusiv de sarcina motorului, simte panta chiar usoara. Motorul merge rotund, nu este subturat. Sa nu uitam ca tot indicatorul iti cere si treapta inferioară, cind trebuie. In legătură cu panta, tii cont si de anticipare, nu doar de indicator, evident. La fel in depășiri, ii dai 4000-4500 de ture, nu te mai interesează indicatorul. Cînd mi-am luat masina cu indicator de schimbare a treptelor, mi-a fost foarte greu, contrazicea ceea ce practicasem pina atunci. La 6 trepte schimbi mult in oras, iar treapta a 5-a nu mai trage, la drum lung, cum tragea la Logan. M-am obisnuit apoi, schimbarea dupa indicator conduce la un mers finut, nu turezi inutil motorul. Desigur, indicatorul ala de treapta zgîrie rău orgoliul macho, dar la fel si cutia automată. Ea își ia informația de schimbare a treptelor din aceeasi sursa ca si indicatorul. Daca indicatorul e prosteala pentru emisii, la fel e si EDC-ul. ![]() Despre diesel nu stiu nimic. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
Massor |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 11 December 06 ![]() |
La mine e ceva ciudat. Dupa plecarea de pe loc, schimba intr-a 2-a pe undeva aproape de 3000 rpm, dar apoi pe urmatoarele, in sus, mult mai rezonabil, intre 1500-2000 rpm. Chiar ma contrariaza ca tureaza asa mult intre 1 si 2, se aude si motorul aiurea, ambalandu-se inutil. Cei cu EDC - la voi cum face? Oare face asta ca plec dimineata cu motorul rece, imediat, nu o incalzesc deloc, etc... chestiii de astea? Sau o fii ceva mai grav, de vizitat service-ul?
|
--------------------
Kadjar Zen
1.2 TCe EDC
2016
|
|
roland |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cat de tare apesi pedala de acceleratie?
Motorul nu se incalzeste pe loc, deci faci bine ca pleci imediat, doar ca nu trebuie sa o calci tare imediat. |
--------------------
.
.
.
|
|
psystem |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 14 November 06 ![]() |
QUOTE(Massor @ 17 May 2017, 06:02) La mine e ceva ciudat. Dupa plecarea de pe loc, schimba intr-a 2-a pe undeva aproape de 3000 rpm, dar apoi pe urmatoarele, in sus, mult mai rezonabil, intre 1500-2000 rpm. Chiar ma contrariaza ca tureaza asa mult intre 1 si 2, se aude si motorul aiurea, ambalandu-se inutil. Cei cu EDC - la voi cum face? Oare face asta ca plec dimineata cu motorul rece, imediat, nu o incalzesc deloc, etc... chestiii de astea? Sau o fii ceva mai grav, de vizitat service-ul? Acest lucru se intampla la prima plecare de pe loc sau in mod constant? |
--------------------
Renault
Kadjar
2017 Renault Kadjar 1,2 Tce EDC 2017
Duster Laureate 1,5 dCi 4x4 2014 Logan Laureate 1,4 GPL 2010 Ex: Megane II 1,6 16v 2005 Ex: Kia Ceed 1.4 2007 |
|
Massor |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 11 December 06 ![]() |
QUOTE(psystem @ 17 May 2017, 08:35) Este mult mai evident, intr-adevar, dimineata la prima plecare. Toata iarna a facut asa. Acum parca s-a mai linistit. Tot incerc sa dai vina pe motorul rece... <span class='edit'>17 May 2017, 23:36:</span> QUOTE(roland @ 17 May 2017, 08:10) Cat de tare apesi pedala de acceleratie? Motorul nu se incalzeste pe loc, deci faci bine ca pleci imediat, doar ca nu trebuie sa o calci tare imediat. Oricum o iau, usor de tot sau mai repede, tot urca cam mult. Si doar intre 1 si 2. La restul schimba, zic eu, bine. This post has been edited by Massor: 17 May 2017, 23:36 |
--------------------
Kadjar Zen
1.2 TCe EDC
2016
|
|
PeRuZzI |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 28 June 09 ![]() |
Pleci cu frana de "mana" trasa ? Daca da e posibil de acolo, il tureaza mai mult ca sa se decupleze frana
This post has been edited by PeRuZzI: 18 May 2017, 18:19 |
--------------------
Peugeot
3008
2019 1.6 Benzina EAT8 Allure
|
|
Massor |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 11 December 06 ![]() |
QUOTE(PeRuZzI @ 18 May 2017, 18:18) Pleci cu frana de "mana" trasa ? Daca da e posibil de acolo, il tureaza mai mult ca sa se decupleze frana Nu, nu-i vorba de frana. M-am uitat si o decupleaza instant cand se pune in miscare. Chestia se intampla DUPA plecarea de pe loc, nu LA plecarea de pe loc, adica in mers, la viteza mica, dupa vreo 10-15 m de la plecare, cand tre sa schimbe in 2. Ei bine, in aia 10-15, poate 20 m, se duce pana aproape de 3000 rpm. Rar ajunge totusi chiar la 3000, uneori schimba pe la 2700-2800, alteori la 2500-2600, dar nu cred ca a schimbat intr-a 2-a mai jos de 2500 rpm. Pe restul (3-4-5-6-7) le schimba mult mai jos, cred ca in jur de sau sub 2000. Vorbesc aici la o apasare foarte cuminte a pedalei. A, si fara ECO. Nu m-ar deranja prea tare daca n-ar fi o diferenta asa de vizibila intre turatia la schimbarea 1 la 2, fata de trecererile de la 2 in sus. Daca le schimba pe toate in acelasi regim de turatie, asta era, nu-mi mai bateam capul, consideram ca asa trebuie sa fie. Dar asa... nu stiu ce sa zic. Cei cu EDC, nu ati sesizat turari exagerate si aparent ne necesare niciodata? This post has been edited by Massor: 18 May 2017, 22:47 |
--------------------
Kadjar Zen
1.2 TCe EDC
2016
|
|
dandobre |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.224 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Poate te ajuta cu ceva...
Si la Golful meu e ceva similar (desi are cutie manuala) in sensul ca sageata de schimbare treapta apare peste 2500 rpm in treapta 1, sau de multe ori imi cere sa retogradez cand sunt in treapta 2 la turatie mica, de la treapta 2 in sus cere sa schimb foarte repede, pana in 2000 rpm. |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
PeRuZzI |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 28 June 09 ![]() |
@Massor ma gandesc ca asa o fi setata cutia. Din ce-am inteles EDC 7 este cu ambreiaj uscat si ca sa nu frece mereu 1-2 au setat 1 mai lung pentru mersul in oras. Alta idee nu-mi vine in minte.
|
--------------------
Peugeot
3008
2019 1.6 Benzina EAT8 Allure
|
|
poiuytr |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 16 From: Ploiesti ![]() |
Daca ati avea rabdare sa va uitati pe diagrama cuplu - turatie ati vedea ca la 1.5 dci cuplul maxim de 250 Nm se obtine la 1750 rot/min. Deci daca vrei sa faci o depasire in siguranta e musai sa cazi dupa schimbarea treptei de viteza in 1500-1600 rot/min ca sa nu te injure cel din spate ca l-ai depasit si i-ai incetinit in fata. Din pacate avertizorul de schimbat viteza se aprinde dupa 1850 rot/min. daca ar fi sa il ascult cred ca am putea depasi doar carute. Pt mine acest avertizor e un gunoi in ploaie, un act comercial inutil care ma obliga sa dau bani pe fereastra.
|
--------------------
renault
kadjar 1.5 dci Life
2016 iulie
|
|
roland |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Te contrazic putin, daca mergi lejer atunci da, in jur de 2000rpm apare sageata.
Cand depasesti se presupune ca apesi pedala mai tare si atunci si sageata apare putin mai tarziu! Nu apare mereu la aceeasi turatie, ci depinde si de alti parametri. |
--------------------
.
.
.
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Schimbarea treptei de viteza se face ori
1. "dupa ureche", in cazul soferilor cu experienta si obisnuiti cu masina - si asta poate sa fie foarte bine sau la fel de posibil si foarte rau, 2. "corect", tinand cont de o sumedenie de variabile de la calitatea combustibilului, la cuplu necesar, turatie, emisii, stil de conducere etc. Cred ca nu se poate "bate in cuie" un prag la care sa schimbi treapta de viteza si atunci ma bazez pe computer care poate analiza o groaza de variabile mai bine si mai repede ca mine (mai ales ca e ingaduitor - adica doar imi indica un prag optim de schimbare.) This post has been edited by Marian Constantin: 19 May 2017, 14:13 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
psystem |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 14 November 06 ![]() |
In videoclipuri pe youtube schimbarea primei trepte se face la cca 2000 rpm. Probabil ca ar trebui sa faci o vizita la service.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2017 Renault Kadjar 1,2 Tce EDC 2017
Duster Laureate 1,5 dCi 4x4 2014 Logan Laureate 1,4 GPL 2010 Ex: Megane II 1,6 16v 2005 Ex: Kia Ceed 1.4 2007 |
|
poiuytr |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 16 From: Ploiesti ![]() |
Roland are dreptate, daca mergi lejer sageata se aprinde pe la 1800 rot/min; daca apesi pedala apare o intarziere si doreste trecerea in viteza superioara pe la 2200. (valabil la Kadjar 1.5dci).
Am observat ca la mers lejer in a 3-a aproximativ 47 km/h iti cere sa schimbi la 1800 rot/min DAR cade in 1200 daca schimbi si motorul nu mai poate trage de masina pt a continua accelerarea. Probabil ca cei care depasesc incet de abia le creste viteza pe sublimele drumuri ale patriei se ghideaza dupa indicatoarele de schimbare a vitezei si in sus si in jos cand te trezesti ca te depaseste si-ti moare in fata. Pt mine acest sistem e total inutil, creeaza disconfort, distrage atentia si bine ar fi daca ar renunta la el. La fel stupizenia de program care iti spune cat de eco conduci nu ar trebui sa existe. |
--------------------
renault
kadjar 1.5 dci Life
2016 iulie
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE(poiuytr @ 22 May 2017, 08:46) Pt mine acest sistem e total inutil, creeaza disconfort, distrage atentia si bine ar fi daca ar renunta la el. La fel stupizenia de program care iti spune cat de eco conduci nu ar trebui sa existe. Mie imi place. Trec de pe o masina pe alta, uneori si 4 intr-o zi. La fel ca si alte indicatoare de la bord cred ca este o chestie de care poti sa tii cont daca vrei. Mi se pare ca poate fi dezactivata sagetica, nu? Ma intreb la fel de bine la ce ar fi bun turometrul? Daca nu am timp sa ma uit la sagetica doar nu o sa stau cu ochii in turometru? Sau temperature apei? Cine naiba pandeste daca a crescut, cu cat si de ce? S-a depasit temperatura normala si e aproape de maxim, sa se aprinda un beculet si sa imi spuna ce sa fac. Nu? |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
karla |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 11 March 18 ![]() |
Va rog sa ma ajutati si pe mine. MARTI PE 30.04.2018 MA DUC SA RIDIC KADJARUL LIFE ENERGY DCI 1,5, anul de fabricatie 2017. As dori sa stiu in ce luna s-a fabricat. Mi-a spus cineva sa trec VIN-ul , pe care il trec acum. VF 1RFE 00 258 700161 Poate ma ajutati cu aceasta rugaminte Am luat-o de pe stoc. Este culoare alba. Nu a vrut sa o cumpere nimeni ca este alba . Multumesc mult pentru sfaturi si o sa revin dupa ce o cumpar. Nu am mai condus pana acum masina pe motorina.Am un Logan pe benzina. multumesc mult.
|
--------------------
kadjar life energy
kadjar life energy
2017
|
|
mars |
![]()
Post
#29
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Conform CarInfo, masina e fabricata in iulie 2017. Ti-am mai sris si la "Sfaturi achizitie Kadjar", nu inteleg de ce insisti sa scrii si aici.
Dar, avand in vedere ca ai luat diesel si are filtru de particule, presupun ca ai anumite temeri in legatura cu functionarea lui. Se zice ca e bine sa nu omori masina numai in oras si pe distante scurte, ci sa o mai alergi si pe afara. Dar ii las pe colegii cu Kadjar sa isi dea cu parerea. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
karla |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 11 March 18 ![]() |
Pe data de 3.04.2018 am luat un KADJAR 1,5 DCI. Cand l-am adus acasa am condus ca o cisma. Nu am mai condus auto pe motorina.Azi, 4.04.2018, am fost mai atent. si am schimbat vitezele pana in 2.5oo. Am observat ca la viteza a 3 pot sa tin turometru aproape de 2.500. Dar daca accelerez pentru a 4 depasesc viteza din oras, si daca o schimb nu pot sa mai mentin turometru la 2.5oo ca nu pot din cauza traficului, fiind foarte aglomerat. E bine cum procedez asa , am inteles de peste tot ca turometru trebuie sa sta in mers peste 2.000 rotatii Multumesc pentru sfaturi.
|
--------------------
kadjar life energy
kadjar life energy
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:51 |