Tacanit/bataie motor megane 1.6 -16V, zgomot motor
![]() ![]() ![]() |
Tacanit/bataie motor megane 1.6 -16V, zgomot motor
Avani |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|||
oanavas |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
salut avani sigur chestiile alea metalice din defazor iti dau acea bataie dar veridica te rog si elecrovana solenoid ca s-ar putea sa se defecteze si aceia din cauza defazorului.
Eu cand am schimbat defazorul placile alea metalice din ea erau praf si din cauza lor scotea acel zgomot metalic si de la solenoidul ala Ev care este infipt si prins cu un surub pe langa orificiulumplere ulei. |
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
Avani |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Oana, nu stiu sigur daca de vina ar fi tot defazorul. Zgomotul apare indiferent daca motorul e cald sau rece si intotdeauna dupa pornire. Apare si dimineata si poate aparea si daca masina a stationat doar 30 de min.
Zgomotul creste in intensitate odata cu turatia, turez mai tare (in sarcina sau pe loc) creste si tacanitul/bataia. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
sebastian_reno |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 17 September 10 ![]() |
Salut Avani,
Cred ca ai probleme la alternator. Verifica intai fulia alternatorului. Daca nu este fulia inseamna ca sunt rulmentii. vezi http://www.reno.ro/fulie-alternator-t213007.html CU respect, Eu This post has been edited by sebastian_reno: 7 Mar 2012, 13:12 |
--------------------
renault
megane
2005 Sedan 1.6 16V 83kw
|
|
Avani |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Multumesc de link, vazusem topicul ala inainte de a-l crea pe acesta.
Nu prea e acelasi zgomot. Cureaua pare OK, m-am uitat aseara cand am facut si filmuletul. N-am avut pana acum nicio problema cu alternatorul iar alti consumatori decat aia din fabrica nu am. Chiar si dupa drumuri scurte in oras, nu am avut probleme cu pornirea. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Mirko |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
salut!
dai cureaua de la accesorii jos si o pornesti fara ea si o sa te lamuresti de unde vine tacanitul. numai bine! |
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
oanavas |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Fulia din ce am observat e buna sa nu fie rulmentii.
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
Avani |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Revin si eu cu cateva informatii. De cand a venit caldura nu se mai aude absolut nimic dubios in zona respectiva. Zgomotul inregistrat in primul post a disparut subit. In service am inteles ca tot fulia ar fi fost cea care facea galagia.
S-o ia naiba..... fulia.. inca nu masina. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Stefan VS |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 March 12 ![]() |
Salutare. Haideti sa va spun si eu ceva de vreo cateva zile se aude un tacanit in parte stanga cum te uiti la motor la relanti, am fost la baietii de Motor Grup in Vaslui service autorizat Renault si mi-au spus ca e asa ar trebui sa se auda un 1.6 16v.parerea voastra?????????
![]() |
--------------------
Renault Megane 2,1
Clio2 hatcback
2004
|
|
Mirko |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
Salut!
Pai pune o inregistrare ca sa ne dam cu parerea! This post has been edited by Mirko: 13 May 2012, 14:01 |
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
oanavas |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
da am ascultat si eu acum sunetul.Mai face si a mea cateodata asa dar parca nici chiar atat de tare, dar sunetul nu se accentueaza la turatii mari la mine.Poate nu inchide la timp supapele o fi sarita de la punct cu un dinte de curea si asta nu ti-ar indica nici o eroare in bord.
Important este masina sa nu o bagi prea mult in seama ca te face mai ceva ca femeia:)) Asta e pentru moral, hai capul sus 14 May 2012, 10:35: cati km ai cu ea de la ultimul schimb de ulei? si cat antigel ai pierdut? Ma gandesc sa nu se fi amestecat uleiul cu antigel si atunci normal ca acesta isi pierde din proprietatile de ungere si motorul fiind parte constituita din piese metalice cam suna. This post has been edited by oanavas: 14 May 2012, 10:35 |
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
Stefan VS |
![]() ![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 March 12 ![]() |
Fac un filmulet si il pun, km de cand am facut schimbul is putini-1700
![]() |
--------------------
Renault Megane 2,1
Clio2 hatcback
2004
|
|
darem |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
De aseara am si eu un zgomot ciudat la masina din semnatura, 1.5dCI.
Zgomotul se manifesta pe partea st cum te uiti la motor din fata masinii si apare numai in situatia cand masina intra in frana de motor. Adica, la accelerare, la mers pe liber, la franare cu masinain treapta de viteze si la ralanti pe loc nu se aude acel zgomot. Apare numai cand sunt in treapta de viteze, iau piciorul de pe acceleratie si masina intra in frana de motor. Mentionez ca zgomotul nu este metalic, se aude ca bate ceva gen metal - plastic/cauciuc si se aude (in mers) pe partea dr a masinii (in zona distributiei/roata dr) Am scos capacul motor, m-am uitat pe acolo de ceva slabit, de ceva curs...nu am identificat nimic ciudat (pentru ochiul meu). Aseara am fost sa iau un amic de la un service si in drum a inceput sa faca asa. Ajuns acolo, l-am rugat pe mecanicul de acolo sa se uite, l-am luat in masina si i-am aratat cum face (zgomotul se manifesta numai in mers). Parerea lui a fost ca e ceva rezolvabil. Ori sunt pb la cutie, ca nu-s ce suruburi de la reductor se foarfeca si se smulge de acolo (ca a mai intalnit pb din astea) ori cine stie ce suport motor (cred ca se referea la bieleta anticuplu/antirasturnare) e distrus. Nu pot ajunge la service R. decat sambata dimineata asa ca orice sfat e bine venit. Multumesc anticipat. This post has been edited by darem: 28 Jun 2012, 08:01 |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
darem |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Ok, asa cum v-am promis, sambata dimineata, 8:00am eram in fata service R. C-ta.
Intra masina in int., descriu pb., cand si in ce conditii apare, plec in test cu ing de acolo, ne intoarcem si o ridica pe elevator. Analizeaza ei toate componentele de pe la trenul de rulare, bielete-suporti motor si SURPRIZA...gasesc scutul termic din spatele saxofonului un pic aplecat/indoit spre esapamant. O refac (ca forma) si spun ca au rezolvat pb. Mai pun masina pe tester(pentru prima data in viata ei), mi-au adus la cunostinta 3 alarme: airbag pasager (o groaza de discutii pe tema asta...ca a fost pocnita si nu stii, ca s-a defectat unitatea airbag samd..."i-am calmat" cu mufele de sub scaune si cu faptul ca nu venisem ptr asta si au lasat-o moarta), pedala de acceleratie si celebrul inj fault. imi predau masina, contra sumei de 94 lei, si plec cu ea...nu am facut 300m de la service ca am facut cale intoarsa. Masina facea la fel. Intru in service, le predau cheile si de aici incepe o adevarata telenovela! Au lasat-o sa se raceasca un pic (cam 45 min) si au inceput alte verificari, de data asta mai serioase ... de fapt cam cum tb facute de prima data. Au inceput cu toate bieletele, bucsi, rulmenti, au demontat bieleta antirasturnare, au demontat tot ce inseamna baterie, circuite electrice, f. aer pentru a verifica suportul de la cutie. Nu au gasit nimic in neregula ca sa provoace acele zgomote. Au gasit in schimb (la a doua verificare) bieletele antiruliu duse. Au inceput sa dea din colt in colt...si in final au emis IPOTEZA cum ca ar fi din cutie. Nu-s ce rulmenti din cutie s-au dus si ai fac acele zgomote. Zic ok, cum verificam asta? Pai demontam cutia si investigam sa vedem daca gasim o piesa cu uzura. Si daca nu gasim, intreb eu? Atunci e nasol ca nu stim ce sa-i mai facem, zic ei!!! Mai sa fie!! Intre timp zgomotele care se aud nu mai sunt infundate, de tonalitate joasa, nemetalice si au inceput sa fie mai pronuntate, metalice si se aud in toate treptele de viteza la decelerare dar nu mai jos de 1800rpm. Mai jos de aceasta turatie nu se mai aud zgomotele. Sunt situatii cand se aude si cand masina este in miscare pe liber si cum calc frana ptr 1-2sec dispare zgomotul. Un mecanic propune sa scoatem uleiul din cutie si sa vedem daca are pilitura in el...zicea el ca daca se aude in felul acela era imposibil sa nu fi aparut ceva pilitura...Ok, drenam uleiul din cutie, il lasam sa se decanteze si apoi bagam un magnet prin el sa scoatem pilitura. NIMIC. Nu a atras nimic magnetul. Mai lasam uleiul la drenat, apoi il turnam in vasul pompei cu care fost urcat la loc in cutie. Pe fundul vasului in care a fost scos uleiul au lasat o pelicula mica de ulei sa o "analizeze". Au identificat mici si fine particule metalice, dar care ar fi normale in 7 ani si 114kkm. Urcat uleiul in cutie si pauza. Masina era demontata de ma intrebam cate suruburi raman si daca mai reusesc sa o puna la loc. Intreb, si acum ce-i mai facem? Pai nu mai stim...singurul lucru pe care il mai avem de facut este sa demontam cutia si sa vedem daca este ceva pe acolo. Ok, o demontam, dar cat la suta sunteti siguri ca pb este acolo? Pai sefu, noi nu suntem siguri dar ar putea fi de acolo... Cat timp dureaza si cat costa demontarea si rezolvarea pb? Pai o zi dureaza demontarea si investigarea cutiei, cam 2 zile sa ajunga piesele (daca sunt la nu-s ce depozit in tara) sau 2 sapt (daca sunt afara) si inca o zi sa o montam. Pret intre 1400 si 2000 ron. Cumva nu au reusit sa ma convinga ca stiu ce spun si am fost reticent in a da unda verde cu propunerea lor de demontare cutie. Si-l intreb pe ing (numai el s-a ocupat de masina), dar nu ti se pare ciudat ca se aude numai pana pe la 1800rpm in decelare si apoi nu se mai aude? Ma gandesc ca daca ar fi un rulment din cutie, ala se invarte in permanenta cat este in treapta de viteze!! Da e un pic ciudat dar eu cred ca este cea mai probabila cauza!!! Si-i cer sa-mi spuna in procente cat la % este sigur de asta! Tacere. Adica voi faceti cercul minitehnicus pe masina mea, va mai si platesc cu 1400 lei min si nici macar nu sunteti siguri. ESTE PRIMA PROBLEMA pe care o am cu masina asta de 7 ani de cand o am, nu a vazut service-ul R. C-ta decat ptr distributie (+tamponul motor) si revizii. Dar si cand am, vad ca se da cu presupusul pe banii mei. Am plecat, dezamagit total de ce am patit in service. A ramas sa ma mai gandesc si, eventual, luni de dimineata sa le duc masina sa se apuce de ea. Masina a mai mers intre timp prin oras, am mai ascultat-o si cu amici (nu mecanici) si toti, inclusiv eu, auzim zgomotul venind din partea dr fata, nicidecum din st. unde este cutia. Chiar nu stiu ce sa fac, vreau sa-i dau de cap dar parca incercari cu 1400 lei nu imi vine sa fac. Aseara in timp ce auzeam horcaiala, mi-am adus aminte ca acum cam 2 saptamani, am fost fortat sa franez brusc la un semafor ( a trecut unul pe rosu in 5 m de mine) si pe frana aceea violenta am luat o groapa pe partea dr fata. Ma gandesc sa nu fie rulmentul de la roata fata dr si sa faca numai in anumite regimuri asa...ma gandesc. Acest lucru nu l-am specificat in service si rotile, miscate liber nu scoteau nici un zgomot...nici rulmentul de la planetara dr. Nasol moment asa ca va rog...orice idee este bine venita! Multumesc anticipat! |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut, zgomotul se aude in orice treapta de viteza ? La schimbarea vitezelor simti vre-o modificare ? La bruscare gen ca si cand ai da drumul repede la ambreiaj se aude la fel ? Zgomotul se manifesta si cu bataie in podea ? Da cava mai multe detalii . Stima
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
darem |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Salut,
Da in orice treapta mai putin 1. La schimbare nu e nici o modificare. merge ca inainte. ieri de doua ori s-a auzit la plecarea de pe loc un clanc. La dat drumul la ambreiaj nu se aude. Adica..masina in frana de motor calc ambreiajul nu se mai aude, dau drumul la ambreiaj-frana de motor se aude. Apoi mai jos de 1800rpm nu se aude in orice tr de viteza-frana de motor. Zgomotul nu se manifesta cu bataie in podea, vibratii samd. Pur si simplu se aude, atat. This post has been edited by darem: 2 Jul 2012, 08:58 |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Zgomotul se manifesta si cu bataie in podea ?
Acum am vazut ca ai editat... 2 Jul 2012, 10:03: Sa zicem ca esti in treapta 4, schimbi in 3 faci frana de motor si apare zgomotul calci ambreiajul si zgomotul dispare, daca dai din nou drumul la ambreiaj zgomotul reapare si dispare subit cand scade sub 1800 de turatii ? Corect ? This post has been edited by mariusd4: 2 Jul 2012, 09:03 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
darem |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Corect.
|
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca pana acum nu ai schimbat discul de ambreiaj tind sa cred ca defectul este la una dintre piesele : disc de ambreiaj, rulment sau placa de presiune...Daca ar fi fost din cutie zgomotul ar fi aparut si in alte conditii nu numai la "frana de motor" ... Mentionez ca asta este o parere strict personala. Bafta in rezolvarea problemei.
P.S Bataia este continua sau un poc pur si simplu ? Rulmentul rotii nu are treaba cu frana de motor... Stima This post has been edited by mariusd4: 2 Jul 2012, 09:28 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
darem |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Ms, in ce alte conditii ar mai putea aparea zgomotul?
Bataia s-a auzit la inceput si nu era metalica. Acum, de 2-3 zile, a inceput sa fie un har-har-har metalic. Cei de la serv spun ca axul pe care sunt fixate pinoanele samd are la capete doi rulmenti. Unul, exterior cica, ar fi solicitat/incarcat la accelerare si cel interior ar fi solicitat/incarcat la decelerare si de aceea se aude numai in conditiile astea. Pe un ax ar fi tr 1, 3, 5 si pe altul ar fi 2, 4 si R. Ar mai fi inca un ax care se invarte liber. Am intrebat cati rulmenti ar fi suspecti ca sunt dusi si mi s-a raspuns ca unul. Pai daca se aude in toate tr pe decelerare nu ar tb sa fie cei doi rulmenti int de pe tr axele tr de viteze??!!! Aaa, ba da! Acestea sunt explicatiile lor. This post has been edited by darem: 2 Jul 2012, 10:02 |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
sebastian_reno |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 17 September 10 ![]() |
fulia defazoare
|
--------------------
renault
megane
2005 Sedan 1.6 16V 83kw
|
|
darem |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Mic update:
Placerea de a-ti verifica masina la 3 service-uri diferite (2 de marca si unul multimarca/de cartier cum vreti voi...) ...500 lei Sa-ti ofere toti acelasi defect al masinii: cutie de viteze defecta...inspaimantator chiar...te face "sa-ti fie frica" sa mai mergi cu ea. Preturi pentru demontat/montat obtinute: 1400 lei +piese defecte, 950+piese defecte, 500+piese. Sa-ti "descoperi singur defectul" contra sumei de 14lei...de nepretuit. Si acum povestea din spatele relatarii de mai sus. La ultima vizita intr-un service am vazut ca roata dr. fata este un pic ovalizata de la acea groapa luata pe frana, si am decis sa o mut pe spate. La desfacerea ei, mi s-a aratat/demonstrat ca prezoanele se pot desface cu mana la roata dr fata. Am facut totusi schimbul de mai sus, am refacut presiunea la roti si am plecat la drum...ZERO zgomote, har-har-har sau cum am mai numit acest zgomot enervant. Se face mentiunea ca trenul de rulare a fost verificat la prima vizita in service R. Multumesc celor care m-au ajutat cu un sfat, o parere. Numai bine. This post has been edited by darem: 12 Jul 2012, 07:59 |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
heyneken |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 11 December 12 ![]() |
Avani ai reusit sa rezolvi problema? Cand am schimbat distributia am schimbat si acel pinion minune. Toate bune si frumoase pana cand a trebuit sa plec cu ea de pe loc,nu mai trecea de 2000 de ture si facea un zgomot infernal. Baietii destepti care cica se pricep la renault au uitat ca in momentul in care desfaci acel pinion se desfac niste capacele pe partea dreapta a motorului si ai acces la axele cu came care au nicte orificii unde se baga o cala si se blocheaza axele sa nu se miste. In momentul in care ai desfacut distributia acele axe sar de la punct. Pana la urma s a rezolvat problema,nu mai face acel zgomot dar am ramas cu un tacanit foarte puternic al supapelor.
|
--------------------
renault
megane
2004 bicorp
- b984urs megane 2004 bicorp 1,6 16 v 83 kw
|
|
oanavas |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Vaiiiiiiiiii, si mergi asa cu masina?
Aia nu ti-au facut distributia cum trebuie. Omulet nu e bine deloc |
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
IancuMIC |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
QUOTE(heyneken @ 23 Oct 2014, 17:08) Baietii destepti care cica se pricep la renault au uitat ca in momentul in care desfaci acel pinion se desfac niste capacele pe partea dreapta a motorului si ai acces la axele cu came care au nicte orificii unde se baga o cala si se blocheaza axele sa nu se miste. In momentul in care ai desfacut distributia acele axe sar de la punct. Pana la urma s a rezolvat problema,nu mai face acel zgomot dar am ramas cu un tacanit foarte puternic al supapelor. Chestiuni elementare la inlocuirea distributiei; folosirea calei pentru blocarea axelor. Nu e de mirare sa fi refolosit si capacele. ![]() This post has been edited by IancuMIC: 25 Oct 2014, 20:16 |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
FYR74 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 January 15 ![]() |
salutare
Am avut aceeași problemă cu bătaia de pe partea stângă a motorului de 1,6 16v, exact ca în postările de mai sus. A venit un băiat cu ochiul ager și a observat că nu era poziționată bine cureaua de accesorii. Cu o cheie de 16 a slăbit rola și a rearanjat-o, după care ... LINIȘTE. Vă informez că sunetul era identic cu cel din filmulețul postat mai sus. Sper să fi fost de folos. Drumuri bune!, ![]() |
--------------------
renault
megane II
2004, combi
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Care e sunetul de curea de distributie prea intinsa? Dar pe de alta parte, la 16v se poate pune doar intr-un singur fel, cand e semnul de la intinzator in fanta, si aia e intinderea, nu poti gresi. Am un sunet doar la cald cand ralantiul e pe la 700, se aude in zona distributiei, ca un suierat discret..pompa apa si distributia au 10.000, zgomotul a fost tot acolo. Nu e de la accesorii, ca am dat jos cureaua si e tot acolo sunetul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FYR74 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 January 15 ![]() |
ARGON
Eu am avut aceeași problemă ca AVANTI, sunetul identic cu cel pe care îl azi în filmulețul de pe youtube și am rezolvat-o ca mai sus. Sincer, problemele delicate de mecanică mă depășesc. Nu vreau să-mi dau cu presupusul și să te induc în eroare. |
--------------------
renault
megane II
2004, combi
|
|
espacern |
![]()
Post
#29
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Tensionarea curelei se face in 2 timpi....niciodata din prima.
Se invarte de rola in sens ceas pana catarea ajunge la semn...apoi se strang toate suruburile se deblocheaza motorul si se invarte 2-3 ture pentru asezare curea. Apoi se reface calajul prin blocaj se desfac suruburile si se tensioneaza cureaua prin rotirea rolei in dreptul semnului respectiv.....asta este finalul. Posibil ca la tine cureaua sa nu fie destul de tensionata....de verificat! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
RoBerT_04 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 15 April 12 ![]() |
Am si eu de 2 zile la meganul meu 1.6 16v 113cp aceasta bataie. Precizez ca si cand o pornesc cateodata am un huruit. Am schimbat electrovalva doar. 174k km. De 2 zile a inceput sa faca. Ba face ba nu. Ba nu mai face dupa incepe iar... cineva mi-a zis ca ar fi vrun injector. Eu nu cred ca este injectorul, ci fulia sau habar n-am. Ca daca ar fi si asa repede de schimbat si ieftina maine as face-o dar la 900 ron fulia cu distributia , nu prea am cum sa ma incumet asa repede. Ajutor!!! ( zgomotul e accentuat si de toba care e una sport inox cap coada. Si se aude in zona distributiei / injectorului...multumesc
https://vid.me/delete/2wylcrpoa5us0s0cgoo8os08w! Edit: sa fie de la benzina ? Am mai primit un sfat sa bag numai 95 sa nu mai bag alta inafara de 95. Am bagat acum cateva zile 98. Nu cred ca asta ar fi problema. Si asta seara cand am revenit acasa am pornit motorul , am auzit huruitul acela la inceput de 1 2 secunde si in acelasi timp tac tac tac tac . Si am mers cu ea si facea si in mers fffffoarte rau. Cand sa ajung acasa temperatura la apa se apropia de 90 grade si am stationat cu ea 10 secunde. Liniste , dupa care iar bataia dar, mai subtila mult mai incet sunetul decat cand am plecat. Va rog mult sa imi spuneti ce ar putea fi... !! This post has been edited by RoBerT_04: 30 Jan 2015, 22:30 |
--------------------
Renault
Megane II
2005 1.6 16v 115 cp. estate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:42 |