NU PORNESTE DIMINEATA
![]() ![]() ![]() |
NU PORNESTE DIMINEATA
Bosea |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 January 16 ![]() |
|
||
--------------------
vw opel
passat vivaro
2003 2016
|
|||
grig1960 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Buna ziua,
Trebuie verificate bujiile incandescente si releul de la aceste bujii, apoi un test de retur la injectoare ( acela cu borcanase gradate), si eventual un test de compresie la fiecare cilindru, deoarece la diesel trebuie compresie ca lumea ca sa se autoaprinda amestecul carburant, nu e ca la benzinare la care amestecul este aprins de bujie. O bujie incandescenta arsa, un injector defect sau diferenta mare de compresie intre cilindri au ca efect pornirea grea iarna si mers neregulat pana se incalzeste motorul (asa-zis-ul mers in trei pistoane). Nu sunt mare specialist in domeniu, dar solutiile mai simple la aceasta problema le-am aflat tot citind pe acest forum. Cu stima si drumuri bune. This post has been edited by grig1960: 1 Mar 2018, 14:05 |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
Bosea |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 January 16 ![]() |
Au zis ca au controlat ,Bujiile , injectoare,bla,bla,bla. Ei tot o tineau sus si tare ca motorina nu este buna,atunci am spus ca sa dea jos toata motorina si sa puna alta pe care o vor ei, zis si facut .Pentru ca tot batea campii ca mai ramane ceva din cea vechie am facut plinul 70 L si am lasat-o la ei in curte. Le-am atras atentia in dimineata asta ca nu este foarte frig si ca poate porni usor,dar.... surpriza....... abea abea a pornit ,sa le vede-ti fata
![]() Revin cu detalii ( Eu nu scot din discutie si un motor bulit , ca in 17 000 km a papat cam 3l ulei ![]() This post has been edited by Bosea: 2 Mar 2018, 12:00 |
--------------------
vw opel
passat vivaro
2003 2016
|
|
Bosea |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 January 16 ![]() |
Salut ! Sa schimbat filtrul de motorina ,nu avea apa,au verificat bujiile, sunt bune ,verificat injectoare si au dat pe retur asa : inj 1 = 27 ml,2=26 ml,3= 21 , 4=27 ml, sa mai verificat compresia la fiecare cilindru si avea asa : cil. 1 = 16.3 bari 2 = 16.3 bari 3 = 16.4 bari 4 = 16.6 bari. nimeni nu stie ce are nici cei din ungaria. singura problema sa gasit o neconcordanta intr-e senzorii de temperatura de 0.5 grade in rest nimic
This post has been edited by Bosea: 21 Mar 2018, 10:19 |
--------------------
vw opel
passat vivaro
2003 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 01:32 |