Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
YRX |
![]()
Post
#4411
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#4412
|
![]() - Group: Members Posts: 22.801 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sunt niste retardati.
Si mai trista este pozitionarea lor, le strangi si turtesti cauciucul. Bucsele superioare pe spate? This post has been edited by IRONICK: 13 Aug 2024, 10:01 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
YRX |
![]()
Post
#4413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Le-am strans mai putin decat de obicei.
La spate probabil o sa umblu la Loganul meu, da' cred ca la anu', ca m-am cam saturat de mecanica. Pana una alta, trebuie sa rezolv cu LTFT-ul de -10%, dupa ce am schimbat injectoarele a intepenit la -10, mai are ceva, cred ca pe la corpul clapeta, am si MAP pe la 290 mbar. Comparativ, la socru-miu, e sarit bine de 300 si cu un LTFT de +8%. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Inca vreo 20 de zile, 303. O luna si jumatate e inca acolo.
Masina spalata la jet wash, clatire simpla, fara ceara de uscare. 20240822_104730_resized.jpg ( Size: 181.09k ) Number of downloads: 752 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
marksman |
![]()
Post
#4415
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.756 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Bag cracu’, am greșit eu ceva. Nici două săptămâni nu a stat la mine.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4416
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.768 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai poate ai dat cu sampon si de aia?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce ai avut inainte de el pe masina?
Eu nu prea aveam nimic. N-am bagat argila sau paint cleaner, ca n-am avut timp. Le-am spalat bine si am aplicat direct. Aplicator de microfibra, miscari circuare ca la ceara, lasat sa se usuce bine, buffing cu laveta de microfibra. Am dat si pe bandouri de plastic, trimuri si pe geamuri. Aplicatorul si laveta au devenit inutilizabile, nu se mai uda, zici ca sunt de plastic. Singurul lucru ma enerveaza ca e negru, am avut unghiile negre o saptamana. Masinile sunt spalate cu spuma doar. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4418
|
![]() - Group: Members Posts: 22.801 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu ai auzit de manusi?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
YRX |
![]()
Post
#4419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pe 40 de grade nu pot sa folosesc, ca transpir rau.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Tatabobuleee...
20240830_140326_resized.jpg ( Size: 176.28k ) Number of downloads: 657 Gasit la Masoutis. Versiunea cu filtru, da merge si asta. 3.80 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4421
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, bune. Eu mai am doua pachete de galbene luate de la frațitătă subdunareni. Iar bănănăi pe acolo? Distracție plăcută!
This post has been edited by tatabobu: 1 Sep 2024, 11:22 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#4422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si am venit acasa, dupa 2 saptamani de coclauri grecesti. Tot Halkidiki, casa de pe plaja de anul trecut, am imbatranit, imi plac lucrurile cunoscute.
Am gratarisit de toate, calamar, caracatita, peste si le-am udat cu ouzo. Placut surprins de preturile la vietati marine, au mai scazut fata de anul trecut, caracatita pe la 12 euro kilul, anul trecut era sarita bine de 20. Am dat la peste, de data asta am prins afurisitii de chefali cu coca de branza, am vazut pe Youtube pe canalul unui grec cum se face si cu ce se da - montura bomba cu momitor. Face ravagii, cum o bagam in apa cum trageau. In rest am mai prins dorade, melanouri, mi-a scapat un dentex mare, mi-a rupt linia instant (0,40), parca era ata de papiota. Atunci am inteles de ce dadeau grecii cu parame de vapor. Alfa 159 a prietenului a beneficiat de schimbarea epuratorului de ulei. Anul trecut a consumat 3 litri de ulei pe drum. Anul asta 0, nu a miscat uleiul pe joja 2000 de km. A fost momentul de "ti-am zis eu!" perfect, mai ales ca nu era deloc convins ca e de acolo. Touareg-ul s-a comportat grozav, e masina care trebuie la distante lungi, confort, durere in pix de drumuri accidentate. Mi-e si frica sa ma gandesc cu ce l-as putea inlocui... probabil tot cu un Touareg 7L... ![]() This post has been edited by YRX: 9 Sep 2024, 07:15 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4423
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am facut si Logan-ului revizia consumabilelor. Ce o fi patit Renault, am luat toate filtrele de origine, la preturi modice, 12 lei, 30 de lei, chiar si filtrul de cabina cu carbon la vreo 38 de lei. Ulei, am trecut pe Valvoline xlii 5w30 si Logan-ul, bag in toate norma VAG 504/507 de acum incolo.
Cand m-am bagat sa desfac busonul oroare, planetara dreapta depusese toata vaselina in pasajul rotii. M-am tot sucit sa cumpar una noua, OE n-am gasit, mai era una Meyle la pret decent. Pana la urma am comandat burdufuri, FAG si SPIDAN termoplast. Urasc sa schimb burdufuri pe planetara... ![]() Ma stresez in continuare cu un LTFT de - 16%. N-am gasit nici un aer fals, am pus doape pe toate intrarile galeriei. Degeaba. Se simte ca merge prost. O sa comand un manometru pentru verificarea presiunii de benzina in rampa. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4424
|
![]() - Group: Members Posts: 22.801 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru ca se mai produc in aceeasi fabrica si nici calitatea nu mai este la fel.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
YRX |
![]()
Post
#4425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Filtrul de ulei este Purflux, ala de aer la fel.
Nu m-am uitat pe ala de habitaclu. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#4426
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
Deci nu ai încredere în Mobil SP.
Sunt curios ce impresie o să-ți faci despre Valvoline. Mai am pină la următorul schimb dar mă gândesc deja dacă merg mai departe cu Mobil sau schimb marca. Folosesc Mobil 5w30 esp de mulți ani, foarte multi, îmi este oarecum greu să trec la altceva. O să mai urmăresc analize de Mobil SP între timp ca să îmi pot face o idee. |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
YRX |
![]()
Post
#4427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am folosit ESP mult timp. Noua reteta din 2023 se pare ca a infuriat pe toata lumea, mai ales pe prietenii rusi, care sunt fani Mobil. Cica s-au dus naibii si PAO si esterii din el, a ramas un hidrocracat simplu.
Valvoline synpower xlii este o alegere foarte populara in comunitatea VAG la motoarele care necesita 504/507. Norma, in sine, este foarte restrictiva, cred ca nu exista alta care sa stea mai bine la cerintele de antiuzura si depozite. Consumul si long life nu ma intereseaza. Eu am motare diverse, Loganele nu sunt pretentioase, dar intotdeauna au primit uleiuri foarte bune, Touareg-ul este musai 540/507 ca are DPF, Mini ar dori LL-04, care e prezenta pe Valvoline si oricum norma VAG este mult peste. Mini ruleaza din iunie cu el, trebuie sa verific cat a consumat. Aici era discutia w40 vs w30, mie mi se pare ca merge mai bine cu ulei mai subtire, schimbul anterior a fost cu Mobil 0w40. Logan-ul MPI d-abia a primit, urmeaza 16V si Touareg. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4428
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si am trecut la munca. Schimbat burdufurile pe planetara dreapta Logan.
Am luat FAG cel dinspre roata si GKN spre cutie. Vreo 50 de lei bucata. Cu coliere, vaselina, tot tacamul. GKN-ul este facut de Trelleborg cu sigla Renault polizata, deci cat se poate de OE. La Renault costa peste 250 de lei un kit. 20240921_151428_resized.jpg ( Size: 195.65k ) Number of downloads: 359 Planetara am scos-o usor de pe masina, piulita a cooperat, ma8 mult m-am muncit sa scot vaselina aruncata peste tot. Am scos burduful de la cutie, greutatea aia rotunda (care e grea frate!) tripoda si burduful de la roata care era fix taiat in doua. 20240921_151432_resized.jpg ( Size: 329.68k ) Number of downloads: 338 Burdufurile noi sunt termoplast, destul de greu de manevrat si bagat pe pozitie. Mult mai misto cele de cauciuc. Nu stiu ce au toti cu termoplastul asta, cand se sparge se taie complet, e rigid si greu de montat. Am bagat pe cel dinspre roata si am constatat ca sunt scurte colierele, nu cu mult, suficient cat sa nu pot sa agat urechea. Dupa chinuri de vreo 2 ore, le-am facut o alta ureche si le-am montat. Nu aveam altele, sper sa tina. 20240921_191748_resized.jpg ( Size: 170.51k ) Number of downloads: 336 La ala de la cutie a mers din prima, in schimb m-am chinuit sa le capsez, sunt foarte groase si tari. 20240921_191738_resized.jpg ( Size: 216.08k ) Number of downloads: 52 Dupa cum ma asteptam, cea mai mizerabila treaba, e una dintre operatiile care imi displac profund. Dar trebuia facuta... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4429
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.768 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Flash point de 213 grade si motor cu benzina nu prea imi suna bine.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
axabrt |
![]()
Post
#4430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.331 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
io la ford norma 948B am flash point 210.0 °C
Ulei special facut pentru motor pe benzina https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPD...BPXE-A3PMBK.pdf Deci de ce zici ca n ar fi ok ? |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
YRX |
![]()
Post
#4431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Unde ai gasit tu 213? E mai mult de 230.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4432
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.768 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
https://sharena21.springcm.com/Public/Docum...32-ac162d889bd1 nu e asta?
<span class='edit'>23 Sep 2024, 08:25:</span> QUOTE(axabrt @ 23 Sep 2024, 08:16) io la ford norma 948B am flash point 210.0 °C Ulei special facut pentru motor pe benzina https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPD...BPXE-A3PMBK.pdf Deci de ce zici ca n ar fi ok ? Ca motoarele cu benzina au temperaturi mai mari decat dieselul, flash point mic inseamna ulei cu destule componente volatile si deci sanse de consum marit de ulei (pleaca chestiile usor volatile din el). La shell si mobil vezi flash point de 235-240 de grade This post has been edited by einstein1984: 23 Sep 2024, 08:26 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
axabrt |
![]()
Post
#4433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.331 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
cel mai mare flash point are ravenol SFE 5w20 adica 238
Mobil 1 are 230 dar tot deasupra la ce are Castrol. O sa pun unul din astea data viitoare cand fac revizie. Cred ca mobil ca e cu aproape 100 de lei mai ieftin decat ravenol |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
YRX |
![]()
Post
#4434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ala e, dar in fisa de pe site-ul Valvoline e 230. Analiza FOA de pe oil-club il da chiar mai sus, 232 - 235. S-or fi incurcat in hartii. 213 e putin rau pentru un 5w30.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4435
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.768 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Shell helix ultra 5w40 e la 235.
https://www.mobil.com/en-az/passenger-vehic...bil-1-esp-5w-30 asta e la 234 linkul l-am primit de pe site-ul valvoline spre fisa aia, din oil finder. This post has been edited by einstein1984: 23 Sep 2024, 08:53 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu e vreo gresala inseamna ca si la astia se pregateste o versiune noua gen Mobil ESP. Analizele la rusi sunt cu versiunea 2022-23. Fuck, inseamna ca de la anul caut altul. Sa ma vedeti pe mine cum bag Ravenol VMP...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#4437
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
https://go.lupinsys.com/valvoline/harms/public/materials
Aici zice că este 230 flashpoint. Este API SP și are aprobări vag benzina și diesel 504/507 This post has been edited by eurocristi: 24 Sep 2024, 17:20 |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
YRX |
![]()
Post
#4438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am spus mai sus ca ma confrunt la Logan cu un LTFT negativ zdravan, -16%, s-a dus si la -23%. Presiunea colector un pic scazuta, 27-28 kpa.
Lambda este noua, bujii noi, injectoare schimbate, esapamentul nu rasufla, am cautat pe admisie toate porturile sa vad daca trage aer fals si nimic. Ramasese sa caut un manometru de presiune pentru rampa de benzina. N-am gasit nici o trusa sa aiba adaptorul pentru Logan (mot 1311-08), asa ca am trecut mai departe - am luat o pompa de benzina noua. OE, aia model nou cu cod cu R, pentru MPI, 16V, Duster etc. Suspiciunea mea era ca aveam regulatorul de presiune dus, facea presiune in exces si ECU incerca sa-i mai taie din debit. Era ciudata si presiunea colector, parca incerca cu greu sa mentina relantiul. Se simtea si un pic de lipsa de putere si un lag maricel pe acceleratie. LTFT-ul devenea negativ rau la mers in oras, la drum intins si regim de turatie mai intens isi mai revenea -7%, -2,3%, chiar si un +2,3%. Dupa putin oras -16% Am schimbat-o si am scos-o la plimbare, fara sa resetez adaptivii, sa vad io cum se duc singuri unde trebuie. A mers o perioada cu un relanti marit 850 rpm, dupa care a inceput sa scada la normal. LTFT a inceput sa se apropie de 0, apoi pozitiv, 2,3 pana la 7% unde s-a stabilizat. P colector a ajuns la 33-34 kpa in relanti, semn ca a deschis mai mult motorasul de relanti. Urmatoarea pornire a plecat de la +2,3% si a ajuns la +7%, mai mult nu urca, asa avea masina asta de cand verificam cu Victorine diagnozele. Pot sa zic ca am rezolvat-o. Mister pentru mine e de ce taia si benzina si aerul simultan. Evident ca n-am cum sa verific regulatorul, dar curiozitatea de maimuta m-a pus sa dezmembrez pompa veche, poate dau de gunoaie sau chestii rupte. Era ceva mizerie in ea, dar nu de speriat. Benzina din Romania e curata, am bagat in special Petrom. Asa arata o pompa de Logan de 20 de ani Filtrul sorbului 20240926_132528_resized.jpg ( Size: 179.75k ) Number of downloads: 63 Benzina ramasa in camera interioara. Aici a fost cea mai multa mizerie, un fel de mal. Se si vede ca e neagra in interior. 20240926_135512_resized.jpg ( Size: 139.83k ) Number of downloads: 61 20240926_141020_resized.jpg ( Size: 122.73k ) Number of downloads: 51 This post has been edited by YRX: 26 Sep 2024, 16:00 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Victorine |
![]()
Post
#4439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
E posibil să fi fost și la mine tot de la regulatorul de presiune ciudățeniile alea, filtrul sorbului era destul de curat, dar l-am mai curățat și eu, fără efect. Nu mai contează acum, e vândută de mult.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#4440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa mai multe drumuri de oras, LTFT s-a stabilizat la +2,3%, presiune colector la cald relanti normal 31-32 kpa. Se simte si o usoara imbunatatire la "rotunjimea" relantiului, plus ca nu mai face urat la consumatori electrici mari sau activarea AC-ului.
La Mini am completat uleiul - 100 ml pe 1200 de km. In scadere de la 250 ml/1000, deci semnificativ. Ulei Valvoline synpower xlii 5w30, dupa piston soak si curatare supape de admisie. Acum, nu stiu cat e de la schimbat uleiul 0w40 la 5w30 si cat de la piston soak. Dar, procedura de curatare segmenti se pare ca e eficienta, cel putin la GDI, merita incercata inainte de desfacut motorul. Vctorine, filtrul de pe sorb e curatat degeaba, ala e grosier si n-o sa se colmateze niciodata. Nu-mi dau seama daca in corpul pompei (si nu vreau sa o tai) nu mai are un filtru fin, ala are toate sansele sa se umple de mizerie pe la 100k km. La Mini cand am schimbat filtrul, vasul lui era super imputit cu un fel de mal. M-am chinuit sa-l curat vreo ora. This post has been edited by YRX: 29 Sep 2024, 08:21 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 21:42 |