Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
MyKe89 |
![]()
Post
#3001
|
||
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|||
xmisterx |
![]()
Post
#3002
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Da, etansare problematica, uleiul iesit din cutie in timp sa scurs in burduf si a nenorocit cauciucul , eu as inlocui doar burduful avand in vedere starea planetarei.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
Victorine |
![]()
Post
#3003
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Teoretic burduful e din material special rezistent la ulei, pentru că e permanent ulei în el, nu iese în timp din cutie cum zici tu, ci comunică direct, iar etanșarea pe planetară se face prin intermediul semeringului, care e important să aibă și protecția aia anti-praf, altfel în timp începe să curgă acolo.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#3004
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Sa inteleg ca tripoda intra in interiorul cutiei si uleiul se plimba permanent prin burduf? In trecut am mai schimbat planetare la o Solenta si parca nu era asa, tripoda era in exterior iar etansarea era asigurata de niste oring-uri.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
Victorine |
![]()
Post
#3005
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Da, la planetara stânga, cea de la șofer.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3006
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Skf nu mai e ce a fost... Stiu pe cineva care a schimbat planetara la logan si batea de noua. A luat una poloneza si a mers mai bine. Eu am bascule skf si scartaie bucsile cand e frig...
Nu trebuia sa schimbi decat burduful dar e greu de recomandat ceva bun la ora actuala. This post has been edited by sorin1983: 28 May 2022, 15:48 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#3007
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Am avut si eu, la duster, o problema cu un burduf de la arborele dreapta de transmisie (aka planetara dreapta), dar dinspre roata, si l-am schimbat cu un burduf NTN (astia si GKN fac transmisii pentru reno) - acum sa vad cat tine - transmisia avea 40-50k km.
This post has been edited by cristic1982: 28 May 2022, 21:41 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
YRX |
![]()
Post
#3008
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pana la treaba cu burduful nu am avut nici o problema cu ea. Nu bate, nu a curs, doar a ruginit, fiind vopsita cam sumar. Nu a dat nici cel mai mic semn ca e ceva in neregula.
N-am gasit nimic mai rasarit, ma si grabeam ca aveam masina imobilizata. Am luat planetara cu totul ca nu stiam starea ei, n-am avut scule cu mine si am constatat doar vizual defectul, m-am gandit sa nu fi patit altceva. Plus ca burduful ala e 100 - 150 si planetara e 300 - 400 si e ceva munca de schimbat. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3009
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Victorine @ 28 May 2022, 14:25) Teoretic burduful e din material special rezistent la ulei, pentru că e permanent ulei în el, nu iese în timp din cutie cum zici tu, ci comunică direct, iar etanșarea pe planetară se face prin intermediul semeringului, care e important să aibă și protecția aia anti-praf, altfel în timp începe să curgă acolo. In ambele parti mi se pare ca are protectie. 29 May 2022, 13:31: YRXule, o poza nu ai pus si tu cu masina plina de ulei, sa avem si noi de ce sa radem. This post has been edited by IRONICK: 29 May 2022, 12:31 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3010
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Io vreau sa vad poza cu break-ul pe care l-ai avut, și cu 309-le
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#3011
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
E plina de ulei pe partea esapamentului, da' nu-i nimic spectaculos, protectie anticoroziva.
Ma, cred ca am ceva poze, dar pe hartie, sa caut. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Filip |
![]()
Post
#3012
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Eu la Laguna am totul SKF, kit distributie, kit accesorii, pompa apa, rulmentfuzetă fatză dreapta, burduf planetara partea dinspre fuzeta... Hmm sper să țină la mine piesele.
This post has been edited by Filip: 29 May 2022, 16:23 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
YRX |
![]()
Post
#3013
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
SKF am folosit si eu la multe chestii, am fost multumit de calitatea pieselor. Kiturile de distributie cu pompa de apa au depasit cu mult intervalul de schimb fara probleme. Rulmenti am schimbat numai SKF (spate Logan, alternator, masina de spalat etc.)
Am avut de furca cu pompa de apa la Touareg, care nu pot sa precizez daca e problema de piesa sau montaj si acum planetara asta. Am mai analizat putin burduful. Se pare ca este un cauciuc moale (am putut sa il scot peste tripoda) si destul de flexibil. La miscarea de rotire a planetarei flexeaza putin pana pleaca lagarul. Din flexarea asta cred ca in timp apare o linie de rupere in material, ca la bucsi. Nu pare atacat de ulei totusi. Cel original este rigid, bine, e si vechi rau, si nu flexeaza la miscare. Cutia de viteze a scapat intreaga, nu are nici un zgomot suspect si noul ulei Elf care se lauda cu economie de combustibil pare sa fie bunicel. Ce ma intriga este ca zice pe el SAE75 si nu 75w80, adica e monograd, sau ce? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
DFA |
![]()
Post
#3014
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(YRX @ 30 May 2022, 07:01) Pentru transmisiile folosite pe Logan/Sandero se folosește uleiul ELF TRANSELF NFX GL4 75W - API GL-4 SAE75W. Uleiul Tranself NFX inlocuieste uleiurile Tranself NFJ si NFP 75w80. Deci ai pus EXACT ce trebuie. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3015
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
parerea mea e ca au "combinat" 75w80, 75w90 etc intr-unul singur ca si asa nu era mare diferenta. plus ca unul singur inlocuieste toate uleiurile pe care le avea reno la cutiile de viteze mai noi sau mai vechi. cost control
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3016
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Reno folosea doar 75W80, cu 75W90 nu schimbau cum trebuie. NFP se putea folosi in loc de NFJ fara probleme, era doar mai scump.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3017
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
75W90 nu merge in cutiile JH sau JR, ala este pentru cutii cu solictiari mai mari.
Daca-l pui in astea, o sa "intre mai greu", ca este pentru cutii cu sisteme de ungere mai eficiente. Asta nou 75W este chiar mai subtire ca vechiile uleiuri de cutie, NFP, NFJ etc Daca-l facea mix 80-90, trebuia reteta sa fie mai vascos. Si este invers. Inclusiv pe hartie, ca doar nu se uita nimeni la date, doar da din gura. This post has been edited by IRONICK: 30 May 2022, 10:12 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#3018
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ba, sa stii ca mi s-a parut mai subtire, cutia se manevreaza super.
Si parca se simte si la consum, dar inca nu ma pronunt, ca am mers mai usurel, sa rodez planetara. Oricum pe el zice ca inlocuieste NFJ si NFP, eu l-am comandat ca NFJ, am stat pe calculatoru' alora de la Autokarma sa ma conving ca asa e. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3019
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, mai subtire, mai eco. Tot zic asta de cand a aparut.
NFJ poate doar prin stocuri uitate. Astia de fac rulaj, nici vorba. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3020
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mie cu NFJ imi cam agata in treptele mici la TL4 meu. M-ar ajuta uleiul asta nou sau mai degraba caut ceva mai gros?
|
--------------------
.
.
.
|
|
YRX |
![]()
Post
#3021
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai gros nu cred.
Poti sa-l incerci pe asta, e 33 de lei litrul la Ak. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3022
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Problema nu e de 33 de lei litrul (intra 2 litri la mine), ci ca trebuie sa ma programez la service pentru schimb, nu cred ca merge sa o fac la curte.
|
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3023
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si in curte poti o sa o faci foarte bine. Chiar mai bine ca la service.
Pentru ca ulei scurs pe o perioada mai mare si nu umpli cutia cu pompa folosita si la alte lichide (adica contaminare). |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#3024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, e foarte simplu de schimbat uleiul in cutie.
Iti trebuie o palnie si un furtun. Si un asistent care sa toarne uleiul usurel pana ajunge in buza busonului iar tu, tolanit sub masina, racnesti sa se opreasca si pui busonul la loc. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3025
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
furtun transparent de gradina (cu diametru exterior max 10-12mm) cu o sticla de 2l taiata ...
This post has been edited by IRONICK: 30 May 2022, 13:35 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3026
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ok, cred ca o sa comand 2 litri (fix atata intra in TL4), o garnitura de cupru si o fac data viitoare cand ajung la curte.
|
--------------------
.
.
.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3027
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3028
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 30 May 2022, 09:16) 75W90 nu merge in cutiile JH sau JR, ala este pentru cutii cu solictiari mai mari. Daca-l pui in astea, o sa "intre mai greu", ca este pentru cutii cu sisteme de ungere mai eficiente. Asta nou 75W este chiar mai subtire ca vechiile uleiuri de cutie, NFP, NFJ etc Daca-l facea mix 80-90, trebuia reteta sa fie mai vascos. Si este invers. Inclusiv pe hartie, ca doar nu se uita nimeni la date, doar da din gura. PK6 parca tot elf NFP folosea (de unde si Pul din denumire) si pentru o cutie de tractiune fata ducea destuin Nm.... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3029
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3030
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu mai stiu indicii la cutiile de Master, dar tot cu NFP mergeau.
Iar PK6 s-a pus si pe Trafic. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:20 |