Clio IV vs. Clio IV nou 1.5dci 90cp, pareri sincere
![]() ![]() ![]() |
Clio IV vs. Clio IV nou 1.5dci 90cp, pareri sincere
baban sergiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) renault_clio_2016_side_2.jpg ( Size: 71.03k ) Number of downloads: 747 |
||
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|||
rtBK |
![]()
Post
#2
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei sa "traga" mergi pe 1.2 TCE si nu o sa-ti para rau. Consumul probabil ca o sa fie putin mai mare decat la dieselul de 90 cp, dar o sa fie mai sportiva.
In modul eco si o talpa mai usoara prin oras o sa scada consumul considerabil, dar aici tine mai mult de utilizator. |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
eu am clio 4 nou . 3600km are masinuta. 1.5dCi 90cp. Zen cu ceva dotari...clima automata....navi....snezori de ploaie , lumini si parcare....keyless.. na chestii de genul asta. Azi am facut revizia de un an si ma costat 992lei . Sa schimnat toate filtrele si uleiul. Masina o am din Decembrie. Sincer...merge foarte bine. A fost putin peste asteptarile mele. Cutia ii cam lunga fata de versiunile.mai vechi, adica are treptele lungi si aici poate te penalizeaza putin la sportivitate dar scoate un consum bun si nu produce zgomot in habitaclu fiindca functioneaza la o turatie relativ mica.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
baban sergiu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
eu folosesc masina in scoala de soferi - deci utilizarea principala este sa faca banu mergand in tr1 si tr2 cel mai mult
deci 1.2TCE nu intra in discutie ca a rupe la cost ppt cel cu clio nou zen = poti sa imi zici ce viteze ai cu masina la relanti in tr1 si tr2 si la ce viteza schimbi in tr 5 si ce viteza ai in tr5 la 2000rpm - mersi mult ma intereseaza daca cineva a vut sau are ambele varinate inainte si dupa facelift acum cu ce am clio 1.5dci la relanti tr1 -- 7mil/h(11km/h) si tr 2 -- 12 mil/h=(19km/h) schimb in tr5 la 50mil/h(80km/h) dar asta doar la panta in jos ca altfel trebura fiinf sub-turat de la 55mil/h(88kmph) incepe sa se comporte normal lTr5 - 2000rpm - are 70mil/h(112km/h) si scoate un consum de 3.7l/100km testat de la plin la plin pe autostrada This post has been edited by baban sergiu: 20 Jan 2018, 19:12 |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
la fel am si eu. la 2000rpm undeva la 112km/h. din ce am vazut celelalte pre facelift sunt mai turate.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
Flatron |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 551 Joined: 10 September 15 ![]() |
Mă bag și eu acum, dar: dacă ești destul de hotărât spre o schimbare, aș zice să mai stai un an că parcă ar trebui atunci să apară Clio V.
![]() This post has been edited by Flatron: 20 Jan 2018, 22:22 |
--------------------
Renault
Megane GT
2018 205CP
|
|
razvan511 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 February 17 ![]() |
QUOTE(baban sergiu @ 20 Jan 2018, 19:11) eu folosesc masina in scoala de soferi - deci utilizarea principala este sa faca banu mergand in tr1 si tr2 cel mai mult deci 1.2TCE nu intra in discutie ca a rupe la cost ppt cel cu clio nou zen = poti sa imi zici ce viteze ai cu masina la relanti in tr1 si tr2 si la ce viteza schimbi in tr 5 si ce viteza ai in tr5 la 2000rpm - mersi mult ma intereseaza daca cineva a vut sau are ambele varinate inainte si dupa facelift acum cu ce am clio 1.5dci la relanti tr1 -- 7mil/h(11km/h) si tr 2 -- 12 mil/h=(19km/h) schimb in tr5 la 50mil/h(80km/h) dar asta doar la panta in jos ca altfel trebura fiinf sub-turat de la 55mil/h(88kmph) incepe sa se comporte normal lTr5 - 2000rpm - are 70mil/h(112km/h) si scoate un consum de 3.7l/100km testat de la plin la plin pe autostrada Legat de rapoarte, am aproape aceeasi masinuta (cea noua cu facelift), dar varianta de 75cp, cat de mult conteaza, nu stiu dar: Iti pot spune cum cere ea sa schimbi: In treapta 1 cere sa schimbi undeva la 18-20km/h In treapta a 2-a cere sa schimbi undeva la 33-34km/h In treapta a 3-a cere sa schimbi undeva la 54-56km/h In treapta a 4-a cere sa schimbi undeva la 72-75km/h Dar, asta zice ea prin indicatorul de schimbat viteza. Masina trepideaza la vitezele indicate de ea pentru ca dupa ce ai schimbat, te aduce la 1000-1100rpm. Din motivul asta, personal, o turez mai mult si singura viteza pe care o respect este cea in treapta 1 ca oricum nu merge mai mult, astfel, vitezele devin: 1 - 18-20 2- 35-38 spre 40 3- ~60ish 4- ~80ish In concluzie, ce spui tu inca se pastreaza. Legat de consum si viteza la 2000rpm, nu pot sa-ti spun, pentru ca de obicei merg cu tempomatul la 139 cu clima automata pornita mereu (vara, iarna, nu conteaza). Consumul e de obicei 7.1 (atat in oras cat si in afara pe distante de ~300km) - acum a crescut la 7.3 ca i-am pus cauciucurile de iarna. Dar nu scade si nici nu creste de 7.3. Dar, asta nu e consum de scoala de soferi, e consum de trafic de bucuresti si grabit s-ajung la munca. Daca simti ca un elev nu are nevoie de putere, poti sa-i pui modul Eco care-i taie din acceleratie si o plafoneaza la un consum maxim. Spre exemplu, pe autostrada, nu te lasa sa treci de un consum maxim instant de 9. Fara Eco se duce cat poate ![]() This post has been edited by razvan511: 21 Jan 2018, 00:40 |
--------------------
Renault
Clio IV
2017 / ZEN / 1.5 dci 75cp
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
razvan 511 - eram interesat de vitezele pe care le are masina la relanti - fara sa folosesti acceleratia in tr1 si tr2
nu sunt stresat de consum - consumul mediu pentru ultimi 18.000mil(30.000km) este de 5.328l/100km si asta folosind metoda de la plin la plin nu pot folosi modul ECO pe masina, pentru ca aici se invata un pic diferit sa conduci fata de Ro. adica daca mergi pe drum si limmita este 70mill(112km) elevul trebue sa mearga cu acea viteza sau cel putin apropiat de ea, trebue sa depaseasca masini si tirururi 50mil/h(80km/h lmita de viteza pt ele) care merg mai incet - ne mergand cu viteza apropiata de limita cand cnditile de drum sunt favorabile duce la caderea examenului iar unul din drumurile folosite foarte des la examen are limita 70mile/h - 2 benzi pe sens si este in panta - deci daca il tin in eco nu depasesti tirul (binennteles tirul merge cu 60mil/h) ca doar este sofer profesionist si pt ei limitele nu sunt valabile ![]() This post has been edited by baban sergiu: 21 Jan 2018, 08:14 |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
mars |
![]()
Post
#9
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Si in modul CO nu prinde masina 110 km/h?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
razvan511 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 February 17 ![]() |
QUOTE(mars @ 21 Jan 2018, 09:10) Ba da, dar dureaza o vesnicie. Eu simt de parca cineva imi taie acceleratia cand ajung la un anume consum instant (chiar asta face ![]() @Baban Sergiu - am inteles acum la ce te referi In a 1-a ramane valabil ca la tine 10-11km/h In a 2-a ramane valabil ca la tine 18-20km/h This post has been edited by razvan511: 21 Jan 2018, 11:30 |
--------------------
Renault
Clio IV
2017 / ZEN / 1.5 dci 75cp
|
|
mars |
![]()
Post
#11
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Trecand peste faptul ca omul zice "panta", acel motor e atat de lesinat, incat nu poate pastra 110 km/h in urcare, in mod ECO? Ca, din explicatii, eu inteleg ca elevii merg cu 110 km/h pe prima banda sau pe a doua, iar camioanele cu 95 km/h pe prima banda. Si, presupunand ca elevii nu pot sari de 110 km/h in depasire sau devansare (depinde pe ce banda se afla), sa inteleg ca raman in a 5-a in rampa si pierd viteza, chit ca o calca la fund? Ar putea sa retrogradeze, desigur...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
razvan511- eu am versiunea de dinainte de facelift - dar este varianta energy si are cutie de viteza lunga
- cred ca colegi care si-au schimbat acuma masina au avut inainte cutia normala de clio care in tr1 are 6mile (9-10kmh) si tr2 9/10mile(14/16kmh)iar in tr5 are 70mile la 2500rpm - ai incercat sa urci panta in eco mod in tr4-a sa vezi cum merge - eu la astat nu pot sa schimb pe drumul ala numa la 60-65mil in tr5 . elevi nici nu stiu cum arata tr5 pe masina asta ca nu au cum |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Daca vorbim de 2 benzi, cred ca vorbim de autostrazi. Nu exista niste unghiuri maxime de urcare? Ma indoiesc ca unghiul e atat de mare incat sa nu poata sa urce cu ultima treapta la 110 la ora. Mai ales la motor diesel.
Daca ai masina in leasing operational si nu pierzi mult, poate merita sa faci miscare, dar daca deja ai achitatata masina, nu stiu daca merita. |
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@sergiu: tin minte ca pe la inceputul carierei lui clio 4, sfarsit de 2013 sau inceput de 2014 a postat cineva un pdf sau un link catre un site unde erau date rapoartele din cutie pt toate motorizarile clio. Daca le gasesti pe alea poti calcula tot ce vrei la nivel de viteza/turatie/treapta. Ma uit si eu sa vad daca gasesc si postez aici.
This post has been edited by papa_mulo: 22 Jan 2018, 09:14 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
baban sergiu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
mersi mult de ajutor - dar ce sunt eu curios este daca vine cu cutia de pe versiunea Energy sau vine cu cutia normala cu rapoarte mai scurte..
- la a mea cele mai multe viraje trebue sa la fac in tr1 pt ca in tr2 motorul este subturat si tremura - la versiunea normala poti merge cu 9-10 mile in tr2 - la a mea (energy) nu poti merge decat in tr1 |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:22 |