Megane Sport Tourer 1.2 Tce GT Line 2014
![]() ![]() |
Megane Sport Tourer 1.2 Tce GT Line 2014
Bogeyman |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 December 17 From: Pe langa BZ ![]() |
|
||
--------------------
VW
Passat
2006 BMP Sufferin' succotash!
|
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Porcărie mai mare e kitul de pana
![]() E normal să facă tot posibilul ca să reducă masa mașinii la omologare. Și evident și emisiile de co2. Dar e normal să oferi măcar ca opțiune rezerva și nu toți o fac |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
IRONICK |
![]()
Post
#123
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In tarile civilizate lumea abia se da jos din masina ca sa verifice daca are pana. La noi este totul o porcarie.
This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2018, 16:23 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#124
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
in tarile civilizate ai depanare inclusa in casco si toata lumea are casco. O colega, ingner auto si ea, a zis ca ea nu-si rupe mainile cu roata de rezerva, suna depanarea.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dandobre |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.225 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Sunt și situații când e mai la îndemână să faci pana și să mergi mai departe, nu e chiar totul așa de roz cum sună..
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#126
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
casco, calatorie, etc ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Hatch-ul meu a venit din fabrica cu rezerva normala 205/55R16 si pe langa roata mai am loc sa depozitez stergatoarele mai vechi in caz ca vrea cineva sa ma lase fara cele de pe parbriz. Eu zic ca e loc de o rezerva normala pe 17, doar ca nu stiu daca se gaseste de tabla, iar de aliaj nu stiu daca merita.
|
--------------------
.
.
.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#128
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 27 Aug 2018, 17:19) In tarile civilizate lumea abia se da jos din masina ca sa verifice daca are pana. La noi este totul o porcarie. În lumea civilizată e mai greu să distrugi o anvelopa într-un crater sau în vreun fier care iese aiurea din asfalt, nu prea tai roțile în sinele de tramvai...dar cât timp trăim în România, eu zic că o roata de rezerva prinde bine. Kitul de pana e bun doar dacă intepi roata in ceva precum un cui sau șurub , dar e inutil în situațiile pe care le-am menționat înainte. Iar asistenta rutiera e bună și ea, dar sunt situații în care mai bine rezolvi singur problema decât să pierzi o zi întreagă cu platforma service și altele This post has been edited by AndreiMR: 27 Aug 2018, 17:25 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
dandobre |
![]()
Post
#130
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.225 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Exact asta vroiam și eu sa zic mai sus. In unele situații, e mai ok sa rezolvi tu in 15 minute decât să aștepți cu orele rezolvarea....
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#131
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Exact din cauza asta am inlocuit roata de rezerva de tip biscuit de la Toyota cu una similara cu ce e pe masina, a durat ceva pana am gasit o janta de aliaj pe 17 pentru roata de rezerva de vara, insa acum merg linistit. Iar pentru iarna, avand roti pe 16, am rezerva cu guma de iarna...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
bgdrenault |
![]()
Post
#132
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Aug 2018, 15:47) asta nu o fi de bula? Pai vw daca dadea roata de rezerva jos mai scapa de amenda? Sau eu daca pun 5 persoane in masina poluez cat un camion? Tari civilizate? Fier? Lemn ? Pai in 2014 in Italia pe autostrada coleg cu Ford Focus calca o bucata de fier la 130 si explozie pe fata. Reuseste sa pastreze traiectoria, roata de rezerva superingusta, duminica ora 14, nimic deschis coboara de pe autostrada si face 400 km cu roata respectiva pe nationale pana la destinatie. Eu, in 2012, pe nationale cu 110 km/h in franta, lemn patrat cam de 5 cm lat si de vreun metru lungime,, luat in viteza, reusesc sa il incalec pe centru, ca altfel intra poate pe sub masina, nici o avarie, dar anvelopa devine patrata. La 130 pe autostrada vibratii in volan, se rezolva cu rezerva normala. autostrada din Slovacia, 2012 si 2014, pe banda 1 iti sareau dintii din gura. Ori 160 pe banda 2 in ritm cu masini mai tari, ori 80 pe banda 1. Colegul cu Renault face praf anvelopa in Grecia. Podurile care se darama prin Italia fac parte tot din tarile civilizate? Iar strazi carpocite, gunoaie aruncate etc gasim si pe acolo berechet. Hai sa mai taiem din ele, ca ajungem prea sa ne ponegrim in toate domeniile. Sunt cu 100 de ani inaintea noastra in multe domenii, dar din cand in cand ne mai arata si cum au fost ei acum 100 de ani. Asistenta rutiera e buna, dar depinde si cand vine. Am casco cu asistenta premium, inclusiv reparare motor, masina la schimb, cazare 3 zile, avion pentru recuperarea masinii, etc. Garanteaza contractul 1 ora asteptare in tara si 4 ore in strainatate. Teoretic. Practic? Pana mea....... Parca pentru o pana amarata nu as sta 4 ore pe autostrada. Iar faza cu roata de rezerva mai mica nu e de acum, ea exista de pe masini din 2005, eu am pe fordul din 2007, etc, cand nu se discuta de emisii, masa masinii etc. Tot despre profit era vorba, adica mai exact taiere de costuri. This post has been edited by bogdanbiciusca: 27 Aug 2018, 20:25 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#133
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
VW nu a luat amenda pt CO2.... nu vrei tu sa discutii chestii pe care le intelegi?
eu in 60 000 d ekm cu masina mea si peste 30 000 cu alea de munca am avut 2 pene, una ca am lovit buza jantei de bordura si alata o dezumflare lenta in oras de la un cui. La ambele am ajuns la vulcanizare fara sa schimb roata. deci puteam sa stau fara rezerva? mea culpa, vad ca unele studii zic 20kg de masina la 1 g de CO2 de exemplu sectiunea 4.1 https://www.vcd.org/fileadmin/user_upload/R...eport_final.pdf tatabobu, un om cu pregatirea matale stie la ce ma refer ca valoare de optimizare obtinuta empiric nu, valoare totala. Si loganul ala nu are 2 tone ca sa scoata 98g This post has been edited by einstein1984: 28 Aug 2018, 07:00 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#134
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Stiu si inteleg pentru ce a luat amenda vw....era o figura de stil vizavi de camion si poluare. . La 20 de kg parca se schimba problema...... 4 oameni x 80 kg parca te duci catre masa maxima autorizata.
Iar strict roata de rezerva e chiar o conditie de siguranta circulatiei. E usor sa pui o eticheta. Chestia cu penele tine de noroc. Ce imi aduc acum aminte, in 17 ani si 240000 de km(cu vreo 5 masini facuti) nu am avut decat o roata ovala in Franta si 2 cuie luate , ce sa vezi, la schimbatul anvelopelor, la 30 metri de vulcanizare. In rest nu, dar sunt destui mai ghinionisti. Iar cei care traiesc in orase cu tramvaie( nu neaparat in Romania) au "norocul" sa aiba pene mai dese. CSF? NCSF.... Da, puteai sa stai fara rezerva. De fapt, e bine sa o lasi acasa, poluezi mai putin. Discutia de fapt pornise de la altceva. De la faptul ca un producator vinde o masina de 20000 de E cu un rahat de roata de rezerva. Care iti spune sa mergi cu 80 km/h. Eu spun ca motivul e profitul. Voi spuneti ca motivul e poluarea, pentru 5 kg in plus. Eu spun ca tendinta a aparut de cel putin 12-15 ani, cand la poluare nu prea se gandea nimeni, dar la profit, toata lumea, mai ales cand masina venea cu jante de aliaj. deci voi aveti dreptate.[SIZE=7] Si cand se vor scoate fetele de portiera sau se vor minimaliza(ceva gen matiz, tabla goala si o batista) tot pentru scaderea masei masinii o vor face, si noi vom fi fericiti.Numai ca pretul nu mai scade, ci creste,.... ciudat. Nu inteleg de ce mai blamati loganul. Pai materialele usoare, lipsa insonorizari, tabla subtire, lipsa antifonari sunt pentru cele 20 kg necesare la 1 g CO2. This post has been edited by bogdanbiciusca: 28 Aug 2018, 08:43 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#135
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#136
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Te inseli, ironicule, modelele facelift au oglinda intreaga pe dreapta. Au renuntat la oglinda mica de O2.
Bine, ca banuiesc ca acea oglinda mai mica din dreapta pusa la unele modele VAG a fost in scopul reducerii CO2. Mai salvau gred 200 grame. Pic cu pic se aduna, ce stiu eu. Ulterior, au ajuns la concluzia ca motoarele erau asa de bune ca nu poluau. Si la generatiile dupa 2010 au pus oglinzi normale, sa ajunga naibii si ei la o valoare cat de cat, ca zicea lumea ca mergeau cu electrice. Acum, probabil se va monta o camera video chinezeasca de 30 de grame cu afisaj la bord. This post has been edited by bogdanbiciusca: 28 Aug 2018, 08:42 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(bogdanbiciusca @ 28 Aug 2018, 09:24) Eu spun ca motivul e profitul. ![]() Incepem sa o dam ca cu ifonu, daca nu are, nu trebuie. Normal ca o roata normala trebuie sa fie acolo. Normal ca tu nu ai roti din alea mici pe masina ca inlocuitoarea sa fie tot o roata mica. Profit se face din orice, si din niste amarate de suruburi sau piulite dar din ditamai roata, daca mai e si de aliaj iti dai seama ca i se scurteaza unuia vacanta in turcia la olinclusiv. This post has been edited by ursul_bipolar: 28 Aug 2018, 10:12 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#138
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bogdanbiciusca @ 28 Aug 2018, 09:35) Te inseli, ironicule, modelele facelift au oglinda intreaga pe dreapta. Au renuntat la oglinda mica de O2. Era un exemplu la indemana, nu o stare de fapt.Din cauza asta unii au drumuri/tuneluri/poduri de la 18xx si ceva, ca noi, dacii liberi si destepti, stim intodeauna ce-i mai bine. Si cum se fac drumurile. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#139
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Asa o fi.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Bogeyman |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 December 17 From: Pe langa BZ ![]() |
Nu am boxe pe spate?
![]() |
--------------------
VW
Passat
2006 BMP Sufferin' succotash!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#141
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Mai putin CO2.Fii fericit, copii tai traiesc mai mult si mai bine.
<span class='edit'>28 Aug 2018, 10:48:</span> mai pun o intrebare, pentru cunoscatori, nu pentru dacii liberi si destepti. Dar raspuns la obiect, ca a venit Bogeyman cu intrebarea. De ce niveluri diferite de echipare au in fisa acelasi C02? Ca diferentele de mase exista, chiar marisoare. Sau mergem ca in contabilitate, ce-i peste 0,5 se adauga, ce-i sub se neglijeaza? Bine, nici in contabilitate nu-i asa............. This post has been edited by bogdanbiciusca: 28 Aug 2018, 10:49 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#142
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
The WLTP: How a new test procedure for cars will affect fuel consumption values in the EU
QUOTE(Bogeyman @ 28 Aug 2018, 11:42) Reducere de costuri.Pe auto trecerea la magneti neodym nu este facuta doar prin prisma spatiului. In ro auzi, ce difuzoare naspa bah, are magnetii mici! Ce calici si hoti sunt producatorii astia, au pus putin material se imbogateasca ei. This post has been edited by IRONICK: 28 Aug 2018, 16:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bogeyman |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 December 17 From: Pe langa BZ ![]() |
Ha, o sa citesc alea douaj de pagini la pensie, pentru cultura mea generala
![]() Da' se refera cumva la fuel consumption aia care zice producatorul ca e 3% in oras pentru ca el crede ca toti cumparatorii de troace cu mult plastic au retard mintal sever? |
--------------------
VW
Passat
2006 BMP Sufferin' succotash!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#144
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu-i pentru tine documentul (nici la propriu, nici la figurat) si nu are legatura cu reducerea consumului. Este noul standard de masurare, iti dadeai seama de asta doar citind titlul din link. Raspunde la intrebarea cu echiparea si accesoriile.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Interesant document. Pe vremuri, primele idei de wltp erau mai drastice.
Cât despre rezervă: locul unde este montată roata de rezervă pe mașină, pe linia de producție, nu permite amplasarea a 3-4 dimensiuni de roți ca atunci când ar fi montate pe mașină, mai ales daca pe linia respectivă sunt asamblate mai multe modele. In plus, tot fluxul logistic ar trebui sa fie adaptat la cum comandă clienții, iar atunci timpul de livrare s-ar lungi iar costurile ar crește mai mult decât diferența între o anvelopa pe jantă de aliaj fata de una pe jantă de tablă (cost linie, cost spatiu linie, cost aparat de înlăturare a greșelilor, cost spatiu de stocare etc.), iar aceste costuri se adaugă într-o anumită măsură tuturor vehiculelor produse pe acea linie, nu doar celor pentru care clientul a platit opțiunea de rezervă de aliaj in dimensiunea și având același model ca pe mașină. Este de asemenea o componentă legată de masa autovehiculului pentru omologare, deși atunci ar fi trebuit să fie pus un kit de pană. Cât despre vw care punea opțiunea de jantă de aliaj pentru rezervă... ori acceptau costurile astea, ori își permiteau un atelier separat unde să facă doar asta (deși am dubii), ori făceau la dealer, ori nu făceau deloc. Aici vorbesc de mașini de masă, maxim la nivel de passat/laguna, peste acest nivel de preț incepi sa îți permiți să adaugi astfel de costuri. This post has been edited by cristic1982: 29 Aug 2018, 05:46 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Personal m-a deranjat ca este alta dimensiune, nu am neaparat problema cu materialul din care e facuta decat daca imi trebuie si alte prezoane !
This post has been edited by myreno4me: 29 Aug 2018, 05:52 |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pai alții ce propun? De ce nu i-ai spus dealerului? Oricum nu te putea ajuta din motivele expuse mai sus. In plus nu știu câți din cei deranjați de acest aspect erau pregătiți să plătească în plus. Iar costurile suplimentare se aplica tuturor pt a acoperi costurile de care vorbeam.
This post has been edited by cristic1982: 29 Aug 2018, 06:39 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#148
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdanbiciusca @ 28 Aug 2018, 09:24) Discutia de fapt pornise de la altceva. De la faptul ca un producator vinde o masina de 20000 de E cu un rahat de roata de rezerva. Care iti spune sa mergi cu 80 km/h. Eu spun ca motivul e profitul. Voi spuneti ca motivul e poluarea, pentru 5 kg in plus. Eu spun ca tendinta a aparut de cel putin 12-15 ani, cand la poluare nu prea se gandea nimeni, dar la profit, toata lumea, mai ales cand masina venea cu jante de aliaj. freakin amazing, seria 3 vine cu runflaturi si fara nici o roata de rezerva de vreo 12 cred.... X6, X5, crezi ca au roti de 2à inch in portbagaj? Asta ca sa nu te simti discriminat cu masi,na ta ade 20 000 de euro. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#149
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
einstein, nu era vorba de masina mea, ci a posesorului de topic. La octavia am roata de rezerva normala, precum cele de pe masina. La ford e mai mica, ca celelalte sunt de aliaj. E noua si nefolosita, nu stiu cum se va comporta daca va fi nevoie de ea, ca are aproape 11 ani. Doar presiunea din ea e refacuta periodic.
Cristi, la vw optiunea de janta de aliaj este contra cost, deci nu se punea problema de alte artificii. Si optiunea era in configurator. Roata de rezerva normala 0 E, roata de aliaj 100E sau cat era. Iar chestia cu linia de montaj nu tine, sunt atatea optiuni diferite de la client la client, ca roata de rezerva ar fi ultima pe lista.Iar cu dimensiunea, exceptand inaltimea sau o roata ingusta, locasul rotii de rezerva are aceeasi circumferinta, a se vedea calculatorul de anvelope, o fi ea alta dimensiune, dar circumferinta e aceeasi. Ca altfel ar merge masina pe o parte, chiar cu doar 80 km/h. <span class='edit'>29 Aug 2018, 07:09:</span> QUOTE(einstein1984 @ 29 Aug 2018, 06:36) freakin amazing, seria 3 vine cu runflaturi si fara nici o roata de rezerva de vreo 12 cred.... X6, X5, crezi ca au roti de 2à inch in portbagaj? Si mai mare profit.Iti dai seama cat costa o roata de rezerva pe original de 20 inchi? 29 Aug 2018, 08:52: Acuma facand o gluma, cine isi cumpara X6 nu va cobora din masina in costum(sau ma rog, bermude si lant la gat) sa schimbe o roata de 20 de kg. I-am facut praf topicul omului, si asa intra rar. Mai bine sa ne spuna cum sta cu consumul de ulei. Daca il are sau nu(nu consumul normal, ci consumul acela de care se plang o parte din posesorii de Duster si Captur). This post has been edited by bogdanbiciusca: 29 Aug 2018, 08:52 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Mă îndoiesc că ai văzut o linie de montaj ca să înțelegi despre ce este vorba. Orice post de lucru costă, iar cu cat e mai mare și cu cât are mai multe cerințe (gen poka-yoke) costă și mai mult. Iar asta se vede în prețul tuturor mașinilor fabricate pe acea linie nu doar a celor pentru care pui o opțiune. Iar prețul de producție se reflectă în prețul de vânzare. Pe urma apar clienți care zic că nu dau 25k euro pe un reno, că la banii ăștia își iau audi chel. In plus există și comenzi care se anulează, dar mașina, odata programată, este pusă în fluxul de producție, iar pe urmă ca sa o vinzi aplici un discount, iar astfel opțiunea cerută de clientul inițial nu mai e plătită de clientul final. Deci pierzi bani.
Când privești doar din colțul tău, nu îți dai seama de toate implicațiile. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 22:58 |