MEGAN-E 4, Ar fi o optiune?
![]() ![]() ![]() |
MEGAN-E 4, Ar fi o optiune?
Dri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|||
aba81 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
Parerea mea....Tesla sau nimic
![]() |
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
speedman |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
la un pret asemanator cu gt ul, as fi interesat...clar..insa e de durata dezvoltarea infrastructurii, locuri in care sa o poti reincarca rapid...peste cativa ani ar fi o optiune. La zoe ai autonomie 400 km...dc nu tragi de ea, cred ca e ok.
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
RveMO |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
Cred ca era bine daca producatorii abordau strategia Toyota si incepeau sa isi dezvolte motoarele electrice incepand cu niste hibride.
Cu siguranta acestea sunt viitorul, dar e destul de greu cu bateriile actuale. |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
Dealer-ul de care apartin are un ZOE de cand acestea au aparut si inca functioneaza foarte bine!...este folosit zilnic!
Ma incanta ideea dar nu la pretul actual!...cu atat mai putin propunerile Renault referitoare la inchirierea bateriilor, restrictionarea nr de km anual, etc!!! Cred ca peste 7...8 ani vor deveni mult mai performante si accesibile la pret! De curand am citit ceva pe net referitor la acest domeniu si se vorbea acolo de tehnologii noi iar dupa 2022 preturile vor fi comparabile cu cele ale unei masini pe benzina!....vom vedea!! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
RM4SI |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 311 Joined: 13 March 17 ![]() |
In Romania este cea mai mare prostie. Cum ti se pare sa ai o intalnire urgenta sau o problema si sa te trezest ca ramai in drum ? Momentan autonomia si sistemul de incarcare sunt de rahat. Si nu de noi vorbim, ca nici nu se discuta, ci la nivel european. Poate peste 10 ani, dar nici atunci, pentru ca sigur nu este un succes. Daca se intampla chestia asta la nivel mondial singura varianta sunt masinile hibride fara discutie. Punctul meu de vedere : moft pentru snobi.
This post has been edited by RM4SI: 3 Jun 2017, 23:22 |
--------------------
Fiat/Renault
Sedici4X4135cpMegane2M4SIntensRougeIntense1.5110cp
2008/2005/2017
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Personal mi se rupe de emisii si de poluare ... autonomia inafara de Tesla este o gluma proasta si nici aia nu sclipeste, da nu aia este problema ci durata de incarcare ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
RveMO |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
Sunt mai multe avantaje la o masina electrica. Cuplul urias, silentiozitatea, podeaua perfect plana care iti da mai mult spatiu la interior, si alte chestii care nu imi vin acum in minte.
Niciun lucru nu s-a facut peste noapte. |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
RM4SI |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 311 Joined: 13 March 17 ![]() |
Insucces scontat ! Sa vezi ce o sa ma bucure podeaua plana cand stau la rand sa incarc acumulatorul. Ai impresia ca au sa existe statii cu 100k de prize cand ai sa mergi pe autostrada si acumulatorul indiferent cat de smecher este se duce vazind cu ochii ? Sau sa merg la servici si sa prind aglumeratia de fiecare zi si sa raman ca fraierul pe marginea drumului ? Personal nu-i gases nici o utilitate, poate doar sa te dai mare ca poti.
This post has been edited by RM4SI: 3 Jun 2017, 23:32 |
--------------------
Fiat/Renault
Sedici4X4135cpMegane2M4SIntensRougeIntense1.5110cp
2008/2005/2017
|
|
RveMO |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
Repet, niciun lucru nu s-a facut peste noapte.
Vor trebui suplimentate retelele electrice in primul rand pentru ca actuala retea nu suporta atata incarcare. Ganditi-va cata energie e necesara pentru cateva sute de mii de masini electrice ca sa nu spunem milioane. Trecerea se va face treptat, evident, ca nu ai cum altfel. Pot sa descopere materiale revolutionare care sa iti permita incarcarea in cateva minute si asta te-ar scuti de multe. Pot sa faca statii de incarcare mai peste tot. Supermarketurile sunt primele care sunt dispuse sa investeasca in asa ceva si e logic de ce. 300 de km e o autonomie fezabila daca exista posibilitatea de a o incarca pana in 20 de minute ca sa mai faci 300 km. La momentul la care vorbim acea autonomie de pe Tesla e castigata cu costuri imense, atat financiare cat si pentru dinamica masinii. In jur de jumatate din greutatea masinii o reprezinta bateriile si probabil ca si din cost tot atat daca nu mai mult. Daca va spunea cineva acum 20 de ani ca o sa aveti telefon mobil cat caramizile de pe vremea respectiva dar cu ecran de rezolutie care nici nu exista atunci si cu camera foto care nu developeaza film si camera video fara caseta si ca o sa va uitati la filme pe ele, ii spuneati sa se duca la Obregia sa isi ia tratamentu`. Desi e o conspiratie, dar cei care exploateaza si proceseaza petrol sunt extrem de interesati ca tehnologiile necesare sa se treaca la masini electrice sa nu iasa prea repede pe piata. Producatorii de masini in schimb au tot interesul pentru ca ei vor sa mai existe si dupa ce petrolul se va imputina si va ajunge atat de scump incat doar foarte putini vor putea sa mai aiba masini. Pe de alta parte sunt state cu probleme grave de poluare urbana datorate masinilor cu combustie interna si vor pune presiune pe producatori sa reduca din ce in ce mai mult emisiile si vor taxa oamenii daca au masini care polueaza. Probabil nu numai in Romania sunt programe de subventie pentru cumpararea unei masini electrice si toata treaba va lua amploare. Renault este practic cel mai titrat producator auto care participa in Formula E. Acolo mai vedem Audi, Panasonic(care sunt unii dintre cei mai mari dezvoltatori de baterii) Jaguar, cei de la Virgin si altii mai putin cunoscuti. F1 a fost si inca este un centru de dezvoltare pentru marii producatori auto de motoare cu combustie interna. Mai toti marii producatori sunt intr-o competitie sau alta in care motorul face aproape tot campionatul. Asa este si Formula E... This post has been edited by RveMO: 4 Jun 2017, 01:05 |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
speedman |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
stiu pe cineva care are un mitsubishi outlander phev ( hybrid)...si desi are autonomie de 50 km in oras (bucuresti) merge doar electric (una din conditii este sa nu sara de 70 km/h pt ca atunci intervine motorul termic). Sunt convins ca un renault zoe care acum are autonomie 400 km, in 2- 3 ani va avea autonomie mult mai mare...600 km. Peste cativa ani (minim 5) va fi o alternativa la masinile actuale...iar preturile vor fi accesibile. Oricum tesla 3 este undeva la 35000 dolari....in cativa ani se pot intampla multe
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
RM4SI |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 311 Joined: 13 March 17 ![]() |
Sunteti optimisti, dar eu nu vad un succes nici peste 15 ani. Poate cu energie nucleara. Pe acumulatori care folosesc incarcarea clasica, nu. Zilele astea am avut ocazia sa vad la treaba o electrocoasa cu acumulatori foarte avansati in materie de autonomie de la cel mai mare producator mondial de motoferastraie. Se lucra in curtea unei crese la taiatul ierbii si se folosea pentru a nu deranja sau speria copiii. Omul avea 2 acumulatori. Unul la incarcat si celalalt in lucru. Nu-i placea chestia asta sub nici o forma, pentru ca mereu trebuia sa astepte dupa terminarea ciclului de incarcare. Repet : sunt acumulatori avansati ca autonomie, dar....te lasa cand este mai mare nevoia.
|
--------------------
Fiat/Renault
Sedici4X4135cpMegane2M4SIntensRougeIntense1.5110cp
2008/2005/2017
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
Unii dintre noi sunt prea negativisti!...asta ca sa nu zic altfel!
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
RveMO |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
Sunt statii de încărcare ce au capacitatea de a încărca în 20 de minute până la 80%....o masina. Acum 10 ani dura minim 12 ore să încarci doi acumulări amărâți de telecomanda.
E vorba de tehnologie, iar noile tehnologii pot aduce chestii la care nici să nu te gândești că este posibil. Da, azi e aproape imposibil să fie o soluție viabilă dar viitorul este promițător. |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#15
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu vreau electrica si iau foarte in serios ideea de Zoe in locul Twingo pentru sotie. Are de mers 30 km pe zi prin oras (trafic moderat), plus ca o tine in garaj, unde e si priza. De ce nu? Desi nu vad nicio economie, benzina o costa cam 300 lei pe luna, nu cred ca chiria bateriei e mai putin.
In Londra am vazut ca, cel putin prin centru, erau 50% hibride sau electrice, o mare parte dintre ele Uber ![]() ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Cat polueaza o centrala electrica sa incarce 1 mil de masini electrice ??? Ajuta cu ceva TERRA ca mutam poluarea din orase in zona unde este situata centrala electrica ??? Pret initial masina electrica f mare + pret mic la incarcare + autonomia limitata ( redus/mica chiar pot spune ) se compara cu o masina de mic/mediu litraj (suficienta unei familii) folosita exact cand trebuie si unde trebuie + un pret de cumparare echitabil si consum modest ??? Sunt intrebari grele si raspunsuri la fel de grele ....
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
RveMO |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
Din punctul meu de vedere nu sunt atat de grele. In primul rand ca un motor electric e mai eficient, adica energia electrica disponibila e transformata intr-o proportie mult mai mare in lucru mecanic decat in energie termica.
Legat de centrale, e clar ca energia electrica ce se produce in acest moment nu ar fi suficienta, dar ideea e sa exploatam si sa generam energie electrica mai mult prin metode regenerabile decat prin metodele traditionale. Cum ar fi ca toate blocurile/casele sa bage in retea energia electrica luata de la soare in timpul zilei? In Germania o multime de case sunt conectate la sistemul energetic si li se scade la sfarsit ce au bagat in retea, sau le intra in cont daca sunt pe plus. Fac asta mai ales cei care nu au retea de gaze in zona si trebuie sa se incalzeasca electric. Costul acestor masini o sa scada inevitabil pentru ca orice tehnologie cu cat e mai comuna si stiu mai multi sa o realizeze se ieftineste. |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
St |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de costul bateriilor. -80% in 6 ani.
https://electrek.co/2017/01/30/electric-veh...h-tesla-190kwh/ |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Dri |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca peste ceva ani, atunci cand peste 90% din masini vor fi electrice, incarcarea nu va mai fi gratuita la punctele publice. Deocamdata este, pentru ca cererea este mica. Dar investitia in dotarea fiecarui loc de parcare al unui supermarket cu o statie de incarcare (plus infrastructura aferenta) nu este deloc neglijabila.
Cred ca vom ajunge ca si azi, sa analizam unde este cea mai ieftina reincarcare. This post has been edited by Dri: 4 Jun 2017, 17:15 |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#21
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Vrabia malai viseaza...
![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
espacern |
![]()
Post
#22
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
O masina electrica "consuma" mai mult petrol pana apare pe piata....ca o masina normala.
Asa ca producatori de petrol stau linistiti....si masinile electrice au nevoie de destul petrol. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#23
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(espacern @ 4 Jun 2017, 21:45) Asta e cam ca frectia la picior de lemn. Conteaza consumul de petrol in conditii de exploatare a masinii. Daca tu nu mai dai pe la pompa vreo 10 ani si nici nu o incarci la priza, abia atunci va fi o problema pentru producatorii de petrol. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
espacern |
![]()
Post
#24
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
S-au facut niste calcule exacte si nu e chiar frectie......se consuma enorm de mult petrol cu vapoarele care transporta piese/masini peste oceane.
Bateriile/motoarele/electronicele se produc prin China si se asambleaza la mare departare.....la fel ca si alte componente. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
RveMO |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
QUOTE O masina electrica adevarata nu are nevoie sa o incarci la priza, ea trebuie sa se incarce in timpul mersului Daca te-ai gandit la faptul ca trebuie sa ia energie de la soare, da e o posibilitate dar extrem de mica sa se intample. Plus ca sunt masini care circula si noaptea si atunci e chiar imposibil sa o incarci. De drumuri care sa aiba ceva inductie si sa o incarce in mers, sunt vise umede dar nu e ceva chiar imposibil...problema cea mai mare fiind costurile de realizare pentru asa ceva. Sunt inca multe tari cu drumuri fara asfalt dar cu SF-uri de genul asta. @espacern Cred ca pentru masinile de transport ar fi o miza mult mai mare sa poata sa mearga mai ieftin si sa polueze mai putin. Da, si eu cred ca cei care exploateaza si proceseaza petrol au o influenta uriasa asupra producatorilor de masini sa nu lanseze astfel de tehnologii pana nu spun ei ca nu mai curge nimic pe conducta. Totusi ei sunt constienti ca nu va exista petrol la infinit si se pregatesc din vreme. |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(espacern @ 4 Jun 2017, 22:01) se consuma enorm de mult petrol cu vapoarele care transporta piese/masini peste oceane. Bateriile/motoarele/electronicele se produc prin China si se asambleaza la mare departare.....la fel ca si alte componente. Cam la fel se consuma petrol pentru producerea oricarei masini, nu doar electrice. Avantajul celor electrice trebuie sa apara din exploatare. Deocamdata acest avantaj nu exista |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#27
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 4 Jun 2017, 12:53) Cat polueaza o centrala electrica sa incarce 1 mil de masini electrice ??? Ajuta cu ceva TERRA ca mutam poluarea din orase in zona unde este situata centrala electrica ??? Ești conștient că se scoate energie electrică prin mai multe moduri și s-au investit foarte mulți bani în surse regenerabile în lumea asta, nu? Dacă treci cu avionul peste Marea Nordului o să vezi foarte multe eoliene. QUOTE(MoneyTalks @ 4 Jun 2017, 22:40) Vrabia malai viseaza... ![]() ![]() http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/art...a-vehicles.html Arabii investesc foarte mult acum când au petrol că știu că nu pot călări mult timp trendul ăsta ca să aibă mai târziu din ce să scoată bani. Dacă-s așa puternice companiile astea petroliere, de ce n-au menținut prețul barilului la peste 100 de dolari? De ce Tesla vinde din ce în ce mai mult? De ce se umple lumea de eoliene și solare? Sună mai bine o teoria conspirației fără să o verificăm, nu? |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Dri |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Arabii investesc foarte mult acum când au petrol că știu că nu pot călări mult timp trendul ăsta ca să aibă mai târziu din ce să scoată bani. Dacă-s așa puternice companiile astea petroliere, de ce n-au menținut prețul barilului la peste 100 de dolari? De ce Tesla vinde din ce în ce mai mult? De ce se umple lumea de eoliene și solare? Sună mai bine o teoria conspirației fără să o verificăm, nu? De acord. In plus, normele EURO si americane sunt din ce in ce mai restrictive, iar tendinta este descurajarea emisiilor si implicit a masinilor ineficiente din punct de vedere energetic. Iar companiile petroliere nu au avut niciun drept la replica, protectia mediului este un subiect mult prea puternic pentru ei. Si mai e un aspect. China este o piata de desfacere si consum auto uriasa in ultimii ani, iar normele de poluare nu sunt nici pe departe reglementate la fel de strict. In concluzie, piata de desfacere pentru benzina si motorina este din belsug, mai ales daca nivelul accizarii este redus. |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
RveMO |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
QUOTE Dacă-s așa puternice companiile astea petroliere, de ce n-au menținut prețul barilului la peste 100 de dolari? Aici e alta discutie si deja o dam in politica. Sunt mai multe organizatii in care sunt diverse tari. Ei pot foarte simplu sa tina petrolul sus, extragand mult mai putin. Din diverse considerente nu fac asta si exploateaza extrem de mult, probabil pentru ca au si de unde. E foarte adevarat ca ei au investit si investesc o multime de bani in diverse chestii prin care se castiga bani fara sa produci ceva neaparat, de exemplu turism. Probabil ca investesc si in astfel de solutii alternative dar nu cred ca se pot compara cu japonezii, coreeni, europenii sau americanii. |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
Dri |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Aici e alta discutie si deja o dam in politica. Sunt mai multe organizatii in care sunt diverse tari. Ei pot foarte simplu sa tina petrolul sus, extragand mult mai putin. Din diverse considerente nu fac asta si exploateaza extrem de mult, probabil pentru ca au si de unde. Nu numai, insa costurile de extractie, transport si rafinare ale titeiului sunt din ce in ce mai mari, pentru ca rezervele continentale, care sunt mai ieftine de exploatat, sunt pe terminate. Extractia din Atlanticul de Nord, sau din Golful Mexic, sau din Marea Nordului, este mult mai costisitoare decat daca s-ar face in continent, fapt care se reflecta oricum in pret, indiferent de politica. |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 19:29 |