Laguna Initiale Paris
![]() ![]() |
Laguna Initiale Paris
MuciX |
![]()
Post
#31
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(ionut_spanu @ 7 Nov 2017, 09:49) Faci un card din ala de asistenta rutiera de 200 ron/an si vin aia indiferent unde in europa si te duc la service ... nici eu nu am roata de rezerva si nici nu am de gand sa pun ... ultima pana am facut-o de vreo 7-8 cred ... siu cand oi face .. oi pune mana pe telefon .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
pishky |
![]()
Post
#33
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
depinde de pana.
vad la vulcanizare cuie cu care s-a mers 30.000 km pana la 50.000 km. daca etanseaza bine cuiul in anvelopa e perfect. Si cuiele / suruburile se uzeaza in acelasi ritm cu anvelopa. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Azi am schimbat uleiul si filtrul de ulei dupa 15000km. Arata negru si urat. Desi am bagat ultima data 8.2 l, azi am scos aproape 7. Filtrul de ulei era zdrentuit, uzat. Parca mai avea putin si se dezintegra. Cum mama lor de nemti o servisau la 30 000km nu imi dau seama. Sa fie atat de proaste uleiurile si filtrele noastre?
This post has been edited by ionut_spanu: 24 Feb 2018, 15:22 Attached thumbnail(s) 20180224_104350.jpg ( Size: 4.13mb ) Number of downloads: 730 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
mars |
![]()
Post
#35
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Si in bord nu iti arata ca lipseste niste ulei?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Lipsea o bulina. Atat.Nu stiu de ce am scos mai putin ulei decat am bagat. Cum si de ce consuma e o enigma. Oacre are legatura cu modul violent in care conduc? Am uitat. Am folosit Elf 5w30 Fe si un filtru de la mahle parca.
This post has been edited by ionut_spanu: 24 Feb 2018, 21:07 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Am pus Elf ca din 2008 am mers pe el. 5w30 e cel pt DPF. L-am rugat pe cumnatul meu sa-mi ia filtrele si uleiul din Germania sau din Franta. Sa le am pentru data viitoare. Sa-mi scot din cap si asta. Pentru condus sportiv tocmai uleiul subtire se recomanda.
|
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
ss_remus |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 June 12 ![]() |
Castrol edge sport 10w-60 , asta e pentru masini sportive, respecta norma pentru BMW,-urile M alea sunt masini sportive.Asa ceva bag si in Alfa mea, la motorul ei doar asta e recomandat de producator. E de cateva ori mai scump decat un 5w,-30. Un ulei pt motoare sportive, de turatie, care depasesc 7000 rotatii/minut, trebuie sa aiba vascozitate mare, sa reziste la temperaturi ridicate. Altfel pierzi presiunea la ulei, se face apa unul.obisnuit intr-un motor sportiv. Pe de alta parte nu vezi turatiile astea la un diesel, dar pt un condus sportiv e recomandat un ulei cu vascozitate mai mare.
This post has been edited by ss_remus: 25 Feb 2018, 15:13 |
--------------------
Renault
Laguna B56/ Alfa Romeo
1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
|
|
mars |
![]()
Post
#39
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ce condus sportiv cu un tractor cu cutie automata
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Sportiv in sensul ca piciorul e in blana de cele mai multe ori. Cu privire la turatii are 4000 rpm maxim. Deci nu sportiv in sensul de turatii. Voi faceti testul cantitatii de ulei pus/scos? La vechea Dacie Sandero( 1.4 mpi) 3.5 l bagam si 3.5 scoteam si la 180 000 km cat avea cand am vandut-o.
|
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
mars |
![]()
Post
#41
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Mie imi lipseste o bulina cand pun 8 litri in loc de 8.2. Si evit cat de mult pot KD, se poate depasi si fara, cutia e destul de inteligenta.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Pe A3 din Germania obligat de cei din spate care mergeam in acelasi ritm... Precizez ca poza e facuta de cel din dreapta, eu fiind foarte atent la volan.
Sustin respectarea vitezei legale si a regulilor de circulatie. Attached thumbnail(s) 210_h.jpg ( Size: 202.15k ) Number of downloads: 709 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Cei din dreapta mea mergeau cu vreo 150 iar cei din dreapta celor din dreapta mea in jur de 100. Cum eu incercam sa-i depasesc pe cei de pe banda 2 (care mergeau cu 150) dar din spatele meu, pe banda 3 veneau altii care se urcau pe mine...am fost "obligat" sa merg si eu vreo 10 km in ritmul lor. Sincer mi-a placut dar nu as face asa ceva pe autostrazile din Romania.
|
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai aia inseamna ca poti sa utilizezi si treapta 6 la el ... la tine doar sa mentii o viteza merge treapata 6 ... ca de tras in 6 ... mai greut ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
RZV |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 812 Joined: 24 August 05 From: Online ![]() |
Pa bune ca nu stiu de unde faza asta cu 1-2 litrii in plus la 100 de km.
![]() Tractorul actual (pe care il ghidonez deja de 75k de km) are cutie automata (DSG) si consumu' pe astia 75k de km e de fix 6.05%. Asta la o masina de 1.5 tone si pedalata preponderent in regim de autostrada (140 km/h), si drumuri nationale/regionale (foarte putin urban). Daca acelasi tractor (cu M6 de data asta), ghidonat in aceleasi conditii consuma intre 4 si 5 litrii la 100 de km, il mananc cu tot cu cauciucuri. ![]() |
--------------------
Scott
Mountain Bike
1990
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#46
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
doar ca DSG nu e automata. E faina da nu e automata. Laguna in cauza este.
EDC vine de la efficient dual clutch de exemplu, ca poate consuma mai putin decat manuala. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Argon are pe Laguna Inițială AESCM6 ! Mai bună și mai eficientă ca EDC -ul ăla
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
vai..ce disputa am creat. Din punctul meu de vedere Argon si-a exprimat opinia care, tot din punctul meu de vedere e eronata.
Pe scurt: da L3 a mea are 6 trepte. pe a 6-a si-a dat-o la 180 si a urcat relativ repede in 210. nu stiu ce inseamna ineficienta, dar te asigur ca acel carburant pe care-l pierzi tu schimband treapta de viteza manual, este folosit pe deplin de cutia automata. Daca aveam inainte tot L3 manuala puteam sa iti dau reper referitor la diferenta de consum intre automata si manuala. important de retinut si am mai explicat in celelalte posturi: Am condus: Sandero benzina 1.4, Golf IV benzina 1.4.16v, Opel Corsa D 1.2 benzina Easytronic si la toate (Dacia, Opel, VW, Renault) am avut acelasi consum: intre 10-11 Bucuresti si intre 6-7 extraurban. This post has been edited by ionut_spanu: 16 Mar 2018, 17:14 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
are Argon sau nu are dreptate e prea putin important, dar la aceasi masina dar una cuu manuala alta cu automata eu nu am vazut ca producatorul sa declare consumuri egale si cu atat mai putin mai mic pentru automata, asa ca faza cu eficienta poate da cu virgula. Zic si eu
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
mars |
![]()
Post
#50
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
@ tatimeu: sa luam, de exemplu, Megane IV dCi 110, unde consumul urban dat de producator e cu 0.2 l mai mic cu EDC:
Megane_IV.png ( Size: 22.73k ) Number of downloads: 604 La BMW, de exemplu, toate versiunile cu cutie automata au consum declarat mai mic si, in cele mai multe cazuri, performante mai bune decat cele cu cutie manuala. Si vorbim de automata clasica, nu DSG. Au mai evoluat putin si cutiile astea... @ argon: in cazul Laguna III, in viteza a 6-a, 2.0 dCi 150 BVA are 206 km/h, iar manuala are 209 km/h. Unde e marea diferenta? 16 Mar 2018, 20:29: La 4.000 rpm. This post has been edited by mars: 16 Mar 2018, 20:29 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
mars
si informatia asta difera...desi sursa pare sa fie aceasi dracu mai stie, dar mai pe timpuri nu era asa...au eficientizat si cutiile tot ce se poate. uite aici e invers dar cum am spus cine mai crede in ei ![]() eu am spus chestia asta si dupa o logica. mai nou iti arata masina cam cand e cazul sa schimbi vitezele. baniuesc ca acea informatie e aceasi pe care o foloseste si cutia atunci cand considera sa schimbe vitelzel. Eu de cand am masina cu asa ceva am schimbat in proportie de 90% cum imi indica. Surpriza - auzind si citind pe aici ca daca schimb asa cum am invatat la scoala de soferi acum 20 si ceva de ani o sa consum mai putin, asa ca am incercat si experimentul asta. Am schimbat treapta de viteza nu dupa turometru si indicator ci dupa sunetul motorului. Consumul mai mic..bine cu substantial dar mai mic. Concluzia mea...motorul mai eficient in asemenea conditii. acum? ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
mars |
![]()
Post
#52
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Mda, eu m-am uitat la Megane IV Sedan. Iar la BMW m-am uitat la Seria 3 (datele intre paranteze drepte sunt pentru variantele cu cutie automata). La cutiile mai vechi, cum e cea de Laguna III, de exemplu, diferentele sunt mai mari, cam doi litri in oras si un litru in regim mixt.
Cutia automata nu schimba chiar cum vrea ea, mai ales daca e adaptiva, ci cum intentionezi tu sa se miste masina. Schimba treptele si la 1.800 rpm si ajunge la 80 km/h in treapta a 6-a, schimba si la 3.000 rpm, daca apesi mai tare pedala. Iar in KD schimba ca la carte (in cazul tractorului meu intre 3.250 si 4.250 rpm), chestie mai greu de facut cu o manuala. Si sunt masini care trag si in treapta a 6-a: link (de la sec. 25) ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
stiu mars
exact asa functioneaza si indicatorul ala de schimbare treapta daca apas moderat pedala de acceleratie imi indica sa schimb treapta (normal daca turatia e potrivita), in schimb daca apas tare si brusc la fund stie ca vreau svac si nu imi indica sa schimb treapta de viteza ci doar cand am ajuns laa o viteza sa zic asa...de siguranta (depasiri) de aici si ideea mea ca practic sunt aceleeasi informatii transmise la receptori diferiti sau ma rog ceva de genul asta This post has been edited by tatimeu: 17 Mar 2018, 18:01 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
pishky |
![]()
Post
#54
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
la primul video cercul aproape ca are mai mult de 360 grade
la urmatoarele noroc cu bumbul de resetare km ca altfel facea 3 ture ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
mars |
![]()
Post
#56
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Mar 2018, 14:57) Nu ne faci un filmulet? Ca eu am gasit altceva pe net. Masina colegului vs. Laguna II dCi (treapta a 6-a, pe la 207 km/h): Laguna_VI.png ( Size: 676.76k ) Number of downloads: 487 This post has been edited by mars: 17 Mar 2018, 20:39 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
La 210 km/h si consum de 17l/100 km se goleste repede rezervorul.
Mars, multumesc pentru efortul depus. This post has been edited by ionut_spanu: 18 Mar 2018, 11:38 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
ionut_spanu |
![]() ![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Sa inceapa cearta!
Argon@ fii atent ce se intampla cand o schimba pe a 6-a. viteza creste si consumul scade. Ciudat nu? ![]() This post has been edited by ionut_spanu: 28 Mar 2018, 21:15 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Pentru ca astazi ma plictiseam, am dat o fuga pana la un atelier de renume si am completat sistemul bose al masinii cu veriga lipsa😁.
Attached thumbnail(s) 20180406_164054_0_.jpg ( Size: 3.16mb ) Number of downloads: 846 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
ionut_spanu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 12 April 10 ![]() |
Pentru cei care au prezoanele ruginite, recomand un set de capacele de plastic 20 de lei (+10 transport).
Se adauga, pentru pozitii si un set de leduri de la Philips. Intre timp a murit compresorul de AC si urmeaza sa-l inlocuiesc cu unul nou. In rest, toate bune. Multi km fara probleme va urez tuturor. This post has been edited by ionut_spanu: 13 Jun 2018, 08:02 Attached thumbnail(s) 20180531_150303.jpg ( Size: 3.16mb ) Number of downloads: 745 20180613_083214.jpg ( Size: 3.91mb ) Number of downloads: 727 20180607_180206.jpg ( Size: 2.73mb ) Number of downloads: 662 |
--------------------
Renault
Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA
2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 18:45 |