Din Ce Sunt Facute Aripile La Renault Clio Symbol?
![]() ![]() ![]() |
Din Ce Sunt Facute Aripile La Renault Clio Symbol?
reno-dani |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 April 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Eu stiu ca aripile din fata sunt din fibra de sticla, iar cele din spate de tabla
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
raducu68 |
![]()
Post
#3
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Cele din fata sint dintr-un material compozit (destul de piperat ca pret), daca ar fi din fibra de sticla nu s-ar deforma cind apesi cu dejtu.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
Cipix |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 22 November 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sunt din plastic - la fel ca si bara de protectie si multe alte componennte ale caroseriei. Nu inteleg insa de ce va deranjeaza asta - nu ruginesc - isi revin singure la socurile usoare fara vizita la tinichigerie - iar la loviturile puternice oricum trebuie schimbate fie ca-s de tabla sau de plastic.
|
-------------------- Renault Clio Bicorp Extreme
1.5 dCi 80 CP, Orange Malaga, 2004 |
|
AlexV |
![]()
Post
#5
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
nu sunt din acelasi plastic ca bara fata. este cu totul alt plasitc. cum a spus si raducu, un material foarte scump.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
MBZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
Cum se spuse, este un compozit, pe numele lui ABS, din care in general se fac tot felul de componente auto pentru ca poate fi turnat si prelucrat in diferite forme si mai ales grade de rigiditate/elasticitate in functie de un compus al lui. Din acest material se fac si gentile 'diplomat' sau diverse genti de valori si transport diverse. Fata de plasticul obisnuit(obtinut din PVC) care se injecteaza, acesta se toarna, si are o elasticitate foarte mare(revine exact la forma initiala) iar la efort de torsiune se rupe nu se foarfeca, adica nu are marginile rupturii taioase...nah.. protectia pietonului. Aripile sunt puse din acest motiv din acest material si nu din motive de rezistenta la coroziune, pentru ca din acest motiv au capatat nustiu cate puncte la EuroNCAP. Din cate am citit acest material(aripi) este folosit la tot ce inseamna RENAULT AUTOTURISME fabricate dupa 2000, la unele modele chiar de mai inainte.
|
-------------------- |
|
raducu68 |
![]()
Post
#7
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
La cit costa, mai bine eviti sa iei pietonu cu aripa, tragi de volan sa-l iei in plin daca traverseaza neregulamentar, mama lui, sa vada stele NCAP verzi... Traiasca noul Cod Rutier
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
itharangus |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
QUOTE(MBZ @ Apr 14 2005, 01:40 PM) Cum se spuse, este un compozit, pe numele lui ABS, din care in general se fac tot felul de componente auto pentru ca poate fi turnat si prelucrat in diferite forme si mai ales grade de rigiditate/elasticitate in functie de un compus al lui. Din acest material se fac si gentile 'diplomat' sau diverse genti de valori si transport diverse. Fata de plasticul obisnuit(obtinut din PVC) care se injecteaza, acesta se toarna, si are o elasticitate foarte mare(revine exact la forma initiala) iar la efort de torsiune se rupe nu se foarfeca, adica nu are marginile rupturii taioase...nah.. protectia pietonului. Aripile sunt puse din acest motiv din acest material si nu din motive de rezistenta la coroziune, pentru ca din acest motiv au capatat nustiu cate puncte la EuroNCAP. Din cate am citit acest material(aripi) este folosit la tot ce inseamna RENAULT AUTOTURISME fabricate dupa 2000, la unele modele chiar de mai inainte. In caz de impact cu aripi din acest material, nu risti ca aripa sa iti sparga parbrizul cand se desprinde de sasiu, e mult mai usoara, la indoiturimici isi revine, costul reparare+material e mai mic decat la cele de tabla, nu rugineste. Pe langa protectia pietonilor, ceea ce conteaza de fapt e ca structura masinii sa fie solida (sasiul), ca sa te protejeze la impact si nu neaparat aripa sau "invelisul exterior" al masinii. |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
QUOTE La cit costa, mai bine eviti sa iei pietonu cu aripa, tragi de volan sa-l iei in plin daca traverseaza neregulamentar, mama lui, sa vada stele NCAP verzi... Traiasca noul Cod Rutier Exista modalitatzi de a lovi pietonii fara sa fie vina soferului si sa scape fara inchisoare si dosar penal????? |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
itharangus |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
Dupa cate stiu eu, legea circulatiei s-a modificat, iar daca pietonul traverseaza prin loc nepermis, soferul nu este vinovat ca l-a acostat...
Totusi e bine sa se conduca preventiv... parerea mea. |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
Din ce sunt din ce sunt, ideea e ca m-am dat jos din masina azi si mi-a cazut fata:
Aripa fata stanga la imbinarea cu faru, mai bine zic spoileru din fata lateral stanga decat aripa, asa, deci spoileru era iesit frate de sub far, deci am simtit ca mor, i-am dat un dos de palma si a intrat la loc, sunt ffff dezamagit, am crezut ca numai la dacie se intampla chestiile astea nu la masini noi de 10k euro de la gropi de la altceva nu e si de la perfecta imbinare din fabrica, parca e din plastelina tabla aia de pe ea |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
SorinV |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
QUOTE(MBZ @ Apr 14 2005, 12:40 PM) Cum se spuse, este un compozit, pe numele lui ABS, din care in general se fac tot felul de componente auto pentru ca poate fi turnat si prelucrat in diferite forme si mai ales grade de rigiditate/elasticitate in functie de un compus al lui. Din acest material se fac si gentile 'diplomat' sau diverse genti de valori si transport diverse. Fata de plasticul obisnuit(obtinut din PVC) care se injecteaza, acesta se toarna, si are o elasticitate foarte mare(revine exact la forma initiala) iar la efort de torsiune se rupe nu se foarfeca, adica nu are marginile rupturii taioase...nah.. protectia pietonului. Aripile sunt puse din acest motiv din acest material si nu din motive de rezistenta la coroziune, pentru ca din acest motiv au capatat nustiu cate puncte la EuroNCAP. Din cate am citit acest material(aripi) este folosit la tot ce inseamna RENAULT AUTOTURISME fabricate dupa 2000, la unele modele chiar de mai inainte. moama ce de aiureli ai scris fratee ! cum adika domne plasticul se obtine din pvc ! ha ? ca io altceva stiam ? daca e asa pe sau pp din ce se face ! ce e ala efort de torsiune (te referi la momente )? ( asta e criminal ca exprimare ) am cazut de pe scaun ! cum adika nu face muchii taioase nenea ! iti spun eu ca aripile astea de la reno cand se sparg fac niste muchii de tai hartia in ele ! doamne fereste sa nimeresti cu jugulara pe acolo ! si apropos de unele chestii ; ie mai eftin domne ca tabla ca se prelucreaza mai usor nu e nevoie de debitare, prese, anticoroziv si alte magarii ! il injectezi in matrita si voila ! plus ca are avantajele enumerate de baieti mai sus ! iar faza cu forfecarea : hmm domne rupturile e di trei feluri ductili fragile si ductil-fragili ! alea fragile au tendinta sa lase muchii la rupere iar absul ala numai rupete ductila nu are ! |
--------------------
a
a
a
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
PVC ABS sau cum vreti sa-i ziceti ... concluzia trasa pe viu, am vazut o aripa de Megane trosnita (nu a mea
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
AlexV |
![]()
Post
#14
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
euroncap a declarat ca aripile din "plastic" sunt o imbunatatire in protectia pietonilor. dar nu sunt suficiente. Producatorii de masini trebe sa mearga mult mai departe in protectia pietonilor.
ele se sparg in aschii in caz de accident cu o alta masina, dar in caz de accident cu un corp uman nu,ele amortizeaza mult mai bine decat tabla. dar nu suficient dupa cum spune ncap. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
3xtreme |
![]()
Post
#15
|
Fraier incepator Group: Members Posts: 100 Joined: 31 January 06 ![]() |
Cred ca aripile din compozit sunt facute asa pentru a castiga stele la impactul cu pietonii. Adica sunt pentru protectia lor, nu pentru mai buna comportare la accidente usoare.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP
2004 / 2007 Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
|
|
Chrome |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
Care este legatura dintre aripile de plastic si lovirea unui pieton?
Zonele de impact cu un pieton sunt bara fata si capota motor (eventual parbrizul). In functie de cum e bara de inalta, tare, profilul ei, etc se estimeaza ranile produse la nivelul femurului si bazinului, iar capota este cea care trebuie sa fie "moale" in zona in care este cel mai probabil sa loveasca capul. http://www.euroncap.com/content/test_proce...rian_impact.php |
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
Floppy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Aripile de plastic/compozit sunt parte din "sistemul de protectie activa", zic ei. Sunt bune mai ales in caz de accident (se schimba cu totul, nu se mai indreapta/schimba tabla - costa mai putin). Nu taie nici cauciucul, sunt mai elastice/flexibile si se deformeaza mai "bine" in caz de accident. Cam la fel cu barele de protectie fata/spate (tot din plastic si ele).
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2005 Extreme
- PH10RXB I love my car!!!
|
|
Chrome |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
Protectia activa e formata din ABS, ESP, ASR si tot tacamul.
Protectia pasiva e formata din airbag(uri), centuri cu pretensionare si limitator de efort, bare de metal din usi si bineinteles structura de rezistenta a sasiului. Partea cu plasticul pare mai mult legata de cost. La un impact minor nu se indoaie nimic. Eventual se zgaraie plasticul. Parca chevrolet marketa pt masinile lor bare fata si spate rezistente la impact pana la 4 km pe ora. Dar daca tu zici ca e si protectie activa asa o fi. |
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
3xtreme |
![]()
Post
#19
|
Fraier incepator Group: Members Posts: 100 Joined: 31 January 06 ![]() |
@Chrome
De ce, pietonii pot veni numai frontal? Exista mai multe teste pentru pietoni, si unul este cel in care pietonul este lovit oblic (sters) cu aripile fata. This post has been edited by cmandrei: 27 Mar 2006, 07:51 |
--------------------
Renault
Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP
2004 / 2007 Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
|
|
Tudor |
![]()
Post
#20
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Marele avantaj al aripilor de plastic este ca la impact frontal se sparg in loc sa se indoaie si sa blocheze deschiderea usilor. Ca usile pot ramane blocate si datorita deformarii stalpilor este alta problema, dar macar cu aripile de plastic au eliminat un factor de risc in blocarea usilor la impact si au mai castigat ceva in evaluarea euroncap.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Daleputley |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
eu unul sunt foarte multumit de barele de protectie (spoilere) fatza si spate de la clio symbol. am avut accidente usoare si am plecat de acolo fara nici o problema. De exemplu, am dat cu spatele si am lovit o alta masina, sau m-am jucat cu frana de mana pe zapada, atat de bine incat am dat cu masina in gramada de zapada inghetata de pe margine. in ambele cazuri, nu am avut nici o zgarietura, sau crapatura, desi au fost socuri relativ serioase. spoilerele din plastic si-au facut treaba excelent, au absorbit shocul fara sa se distruga.
|
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|
VitO |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 March 06 ![]() |
Am fost lovit de un Aro, aripa stanga fatza tandari
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Simbol
2006 1.5dCi Renaul Symbol Fidji 1.5DCI 65CP Gri Eclipse din 28 martie 2006
|
|
Octombrie Rosu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 06 ![]() |
Aripile fata mult laudate sunt fabricate din Noryl, un material compozit destul de scump. Toate referirile la protectia pietonilor sunt corecte. Sa vedem si partea plina a paharului...aripile astea nu o sa rugineasca niciodata.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji, 2005
|
|
Doctoru' |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 9 January 06 ![]() |
QUOTE(dani @ Apr 14 2005, 11:01 AM) Din ce sunt facute aripile la Renault Clio Symbol? Unii spun ca nu sunt din tabla ci din fibra de sticla sau mai rau din plastic. Stie cineva din ce sunt? Din cate stiu eu sunt facute din "kevlar" un material compozit care da si elasticitate si rezistenta la lovire.......de aceea costa atat de mult. This post has been edited by Doctoru': 14 Apr 2006, 15:29 |
--------------------
Renault Clio
Fidji1.5dCi80CP
2005 Symbol Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici) |
|
galileo |
![]()
Post
#25
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
pai ar trebui sa faca toata masina din plastic, sa nu mai ai probleme cu rugina in veci
![]() |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
3xtreme |
![]()
Post
#27
|
Fraier incepator Group: Members Posts: 100 Joined: 31 January 06 ![]() |
Lool, au mai incercat altii (din redege) si le-a iesit... o masina de colectie
|
--------------------
Renault
Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP
2004 / 2007 Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
|
|
Chrome |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
Eu pe site-ul renault.com am gasit despre aripile din noryl doar referire la reducerea de greutate, mai ales pe puntea fata. Nu era nici un cuvant despre securitatea pietonilor sau a masinii in general.
|
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
Just-Jack |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 23 April 06 ![]() |
ok toata lumea a vb despre faptul k ba te tai in ele ba nuh! yo am o intrebare! dak ma duc cu bricheta langa ele se aprind??(asta e intrebare mai ales pt cei kre spun k sunt din plastic) yo am k'm fost tentat sa incerc la a mea dar nu ma risc!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
Expression 1,5 dCi 65CP 2005
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Off Topic:"Yo" zic sa citesti regulamentul, sa scrii romaneste si sa completezi semnatura (vezi ca ai o indicatie sus pe pagina).
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 23:46 |