intercooler, ulei pe intercooler
![]() ![]() ![]() |
intercooler, ulei pe intercooler
molnar.peter |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|||
Silk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Sa incerc sa te ajut un pic :
1 : Rolul intercoolerului este acela de a raci aerul care intra in motor. El este amplasat intre turbosuflanta si motor. 2 : Turbosuflantele au un obicei prost : sa arunce pe circuitul de aer spre motor si ulei. Unele fac acest lucru mai mult decat altele. In mod normal, nu ar trebui sa se intample acest lucru, iar prezenta uleiului in intercooler ar putea fi un semn ca turbosuflanta este uzata. 3: Nu sunt familiarizat cu layoutul motorului/anexelor modelului de masina pe care il ai tu, dar slabe sanse sa se prelinga ulei din alte piese tocmai pe intercooler. 4 : Nu cunosc, in mod normal nu ar trebui sa fie prea greu de inlocuit cu sculele si cunostiinetele de mecanica necesare. La restul restul intrebarilor tale ii las pe colegi sa-ti raspunda. Numa' bine. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Uleiul ajunge in zona (furtune turbo, intercooler) de la circuitul de recirculare a vaporilor de ulei. Nu inseamna musai ca e stricata turbina.
Pe de alta parte, furtunul de turbo care trece pe deasupra motorului are la capete niste conectori rapizi, cu garnituri o-ring. Pe acolo se prelinge ulei. Am si eu niste probleme de genul (Fluence), se pare ca nu se face o etansare perfecta. De fapt, foarte multe masini de la diverse firme au ulei la imbinari pe furtunele de turbo. Nu e o problema grava, doar iritanta. |
--------------------
.
.
.
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
sa inteleg ca ar fi mai destept mai intai sa-l dau jos
sa verifice mecanicul ca nu cumva e o simpla curgere de undeva decat sa iau mai intai coolerul care cel mai ieftin la 150 de euro sapoi sa iau decizia de inlocuire sau nu??? mersi oricum in drum nu pot ramane cu asa ceva ca am un drum pana in Franta si inapoi |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
Oare daca duc la reparat intercoolerul fac o prostie?/
|
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
roland |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Parerea mea e ca te grabesti. In sensul ca eu as sterge urmele de ulei si as incerca sa vad pe unde curge. Daca e de la o garnitura o-ring de pe tubulatura, atunci intercooler-ul n-are nicio problema.
Eu zic sa detectezi intai pe unde curge, adica stergi urmele, mergi cateva zile cu masina si apoi vezi pe unde se scurge. |
--------------------
.
.
.
|
|
molnar.peter |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
am incercat sa sterg dar foarte greu se poate ajunge la locul din pricina
iar bara nu am curajul sa dau jos de unul singur |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
thisadi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 20 December 11 ![]() |
Stie cineva daca se gaseste separat garnitura portocalie din imagine? Cred ca nu mai etanseaza corespunzator si se scurge un pic de ulei pe acolo si ajunge pe alternator. Motorul este 1.5 dci 110 cp
This post has been edited by thisadi: 9 Jan 2016, 18:14 Attached thumbnail(s) P_20160109_150919.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 1539 P_20160109_150927.jpg ( Size: 2.94mb ) Number of downloads: 1592 P_20160109_150935.jpg ( Size: 2.29mb ) Number of downloads: 1524 |
--------------------
Renault
-
-
|
|
SerbanG |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
Se gaseste separat. Eu am cumparat-o si montat-o in service. mi se umpluse tot alternatorul de ulei pana am schimbat-o
. 100 de lei a costat garnitura, |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
thisadi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 20 December 11 ![]() |
Ai pastrat cumva codul de piesa?
|
--------------------
Renault
-
-
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
a schimbat si eu acea garnitura, cand o sa ajung in masina ma uit pe devizul de la service pt cod, pretul a fost 20 lei
This post has been edited by ionut L.: 11 Jan 2016, 08:56 |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Cred ca asta e: 7701070788 :denumire XE SEAL 6,85x43,7
E 40lei. Pe comanda. Verificati si voi pe catcar.info la capitolul Air Filter Hoses. 11 Jan 2016, 09:42: Daca o puteti vedea... 11 Jan 2016, 09:43: Nr.12 Scuze ,sunt la serviciu si o fac pe bucatele... This post has been edited by silvanu96: 11 Jan 2016, 09:43 Attached thumbnail(s) 01046332.png ( Size: 20.7k ) Number of downloads: 1588 |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
maxwell |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 9 November 10 From: Brasov ![]() |
salut,
am o problema la un motor de 1.5 / 110 cp la un megane III din 2010, cu o scurgere de ulei pe motor pe la capatul furtunului ( tevii de plastic) care vine in dreapta motorului de la intercooler ( cred ). Am fost la mecanic care m-a trimis sa-mi cumpar singur o-ring-ul ce vine intre furtun si motor dar nu reusesc sa gasesc asa ceva. Aveti cumva idee daca este o garnitura speciala, daca se schimba cu tot cu furtun sau daca este un chit de reparatie ceva sau este o simpla garnitura ( inel de cauciuc ) ? This post has been edited by maxwell: 29 Mar 2016, 22:33 Attached thumbnail(s) motor.jpg ( Size: 140.17k ) Number of downloads: 1587 |
--------------------
renault
Megan III
Sport Tourer 2010 , 1.5Dci / 110 CP *cu de toate*
- BV 75 DNY
|
|
ligrivis |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Intercoolerul este un simplu radiator de racire, el saracul nu se strica problema este turbo care baga ulei in el,
Cand am luat masina Megane 1 am observat ca intercoolerul este manjit de ulei, am scos furtunul care vine din turbo spre intercooler si accelerand am vazut ca baga ulei. Asa ca nimic de facut decat demonatare turbo si reparare si problema intercooler rezolvata cost 150 de euro. Acum fiecare face ce il taie capul dar eu fac drumuri lungi si nu am vrut sa risc sa raman pe autostarda in pana de turbo. Am facut de atunci inca 180.000 km si va ca merge si nu baga ulei exagerat de la turbo spre intercooler. |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
oves |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Ai reconditionat Turbo?
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
neneadorel |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 25 March 16 ![]() |
O-Ringurile dupa un timp mai scapa ulei...noi acum facem o mica smecherie (poti spune ca e tipic romaneasca, dar functioneaza): inainte de a monta o-ringul, aplicam o pelicula fina de Bison Silicone High Temp 300 pe ambele margini de imbinare. Nu pui mult (o grosime de un varf de creion ca sa iti faci o idee), in contact cu uleiul va avea o foarte mica expandare pelicula si se va asigura o imbinare fara scapari.
Din pacate multe o-ring-uri ajung putin deformate din fabricatie si imbinarea chiar si la unul nou nout poate fi problematica. |
--------------------
Renault
Megane
2012 Nu lucram precum Dorel, dar pot bea ca un purcel...
|
|
espacern |
![]()
Post
#17
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(neneadorel @ 30 Mar 2016, 08:21) Din pacate multe o-ring-uri ajung putin deformate din fabricatie si imbinarea chiar si la unul nou nout poate fi problematica. Daca se folosesc piese de calitate nu este problema la montaj......si la piese din cauciuc este nerecomandat adaus de "silicon" nu? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Si la mine este mizerie acolo (si are 55mii) dar nu cred ca circula ulei pacolo, ci niste gaze.
Oricum, solutia data este buna. Urmeaza sa desfac si eu chestia aceea. In fixul meu cred ca este o clapeta de acceleratie acolo. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
neneadorel |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 25 March 16 ![]() |
QUOTE(espacern @ 30 Mar 2016, 08:26) Daca se folosesc piese de calitate nu este problema la montaj......si la piese din cauciuc este nerecomandat adaus de "silicon" nu? In mod normal da, din pacate multi clienti cumpara "mai ieftin ca e o garnitura..." si dupa cateva luni vin inapoi ca "din nou am ulei acolo.." ![]() Etanseizantul siliconic rosu de la Bison functioneaza bine pe cauciucul o-ringului. L-am mai folosit cu succes si pe post de "garnitura" suplimentara la capacul de ulei cand vin clienti cu bobinele de inductie "vopsite" cu ulei de motor. Totul e sa curatati foarte bine si sa degresati zona inainte de a il folosi. As prefera sa nu fac improvizatii, dar sunt clienti care nici daca le spui ca ia foc masina nu vor sa puna piese mai calitative...asa ca a trebuit sa reinventam roata de multe ori... This post has been edited by neneadorel: 30 Mar 2016, 09:20 |
--------------------
Renault
Megane
2012 Nu lucram precum Dorel, dar pot bea ca un purcel...
|
|
adzy |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 February 15 ![]() |
Salut, am si eu aceiasi problema, am fost la service ad garage din buciresti si mi au zis ca nu poate sa schimbe dacat oringul si siguranta ca acel furtun este umflat de la ulei (nu este plin de ulei e mai mult funigine) si vor sa schimb si furtunul (eu nu am auzit de asa ceva pana acum) din cunostintele voastre cei care ati avut probleme cu acel oring ce recomandati sau poate ma ajutati cu un sfat/mecanic/service bun. Si a doua problema mi au zis ca trebuie schimbat uleiu din cutie ca nu e ok sa completez. Masina e megane 3 1,5 110 cu 200000km
|
--------------------
Renault
Megane III
2010
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Inca nu am apucat sa desfac. Cert e ca intr-un an de zile se formeaza cateva picaturi ce curg pe capacul carcasei de ambreiaj =aspect dizgratios (ulei in nervuri, foarte greu de sters acolo).
Da, uleiul la cutie se schimba. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Am un Nissan Juke 1.5dci 110cp iar de doua zile imi aruca afara tubulatura care merge de la clapeta de acceleratie la intecooler. Nu stie cineva ce poate sa aibă? Este cineva din Mureș sa mă ajute cu un tester?
Attached image(s) ![]() |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:24 |