DACIA 1310 - 1989, DACIA 1310
DACIA 1310 - 1989, DACIA 1310
dadoshel |
14 Oct 2017, 19:46
Post
#181
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
|
||
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|||
Daciotul_98 |
14 Oct 2017, 20:40
Post
#182
|
membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges |
QUOTE(dadoshel @ 14 Oct 2017, 19:46) Adevarul e ca la UAP am cam renuntat din prima. Fiind o combinatie legata mai mult de masina decat de mine, ar fi fost potrivita daca era disponibila cu anul ei. TLX inca mi se plimba prin minte... Desi cel mai probabil va ramane YET. Acum sa vad cu ce combinatie. Anul meu, anul ei sau 10, acesta din urma fiind 01 inversat PS: pe jantele de 5,5 merg gumele de 155? Am vazut pe bursa niste CMS Portofino si ma bate un gand.....Nu neaparat de dragul jantelor de aliaj, dar as vrea sa scap de camere. Si pe la vulcanizari mi-ai zis ca am sanse minime sa pot cu canadele... Merg si canadele tubeless, am avut pe break (4.5 ca ale tale), acum am canade 5.5 tubeless. Chestia e ca janta rugineste pe interior, de aia pierde in general. Dar daca o pui pe butuci, dai jos anvelopele actuale, cureti si pasivizezi jantele pe interior, nu o sa iti piarda. O alta problema cu scapatul, e ca janta sa fie avariata, dar nu cred ca e cazul. |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
dadoshel |
14 Oct 2017, 20:49
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Pai in masura in care ma hotarasc sa pastrez canadele, nici nu se pune problema ca nu le trimit la sablat si vopsit in camp electrostatic. Doar sa fiu sigur ca asa nu am surprize...
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
johnybic |
14 Oct 2017, 22:39
Post
#184
|
dacia si atat Group: Members Posts: 616 Joined: 6 December 13 From: Buzau |
Eu am jantele ei originale nereconditionate fără camere și sunt ok
14 Oct 2017, 22:46: În privința numărului alege tu unul care îți place ,eu unul cred ca o sa îl las pe asta al ei care îl are de când au apărut numerele astea tip nou ,și în plus este cu steagul RO nu cu steluțele de la UE,consider eu ca e mai mișto sa păstrez ce a fost pe mașină mai ales ca este de nouă în familie This post has been edited by johnybic: 14 Oct 2017, 22:46 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
Adrian Frigo |
14 Oct 2017, 23:10
Post
#185
|
Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta |
Și mie îmi place mai mult stegulețul RO.De abia aștept să rezolv cu un sticker defectul ăsta când îmi vin numerele noi...
@Dodoshel-cu programarea înmatriculării cum stai?E și pe la Cluj jale?Am auzit că prin Olt stai și 5 luni... This post has been edited by Adrian Frigo: 14 Oct 2017, 23:13 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
dadoshel |
15 Oct 2017, 08:28
Post
#186
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Numarul actual nu l-as lasa, nu imi zice nimic....Avem 01YET cu steag RO, dar e pe masina tatei, s-a pastrat cand a fost vanduta unguroaica
Cu programarea, daca nu te grabesti nu e jale...Eu am facut programarea pe la sfarsti de august parca, pentru 17.10 |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
dadoshel |
22 Oct 2017, 09:17
Post
#187
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Gata, ne-am inmatriculat
Ieri am reusit cu chiu cu vai sa ajungem pe la ea, nu i-am putut dedica toata ziua din pacate.... Urgentele s-au rezolvat, alte lucruri s-au constatat, si altele au iesit la iveala Am inceput prin inlocuirea tampoanelor cutie, unul nu era dezastru, celalalt era binisor obosit. Problema rezolvata, am scapat de bataia in schimbator descrisa anterior. La frane s-a verificat de pierderi(nu sunt), s-a reaerisit(a fost putin aer, dar putin de tot) si s-a concluzionat ca problema e la utilizator. Am uitat eu cum trebuie apasata pedala de frana la Dacie. Asadar pompa noua LPR a ramas in cutie. Nu stiu ce sa fac cu ea: sa o pastrez, sa incerc sa o vand? Constatari: pare-se ca si noul/vechi radiator pierde pe undeva, s cazut nivelul din vas si e si umeda traversa pe care sta radiatorul.Inca nu dau cu tunul dupa om, poate o fi ramas umed de cand am schimbat eu radiatorul, si nivelul...poate si-a mai tras ea. Trebuie sa completez cand mai ajung pe acolo, sa vedem daca mai scade,acum nu am avut antigel la mine. Mda..asta dupa ce am dat 150 pe el Dupa drumirile pentru testat frane, deschidem capota, imi creste instant tensiunea.....Iara avem balta de ulei pe bujia 3, pe pompa benzina si toata zona adiacenta. Zic: ma Sebi ce plm fac cu asta, i-am schimbat deja odata garnitura si uite ce face? Se uita la mine crucis: Pai daca iti sufla la bujie cum a ajuns ulei pe capota?Ma uit tamp, si vad capota spreyata cu ulei in zona cu pricina. Zice:io zic ca e pe la joja, si aia nu-i de bine. Injur printre dinti si ma resemnez pentru moment... Cumparasem sa schimb burbuful dintre laba de urs si carcasa filtru aer. Desfac frumos totul pe acolo, arunc un ochi in carburator,il arunc si celalalt sa fiu sigur ca vad bine, si zic: Sebi, aia acolo trebuie sa fie? Se uita omul, se incrunta, coboara tot calendarul ortodox, smulge furtunele de la recirculare gaze si se apuca de scos din stutul carburatorului un obturator de toata frumusetea din ceva panza Nu stiu nici cand, nici de ce, omul meu a infundat recircularea Mecanicosul zice ca de-aia mi-a aruncat ulei..... Zgomot nou: in sarcina, undeva de pe la 3000 rpm in sus, se aude din fata un zanganit. Suna ca si franele cand freaca aproape fier pe fier....Aveti idee? Noi nu am apucat sa mai investigam, dupa cum ziceam timpul a fost limitat, trebuia sa ajunga omul la nunta. Multumesc. This post has been edited by dadoshel: 22 Oct 2017, 09:19 Attached thumbnail(s) 20171021_135813.jpg ( Size: 3.05mb ) Number of downloads: 628 20171021_121706.jpg ( Size: 3.15mb ) Number of downloads: 641 20171021_121716.jpg ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 604 |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
om_bland |
23 Oct 2017, 00:01
Post
#188
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 |
Sfatul meu este sa pastrezi pompa de frana . Nu se stie cand vei avea nevoie de ea . In magazine sau pe comanda nu vor mai fi in curand ...
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
roland |
23 Oct 2017, 08:18
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Pe vremuri cand aveam o Dacie 1310 din 2000, mi se parea ca franeaza ok, ITP - test franare luat corect. Apoi am trecut pe Logan si mi se parea ca franeaza super, fata de Dacie.
Dupa o luna de mers exclusiv cu Logan-ul, am urcat in Dacie si la prima franare am avut impresia ca o plesnesc de ceva. O senzatie idioata de tot, parea ca nu se mai opreste. Nu-mi imaginez cum era cu franele la Daciile mai vechi, fara servo (nu mai tin minte pana cand s-au facut). Legat de radiator, tin minte ca l-ai schimbat de ceva vreme, cu siguranta orice urma de antigel s-ar fi evaporat. Daca e umed, atunci e proaspat, probabil daca te uiti cu lanterna o sa vezi si pe unde picura. |
--------------------
.
.
.
|
|
dadoshel |
23 Oct 2017, 10:01
Post
#190
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
L-am avertizat deja pe cel care mi l-a vandut ca s-ar putea sa fie o problema, vedem cum rezolvam. Parca n-as lua totusi Asam sau Breckner....
Nu are nimeni idee despre zgomotul descris? Mi-a ramas pe creieras... Legat de obturarea recircularii, am vorbit de dimineata cu fostul proprietar. Zice ca solutia e recomandata de ceva mecanic ca sa se evite infundarea duzei din furtun, si cica in loc de aia a dat nustiu ce gaura nustiu unde ca sa traga aer de acolo. Acu tre sa vad ce naiba a facut ca nu am inteles Cu franele, chiar m-am linistit, imi facusem asteptari nerealiste. Fum a scos din roti mecanicul This post has been edited by dadoshel: 23 Oct 2017, 10:03 |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
sobolan |
23 Oct 2017, 10:06
Post
#191
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
Pompele de frana ICP(aka 4 tevi) franeza aproape de fel de eficient ca un logan,asta daca-s corecte toate pe la sistem,unii de pe aici nici macar nu stiu sa le aeriseasca corect...ok sa zicem ca o aerisesti la pedala dar macar scoate-i sonda de pe ea ca intra in varie si merge pe juma' de circuit sau baga-i vreo 3-4 pedale violente dupa ce ai aerisit-o la pedala,aia normal se aeriseste cu o pompa de vacum sau mai simplu prin curgere libera dar ATENTIE cu limitatorul de franare spate apasat la maxim(debit mare-se pune un lemn ceva acolo sa-l tina apasat).......frana cu dublu circuit in tandem(aka 3 tevi) e ce mai buna,franeaza ok si nu e pretentioasa la intretinere,am avut pe fosta dacie un luata de noua marca Asam&shit si era ok desi nu recomand nimanui firma asta dar decat una oem sh sau noua dar statuta ani de zile pe la rafturi(deci e la noroc) mai bine una noua cu garnituri noi,cauciucul imbatraneste si el chiar daca-i fartec....aici depinde si de cum a fost pastrata,lichidul de frana curat(nou) intretine cauciucul ok,recomand pompele puse la pastrat cu ceva lichid bagat in ele(prin borcanel).....
Referitor la pompa de frana simplu circuit(1300) eu personal nu recomand,am avut niste experiente negative cu un 1300 cu pompa de aia,cel putin fara servo forta de apasare e mai mare,chiar si la ITP se monteaza un pedometru la pedala la asemenea masini,am lucrat ani de zile la banda la ITP,stiu ce spun..... Acuma cunoscatorii de aici is multi,or sa-mi sara la cap precum ca 1300-le franeaza de iese fum din anvelopa,o fi asa desi daca e asa iar nu e ok ca poti frana cu rotile virate si tot inainte te duci ,n-ai abs la dacie dar parerea mea e tot aia.Va salut si drumuri bune ! This post has been edited by sobolan: 23 Oct 2017, 10:13 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
dadoshel |
23 Oct 2017, 11:01
Post
#192
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Pompa de pe masina e varianta cu dublu circuit in tandem.Tot din asta am luat de schimb.
Idei referitoare la zgomotul descris? Multumesc |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
Ov |
23 Oct 2017, 14:39
Post
#193
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.455 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
QUOTE(dadoshel @ 22 Oct 2017, 09:17) Zgomot nou: in sarcina, undeva de pe la 3000 rpm in sus, se aude din fata un zanganit. Suna ca si franele cand freaca aproape fier pe fier....Aveti idee? Noi nu am apucat sa mai investigam, dupa cum ziceam timpul a fost limitat, trebuia sa ajunga omul la nunta. Multumesc. poate fi ceva slab care intra in rezonanta, gen scut care loveste in toba, toba cu probleme |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dadoshel |
23 Oct 2017, 15:13
Post
#194
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Zgomotul nu nu o vibratie, e facut de ceva care se invarte. Repet, suna exact ca niste frane la care freaca fier pe fier )sau aproape) si ar fi si discul putin ovalizat(adica nu e constant, face: zang-zang-zang)...imi pare rau ca nu am inregistrat.
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
Ov |
24 Oct 2017, 15:21
Post
#195
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.455 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
atunci e posibil sa ai aparatoarea de tabla de la discurile de frana strambata si-ti atinge in janta, verifica janta la interior si ar trebui sa vezi urma, daca e asa atunci indrepti cu mana aparatoarea si aia e
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dadoshel |
24 Oct 2017, 16:07
Post
#196
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Incerc cand mai ajung pe la masina. Dar tare ma tem ca nu sunt atat de norocos sa fie doar atat. Prea e doar dupa 3000 rpm indiferent de treapta de viteza...
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
roland |
24 Oct 2017, 18:40
Post
#197
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Da, aparatoarea ar face tot timpul, nu doar in sarcina si la peste 3000rpm. Lantul de la distributie nu ar putea fi (daca zici ca e metalic)? Sau cureaua de la alternator (dar aia nu face metalic).
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ov |
25 Oct 2017, 10:15
Post
#198
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.455 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
posibil sa frece si lantul in carcasa, face si pe loc la turatie?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dadoshel |
25 Oct 2017, 11:57
Post
#199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Uite...asta nu m-am gandit sa incerc. Vad cum ajung la ea, si revin. O sa incerc sa si inregistrez zgomotul
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
sobolan |
25 Oct 2017, 14:11
Post
#200
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
va omorati creierii aiurea...de regula se slabeste sau nu e prinsa si in suruburile de jos tabla anti-pietre dintre cutie si motor,ai acces la ea pe dedesubt dupa ce dai scutul jos,pune-i si surubul central m7x15 din centru,sau restrange-l la cuplu mic.....aia te zornaie.....sau chiar scutul.....ce s-a scris mai sus e putin plauzibil.
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
dadoshel |
25 Oct 2017, 14:16
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Oricum, aud doar chestii usor(a se citi ieftin) de rezolvat. Eu ma panicasem ca o fi ceva pe la ambreiaj,cutie
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
maho |
26 Oct 2017, 13:19
Post
#202
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.110 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Vreun "fluierat" de alternator (fulie, rulment)?
Nu stiu la ce te-ai referit cu franele "fier pe fier", ca si placutele si discul sunt metalice... daca la saboti atunci n-ai mai avea frane deloc pe spate, in caz ca ferodoul ar fi asa de uzat (total). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
dadoshel |
26 Oct 2017, 15:34
Post
#203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
De fluierat nu fluiera nimic.
Nu m-am referit la frane ca si cum ele ar fi cauza. Zgomotul pe care l-am auzit doar cu asta l-am putut asemana....sunetul este ca si cum am suprapune doua discuri metalice si le-ai invarti unul peste celalalt, dar fara sa faca tot timpul contact unul cu celalalt... Mda...o inregistrare ar fi facut cat 492385732957 cuvinte. Graba.... Zgomotul este asemenator cu cel din video, se aude de la 0:10 incolo(dati tare volumul) https://www.youtube.com/watch?v=iMqMwDFXnM8 This post has been edited by dadoshel: 26 Oct 2017, 15:38 |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
sobolan |
26 Oct 2017, 20:30
Post
#204
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
ai o problema cu zgomotul ala,trage-o pe undeva si baga-te sub ea si bate cu palma prin toate tablele gen scut,aparatori disc,tabla de la ambreiaj sau chiar baza aripilor,flapsuri la prinderi sau chiar bara fata....nu e greu deloc,o rezolvi in 10 minute.....de fapt tu n-ai nici o problema,ai un mic zornait de la o tabla care intra in rezonanta la anumite turatii......am uitat de poze ,maine is pe felie !
This post has been edited by sobolan: 26 Oct 2017, 20:31 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
dadoshel |
31 Oct 2017, 11:07
Post
#205
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Stie cineva cu siguranta daca pot monta fara probleme bord din acela de spuma?
Adica sa nu difere curbura la ceasuri si sa fie ok si la aeroterma. Am mai gasit unul si nu l-as lasa daca merge |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
johnybic |
31 Oct 2017, 11:13
Post
#206
|
dacia si atat Group: Members Posts: 616 Joined: 6 December 13 From: Buzau |
ce bord de spuma zici ?daca este tot de 1310 nu ai probleme ca este de" musama" sau de spuma merge fara probleme
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
dadoshel |
31 Oct 2017, 12:10
Post
#207
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
modelul acela de bord care s-a pus pe 1300 cu elemente de 1310
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
johnybic |
31 Oct 2017, 20:14
Post
#208
|
dacia si atat Group: Members Posts: 616 Joined: 6 December 13 From: Buzau |
Se potrivește și este net superior ca,calitate,și e l-am schimbat pe aleu ca era crăpat ,în laterale la cel de care zici tu avea tablele de prindere făcute la presa dintr-o bucata iar la al meu din doua bucăți ,da se potrivește fără probleme
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
dadoshel |
1 Nov 2017, 11:00
Post
#209
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
Multumesc, cred ca il iau pana la urma. Nu e nici asta perfect, dar al meu e crapat foarte urat
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
iustin_uap |
1 Nov 2017, 20:06
Post
#210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt |
Merge montat, dar o sa fie doua diferente:
1. N-o sa aiba gauri date pt temporizatorul de stergatoare si rozeta de reglaj faruri si, sa speram, ca n-are pt. ceasurile de apa/ulei. 2. N-o sa aiba luciul aluia de pe TLX, dar asta in dauna unei rezistente superioare. |
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2024 - 09:15 |