Coduri eroare P0314 & P0606 + mers neregulat motor
![]() ![]() ![]() |
Coduri eroare P0314 & P0606 + mers neregulat motor
seba18 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 October 10 From: Lugoj/Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II 1.2 D4F Benzina+GPL
2002
|
|||
fsilviu86 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
P0314 Rateu de combustie detectat la un cilindru (nespecificat) vezi sa nu ai bujie, fisa cu problema, bobina de inductie vezi daca iti da scanteie pe fiecare cilindru in parte. in pare parte poate fi de la aprindere.
P0606 Procesor modul control motor (ECM/PCM) - p0314 are legatura cu p0606, verifica poate ai mufele oxidate de la calculator, verifica masa caroseriei, ia un spary de contacte si apucate de verificat toate mufele posibile si imposibile. motorul merge prost pe gpl sau si pe benzina si pe gpl??? daca doar pe gpl atunci trebuie verificata instalatia, chekul atat cat va merge pe gpl va sta aprins. |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
seba18 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 October 10 From: Lugoj/Timisoara ![]() |
Merci de raspuns,
Motorul merge prost atat pe benzina cat si pe GPL. Bujiile sunt noi noute (nu stiu ce marca, dar ceva cu 4 electrozi, 56 de lei bucata). S-a verificat si da scanteie pe fiecare bujie, problema insa fiind la cilindrul 3 (cand se scoate fisa de la 3, mersul motorului aproape ca nu se schimba deloc). Acum, cu logica mea, prima "atacata" ar trebui sa fie eroarea de ECU - fiind o problema acolo, ma gandesc ca poate sa dea scanteie, dar aceasta sa nu fie sincrinizata cu pozitia pistonului, si de acolo misfire pe cilindrul respectiv. Totodata, cilindrul nu e specificat (exista si coduri de eroare pe fiecare cilindru in parte), ceea ce ma face sa cred si ca misfire-ul ar putea fi aleator... Mecanicul fara sa puna diagnoza pe masina (citirea erorilor am facut-o eu cu un amarat de ELM327 pe care-l folosesc la Ford Focus-ul din dotare), s-a pronuntat ca ar fi una dintre supape "afumata" si l-a trimis pe taica-miu sa faca test de compresie. A fost bineinteles ultima vizita la mecanicul asta, numai pentru faptul ca avand check engine aprins in bord si el nu a fost curios sa puna diagnoza pe masina si sa vada ce eroare aprinde acel martor. O sa incerc sa verific si sa curat mufele de la ECU si masa. Daca mai are cineva vreo idee sau vreo experienta personala legata de o situatie similara, ii raman recunoscator. |
--------------------
Renault
Clio II 1.2 D4F Benzina+GPL
2002
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Ia verifica tu bobina de inductie... Sa nu cumva sa fie cu probleme pe fisa cilindrului 3. Vezi daca ai de unde imprumuta una buna pentru test.
|
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:57 |