Talisman 1.5 dCi 110 ECO2 BVM6
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.5 dCi 110 ECO2 BVM6
dan22y |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
|
||
--------------------
R
M
8
- B
|
|||
Bumbul |
![]()
Post
#32
|
![]() Am alt vapor acum ... Group: Members Posts: 378 Joined: 22 June 15 From: Constanta ![]() |
[quote=stefandinescu70,16 Aug 2017, 04:37]
======================= <span class='edit'>16 Aug 2017, 04:46:</span> Megane Manager nici nu a visat ce are Talisman LIFE pe el ....please ======================= [quote=Bumbul,15 Aug 2017, 20:11] Eu nu înțeleg de ce ies pe poarta fabricii asa echipări pe talisman. Nici nu se pune problema între a alege un megane intens și un talisman cu aer condiționat manual. ....... Sa nu exageram pe aici . AC manual nu exista pe Talisman . Lista cu specificatiile Talisman Life 1.5DCI , este mai mult decat completa si suficienta pentru 21 000 euro ( nu am mai pus si reducerile posibile, gen Rabla sau Discounturi Renault ). Nici nu m-as uita la un Megane IV ( cu ce motor de racheta ar avea el si optionale ) , odata ce am aceste lucruri pe Talisman la acealasi pret ( cu un motor decent 1.5 DCI pus pe 1380 kg la Talisman ) ( iar afara se vinde si cu EDC ![]() https://www.renault.ro/gama-renault/autotur...mary/A3ZlcD0rig SPECIFICAȚII ECHIPAMENTE DESIGN Lumini de semnalizare LED in oglinzile laterale SIGURANTA ABS Tempomat - limitator de viteza (cruise control) Airbaguri laterale bazin/torace pentru sofer si pasager fata + Airbaguri cortina fata si spate Puncte de fixare Isofix si I-SIZE pentru cele doua locuri laterale spate Sistem de asistenta la franarea de urgenta Airbag pasager deconectabil Alerta pentru cuplarea centurii de siguranta Centuri de siguranta pentru locurile din fata reglabile pe inaltime ESP cu asistenta la pornirea in rampa i Faruri de zi cu tehnologie LED Sistem de monitorizare a presiunii pneurilor Proiectoare de ceata Roata de rezerva pentru uz temporar Airbaguri frontale sofer si pasager CONFORT Climatizare automata bi-zona cu senzor de toxicitate Scaune fata reglabile manual, cu functie de reglare a inaltimii Spatiu de depozitare sub cotiera centrala Aeratoare pentru locurile din spate Geamuri electrice fata cu implus Bancheta spate rabatabila 60/40 cu trapa pentru schiuri si cotiera Inchidere centralizata cu telecomanda Geamuri electrice spate POST CONDUCERE Oglinzi retrovizoare reglabile electric si degivrante Sistem de recuperare a energiei la franare (Energy Smart Management) Indicator de schimbare a treptei de viteza Functie ECO MODE Senzori de ploaie si lumina Tablou de bord digital tip TFT 7" Frana de parcare asistata MULTIMEDIA Radio Bluetooth, cu priza USB si Jack i [/quote] Ai dreptate, am exagerat! Am intrat aseara, inainte sa citesc postul tau, pe un configurator Talisman. Are cateva dotari. Pentru Tabloul de bord digital 7" trebuie sa platesti extra, cum trebuie sa platesti si pentru un set de jante dar si pentru o vopsea mai de doamne ajuta. Tot consider ca nu e demna de Talisman o asa echipare. Macar ZEN, daca nu permite bugetul ? |
--------------------
Hyundai
i40
1.7 CRDi 136cp CVA
- CT28SBA
|
|
mars |
![]()
Post
#33
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Haidi, bre, nici macar senzori de parcare???
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Bumbul |
![]()
Post
#34
|
![]() Am alt vapor acum ... Group: Members Posts: 378 Joined: 22 June 15 From: Constanta ![]() |
si aia sunt optionali.
240e This post has been edited by Bumbul: 16 Aug 2017, 09:35 |
--------------------
Hyundai
i40
1.7 CRDi 136cp CVA
- CT28SBA
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Cumnatu' meu a primit senzori de parcare spate in standard pe Talisman Life, la fel si eu pe Kadjar. Se pot bifa gratuit in sistem cand se face comanda.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
simon |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Eu gindesc asa: Talisman este o masina pentru drum lung, adica sosea sau autostrada.
Daca omul munceste si nu-si permite o masina numai pentru excursii, Megane 4 mi se pare de ales. Talisman as spune ca nu este o masina de oras. Este inutil de mare, consuma mai mult, este mai greu de parcat, inclusiv daca omul sta la bloc. Nu totdeauna ai loc suficient acasa daca stai la bloc, poate este si strimt in parcare, necesita manevre. La drum lung, da, este evident mai confortabila. Daca treci muntii des, Megane 4 cred ca e mai placut. Pentru cine are bani de macar 2 masini, curte unde sa le tina, trebuie si un Talisman. Pentru o singura masina, Megane 4. Parerea mea, care este. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
xcss |
![]()
Post
#37
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Eu sunt de părere că, atunci când vrei să-ți iei o mașină nouă, ar trebui să-ți planifici bugetul în așa fel încât să achiziționezi varianta cu motorizarea cea mai performantă, în varianta de echipare de vârf.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
mars |
![]()
Post
#38
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Bingo
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Exact asa fac toti europenii ( in afara de romani ) isi iau numai masini de top lista si top echipare/dotari, motorizari de la 200 cp in sus si mai ales benzina ....
![]() In realitate ei isi iau numai modele ESTATE si motorizarile cele mai economice si mai ieftine la impozit . |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
simon |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Nu sint obsedati de depasiri, ca noi. Poate nu urca pe serpentine ci se tirasc prin tunele.
Avantaj noi, ca ne mentinem tineri. ![]() |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
![]() |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
Rashx |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 August 08 ![]() |
Mie 1.5 dci nu mi se pare chiar mortaciune.E de ajuns pentru ce vreau eu.Si cu optionalele de la Life pe talisman nu iese chiar o masina nasoala.Ma deranjeaza totusi ca nu as avea faruri full led si inca vreo cateva jucarii ,poate inutile, pe care le-as avea pe M4 Intens.
Ramane de vazut pana in februarie la anul.Sa vad cum evolueaza piata si discounturile la masinile noi. PS:1.5 dci este si pe Mercedes Benz CLA si masina aia are tot 1400 de kg.Just saying! |
--------------------
Sandero
1.4 mpi
2008 Lucrurile se schimba,oamenii nu!
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Poti sa traiesti fara FULL LED , are lupe in faruri si ii poti pune XENON aftermarket si stai bine apoi . O varianta , dar nu disponibil in Romania ar fi sa ii pui si o automata EDC pe 1.5 DCI si ar iesi si mai bine pachetul final . Vezi ca sunt pe SH prin Europa la preturi bune si KM destul de putini, asta daca accepti un SH
![]() |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
simon |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
La Talisman Life se poate lua si motorul diesel de 1.6/130cp, 1100 euro in plus. Mi se pare mai bine asa, plus ca o cutie manuală imi pare de preferat. Mai sănătoasă pentru minte, nu dai in fandacsie de grija firavei edc. Oricum, pe munte edc tot manual trebuie actionata.
![]() This post has been edited by simon: 21 Aug 2017, 06:40 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
mars |
![]()
Post
#45
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
De ce mod manual pe munte? Teoretic stie sa schimbe mai bine decat majoritatea soferilor si are si frana de motor.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
simon |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Stiam ca in manualul edc se recomanda schimbarea manuală in regim de munte. A spus cineva aici pe forum, un proprietar de Megane 4, cred.
Singurul lucru care mi-ar lipsi la unTalisman Life ar fi cardul 'mîini libere'. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(mars @ 21 Aug 2017, 06:44) De ce mod manual pe munte? Teoretic stie sa schimbe mai bine decat majoritatea soferilor si are si frana de motor. Da . La dublu ambreiaj este recomandat pe urcari si coborari sa se foloseasca modul manual. Este doar pentru a proteja ambreiajele de multe schimbari si patinari. Sunt diferente mari intre o automata cu convertizor hidraulic si o secventiala mecanica (dublu ambreiaj sau simplu =BMV) |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
QUOTE(simon @ 21 Aug 2017, 06:49) Stiam ca in manualul edc se recomanda schimbarea manuală in regim de munte. A spus cineva aici pe forum, un proprietar de Megane 4, cred. Singurul lucru care mi-ar lipsi la unTalisman Life ar fi cardul 'mîini libere'. Din moment ce e automata, are si software inteligent de control, cel mai probabil oricum ia decizii mai bune decat 99% din soferi. Am fost cu edc-ul pe transfgarasan in weekend, nu a vazut deloc manual. Si a mers excelent, am depasit tot. |
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Da
Dar daca depasesti in urcare o sa schimbe subturat (necesitatilor din acel moment )si ramai fara vlaga in depasire si apoi retrogadeaza din nou si tot asa. Daca o duci in manual o tii intr-a doua,max a treia, cum vrei in turatie si asa protejezi si cutia si nici nu strangi din volan........si manualul recomanda modul manual in urcari si coborari.... Un alt exemplu. Cutia EDC ( in unele programe. ECO de exemplu) schimba intre a 5a si a 6a la 70/75 km la ora si exact aceea este limita de mers pe DN1. Cum reduci nitel iar a 5a si cum atingi pedala iar a 6a. Nu este mai bine sa o dai pe manual si o tii doar in a 5a ..??? sa nu ai 10 schimbari sus jos intr-o localitate? This post has been edited by stefandinescu70: 21 Aug 2017, 09:05 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Invata cum si cand sa apesi pe pedala de acceleratie si o sa schimbe fix cum vrei tu.
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Decat la full pedala apasata si tinuta te asculta pe tine,altfel , stie ea ce si cum sa schimbe.Nu asculta pe nimeni
![]() |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Nu e adevarat, pedala nu e doar on off. Daca mergi cu a 6-a la 70 la ora, in functie de cat de tare/repede/mult apesi, poate sa cada in 5/4/3 si chiar 2 la pedala la fund.
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai si nu mai bine stai pe manual?Va jucati voi,dar si cand pica ambreiajele....
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Pai de ce sa stai pe manual? Cand poti sa-ti comanzi din modul in care apesi fix ce viteza vrei. Si ai acelasi numar de schimbari. Care ar mai fi logica sa o treci pe manual?
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Aia ar fi o treaba ..... sa ai mai multe trepte pe manual .....
![]() <span class='edit'>21 Aug 2017, 11:31:</span> QUOTE(Catalinmodena @ 21 Aug 2017, 10:57) Pica, pica , aia este, nu ? Orice se rezolva , cu un cost adecvat . Stii cum se zice , decat 20 de ani Cioara , mai bine 5 ani Vultur ![]() This post has been edited by stefandinescu70: 21 Aug 2017, 11:32 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Asta-i culmea. Îți iei cutie automată, dar o folosești pe manual ca să nu se strice.
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Nu ne refeream la oras sau la o croaziera,ci strict la un drum cu urcari si serpentine,unde spune si manualul ca e bine pusa pe modul manual.A,si ceva ma face sa cred ca multi dintre cei ce au o auto cu EDC nu stiu ca ambreiajele alea la un interval se schimba si nu sunt tocmai ieftine.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Ai punctat bine , cine are cutie EDC ( uscat sau umed ) trebuie sa stie ca este consumabila , la fel ca un ambreiaj normal care pe la 100 000 / 120 000 km incepe sa dea semne de oboseala si trebuie inlocuit ( tot kitul ) .
Sau mai bine zis , o cutie EDC o poti strica la fel de usor cum strici un ambreiaj pe care il patinezi ( voit sau nu / urcat de borduri / plecari din panta / tractat de rulote / patinat mult in zapada,noroi / mers/plecari sportiv de pe loc) si apoi trebuie sa il inlocuiesti . Era cutiilor automate cu 500 000 km la activ , fara reparatii (doar schimburi de ulei si filtru) a A APUS .. Preturi pe masura bineinteles la consumabile si ambreiaje de inlocuit .. Second hand cu cutie EDC deja este ruleta ruseasca .... This post has been edited by stefandinescu70: 21 Aug 2017, 15:03 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#60
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 16 Aug 2017, 03:37) Lista cu specificatiile Talisman Life 1.5DCI , este mai mult decat completa si suficienta pentru 21 000 euro Proiectoare de ceata Geamuri electrice spate Oglinzi retrovizoare reglabile electric si degivrante In anul ce gratie 2017 se lauda renault ca a pus pe Talisman, care se vrea sa fie gama premium renault, dotari pe care le-am avut pe Cielo acum 21 de ani? ![]() ![]() QUOTE(simon @ 21 Aug 2017, 05:49) Stiam ca in manualul edc se recomanda schimbarea manuală in regim de munte. A spus cineva aici pe forum, un proprietar de Megane 4, cred. Cam aiurea afirmatia asta. Inseamna ca o cutie automata NU e pentru tine. Ramii pe manuala, ca altfel o strici ![]() QUOTE(Catalinmodena @ 21 Aug 2017, 13:09) Nu ne refeream la oras sau la o croaziera,ci strict la un drum cu urcari si serpentine,unde spune si manualul ca e bine pusa pe modul manual. Asta e o prostie cit casa de mare. Americanii au peste 90% numai cutii automate de cel putin 60 de ani. Daca erau asa de proaste, le inlocuiau cu cutii manuale. La ei muntii sint mai inalti ca in romania, si au si serpentine ![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:50 |