Bec rosu ulei aprins + stop, Megane II 1.5 dci 2004
![]() ![]() ![]() |
Bec rosu ulei aprins + stop, Megane II 1.5 dci 2004
blidaru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|||
Hack |
![]()
Post
#2
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Verifica si intercoolerul sa vezi daca nu este afectat ceva pe acolo.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
blidaru |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Ce legatura ar avea intercoolerul cu becul de ulei aprins? masina functioneaza normal, nu simt nicio diferenta!
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#4
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Senzorul de ulei este montat pe rampa, sub filtrul de ulei, insa nu cred ca a ajuns acolo lovitura. Oricum poti verifica senzorul si firele care intra in el daca sunt ok.
This post has been edited by skorpio_bog: 29 Jun 2011, 14:42 Attached thumbnail(s) Photo0655edit.JPG ( Size: 355.1k ) Number of downloads: 2703 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
blidaru |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Am fost acum sa verific. E posibil ca masina mea sa nu aibe un astfel de senzor? E megane 2.1.
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#6
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
e posibil sa nu ai senzor pe filtru de motorina dar pentru filtru de ulei ai senzor
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#7
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
din moment ce iti scrie in bord Oil Level OK inseamna ca ai senzor
![]() 29 Jun 2011, 16:08: LE: Ce tip de motor ai? Ca difera amplasarile in functie de motor. This post has been edited by skorpio_bog: 29 Jun 2011, 15:08 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
blidaru |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Am scris in titlu... 1.5 DCI... are 60 kw
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#9
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
stiu ca 1.5 dci. Ma refeream la tipul motorului. Trebuie sa fie ceva de genul K9K xxx
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
segcm |
![]()
Post
#10
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
La o prima vedere - in urma impactului care nu cred ca a fost lejer, poate s-a deranjat a fost cumva lovit in filtru si trece prin el o cantitate de ulei mai mica, dar ... - Pompa ulei cred ca e la tine - se aprinde in bord ca are presiune scazuta si pe masura ce ii dai ture ii mai creste presiunea si se stinge. In locul tau nu as mai merge cu ea pana la verificari mai amanuntite. Poti termina motorul mai repede decat crezi daca e pompa si sa vezi dupa asta belele. La fel poate fi un senzor rupt de la impact si sa iti dea eroare.
|
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
marius36ro |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 21 September 09 From: Suceava ![]() |
In afara senzorului care masoara nivelul uleiului, mai este si un dispozitiv ce masoara presiunea uleiului(asa zisul bulb). E posibil sa fi sarit vreun fir de la acesta. In caz contrar e ceva cu pompa de ulei.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dci 88 kW
2003 Grantour
|
|
segcm |
![]()
Post
#12
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Daca ii zice " oil level ok " si la joja e ok ... Nu are treaba cu nivelul uleiului.
Cum la turatii inalte se stinge ledul din bord e clar ca nu vb de contact imperfect. Ramane sa te uiti la filtru sa nu fie botit, apoi daca nu, cred ca e necesar sa dai baia jos sa vezi ce e cu pompa de nu mai baga, poate daca e uzat rau motorul sorbul pompei sa fie infundat sau efectiv pompa a ajuns intr- un stadiu mare de uzura si nu mai face o ungere eficienta. E posibil si ca in urma incidentului la viteza mare sa fi franat violent fara sa mai calci ambreiajul si poate o fi crapat ceva in motor si au ajuns fragmente in baie... |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
blidaru |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Va atasez poze sa vedeti cum arata masina dupa incident. Fata de unde s-a spart, filtrul si baia de ulei sunt departe. M-am uitat, nu par sa fie atinse, chit ca scutul e spart. Am mers pana azi 500 km cu becul aprins, daca era sa nu mai bage pompa cum trebuie nu se simtea? Am verificat capacul de sus pe unde se baga ulei sa vad daca e umed, deci baga ulei in rampa.
Eu sper sa fie amaratul ala de senzor si sper ca ceea ce s-a intamplat cu becul asta sa n-aibe de-a face cu accidentul. Oare daca ma duc la un tester rezolv ceva? Imagine1221.jpg ( Size: 522.88k ) Number of downloads: 2782 Imagine1220.jpg ( Size: 457.39k ) Number of downloads: 2534 |
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|
ric26ct |
![]()
Post
#14
|
![]() ric26ct Group: Members Posts: 461 Joined: 19 February 10 From: Constanta ![]() |
Daca tu crezi ca a stropi cu niste ulei inseamna ca baga pompa te inseli. Pune un tester pe ea si nu mai iti da cu parerea la chestii ca astea, ca poti ajunge la lucruri mult mai grave. Umezeala de pe capac poate sa se produca si de la vaporii de ulei, nu este neaparata nevoie sa bage pompa ca sa ai capacul umed.
DUTE LA UN SERVICE IMEDIAT!!! |
--------------------
renault
megane 2
2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression Skoda Octavia 1,9 tdi
|
|
blidaru |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Imi puteti recomanda un in bucuresti un service sau un coleg de forum care le are cu testerul?
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#16
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
pentru tester, ia legatura cu romeo.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
blidaru |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|
clr |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
blidaru |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 6 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc, i-am trimis un mesaj
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
|
|
ionut_dim |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 June 10 ![]() |
buna seara!si la mine s-a aprins in seara asta martor ulei+stop,fara mesaj in bord doar cu bip.la mine se aprinde doar la accelerare,cand decelerez se stinge.uleiul e ok,dar nu stiu ce s-a intamplat!!!am trecut printr-o balta mai mare in seara asta si dupa vreo 30km s-a aprins(inainte nu am avut probleme de acest gen).
cum ati rezolvat problema? |
--------------------
renault
megane
1.5dci 75kw 2004
- gl 07 yeg
|
|
marius36ro |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 21 September 09 From: Suceava ![]() |
Presiunea uleiului e masurata de un rezistor, daca nu ma insel. In functie de turatie presiunea uleiului impinge cursorul pe acesta si o traduce in semnal electric. Din cauza apei(balta) conectorul e umed si da scurtcircuit, calculatorul considerand presiunea zero. In concluzie, trebuie uscat acel conector. La mine (1.9 dci) se afla pe langa filtrul de ulei destul de incomod de ajuns. Cred ca e necesara demontarea scutului motor
12 Jul 2012, 13:55: offtopic: am avut probleme cu inchiderea de la portbagaj din cauza umezelii si nu se inchidea masina. This post has been edited by marius36ro: 12 Jul 2012, 13:55 |
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dci 88 kW
2003 Grantour
|
|
ionut_dim |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 June 10 ![]() |
am scos mufa senzorului si am dat cu spray de contacte,si vad ca acum merge!nu mai apare nimic in bord.
sper sa fie de la mufa!!!!! la 1.5 dci senzorul e sub filtrul de ulei si se ajunge la el fara a demonta ceva. This post has been edited by ionut_dim: 13 Jul 2012, 07:52 |
--------------------
renault
megane
1.5dci 75kw 2004
- gl 07 yeg
|
|
Dumitru_Stelian |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 16 March 13 ![]() |
Salut,
Stie cineva unde se alfla senzorul de presiune ulei la megane 2.1 1.6 16v sedane 2005? |
--------------------
Renault
Megane IV
2020/1.3 Tce 140CP/Intens
|
|
TheScout |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 26 November 10 From: Constanta ![]() |
SAlut. Am o micaproblema si am vazut ca pe topic sa discutat despre senzorul de sub filtru de ulei. La individul meu acel senzor are firul rupt cam la 10-15 cm din senzor..stie cineva sa imi spuna unde as putea gasi restul firulului, m-am tot uitat dar nu l-am vazut. Si nici nu mi se aprinde nimic in bord,spune ca nivelul e ok
|
--------------------
Renault
Megane II
2006 / Coupe "There is no God to make your wish come true, the only power lies in You"
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
Salut! Am și eu o problema cu un megane 2 1.5 diesel.
Ieri am mers cu mașina, nu avea nicio problema, am parcat în pantă iar când am plecat, s-a aprins martorul de ulei+stop și scrie pe display eșec presiune ulei(asta am tradus eu din franceză). Am oprit masina, am pornit-o și după vreo 500m s-a aprins s iar. Am venit cu ea acasă (vreo 5 km) și am lasat-o peste noapte. Dimineața când am plecat cu ea nu a avut nicio problema vreo 9 km cu 3 opriri. După asta am mai oprit o data și când am plecat iar s-a aprins martorul+stop aceleași simptome (mers 500m și se aprindea) am mai oprit la un prieten care se ocupa de reparații și am lăsat mașina pornită iar când am plecat nu s-a mai aprins până acasă. Am desfăcut capacul de la ulei și când e pornită mașina, stropește cu ulei pe acolo. Mi-a zis prietenul asta că e posibil sa fie de la senzor (mașina a staționat mult timp înainte să o iau eu, dar am mers vreo 200km cu ea până s-a aprins martorul). Problema e că eu mâine trebuie sa mai parcurg vreo 100km și nu prea am timp să mă duc să o pun pe tester. Ar fi vreo problema grava? Menționez că mașina nu scoate niciun sunet ciudat la motor nici înainte nici după ce de aprinde martorul și cu tot cu martor aprins stropește cu ulei pe la bușon când il deschid. Sper sa îmi răspundă cineva azi. Mulțumesc mult! |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:36 |