Prestige 2008
![]() ![]() |
Prestige 2008
Victorine |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu vorbesc serios, nu vei gasi placute care sa mearga asa cum descrii tu, care sa nu aiba macar putin scartait la viteze foarte mici. Nu sunt ironic
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Eu nu am niciun scartait la nicio masina la viteze mari sau mici. Textar pe una OE pe cealalta.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Victorine |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Lasati placutele va rog, stiu ca sunt pasiunea si specialitatea doctorului, dar acum zgomotul ala ma enerveaza mai tare.
This post has been edited by Victorine: 17 Jul 2017, 22:43 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#95
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Seamana cu un marait pe care il aveam la Toyota la carcasa filtrului de aer, unde intra tubul de aer proaspat avea o etansare de burete care se copsese si, fiind plaastic pe plastic, intra in rezonanta destul de enervant...mai ales la cald...nu mi-e familiar motorul asta, insa parca am vazut ceva imbinare de plastic pe plastic in zona admisiei...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Victorine |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Nu are plastic pe plastic, insa cutia aia mare a rezonatorului are bucsele uzate, am pus poze mai sus undeva cu ele, o sa fac altele ca nu se gasesc de cumparat separat. Cu toate astea, am pus mana pe el si nu vibreaza, pare sa vina de jos de undeva, dar e destul de inselator... Am mai auzit zgomotul asta si in alte filme cu acelasi motor, de-aia intreb, poate s-a mai lovit cineva de problema si a rezolvat-o.
This post has been edited by Victorine: 18 Jul 2017, 06:15 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
MuciX |
![]()
Post
#97
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Imi faci si mie hatarul sa reasezi filtrul de aer? Poate sa pui alta marca daca i-a venit sorocul?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pai are 3000km sau mai putin, e Mahle-Knecht, daca imi aduc bine aminte. Ai reusit tu sa-ti dai seama din panarama aia de filmare ca nu sta bine, sau de ce zici asta? Eu zic ca l-am pozitionat bine in carcasa atunci cand l-am schimbat, crezi ca ala se misca si zbarnaie acolo? Ar fi o mare usurare, o sa-l verific astazi.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
MuciX |
![]()
Post
#99
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
E doar o impresie si usor de verificat. Dar mie fix senzatia asta mi-a dat-o, de obiect slabit care vibreaza intr-o cavitate.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La solenza aveam un zgomot foarte asemanator de la rola intinzatoare a curelei de accesorii. Pentru a fi sigur am dat cu spray wd40 pe rola, iar in 2 secunde zgomotul a disparut.
Ulterior am inlocuit rola si a fost ok. https://www.youtube.com/watch?v=2SsZ62HZF3Q This post has been edited by psychoo: 18 Jul 2017, 10:46 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Confirm ce spune psychoo. Acelasi zgomot l-am avut si eu la rola de la accesorii pe cand aveam solenza si pana nu am achimbat rulmentul nu s-a potolit.
Zgomotul se aude in partea stanga, filtrul de aer e in dreapta, nu e rau sa il verifici si pe ala dar cred ca sunt sanse mici sa fie de acolo. This post has been edited by ursul_bipolar: 18 Jul 2017, 11:08 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Victorine |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Va zic ca e totul nou acolo, INA si SKF. Inclusiv întinzătorul, nu doar rola acestuia. Poate filmul induce in eroare, insa in realitate bârâiala aia vine din spate. Am filmat expres si in zona fuliilor ca sa se vada ca de fapt nu de acolo vine.
In plus, imi aduc destul de clar aminte ca am sesizat zgomotul candva intre desfacerea admisiei si schimbul distributiei. Deci aparuse inainte sa pun totul nou acolo la accesorii si distributie. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
psychoo |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Poate mecanicul nu a montat toate piesele pe care i le-ai dat? Imi amintesc cand i-am zis mecanicului la schimbarea tobelor sa puna toate tampoanele de cauciuc noi si i le-am dat intr-o plasa. La finalul lucrarii imi da plasa cu 2 tampoane de cauciuc noi.
Eu: "Ce faci nene? Nu era vorba ca le punem pe toate noi?" El: "Nu a fost nevoie ca mai duc mult alea care le-am lasat" Poate la tine "a uitat" sa iti dea rola noua inapoi... In compartimentul motor e foarte dificil sa zici exact de unde vine un zgomot deoarece se transmite si reflecta usor prin tabla |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Victorine |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Exclus. Am stat cu el sub masina si i-am dat piesele la mana, doar pinion cu pana n-am avut
![]() Da, e greu de spus acolo care-i sursa. O sa-mi confectionez un "gramofon" si o sa-l ascult peste tot. This post has been edited by Victorine: 18 Jul 2017, 13:59 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Astazi mi-am facut timp si am desfacut carcasa filtrului de aer, iar ceea ce am gasit ma face sa sper ca am identificat cauza zbarnaitului si suieratului la accelerare. 20170720_181147_HDR.jpg ( Size: 3.2mb )
Number of downloads: 616
Filtrul nu etansa in partea de jos. Din cauza sistemului de prindere a carcasei, care se fixeaza intai in urechile alea de jos si apoi se strange sus, atunci cand filtrul e nou si garnitura mai umflata exista riscul pozitionarii defectuoase. L-am reasezat si rigidizat cu cateva puncte de plastic topit la pistol SI NU MAI FACE! Mai vad maine dimineata daca se confirma si il si schimb cu unul nou, asta e deja deformat. Merci MUCIX ca mi-ai deschis ochii! ![]() This post has been edited by Victorine: 20 Jul 2017, 20:58 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
sobolan |
![]()
Post
#106
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
foloseste mereu filtre mann....ulei,aer,benzina,motorina etc......cel de ulei musai sa aiba supapa anti-drain,mann-ul are,bosch-ul are,QWP are,posibil si alte firme,nu mai retin exact....cel oem Purflux e un jeg,la fel si romcarbonul.....venea odata ELF-ul la 4 litri cu filtru alb elf,era bun si ala,stingea becu' la ulei instant,numai cat puneai mana pe cheie
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Victorine |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Da, evident, cu supapa anti refulare, altfel se dezamorseaza si pornesti motorul pe uscat. Doar ca sincer am auzit atatea lucruri nasoale despre Mann, incat prefer sa folosesc Mahle/Knecht de cativa ani. Oricum, aici nu e vina filtrului, trebuie avut grija la montare, tragea aer efectiv pe langa el, prin fanta aceea din poza, de-aia suiera in mers si zdranganea in carcasa. Acum sunt vaccinat. Maine il schimb. Ca p observatie, nu ma asteptam sa fie atat de murdar dupa doar 3000 km...
This post has been edited by Victorine: 20 Jul 2017, 22:25 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(Victorine @ 20 Jul 2017, 23:23) Ca p observatie, nu ma asteptam sa fie atat de murdar dupa doar 3000 km... Uelcăm to Rumeinia! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#109
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Victorine @ 20 Jul 2017, 23:23) niciodata n-ai cum sa-l pornesti pe uscat,ramane destul ulei in canalele lui de circulatie prin bloc si in canalele cuzinetilor darrrr.....arborele sta in imersie asigurata de pompa de ulei,practic el nu se atinge de cuzineti niciodata,acolo e ca un fel de lagar hidro,la prima cheie cu circuitul de ungere dezamorsat arborele freaca de cuzineti,e uns dar nu suficient de aia si apar bataile de linie la motoarele uzate la prima cheie si doar cu becul aprins,cateva secunde..... Mann e ok,nustiu ce ai auzit tu ,am mai auzit si eu si am patit la vreo doua sa supureze pe langa garnitura fiindca trebuiau stranse mai animaliceste,asta e.....la masina ta poti sa-l strangi mai zdravan daca e,la un dci sta pe suport de aluminiu si nu e recomandat.....depinde si de unde le iei,cu cele luate de la Unix nu au fost probleme,am impresia ca-s facute prin mai multe locuri(garaje) ![]() Nu lucrez la unix si nu fac reclama , uneori is cam scumpi la anumite piese dar de-a lungul timpului am fost multumit....dai un ban dar nu-s probleme,de multe ori cand te zgarcesti mai tare saracesti,nu fac referire,spun asa la mod general..... This post has been edited by sobolan: 20 Jul 2017, 22:51 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 20 Jul 2017, 23:44) niciodata n-ai cum sa-l pornesti pe uscat,ramane destul ulei in canalele lui de circulatie prin bloc si in canalele cuzinetilor darrrr.....arborele sta in imersie asigurata de pompa de ulei,practic el nu se atinge de cuzineti niciodata,acolo e ca un fel de lagar hidro,la prima cheie cu circuitul de ungere dezamorsat arborele freaca de cuzineti,e uns dar nu suficient de aia si apar bataile de linie la motoarele uzate la prima cheie si doar cu becul aprins,cateva secunde..... Adica...pluteste pe ulei in rotatie. This post has been edited by BLUE R 19: 21 Jul 2017, 00:49 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Victorine |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Era doar o figura de stil. Ideea e ca stiu care e rolul si importanta supapei de retinere. Oricum, multumim pentru detalii.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Inlocuit ieri filtrul de aer cu unul Bosch(asta am gasit repede). Foarte multumit de cum se prezinta, are nervura aceea mai lunga pentru rigidizare si pusa unde trebuie ca sa nu flambeze in partea inferioara la montare. Si chiar isi face treaba, am incercat sa il indoi usor cu mana si se tine bine.20170721_184416_HDR.jpg ( Size: 3.11mb )
Number of downloads: 511
De asemenea am inlocuit bujiile Bosch Super 4 cu unele Renault cu 2 electrozi de masa. Din astea a avut inainte. Mai mult ca sa vad daca exista diferente sesizabile si sa vad cum arata Bosch-urile dupa cca. 3000 km. Si recunosc ca undeva in background erau si spusele doctorului si ale lui Sobolan. Bosch-urile nu le arunc.20170721_191249.jpg ( Size: 3.47mb ) Number of downloads: 506 20170721_185825_HDR.jpg ( Size: 2.6mb ) Number of downloads: 478 In plus am inlocuit lichidul de frana cu Ate Dot 4 SL (fara ESP) si uleiul din cutie. Am scos cam 2.7 - 2.8 L, am introdus fix 3L. Nu mai pierde ulei pe la suruburile etansate de la capacul culbutorilor. ODO 92050km. <span class='edit'>22 Jul 2017, 14:36:</span> Si pentru ca aveam cumparate garniturile de la corpul clapeta, astazi m-am hotarat sa le schimb si totodata, cu ocazia asta sa remediez si problema bucselor de la rezonatorul de aer, ca tot urma sa il scot. Astea sunt garniturile: 20170722_114218.jpg ( Size: 4.22mb ) Number of downloads: 442 Cea mica parea obosita. Cea mare nu, insa comparandu-le cu cele noi am constatat ca astea cumparate sunt mult mai elastice. Asadar problema relantiului saltaret a disparut aproape in totalitate. Se diminuase mult dupa ce am curatat MPP, dar acum aproape ca e insesizabila. Probabil ca in viitor va urma si un MPP nou. Referitor la bucse, am confectionat doua mansoane din capetele a doua fise de bujii Tesla de la vechea masina. Au intrat mai greu in urechile de prindere ale rezonatorului, insa cu toate astea ansamblul era sensibil mai elastic decat inainte. Ma declar foarte multumit de felul in care s-au potrivit, dar mai ales de efectul final. Acum nu se mai aude decat motorul, asa cum se observa si din film: https://youtu.be/JyCfGWsPzQo Comparand cele doua filme se aude limpede diferenta. This post has been edited by Victorine: 22 Jul 2017, 13:40 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Suna f bine acum!
![]() |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Victorine |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Si dovada ca relantiul e destul de stabil:Screenshot_2017_07_22_22_12_16.png ( Size: 1.36mb )
Number of downloads: 131
Alta acum... Primesc doua coduri de eroare de la o sonda lambda: Screenshot_2017_07_22_22_08_39.png ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 113 Iar in Torque e la fel de explicit, Open loop due to insufficient temperature. Deci e dus elementul de incalzire... Sau contact imperfect (desi ieri am desfact mufa de la amonte, ca aveam acces usor cu rezonatorul demontat si dat cu spray de contacte, fixat ferm). Cat costa o sonda lambda? Ce tip, ce marca, se desface greu, trebuie pasta de etansare sau are o garnitura gen bujie? Or fi la fel amonte cu aval? Nu vreau improvizatii gen fara mufa/ mufa diferite, deci fire lipite. Intrebari, intrebari... As vrea sa rezolv si sper sa mai reduc putin consumul in felul asta. <span class='edit'>22 Jul 2017, 23:49:</span> Revin cu cateva imagini legate de modul in care am reconditionat bucsele, poate o sa fie de ajutor cuiva. Sper ca am rezolvat cu sonda lambda amonte. Eram pregatit sa o comand cand zic azi dimineata hai inainte sa mai verific odata mufa de sub colectorul de aer. Am miscat-o, am hâțânat-o si aud un clic. Hait! Zic, sa vezi ca asta era, desi eram convins ca am infipt-o calumea. Sters eroarea si nu se mai aprinde martorul check engine. Am verificat sonda in mers si cicleaza, desi cu amplitudine mai mica decat valoarea corecta, o fi obosita. O tin sub observatie, dar deocamdata asa ramane. Scriu si aici ca sa tin minte. Sa nu mai alimentez de la Rompetrol, cel putin nu Efix 95. Cel mai bine Gazprom 100. Sau de la Petromul de la coltul strazii, 99. This post has been edited by Victorine: 24 Jul 2017, 20:31 Attached thumbnail(s) 20170722_122332_1.jpg ( Size: 735.7k ) Number of downloads: 105 20170722_123607_1.jpg ( Size: 234.76k ) Number of downloads: 91 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Inca un mic update, poate unii o sa-l considere interesant.
Avand ceva timp liber, deh, ca in concediu, mi-au venit idei. Despre ce? Sa vad cum merge motorul cu bujiile recomandate de doctor. Daca va vine sa credeti.. Zis si facut. Cumparat, montat, facut un drum pana la tara. Cam 90km dus-intors. Aceeasi benzina Efix 95. Impresii: motorul trage foarte bine, raspunde rapid la acceleratie. Bine, nici inainte nu mergea rau. Nu stiu, poate e doar placebo de 216 lei... INSA, consumul mediu 7%, pe un drum cu 5 localitati, aglomerat, pe care in acelasi stil cu vechiul 1.6 scoteam chiat sub 6%... Cu ăsta ma asteptam macar la un 6.5. A omis oare doctorul sa-mi spuna ceva? Sau poate el avea benzina decontata de MS si consumul era un aspect neglijabil... Teoretic NGK se lauda printre altele cu consum mai mic cu iridium, dar nah... O sa le mai testez la sfarsitul saptamanii cu un drum Timisoara - Bucuresti, ceva fataiala pe-acolo si retur. Pe un astfel de drum mai am termen de comparatie cu Bosch Super 4 - 7.4%. ODO 92370KM, de retinut cifra pentru ca daca sunt multumit de ele chiar raman 90.000 in motor... This post has been edited by Victorine: 27 Jul 2017, 07:22 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(Victorine @ 26 Jul 2017, 21:57) A omis oare doctorul sa-mi spuna ceva? Sau poate el avea benzina decontata de MS si consumul era un aspect neglijabil... ![]() Verifică,te rog, parametrii sondei lambda după drum,sunt curios dacă teoria ''dă-i bă cox că se curăță''e valabilă! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Victorine |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
O sa ma uit daca se mareste ecartul intre valorile min. si max. Parca citisem ca ar trebui sa fie de vreo 500 mV, la mine cred ca era la jumate... Oricum, abia la intoarcere poate fi vorba, ieri n-am avut unde cox.
Poate se curata injectoarele daca pui o benzina buna si suprafata sondelor, dar daca pastilele alea din ele care reprezinta senzorii propriuzisi sunt obosite, degeaba. This post has been edited by Victorine: 27 Jul 2017, 07:22 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Bujiile influenteaza consumul, dar sa ajunga sa-l influenteze dramatic in plus, trebuie sa fie extrem de proaste.
Totul tine de benzina si stilul de condus. La 6.5% se merge rapid cu motorul asta, daca esti si calculat, macar putin. Eu nu am habar cum conduci, asa ca nu pot sa ma pronunt. Eu unul am un stil extrem de constant. Cu 16v la mers rapid/agresiv pe drum national, consumurile erau in jurul lui 7.5%, rar sareau peste. Exemplu concret cu benzina: toate benzinele de 98/100 au dus la consumuri de aprox 11% in Timisoara, fata de aprox 10% cu benzolul de 95, iar la drum intins economia era inexistenta, desi consumurile erau oarecum mai mici. Eu veci nu am declarat un consum marit definitiv dupa distante mici, pentru ca sunt extrem de multe variabile care pot duce la modificari, uneori dramatice. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Victorine |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am dat exemplu drumul ala pentru ca l-am facut de multe ori cu ambele masini si cam stiam la ce sa ma astept. Altfel sunt de acord ca un consum mediu devine relevant pe o distanta mare.
Intreb de curiozitate, ca unul care ai facut kmp fara numar si ai alimentat des banuiesc in TM, ce benzina ti-a placut cel mai mult? |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Romnămol Efix 95 și Mol 95, cu cele de 100 am făcut doar câte 3 plinuri consecutive cu fiecare marcă de benzolerie și apoi nu am mai cumpărat. Absolut toate au reclamat cam 1 litru în plus în oraș, iar la drum întins, cu excepția LukOil toate au avut consum puțin mai bun, cu care consumul a fost mai prost și în afara localității. Răspunsul motorului nu mi s-a părut mai bun.
Menționez că sunt extrem de constant cu apucăturile la volan, indiferent de regimul de condus adoptat și contrar folclorului forumistic conduc „eco” în cea mai mare parte a timpului. Bujiile Iridium au scăzut cam cu 300 ml la sută, real, consumul all-around, plus răspunsul mai spontan la orice regim / turație. Ca picanterie, la drum național, Peemfeul reușește consumuri comparabile / cvasi-identice cu Prestijul, dar este cam leșinat pentru un BMW. Măcar are consum bun și-i bine antifonat ![]() This post has been edited by dr_mKe: 27 Jul 2017, 14:37 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 21:38 |