1.5dci 106cp - turbo reconditionat - trage prost
![]() ![]() ![]() |
1.5dci 106cp - turbo reconditionat - trage prost
Boggy22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|||
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
presiunea la turbo parca ajunge pe la 2,2 bari...zgomot poate fi ori de la suierat de aer pe la vreun furtin, ori de la turbo.Waste-gate-ul a fost verificat si calibrat corect?
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Presiunea turbo la motorizarea asta e 1.3bar stock, 1.54bar la mine dupa resoftare. Tot 1.54 avea maxim inainte de "pățanie".
O sa verific saptamana viitoare furtunele, o sa curat admisia, si o sa dau jos catalizatorul sa vad daca e infundat... ceea ce va fi cam problematic, din cauza design-ului "serpuit". Daca toate astea-s in regula, singura posibilitate ramane turbina, si o sa ma duc la AVD sa vada ce e cu ea. Dar inclin tot mai mult pe catalizator infundat, mai ales dupa ce-a inceput sa creasca si consumul si sa nu mai aiba "zvac". |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
e prea mica presiunea, sigur ajunge la 2 bari
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Nu cred ca acolo e problema. Dupa cum am zis, in 4 ani de folosinta cu softul facut, presiunea maxima citita prin OBD era de 1.54bar, si mergea bine. Inainte de soft era 1.3bar.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
alexcuprimera |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 March 09 From: Piatra Neamt ![]() |
Presiunea absoluta este egala cu presiunea atmosferica plus presiunea bagata de turbina. Unele diagnoze citesc presiunea absoluta, altele, doar surplusul de presiune. Inteleg ca la Boggy22, presiunea absoluta dupa resoftare, este 2.54, cu aproximatie. Fara resoftare, presiunea maxima este 2.28 bar
|
--------------------
Renault
Megane
2006 Privilege 1.5dCi 101cp
- NT81MOK NT81DAR Viteza nu ucide,...impactul...da[COLOR=red][FONT=Arial]
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
2.25 pana la 3000 rpm , 2.28 3000->4600rpm.
Pune un clip si vezi daca nu cumva caderea aia de presiune e comandata. Eu cred ca chipul tau are doar un varf de 1.5bar, iar dupa ce ajunge la 1.5 coboara la presiunea stock ~1.3. Daca noua turbina e reglata aiurea il baga in avarie, si scade presiunea fortat din injectie - scade doza injectata. Off topic: Ce ambreiaj ai pe ea? |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
Boggy22 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
QUOTE(alexcuprimera @ 16 May 2017, 08:18) Presiunea absoluta este egala cu presiunea atmosferica plus presiunea bagata de turbina. Unele diagnoze citesc presiunea absoluta, altele, doar surplusul de presiune. Inteleg ca la Boggy22, presiunea absoluta dupa resoftare, este 2.54, cu aproximatie. Fara resoftare, presiunea maxima este 2.28 bar Cel mai probabil asa este, mie imi citeste Torque doar cat baga in plus turbina. QUOTE(cristian_nechita @ 17 May 2017, 01:23) 2.25 pana la 3000 rpm , 2.28 3000->4600rpm. Pune un clip si vezi daca nu cumva caderea aia de presiune e comandata. Eu cred ca chipul tau are doar un varf de 1.5bar, iar dupa ce ajunge la 1.5 coboara la presiunea stock ~1.3. Daca noua turbina e reglata aiurea il baga in avarie, si scade presiunea fortat din injectie - scade doza injectata. Off topic: Ce ambreiaj ai pe ea? N-am Clip, tot zic ca-mi dau comanda de unul si uite ca acum regret ca nu mi-am luat. O sa ma duc la un service sa caut. Sau eventual e cineva de pe forum din Bucuresti cu o ora disponibila pentru o tura pe autostrada, sa vedem poate diagnostichez exact de unde e problema? Chipul e setat sa dea maxim pe toata plaja (dupa ce isi face spool suficient desigur) 1.5bar. Problema e ca are drop-ul ala ciudat. Am mai facut o tura pe autostrada si am inregistrat comportamentul in clipul urmator. Clipul e impartit in 3 bucati. 0 > 1:20 - accelerare dintr-a 3-a, se observa cum pica presiunea (si evident se simte la cum trage masina) intre 3100 - 3700rpm, apoi revine la 1.5 si ramane la 1.5 pana la 205km/h pe bord (viteza afisata e cea GPS). 1:20 > 1:50 - Accelerare in a 6-a, presiunea scade intre 2500 > 2800rpm de data asta. 1:50> final - Accelerare de la 3000 rpm, presiunea nu mai scade.. https://www.youtube.com/watch?v=RnOCWEsCHoI Cel mai enervant e intr-a-ntaia, cred ca are acelasi comportament si anume da sa taie boost-ul si pana face spool iar sa dea 1.5bar e prea tarziu. Avea un zvac incredibil inainte, daca plecam cu ea de la 2500 rpm tragea ca nebuna. Acum daca o tin la 2500rpm si iau piciorul de pe ambreiaj mai are putin si moare. Daca plecam inainte de la 3000rpm urlau cauciucurile, acum abia pleaca cat de cat ok (fara sa rupa aderenta). Ambreiajul e stock (cred, nu cred ca a fost schimbat inainte). Tine cam sus acum, mi-a facut probleme de 2-3 ori dupa ce s-a incins tare, dar in rest nu patineaza. Mai are ceva viata in el. Oricum a rezistat eroic. This post has been edited by Boggy22: 17 May 2017, 10:43 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
daca masina ajunge la 175 km/h nu e chiar asa de rau...
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica senzorul de O2 si catalizatorul
|
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 18 May 2017, 08:06) A prins si peste 200 pe bord pentru ca dupa prima acceleratie "defectuoasa" presiunea de la turbo ramane constanta la 1.5. Ideea e comportamentul la acceleratii bruste cand apare drop-ul ala. Nu e ca inainte, iar asta nu e de bine. Problema 1 e cum se simte, problema 2 e fluieratul care apare peste 1.2bar ceea ce-mi arata ca ceva nu e in regula. As trece la problema 3 consumul care mi se pare mai mare cu vreo 20-30%, dar in oras e greu sa-mi dau seama. QUOTE(azaghorth @ 18 May 2017, 09:39) Te referi la MAF? 1.5dci din cate stiu eu n-are senzor O2. De fapt nu stiu ce diesel are, senzor O2 au benzinarele in general. MAF-ul l-am curatat acum vreo 2 ani si n-am observat nimic inainte/dupa, era in stare buna. Plus ca nu stiu cum sa fie fost afectat imediat dupa ce s-a umblat la turbo. Zicea @cristian_nechita mai sus sa pun un CLIP pe ea sa vad daca e comandata caderea aia de presiune. Cred ca pana la urma tot asa trebuie sa fac, ca altfel desfac la ea degeaba. O sa caut pe cineva cu CLIP si curand o sa-mi dau si eu comanda de unul. Oricum, dupa ce-am mers cu ea pe autostrada si am vazut viteza maxima parca n-as mai zice ca e "dop" pe evacuare de la catalizator. Dar oricum o sa-l verific si pe el. This post has been edited by Boggy22: 18 May 2017, 09:51 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Informatia data de sonda lambda spune de fapt cat de eficient este catalizatorul.
Ca urmare, unde este catalizator este si sonda lambda (senzor O2),indiferent de tipul motorului. http://www.reparatiiturbine.ro/sonda-lambd...toarele-diesel/ https://anunturi-auto.4tuning.ro/sonda-lamb...ci-1909282.html This post has been edited by azaghorth: 18 May 2017, 10:40 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
alexcuprimera |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 March 09 From: Piatra Neamt ![]() |
1.5 dci euro 3 sigur nu are sonda lambda. Cel de 106cp are sonda lambda.
|
--------------------
Renault
Megane
2006 Privilege 1.5dCi 101cp
- NT81MOK NT81DAR Viteza nu ucide,...impactul...da[COLOR=red][FONT=Arial]
|
|
pishky |
![]()
Post
#14
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
poate fi ceva legat de EGR?
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Florin1983 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 November 16 ![]() |
salut am si eu un megane 2/1,5 d /106 cai 2005 am avut aceeasi problema descrisa mai sus cazut turbo scos ulei afara am trimis turbo la rectificat facut geometria pe banc dar masina nu trage in turatii mici e moarta dupa 2200/2500 isi da drumul consum relativ mare cand nu trage / am schimbat debimetru aer nou senzor turbo nou am scos afara catalizatorul am curatat egr si tubulatura // am cumparat egr de la dezmembrari parca cu un egr isi da drumul mai repede decat celalat am pus electrovalva dupa logan 1.5 sa vad daca e aia tot nimic
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2005
- Bh - 15 - MKL
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Un update:
Am fost cu masina la AVD, si au inceput cu aberatii. "Ati schimbat pompa de ulei?" -De ce s-o schimb? Am presiune brici, adica uzura aproape inexistenta. Plus ca daca era de la lipsa de lubrifiere sa zicem ca se rupea axul peste 20.000km, dar acum nu trebuia sa se comporte asa. In fine, a ramas sa mai verific eu ce alte cauze pot fi pe la motor si in caz ca nu-i dau de cap sa ma duc cu turbina demontata la ei. N-am apucat sa verific altceva decat sa scot mufa de la EGR cu motorul oprit (e in pozitia inchis cu curentul luat, deci un fel de EGR off "a-la-ieftin"). Speram sa se intample minunea, dar, desigur, nu s-a intamplat nimic in comportamentul masinii. Acum 2 zile am avut drum pe langa Robnec Turbo si am zis sa intru acolo poate primesc un sfat. Dupa ce-am explicat problemele pe scurt, mecanicul zice "s-ar putea sa fie geometria strambata de cand s-a rupt axul. Daca e geometria de ex, face spool greu, nu trage pana la 2500 si abia atunci isi da drumul". Mai pe scurt, a descris aproape exact ce mi se intampla mie. A zis ca la turbina asta, daca sunt indoite palele de la geometria variabila, turbo e pa-pa pentru ca nu se poate inlocui. Si ca daca intr-adevar asa era cazul, astia de la AVD nu trebuiau sa repare nimic ci sa-mi zica sa schimb turbo. Mi-a zis ca, pentru a fi sigur ar trebui sa vin cu turbina demontata la ei s-o desfaca si s-o verifice, iar asta ma costa 150 Ron. Plus cat as fi dat mecanicului pentru montat/demontat, plus drumurile fara masina... As fi ajuns cam sus doar pentru o constatare. La cum a descris problema m-am convins ca geometria ar fi de vina, asa ca am dat comanda de o turbo din Polonia, cod identic 54399700070, de pe un QASHQAI 2010. Turbina cica are 37.000 mile. E mai ok decat tot ce gaseam prin Romania. Cost total cu transport 724 Ron. Daca nu se potriveste/nu merge bine, am 7 zile s-o trimit inapoi, iar costul de transport pana in Polonia e ~150Ron. Adica mai putin decat m-ar fi costat sa aflu daca turbina mea are probleme. Mai are un avantaj planul asta, si anume daca turbina mea e intr-adevar cu probleme, ma pot duce cu ea nedesfacuta inapoi la AVD, cu garantia. Sincer, acum sper sa fie de la turbina, s-o pun pe asta din Polonia, si sa scap de toata nebunia asta. Btw, daca inainte faceam 0-100 in 9.9-10.1s cu Torque, acum fac in 12-13s. Deci nu e doar in capul meu. This post has been edited by Boggy22: 17 Jun 2017, 17:57 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
Aceeasi problema am avut o si eu . Acelasi model de.masina. 2.2 1.5 dci 2007. Pierdeam 1L de ulei intr un rulaj scurt 500-1000 km . Am reconditionat o la avd . Dupa reparatie am primit o hartie cum ca la acest model din cauza pompei de ulei se intampla treaba asta. Mecanicul a montat o . Momentan am 15 k km si este ok. Nu am masurat presiuni . Span si ce au mai spus ei acolo . Nu am tester si toate cele . Acum nu stiu cat o sa tina.
Singura chestie este ca suiera in decelerare si uneori si in accelerare. Pana la 2000 . Apoi nu,scoate zgomot . Acum nu,stiu daca e un furtun sautrage aer pe undeva. |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
Florin1983 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 November 16 ![]() |
boggy22 ai schimbat turbina ?merge acuma ?
This post has been edited by Florin1983: 9 Jul 2017, 09:23 |
--------------------
Renault
Megane
2005
- Bh - 15 - MKL
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Am schimbat turbina, problema s-a rezolvat. Asta din Polonia merge superb, odata cu ambele jos am testat si au joc in ax identic (una reconditionata acum 1000km vs una cu 50.000km).
Problema e ca nu stiu sigur acum daca era de la turbo. Cand mecanicul a dat jos tot pentru a o pune pe cea noua, a observat ca la cotul flexibil de metal de la EGR e inegrit unde trebuia sa nu fie, ceea ce insemna ca cel mai probabil scapa gaze. Fiind o operatiune dificila, totul fiind inghesuit acolo (mecanicul a lucrat 6-7h sa puna turbo nou), am zis sa o punem din prima pe asta din Polonia. Asa ca sunt doua vesti, una buna, una proasta. Vestea buna e ca masina si-a revenit complet, trage cum trebuie. Nu mai fluiera, raspunde rapid la acceleratii. Vestea proasta e ca, avand dubiul respectiv in minte, cu scaparea de gaze, nu ma mai pot duce cu toata siguranta inapoi la AVD Turbo sa le spun cu certitudine ca din cauza turbinei reconditionate la ei nu tragea bine. Asa ca, prefer sa nu ma fac de ras si sa o pastrez si pe asta reconditionata. Just in case. Sper sa nu fie nevoie s-o "reincerc" ![]() Urmeaza schimb major de bielete/bascule/amortizoare/discuri/placute, dar cel putin pe partea de motor sta bine iarasi. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
Florin1983 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 November 16 ![]() |
la fel si la mine am cumparat turbina second hand am puso sus si merge perfect masina dar am ajutat personal pe mecanic sa o dea jos si sa o punem cealalta turbina si nu a durat mai mult de 2 ore de lucru leger fara stres eu am trimis turbina napoi la TG Mures cea reconditionata si am primit bani napoi 1200 roni dar am ramas u debimetru aer /senzor presiune turbo si actuator turbo nou cu bani bagati in piese noroc ca electrovalva si egr erau second si le-am returnat
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2005
- Bh - 15 - MKL
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Revin aici, facusem thread nou punand alte intrebari, insa banuiesc ca o puteam face aici direct.
@cj98czh, se poate schimba te rog numele thread-ului in "1.5dci 106cp - Turbo reconditionat [problema noua]" ? Asta era motivul pentru care deschisesem topic nou, problema acum e cu totul alta. Am tot cautat si nu gasesc nicaieri topic despre probleme cu ungerea turbinei / ax rupt. Pe scurt, acum 2 zile a murit si turbina din Polonia. La secunda 5 e momentul cand s-a intamplat: https://www.youtube.com/watch?v=FAHNlvSwJrE M-am rugat sa fie vreun furtun de data asta, dar mecanicul mi-a zis ca a verificat tubulatura si totul pare in ordine, deci vinovata ar fi, teoretic, iar turbina (nu cred ca a dat-o jos, sau a verificat-o separat). Si acum problema cu luarea unei decizii. -Mecanicul mi-a zis ca daca s-a rupt si asta cel mai probabil e problema de ungere, si asta inseamna ca motorul e dus, si trebuie gasit ideal alt motor SH, si schimbat. Ca altfel tot o sa rup turbinele. Chestia insa e ca motorul este super ingrijit, schimburi de ulei la 8-10k km cu ulei bun + CeraTec, merge absolut impecabil, trage cum trebuie, nu da fum, iar presiunea de ulei luata anul trecut a fost de vreo 1.3 bar la ralanti si 3.6bar in turatii. Asa ca nu vad de ce ar trebui sa schimb tot motorul pentru a rezolva problema de ungere la turbina ?!?! -Eu as face asa: As pune turbina originala de pe masina inapoi, cea reconditionata initial la AVD Turbo. Apoi as merge undeva unde se poate verifica flow-ul de ulei inspre turbina (se poate asa ceva? Ma gandesc ca poate e obstructionat traseul prin tevile de ulei de la turbina). Daca cumva e problema de asa ceva, nu se poate schimba doar pompa de ulei, sau inlocui tevile? Exista pompa de ulei cu debit marit? Din cate am inteles ar exista un asemenea "upgrade" pentru 1.5dci pentru ca asta ar fi buba mare a motorului astuia. Multumesc anticipat pentru feedback! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Daca s-a rupt ceva de la turbina in mers, atunci nu e bine. Motorul are mult de suferit.
Dar poate ai noroc. Ma mir cum de a crapat turbina! Era noua? Era SH? E greu de crezut ca circuitul de ungere sa fie obturat... sau e posibil asa ceva? This post has been edited by cosmin&b: 4 Jun 2019, 17:55 |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
punisher00 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
Eu am reconditionat o o data , crezand ca problema disparitiei uleiului este de la turbina. Am fost la 3 constatari diferite , problema este motorul nu turbina.
Acelasi motor , diferenta este ca la mine scoate fum negru-albastrui la accelerari. Spoiler ul este negru in dreptul tevii de esapament. Presiune de ulei masurata , ok , in jurul valorilor tale . Eu am doar o premisa. Motorul iti mananca ulei , n ai observat nivelul si din cauza lipsei uleiului/ ungerii turbina a cedat. Este o parere personala. Rk nu face nimeni la motorul asta, ramane varianta unui motor sh , ori 0,5 l - 1.0 l de ulei la 1000-1500 km si asta e , pana se agraveaza situatia. Ps: Acum am vazut ca ai chip . Posibil si asta un alt motiv This post has been edited by punisher00: 4 Jun 2019, 21:42 |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
QUOTE(cosmin&b @ 4 Jun 2019, 17:52) Daca s-a rupt ceva de la turbina in mers, atunci nu e bine. Motorul are mult de suferit. Dar poate ai noroc. Ma mir cum de a crapat turbina! Era noua? Era SH? E greu de crezut ca circuitul de ungere sa fie obturat... sau e posibil asa ceva? Asta de acum era SH, de pe un "Qashqai 2010 cu 50.000km la bord". Cel putin asa scria in descrierea de pe eBay, putea sa aiba si 2mil km. Axul n-avea joc cand a venit insa, si a mers foarte bine... cat a mers. QUOTE(punisher00 @ 4 Jun 2019, 21:40) Acelasi motor , diferenta este ca la mine scoate fum negru-albastrui la accelerari. Spoiler ul este negru in dreptul tevii de esapament. Presiune de ulei masurata , ok , in jurul valorilor tale . Eu am doar o premisa. Motorul iti mananca ulei , n ai observat nivelul si din cauza lipsei uleiului/ ungerii turbina a cedat. Este o parere personala. Motorul nu mananca ulei, abia scad 1-2 liniute la 10.000km intre schimburi. Ceea ce ma face sa si cred ca motorul e in stare foarte buna cu tolerante foarte mici inca. Merg cu uleiul actual de 5000km si inca sunt toate liniutele pe bord la pornire. Nu stiu cat inseamna o liniuta pe bord, dar mi se pare ca ~100ml ? Verific nivelul uleiului la 1-2 saptamani cand pornesc masina(cu indicatorul din bord). La mine nu scoate fum(negru) decat la prima talpa daca merg mult subturat prin Bucuresti, dupa nu mai scoate nici la accelerari bruste. De obicei n-apuca sa scoata fum la mine deloc, pentru ca o accelerez puternic la intervale regulate, merg cu ea cum trebuie mers cu un diesel. La tine daca zici ca scoate fum cu tenta albastra clar mananca ulei pe undeva. Ma puteti lamuri va rog cu ceva? Gasisem mai demult pe forum, insa acum am cautat 2 ore si nu am reusit. 1- Care e presiunea normala de ulei pentru K9K 732 la ralanti si turata? Am gasit pe net 1.2bar / 3.5bar ? 2- Turbo la motorul asta se alimenteaza cu ulei direct din bloc sau din chiulasa? Din cate am inteles de pe topicul asta e ca presiunea citita in bloc (o sa iau iar presiunea) ar trebui sa fie si presiunea care ajunge la turbo? Ca mecanicul mi-a zis ca la turbo ajunge cea mai mica presiune dupa ce trece deja prin chiulasa, etc, iar daca acolo am pierderi la turbo abia mai ajunge. Daca s-ar alimenta direct din bloc n-ar mai fi valida ipoteza asta. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=282...dpost&p=4169896 Vineri ma duc sa montez turbina originala de pe masina reconditionata la AVD, apoi mai iau odata presiunea. De asemenea o sa stau langa mecanic sa verificam conductele de tur si retur si sa le curatam (+ verificat daca-i vreuna gatuita). O sa am si o pompa de ulei noua atunci iar in caz ca e presiunea scazuta, o s-o pun pe asta. Daca nu, fac retur. Imi poate confirma cineva daca pompa noua e cea cu debit marit? Codul e "150109834R" https://www.autokarma.ro/pompa-ulei-1501098...r&grupa_order=8 This post has been edited by Boggy22: 4 Jun 2019, 22:15 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
molduo |
![]()
Post
#25
|
cititor Group: Members Posts: 77 Joined: 25 November 15 ![]() |
1. Este corect.
2. Din bloc. 3. Pompa cu debit marit. Este greu sa verifici tu care este situatia cu turbo? Trebuie sa scoti furtunul care vine de la filtrul de aer si intra in turbina. Ai nevoie de o surubelnita scurta cat sa poti desfileta surubul de la colier, si verifici daca este blocata, joc, etc. Ca ai mentionat ca mecanicul nu a verificat. Asa pe povesti.... |
--------------------
Renault
Megane 2
2005
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Cel care a modificat softul a avut grija sa nu supra-solicite turbina... pt ca de fapt stage1 de acolo da putere in plus motorului... plus un debit putintel mai mare la injectoare
Deci mare atentie la parametrii turbinei de dupa softare |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
silvanu96 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Si mie mi se pare la fel: nu a cedat datorita ungerii, ci datorita supra-incarcarii.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Mersi @molduo!
Daca softul era cu probleme si imi ducea la supraincarcare nu trebuia sa am probleme cu palele rupte? Din cate stiam eu, daca se rupe axul e pur si simplu problema de ungere. De asemenea, turbina originala a rezistat 150.000km, 75k km fara soft, si 75k km cu soft. Plus ca atunci când s-a rupt nu s-a rupt cu pedala la podea. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Boggy22 @ 4 Jun 2019, 23:06) turbina originala de pe masina reconditionata la AVD Eu cand am reconditionat turbina de la Leguma la AVD mi-au scris si cauza ruperii axului dinspre admisie: supraturare si nu problema de ungere. La tine nu au analizat turbina busita: posibile cauze? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 22:12 |