bule aer conducta alimentare, mers intrerupt in accelerare motor 1.5 dci/110CP
![]() ![]() ![]() |
bule aer conducta alimentare, mers intrerupt in accelerare motor 1.5 dci/110CP
maxwell |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 9 November 10 From: Brasov ![]() |
Attached thumbnail(s) motor_megane.PNG ( Size: 369.7k ) Number of downloads: 1251 |
||
--------------------
renault
Megan III
Sport Tourer 2010 , 1.5Dci / 110 CP *cu de toate*
- BV 75 DNY
|
|||
solidconvert |
![]()
Post
#2
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Toate masinile mele au avut bule de aer pe cele 2 furtune si n au avut nicio problema niciodata... nici la pornire, nici in timpul functionarii.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
SerbanG |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
Si eu am bule de aer pe instalatie si cand este mai cald afara (cam peste 18 grade) la pornire vreo 30 de secunde se balbaie....intrerupe...nu stiu cum sa zic. Am inteles de prin alte parti ca ar fi sita de la regulatorul de presiune murdara si ar fi bine sa o curat ca poate se rezolva cu intreruptul.
This post has been edited by SerbanG: 2 May 2017, 20:58 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Schimba filtru motorina + oringuri conducta.
La conducta ai oringuri 14 x 10 x 2mm. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
fishi2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 11 September 16 From: Pitesti ![]() |
Cand schimbi filtrul de motorina schimba si garniturile alea. dar tot ce e frantuzesc are bule si nu e o problema grava oricum.
|
--------------------
Renault
megane 4 grandtour 1.5 bluedci edc7
2021
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#6
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
tot despre bule... initial am crezut ca daca schimb filtrul o sa dispara insa s-a schimbat oarecum problema in sensu ca inainte apareau bule si in timpul functionarii motorului dupa cum se vede in filmuletul meu iar dupa ce am schimbat filtrul intradevar nu mai apar bulele pe furtunul de la filtru la motor dar e interesant ca dupa un timp cu motor oprit apare aer pe furtunul ce duce in filtru. Ma gandesc sa pun o supapa de sens.
https://www.youtube.com/watch?v=K3BIEr8hguE |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Toti avem bule pe conducta de motorina.
Eu zic sa nu-ti mai bati capul cu ele. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
RM4SI |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 311 Joined: 13 March 17 ![]() |
11 ani si 225000 km. am avut bule la M2 si singurele porniri esuate au fost doar cand acumulatorii nu-si mai faceau treaba. Stai linistit.
|
--------------------
Fiat/Renault
Sedici4X4135cpMegane2M4SIntensRougeIntense1.5110cp
2008/2005/2017
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#9
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am montat zilele astea o supapa de sens deoarece se dezamorsa circuitul cand masina era parcata, din cauza ca pe undeva inca prinde aer. Dupa montarea supapei, motorina ramane pe furtun nu se mai goleste furtunul dar tot nu am scapat de acele bule mici de aer care apar dupa filtru inspre motor in timpul functionarii motorului.
Pe furtunul ce vine de la rezervor pana in filtru acele bule nu se vad deci ma gandesc ca prinde pe la oring-urile cele doua de la filtru de pe mufe sau racorduri cum sa le zic... Filtrul a fost schimbat anul trecut. Oare pompa de combustibil unde se afla ? cumva intre filtru si rezervor sau e pe motor ? an 2010 motor 1.9 dci diesel This post has been edited by IonutGligan: 23 Oct 2019, 15:06 Attached thumbnail(s) 20191019_132114.jpg ( Size: 2.76mb ) Number of downloads: 1105 20191019_132120.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 1025 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Si laguna din semnatura are bule de aer pe furtun chiar inainte de filtru si dupa, insa cu toate astea motorul porneste la sfert indiferent de temperatura.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
PetreAir |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 3 April 19 ![]() |
Nu stiu bine motorul dar daca nu ma insel are o pompa pe rezervor (sub bancheta) iar filtrul in dreapta rezervorului si cea de inalta pe motor. Din pacate la benzinarul meu nu iau adaptat si un filtru cred ca o sa ii montez eu cat de curand.
This post has been edited by PetreAir: 23 Oct 2019, 21:02 |
--------------------
Megan III
1.4 TCE 130 CP
2010/ KZOF
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(IonutGligan @ 23 Oct 2019, 16:01) Oare pompa de combustibil unde se afla ? cumva intre filtru si rezervor sau e pe motor ? an 2010 motor 1.9 dci diesel Ai pompa de alimentare in rezervor.Sorbul pompei trage dintr-un pahar de plastic,de vreo 10 cm , in care se intoarce si returul .Pe fundul paharului ai o supapa de sens ce lasa motorina sa intre din rezervor atunci cand nivelul de combustibil este sub gura paharului .Daca nu ramai fara motorina , in pana prostului , teoretic sorbul este tot timpul in motorina si nu trage aer insa din balbotarea produsa de retur mai pot aparea bule de aer pe care pompa le retrimite pana in filtru.... Si eu am banuit ca rontaiala aleatorie are legatura cu bulele acelea de aer dar .... a zis Silvanu96 si mai zic sieu, treci peste , atata timp cat porneste. Chiar am incercat sa leg o camera pe la motor , sa filmeze conductele de motorina , cele transparente ,sa vad daca apar bule in momentul cand apare acea rontaiala. Nu am avut rezultatul dorit. Nu am reusit sa reproduc rontaitul si chiar si asa vibratia era destul de mare ca sa inteleg ceva clar pe imagine . Attached thumbnail(s) pompa_in_rezervor.png ( Size: 104.69k ) Number of downloads: 999 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#13
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Dar ideea e ca pe conducta transparenta din rezervor pana in filtru nu vad nici o bula sa vina ca altfel mi-ar fi clar... si nici nu curge motorina sa zici ca e intepata conducta sau crapata, ca asta ar insemna ca e presiune fiindca pompa din rezervor impinge altfel daca pompa era pe motor as fi zis ca trage si aer pe la un oring etc...
Bulele apar pe conducta transparenta dintre filtru care duce in motor... care-i explicatia ? Ma roade problema asta chiar daca porneste si nu imi face probleme dar totusi cum se intampla ??? Nu e normal sa ajunga aer la motor... clar e o problema asta This post has been edited by IonutGligan: 24 Oct 2019, 13:43 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
PetreAir |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 3 April 19 ![]() |
Clar nu este normal sa aiba aer nici un circuit inchis nu trebuie sa aiba.Chiar daca ar fi un oring intre filtru si motor nu ar trebui sa intre aer intr-o conducta plina (chiar daca nu este in presiune) decat daca este aspirat de pompa de inalta cam greu de crezut ca stiu ca pleaca dupa cea din rezervor.
Ceea ce scriu este doar o opinie comparand instalatia ca orice circuit de lichid. Daca filtrul este relativ nou aerul poate veni chiar din el si se poate duce in mult timp tinant cond de modul in care este montat (orizontal) care ii permita sa stea depozitat aerul in el (in partea de sus,intrarea si iesirea sunt la jumatatea filtrului si doar poartea de jos este 100% plina orice ar fi) iar la pornirea pompei de pe rezervor sa balboteze motorina in el si sa mai iasa din aerul depozitat in filtru , aerul tinde sa nu prea circule pe instalatie are tendinta sa ramana in acelasa loc iar lichidul circula pe langa, s-ar putea crea probleme la motor cand mai multe bule se unesc si se creeaza un fel de blocaj si atunci sigur dopul de aer va fi impins spre pompa de inalta si sa dea ceva rateuri. Ca si incercare/solutie eu as intoarce filtrul pe verticala,as scoata furtunul de la motor intr-o sticla si as porni pompa de pe rezervor pana iese tot aerul ( posibil sa plece la contact pus) dupa aerisire as monta la loc tot. |
--------------------
Megan III
1.4 TCE 130 CP
2010/ KZOF
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#15
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Sunt la al 3 megane 3 si o laguna 3 ,primul megane 3 avea furtun transparent si eu la întrebam de ce are bule, la al doilea megane si acum la ultimul din 2015 au pus furtun negru sa numai ne întrebăm mereu de ce are bule, lăsați mașinile în pace ,asa au toate
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Corect! Nu exista circuit de lichide fara bule de aer.
This post has been edited by Fan Megane: 27 Oct 2019, 09:40 |
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Ma refeream la circuitele care sunt antrenate de pompa, respectiv cel de alimentare si de racire, la frana este altfel de circuit, mai grav decat aerul produce condens de apa, de aceea e recomandat a se schimba lichidul de frana la 3 ani.
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#19
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
PetreAir... filtrul la megane 3 diesel este in pozitie verticala nu orizontala si tot prinde aer... peste noapte uite cum se goleste furtunul... pana nu am montat supapa de sens se golea foarte mult acum doar putin si apar si bule dupa cum se vad pe furtun... urmatoarea actiune e sa schimb atat oringurile de la pompa de amorsare manuala cat si de la filtru si sa vad dupa... tot nu sunt impacat cu ideea ca asa e normal...
This post has been edited by IonutGligan: 27 Oct 2019, 19:23 Attached thumbnail(s) 20191026_095251_1_.jpg ( Size: 2.36mb ) Number of downloads: 907 20191026_095259_1_.jpg ( Size: 2.2mb ) Number of downloads: 177 20191026_095311_1_.jpg ( Size: 2.3mb ) Number of downloads: 163 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
pompa de inalte foloseste mult mai putina motorina decat e in furtune, majoritatea se intoarce in rezervor, din acest motiv nu prea conteaza bulele de aer, vad ca ai basica de amorsare deci e posibil sa n-ai pompa de alimentare in rezervor
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Dorin0301 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 September 19 ![]() |
Bulele pe acel furtun sunt normale, o mare parte din motorina de pe acel furtun se intoarce pe retur.
Pentru ca foarte multi clienti erau panicati de acele bule, Renault a pus furtune negre pe facelift-uri. Stati linistiti... |
--------------------
Renault
Megane
2010
|
|
ARMAGEDDON |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 January 12 ![]() |
SerbanG ai rezolvat problema prin curatarea sitei ? Si la mine la pornire intrerupe in primul minut dar doar in sezonul cald (cand temperatura exterioara > 15 grade)
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 3
2015 1,5dCi 95CP
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Dorin0301 @ 3 Nov 2019, 13:53) Bulele pe acel furtun sunt normale. Nu sunt deloc normale, in injector trebuie sa intre combustibil nu aer.Bule de aer inseamna ca undeva nu este etans. QUOTE(Dorin0301 @ 3 Nov 2019, 13:53) Pentru ca foarte multi clienti erau panicati de acele bule, Renault a pus furtune negre pe facelift-uri. Mda, caz tipic de rezolvare a efectului si nu a cauzei... |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Azaghorth bulele alea nu ajung in injector, ele raman pe circuitul de joasa presiune.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
La 1.9dCi am ECU Bosch EDC16 si pompa Bosch CP4.2 .
In poze se vede ca exista un circuit de joasa presiune unde probabil se duc bulele de aer si de acolo pe retur, in rezervor. Posibil si la 1.5dCi sa fie ceva similar Intr-un circuit inchis etans cu lichid nu are ce cauta aer...dar s-au gandit baietii ca poate trage aer undeva pe la un o-ring ceva, si atunci il scot afara... ![]() This post has been edited by azaghorth: 4 May 2020, 20:02 Attached thumbnail(s) IMAG1321_1.jpg ( Size: 1.47mb ) Number of downloads: 154 edc16.PNG ( Size: 243.78k ) Number of downloads: 123 edc16_2.PNG ( Size: 258.69k ) Number of downloads: 103 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Dupa 2012 au pus furtune de cauciuc , asta a fost solutia Renault !!! Dupa mintea lor ce nu se vede nu exista .
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
lupukel |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
IonutGligan, ai rezolvat problema?
Am o situatie similara, actionez pompa de amorsare manuala pana devine rigida, dar in maxim o ora, cu masina oprita, redevine moale. Banuiala e ca prinde aer pe undeva si se reintoarce motorina in rezervor. Intrebarea e pe unde, are cineva vreo idee? |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#28
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am rezolvat fara sa vreau... pe langa ca am si supapa aia de sens a venit perioada de schimb ulei, filtre inclusiv filtrul de motorina si ghici ce... filtrul are cele 3 garnituri pe senzorul ala de apa care intra in filtru si problema era la garnitura mare in partea de sus a filtrului... era mai subtire decat ar fi trebuit si nu inchidea nici etans... pe acolo tragea aer.
Am avut timp sa tot stau sa analizez cauza care momentan s-a rezolvat... ar mai putea sa traga si pe la capetele furtunelor ce vin pe filtru ca ma gandeam ca poate trage si pe acolo dar la mine pare ca nu... om vedea cat a tine figura ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
lupukel |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Eu observ o chestie la mine, is curios daca s-a intamplat si la tine.
Cata vreme e amorsata instalatia, am senzatia ca motorul porneste instant, iar dupa ce sta o bucata (o ora, doua) se chinuie putin, in jur de o secunda, si dupa porneste. Nu am rateuri de genul sa nu porneasca deloc. Poti sa imi spui te rog pe ce cod ai gasit garnitura aia? Nu o gasesc separat, se pare ca vine pe pre-heater. This post has been edited by lupukel: 23 Jul 2020, 22:18 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#30
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Pai exact aia era problema si la mine ca instalatia se dezamorsa si pana venea combustibil in injectoare aveam pornire greoaie insa dupa ce am pus supapa de sens pornirea e mai usoara, ajuta fiindca combustibilul ramane acolo nu se mai goleste furtunul. Mie mi se golea complet.
O supapa de sens te va ajuta in problema dezamorsarii... Nu am cod pe garnitura din pacate... |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 18:28 |