Pierdere ulei pe langa EGR, Megane 2 1.5dci 60kw K9K722
![]() ![]() ![]() |
Pierdere ulei pe langa EGR, Megane 2 1.5dci 60kw K9K722
soryngs |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Gabriel Sorin Group: Members Posts: 172 Joined: 20 April 11 From: Otopeni, Romania ![]() |
Attached thumbnail(s) 20121129_144507.jpg ( Size: 359.3k ) Number of downloads: 1891 20121129_144524.jpg ( Size: 603.62k ) Number of downloads: 2219 |
||
--------------------
Renault
Megane 2.1 - Privilege
2005
- IF-66-SXN
|
|||
loc_jeca |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 June 12 ![]() |
verifica starea furtunului la inceput
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2006 2006/1.5DCI/106cp
Black Stam |
|
DRD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Si eu am aceeasi problema ca si tine, a cedat colierul de pe furtunasul ala mic si cel de la conducta mare care intra in EGR. Ce scapa sunt doar vapori dar oricum iti cad stropi pe motor si arata ca naiba. Solutia ar si sa desfaci colierele, sa le rearanjezi si sa vezi daca mai scapa. O alta solutie ar fi sa inlocuiesti toata tubulatura si furtunul ala mic dar te costa ceva pentru ca vine tocmai de jos de la intercooler.
This post has been edited by DRD: 29 Nov 2012, 23:08 |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
nonic |
![]()
Post
#4
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Verifica starea furtunului in zona imbacsita, poti sa tai o bucatica din el daca are pori si inlocuieste colierul daca s-a slabit.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
fanmegane |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 2 December 12 ![]() |
Mai bine verifici starea turbinei si a motorului prima oara !
|
--------------------
Renault
Megane
2005
- GR 49 xxx
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#6
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu cred ca este o problema... am vazut la multe masini chestia asta... sunt vapori care in timp, daca nu sunt stersi, se transforma in mazga aia care se vede... asta daca nu pierde ulei pe acolo.
This post has been edited by solidconvert: 2 Dec 2012, 11:31 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
soryngs |
![]()
Post
#7
|
![]() Gabriel Sorin Group: Members Posts: 172 Joined: 20 April 11 From: Otopeni, Romania ![]() |
Diagnosticul mecanicul a fost "așa face toate". Nu pierde ulei, sunt vapori de ulei. Ar trebui într-devăr să verific starea turbinei. Mașina a fost verificată și pe calculator la revizie acum 3 mii de km și era în parametrii. Idei de cum aș putea verifica turbina fără ajutorul mecanicul?
This post has been edited by soryngs: 2 Dec 2012, 11:53 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 - Privilege
2005
- IF-66-SXN
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Si cei de la Serus au avut exact aceeasi explicatie...''asa face toate''
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
fanmegane |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 2 December 12 ![]() |
Cati km are masina si de cati km ai remapat-o ?
|
--------------------
Renault
Megane
2005
- GR 49 xxx
|
|
TheSting |
![]()
Post
#10
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Chiar asa si este. Asa fac toate. Sunt doar vapori, nu ai de ce sa iti faci griji, eventual curata putin zona
|
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
soryngs |
![]()
Post
#11
|
![]() Gabriel Sorin Group: Members Posts: 172 Joined: 20 April 11 From: Otopeni, Romania ![]() |
QUOTE(fanmegane @ 2 Dec 2012, 17:42) Salut! Masina are 109.000 km, a fost intretinuta mai mult decat atent, chiar exagerat, consider eu... remap-ul nu l-am facut eu, este facut de catre fostul proprietar (prieten de familie) la o firma cunoscuta din RO (SKN, sper sa nu se considere reclama dar consider ca e important de specificat...) iar kilometrii pe care ii avea masina in momentul remap-ului, din cate imi amintesc, aproximativ 40.000. Masina pana la 65.000 de kilometri a mers doar la drum intins pe autostrazi straine, adica autostrazi ![]() 2 Dec 2012, 19:39: QUOTE(TheSting @ 2 Dec 2012, 17:49) Chiar asa si este. Asa fac toate. Sunt doar vapori, nu ai de ce sa iti faci griji, eventual curata putin zona Am curatat si voi urmari in ce masura se murdareste zona in timp. Pana una alta am ramas fara al meu capac de la motor ![]() 2 Dec 2012, 19:42: QUOTE(DRD @ 30 Nov 2012, 00:06) Si eu am aceeasi problema ca si tine, a cedat colierul de pe furtunasul ala mic si cel de la conducta mare care intra in EGR. Ce scapa sunt doar vapori dar oricum iti cad stropi pe motor si arata ca naiba. Solutia ar si sa desfaci colierele, sa le rearanjezi si sa vezi daca mai scapa. O alta solutie ar fi sa inlocuiesti toata tubulatura si furtunul ala mic dar te costa ceva pentru ca vine tocmai de jos de la intercooler. Salut, Nu iau in calcul momentan schimbarea tubulaturii datorita pretului exagerat in primul rand si in al doilea rand pentru ca nu este o defectiune, aparent, ci o proiectare proasta care in timp duce la acesta situatie. Cand va fi ceva mai evident poate se va merita sa imi bag nasul si/sau sa imi golesc portofelul. Plus ca vin sarbatorile, se schimba prioritatile ![]() Multumesc pentru sfat ! This post has been edited by soryngs: 2 Dec 2012, 18:42 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 - Privilege
2005
- IF-66-SXN
|
|
fanmegane |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 2 December 12 ![]() |
Si a mea este remapata de aprox 40k dar nu am problema asta, nu e normal sa dea ulei pe acolo, ciuperca aia murdara de ulei da, e din ciclul ''asa fac toate'' dar pe la furtunasul ala nu. Sunt doar 2 posibilitati sa ajunga ulei pe furtunasul de la wg si sunt relativ acceptate. La tine cred ca e colierul slab sau furtunul fisurat si rasufla pe langa, caz in care e posibil sa faci presiune prea mare in turbo si nu-i bine.
|
--------------------
Renault
Megane
2005
- GR 49 xxx
|
|
TheSting |
![]()
Post
#13
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Capacul de la motor se rupe la peste 50% dintre noi, mai ales tinand cont de temp de afara, dar daca mai ai bucatiele ce sau rupt, il poti lipii cu un pistol de lipit plastic. La Megane 2 inca nu am auzit dar la Megane 1, Logan si Laguna , au schimbat palnia de colectare deoarece se infundase si dadea pre mult ulei pe acolo. (acel capac care iti apare tie in poza atasat pe tubulatura de aer sub furtunasul flexibil ce intra in tubul de la intercooler)
|
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
soryngs |
![]()
Post
#14
|
![]() Gabriel Sorin Group: Members Posts: 172 Joined: 20 April 11 From: Otopeni, Romania ![]() |
Referitor la capac, nu prea am ce sa mai lipesc, tot ce inconjura piesa de cauciuc de pe capcul motor s-a distrus...asa ca ca voi cumpara alt capac sh sau improvizez sa stea in cele 2 prinderi in continuare functionale.
Despre acel furtun nu stiu ce sa zic, nu prea mi-as baga nasul avand in vedere pretul pe care il practica renault pentru acel reper ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 - Privilege
2005
- IF-66-SXN
|
|
DRD |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(soryngs @ 2 Dec 2012, 20:22) Referitor la capac, nu prea am ce sa mai lipesc, tot ce inconjura piesa de cauciuc de pe capcul motor s-a distrus...asa ca ca voi cumpara alt capac sh sau improvizez sa stea in cele 2 prinderi in continuare functionale. Despre acel furtun nu stiu ce sa zic, nu prea mi-as baga nasul avand in vedere pretul pe care il practica renault pentru acel reper ![]() Suna bine, mai ales ca "asa face toate". |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
soryngs |
![]()
Post
#16
|
![]() Gabriel Sorin Group: Members Posts: 172 Joined: 20 April 11 From: Otopeni, Romania ![]() |
Are idee cineva care e scopul acelui furtunas? Pana la urma sunt nevoit sa il scurtez pentru a pune alt colier. Va intreb daca stiti scopul lui pentru ca a inceput a mea masina dimineata sa balbaie 1 secunda dupa pornire si ma gandeam ca poate trage aer fals pe acolo, desi nu cred ca poate trage aer pe acolo si sa influenteze pornirea motorului la rece....si totusi..mai bine sa intreb, nu?
7 Dec 2012, 10:14: Anyone? This post has been edited by soryngs: 7 Dec 2012, 09:14 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 - Privilege
2005
- IF-66-SXN
|
|
Silk |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(soryngs @ 6 Dec 2012, 23:56) Are idee cineva care e scopul acelui furtunas? Pana la urma sunt nevoit sa il scurtez pentru a pune alt colier. Va intreb daca stiti scopul lui pentru ca a inceput a mea masina dimineata sa balbaie 1 secunda dupa pornire si ma gandeam ca poate trage aer fals pe acolo, desi nu cred ca poate trage aer pe acolo si sa influenteze pornirea motorului la rece....si totusi..mai bine sa intreb, nu? <span class='edit'>7 Dec 2012, 10:14:</span> Anyone? Nu este problema daca scurtezi acel furtunas, dar nu vad motivul scurtarii furtunului decat daca este deteliorat in partea de prindere, in zona colierului. M-am uitat mai bine la poze : nu cumva furtunasul acela intra in actuatorul pneumatic de la turbo ? Daca e asa, prin el trece presiunea in actuatorul pilotat care iti comanda tie deschiderea geometriei variabile/wastegateului. Parere personala : un pic cam mult ulei pe acolo, iti inchipui ce este in interiorul actuatorului ?! This post has been edited by Silk: 7 Dec 2012, 11:51 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
soryngs |
![]()
Post
#18
|
![]() Gabriel Sorin Group: Members Posts: 172 Joined: 20 April 11 From: Otopeni, Romania ![]() |
QUOTE(Silk @ 7 Dec 2012, 12:48) Nu este problema daca scurtezi acel furtunas, dar nu vad motivul scurtarii furtunului decat daca este deteliorat in partea de prindere, in zona colierului. M-am uitat mai bine la poze : nu cumva furtunasul acela intra in actuatorul pneumatic de la turbo ? Daca e asa, prin el trece presiunea in actuatorul pilotat care iti comanda tie deschiderea geometriei variabile/wastegateului. Parere personala : un pic cam mult ulei pe acolo, iti inchipui ce este in interiorul actuatorului ?! Salut, avand in vedere ca nu a fost curatat niciodata (acum este ![]() ![]() Mersi anticipat ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 - Privilege
2005
- IF-66-SXN
|
|
Silk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Poi nu ti-am raspuns la intrebare ?!
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
soryngs |
![]()
Post
#20
|
![]() Gabriel Sorin Group: Members Posts: 172 Joined: 20 April 11 From: Otopeni, Romania ![]() |
Well, am scurtat foarte putin furtunasul, am scos colierul deoarece nu mai strangea cum trebuie...cu una bucata patent l-am facut sa stranga bine in asa fel incat in momentul in care "agata" sa nu mai permita furtunasului sa se miste aiuristic.
Ramane sa vad cum se comporta deoarece am curatat si zona...iar referitor la capac..am rezolvat-o destul de simplu. Super glue + surub cu piulita infipte in cauciucul ce nu mai avea plastic suficient pentru formarea acelei prinderi in forma de " o " ce avea scopul sa sustina partea cauciucata in tensiune. Cu ponirea...am schimbat bateria cu o varta de 750 de amperi curent la rece, am alimentat de la petrom baneasa cu motorina "extra" si vad ca nu mai face figuri. In concluzie multumim Renault si multumim OMV Romania....pacat....aveam impresia ca bag o motorina de calitate in masina ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 - Privilege
2005
- IF-66-SXN
|
|
Heavyd |
![]() ![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 17 February 17 From: Timisoara ![]() |
Scuzati ca redeschid topicul...
Astazi am observat ca am ceva mazga negra uleios langa EGR. Motorul trage bine si consumul este unu foarte bun asa ca anomalii de functionarea motorului nu am observat. In rest nu am observat in spate pe la turbina sa fie ulei in rest totul ii curat. Stie cineva ce ar putea sa fie problema? Attached thumbnail(s) IMG_20170325_172628.jpg ( Size: 3.01mb ) Number of downloads: 458 IMG_20170325_172643.jpg ( Size: 2.64mb ) Number of downloads: 372 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 60 kw 82 cp
2004
|
|
espacern |
![]()
Post
#22
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Scoate-l afara si curata-l bine.....si cotul de inox asemenea!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Heavyd |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 17 February 17 From: Timisoara ![]() |
Mersi de raspuns.
Speram sa nu fie ceva grav |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 60 kw 82 cp
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:08 |