Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages « < 27 28 29 30 31 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DACIA DUSTER - noile modele 2017, 1.6 SCE 115, 1.5 dC 90, 1.2TCe 125, 1.5 dC 4x4

MyKe89
post 13 Dec 2017, 12:19
Post #841


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Plus că Lanceru' stă mai prost decât Duster-ul vechi la impact lateral cu stâlp + impact din spate.

peacefingers.gif


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Dec 2017, 12:25
Post #842


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Pe bune? Adica compari o masina care are hat garda si hat spatele cu un sedan. Desteapta comparatie ce sa zic.
Dar uite pt tine am mai facut un efort: Untitled.png ( Size: 484.69k ) Number of downloads: 736

Da singur zoom si spune-mi unde afrmatia ta de mai sus se regasete in realitate, doat asa de fun zic si eu.
De citit.
Apropo, de ce simtiti nevoia de faceti comparatii cu lancerul ca eu nu am pomenit nimic. Auzi da golfu stau cum sta? Are 5 sau?
Eu zic sa ne pastram on-topic, adica duster. Daca vrei sa compari ceva compara suv cu suv nu sedan cu micro sau alte lebede cu mere ca si acolo iti da cu virgula.

This post has been edited by ursul_bipolar: 13 Dec 2017, 12:46


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 13 Dec 2017, 12:27
Post #843


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(IRONICK @ 13 Dec 2017, 10:09)
Navigatia aia nu are un timp de recalculare modificabil? Ca parca este in iGO.
*


Nu stiu, ca nu am timp sa o butonez. Dimineata dau destinatia "work", seara "hotel", si ma duc. Azi dimineata a fost mai "amabila" si s-a prins ca ma misc dupa primii 50 de metri.
Overall imi place masina, dar n-as da mai mult de 12 mii si ceva pe ea de noua.

This post has been edited by marksman: 13 Dec 2017, 12:27


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 13 Dec 2017, 12:30
Post #844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




S-au înăsprit testele de impact din 2011 încoace? Se fac cumva la viteze mai mari astăzi decît atunci? Sau cu bariere mai puțin deformabile decît atunci? unsure.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Dec 2017, 12:32
Post #845


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Vlad s-au schimbat in ceea ce priveste safety assist-ul. In ceea ce priveste caroseria au ramas in mare parte la fel. Dar iti dai seama ca se vor gasi miliarde de scuze.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Dec 2017, 12:36
Post #846


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ 13 Dec 2017, 13:30)
S-au înăsprit testele de impact din 2011 încoace? Se fac cumva la viteze mai mari astăzi decît atunci? Sau cu bariere mai puțin deformabile decît atunci? unsure.gif
*


Protocol nou in 2015. CHiar daca vitezele si barierele sunt la fel, criteriile manechinului pot fi mai aspre


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 13 Dec 2017, 12:47
Post #847


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(ursul_bipolar @ 13 Dec 2017, 13:25)
Pe bune? Adica compari o masina care are hat garda si hat spatele cu un sedan. Desteapta comparatie ce sa zic.
Dar uite pt tine am mai facut un efort: Untitled.png ( Size: 484.69k ) Number of downloads: 736

Da singur zoom si spune-mi unde afrmatia ta de mai sus se regasete in realitate, doat asa de fun zic si eu.
[...] Daca vrei sa compari ceva compara suv cu suv nu sedan cu micro sau alte lebede cu mere ca si acolo iti da cu virgula.
*


Dă matale click pe săgeata de la adult occupant, la fiecare în parte. wink.gif

Comparația e validă cât timp facem referire la ce resimt pasagerii.


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Dec 2017, 12:48
Post #848


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Da.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Dec 2017, 12:49
Post #849


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(ursul_bipolar @ 13 Dec 2017, 13:32)
Vlad s-au schimbat in ceea ce priveste safety assist-ul. In ceea ce priveste caroseria au ramas in mare parte la fel. Dar iti dai seama ca se vor gasi miliarde de scuze.
*


In mare parte aberezi
https://www.euroncap.com/en/for-engineers/p...ant-protection/


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Dec 2017, 12:51
Post #850


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bonzai @ 13 Dec 2017, 10:57)
Nu este corecta comparatia. In 2011 erau alte teste. Se compara rezultatele doar in cadrul aceluiasi ciclu de testare, in aceeasi clasa.
*

QUOTE(MyKe89 @ 13 Dec 2017, 11:06)
+1

Deloc relevant și chiar rău intenționat, monșer urs!
*

QUOTE(boga81 @ 13 Dec 2017, 11:12)
@ursul_bipolar: Stii cumva ca s-au schimbat regulile de testare de 2 ori din 2011 pana in 2017? Si anume ca au fost inasprite? Prima masina de 5* a fost megane 2, care dupa noile reguli ar lua 3 stele.


Intru mai rar pe aici, dar am citit ultimele 10 pagini acum. Esti foarte agresiv in limbaj impotriva Dacia. Nu inteleg de ce si nici nu-i treaba mea. Dar sustii niste chestii fara sa te documentezi inainte.
Mai interesant pentru tine ar trebui sa fie siguranta pasiva, nu stelele NCAP. Probabil ca un Duster echipat cu franare activa si alte senzori ar lua, poate, 5 stele. Nu stiu, ca nu o sa vedem prea curand asa ceva pe Dacia. Si mie unul nici nu mi-ar trebui. Am condus cateva masini prin oras echipate asa si devine enervant sistemul in trafic. Te atentioneaza de multe ori aiurea, ca prin Bucuresti oricum nu pastreaza nimeni distanta corecta.
Daca tot critici, poti critica in mod constructiv.
Revin si cu impresii de la test.
*

Omul a avut de fiecare data argumente si nu va atacat personal. Voi aveti o agresivitate care depaseste si limita bunuilui simt. Extrageti din documentatie afirmatiile in care greseste si aduceti explicatii.

This post has been edited by IRONICK: 13 Dec 2017, 12:54


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 13 Dec 2017, 12:58
Post #851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




Sambata dimineata am fost la test cu Gusterul, la Dacoserv, pe Preciziei. M-am suit in Prestige in showroom, dar la test am avut un Confort cu jante pe 16" echipate cu Conti CrossContact LX2, fara MediaNav, 1.5 dCi, 4x4.
Premize: fost posesor Sandero diesel, actualmente posesor Suzuki SX4 benzinar, care s-a plimbat si cu noua Vitara.
Cred ca din 3 modele (SX4, Vitara si Duster) am scoate o masina. Ideal ar fi: caroserie Vitara (daca locuiesti in Bucuresti) sau Duster (daca vrei mai mult spatiu), bord Duster, plastice SX4 si Duster, suspensii SX4 (al meu a fost inaltat cu arcuri MadSprings si are acum garda de 21cm), sistem allgrip Vitara, motor 1.4 turbo Vitara S (dar merge si 1.5 dCi), CV Duster dar cu ultimele 2 rapoarte putin mai lungi, scaune SX4 sau Vitara, unghiuri de trecere Duster, iar pe sub masina oricare din Suzuki.
Pro:
- insonorizare: mult peste generatia precedenta. motorul se auzea in habitaclu la peste 3000 rpm
- motorul trage bine pana dupa 4000rpm, iar la 4500 inca nu intervenise limitarea
- nu mai e sunetul de tabla cand inchizi usile
- bordul chiar mi-a placut. Plasticul de deasupra e mai calitativ, arata bine, nu se 'misca', iar cel de pe dedesubt e asemanator cu ce era pe Sandero din 2008. Deh. Dar macar nu se mai vede.
- oglinda cu capac la parasolar sofer, dar fara capac la pasager (de ce?)
- lumina in torpedou (la SX4 nu am)
- CB se actioneaza de la butoanele de pe volan
- cotiera nu incomodeaza frana de mana
Contra:
- putin mai teapana suspensia, dar per total cam moale pentru gustul meu. Se inclina in viraje.
- tinuta de drum e hmmm. Am intrat mai tare in virajul de dreapta de la Lukoil, ce iese spre Maniu si mi s-a parut ca subvireaza... apoi am intrat si accelerat in sensiul giratoriu de la Kaufland Valea Cascadelor. M-a scos in afara. Nu parea sa piarda aderenta, anvelopele nu au zis nimic, dar mi s-a parut a subvirat bine, sau... (mai jos)
- directia electrica: usoara la viteze mici, se intareste pe masura ce cresti viteza, dar nu ofera feedback. Posibil sa ma fi obisnuit cu directia de la SX4. E clar un mare plus fata de generatia precedenta.
- scaunele au fost imbunatatie, reglajul lombar e ok, dar sunt mai putin confortabile fata de cele din SX4
- reglajul farurilor e tot pe cablu (asta e tiganie)
- oglinzile nu sunt si rabatabile electric
- senzorul de lumini nu are si pozitie OFF, ci doar Auto/pozitie/FazaScurta. Afara era soare, masina era sub o prelata, dar la 1m de ea era soare. Cand am pornit motorul s-a aprins faza scurta. Cam aiurea.
- cablul ala de sub masina ce naiba e? atarna aiurea si daca ramane masina suspendata il poti lua... sau daca treci peste ceva cu crengi.

Legat de cutie, timoneria e ok si e etajata scurt: la 2000rpm intr-a 4a aveam 50 km/h.

Cred ca limita in viraje a masinii e mai sus decat pare la prima vedere. M-am 'alergat' pe transfagarasan cu un Duster dCi eu fiind in logan 1.6 16v, si nu reuseam sa ma indepartez de el. Se inclina ca la balamuc, dar era acolo.

Attached thumbnail(s)
Duster___underpinings_mic.jpg ( Size: 235.08k ) Number of downloads: 826


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 13 Dec 2017, 13:00
Post #852


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 13 Dec 2017, 13:51)
lanceru nu a fost testat la soc lateral  cu stalpul, dusterul cam da, chiar si ala vechi.
*




QUOTE(ursul_bipolar @ 13 Dec 2017, 13:52)
Visati frumos in continuare baieti. Testul a spus totul. qed.
Restul e can-can.
*


Lateral impact - pole e la ambele, atât la Lancer, cât și la Duster, deci au fost testate.


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 13 Dec 2017, 14:27
Post #853


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Dacia a spus ca Duster este proiectat pentru 3 stele (actuale), a obtinut 3 stele.
Toti ne dorim masina de 10k EUR cu 5 stele si dotari de top. De aici pana a da cu noroi atunci cand masina a facut ceea ce a spus ca face, e cale lunga.

Cred ca este clar pentru toate lumea o limitare de platforma si de costuri. Cine vrea neaparat 5 stele (inclusiv eu), are optiuni. Dar probabil la alti bani. Vanzari multe ii doresc si proprietarilor sa nu fie nevoie sa verifice "stelele".



--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Dec 2017, 14:48
Post #854


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(bonzai @ 13 Dec 2017, 15:27)
Cred ca este clar pentru toate lumea o limitare de platforma si de costuri. Cine vrea neaparat 5 stele (inclusiv eu), are optiuni. Dar probabil la alti bani.


Corect.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 13 Dec 2017, 15:21
Post #855


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Eu zic că un progres este, totuși. Că se compară sau nu cu alte mărci, că trebuia să aibă ceva în plus sau în minus, asta-i altă poveste, dar față de generația I mie mi se pare un progres.
Am avut Duster I cinci ani și-i cam cunosc slăbiciunile. Avea destule; sînt ultimul care să susțină că ar fi fost perfect. Dar n-am regretat niciodată că l-am cumpărat. Pentru prețul lui, și-a făcut treaba foarte bine.

This post has been edited by VladSoare: 13 Dec 2017, 15:21


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Dec 2017, 15:34
Post #856


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(wolfin @ 13 Dec 2017, 13:53)
incorect.

15k nu e o suma mica...cu tot respectul.

trebuie sa recunoastem ca asteptarile..cel putin pt mine,  erau mult mai mari.

parerea mea e ca se bate pasul pe loc din 2004 cu dacia....am un deja vu ....cu uzina de la colibasi.

mai iexact se tine pasul pe loc...

sunt curios daca wv facea la fel cu skoda si seat ...ce fabricau in prezent....felicia ..marbella...
*

Nu se bate pasul pe loc. Pentru ei. A ajuns sa fie cea mai profitabila masina din grup, cu o marja foarte mare. Dacia a fost cea care a remorcat grupul cand Ghosn isi asuma contracte si dadea cu bata in balta. Ce s-a imbunatatit acum la masina, a fost ca si in cazul Logan 2. Nu s-a imbunatatit nimic la sasiu si trenul de rulare (tabla mai groasa si amortizoarele mai tari nu inseamna progres).
S-a luat in calcul reperele vizuale si lucrurile mici de confort, orice are legatura cu soferul/pasagerii.

Se plangea lumea ca usile se inchid cu zgomot de tabla goala? S-au schimbat incuietorile si limitatoarele spate (+ izolatori de cauciuc).
Se plangea lumea de vajaiala la viteze, cu costuri mici s-au modificat chederele si s-au mai astupat niste gauri.
etc...
S-a schimbat designul interior astfel incat sa nu se mai vada lufturi/spatii.
Pana si frana de mana nu mai zdrangane, este fixata mai bine si mai ferma.
etc..
Schimbarea suprafetei si designul plansei de bord poate da impresia de calitate mai buna, chiar daca este acelasi material si culoare diferita.
Lista poate continua cu destule exemple.

Adica tot ce pe ei ii costa mai nimic, dar are impact maxim. Am zis de ani buni ca astea se pot modifica fara costuri suplimentare, dar lumea zicea ca masina ajunge la zeci de mii si eu sunt rau.

Si se va vinde. Bine!

This post has been edited by IRONICK: 13 Dec 2017, 15:35


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Dec 2017, 15:36
Post #857


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




@wolfin, fata de ce producea dacia acu 12 ani, Duster 2 e ceva in plus, este ceva in plus si fata de acum 3 ani. Asta e clar si nediscutabil. Dar dacia se produce in mai multe exemplare decat Skoda, nu?
@boga 81 " senzorul de lumini nu are si pozitie OFF, ci doar Auto/pozitie/FazaScurta. Afara era soare, masina era sub o prelata, dar la 1m de ea era soare. Cand am pornit motorul s-a aprins faza scurta. Cam aiurea." ia vezi si la alte masini cum e , ca mi s epare ca e reglementar sa nu mai mergi cu faruri stinse. Iar la suspensia spate Dusterul face ceva pe vitara , ca e multilink si cu articulatie superioara.

This post has been edited by einstein1984: 13 Dec 2017, 15:38


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Dec 2017, 15:37
Post #858


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(einstein1984 @ 13 Dec 2017, 14:36)
ca e multilink  si cu articulatie superioara.
*
cu aceleasi amortizoare si arcuri ca pe fata ...
QUOTE(einstein1984 @ 13 Dec 2017, 14:36)
ca mi s epare ca e reglementar sa nu mai mergi cu faruri stinse
*
au pozitie de off

This post has been edited by IRONICK: 13 Dec 2017, 15:39


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 13 Dec 2017, 16:15
Post #859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




Really?
https://www.euroncap.com/en/results/alfa-ro...giulietta/11002
https://www.euroncap.com/en/results/alfa-ro...giulietta/29288
Mi-am zis ca nu ma bag in discutii contradictorii, dar nu m-am putut abtine.


This post has been edited by boga81: 13 Dec 2017, 16:28

Attached thumbnail(s)
_giulietta.jpg ( Size: 53.14k ) Number of downloads: 542


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 13 Dec 2017, 16:27
Post #860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Pe fond nu greseste. Am mai zis mai sus. S-au adaugat teste si criteriile sunt mai exigente. Exista un spor de siguranta, dar pare sa fie minimul necesar sa ramana la 3 stele pe noile criterii de testare.

La impact frontal s-a adaugat la testul cu bariera deformabila cu offset, impact cu "perete rigid".
Punctele acordate (criteriile) sunt altele. La acelasi numar de puncte te incadrezi la protectie mai mica. Totul este detaliat in raportul Euroncap.

Mai scriu odata sa fie clar. Nu este corect sa compari generatii de testare diferite, cu atat mai mult cand este diferenta mai mare de ani. Nu intamplator testele pe site sunt impartite pe protocolul folosit. In ultima perioada sunt modificate anual.

Dovada cea mai simpla o reprezinta Fiat (Grande) Punto. Aceeasi masina a avut protectie la impact 5 stele in 2005 dar la ultimul test se incadra undeva la 2 stele pentru protectie. La final a primit 0 stele pentru ca nu a luat nota de trecere la echipamente de siguranta. Ca regula, trebuie sa ai un minim de punctaj la toate testele.

Cine este curios, verificati cum arata manechinii de test la testul de impact frontal bariera deformabila in 2011 si in testul de 2017. Eu zic ca este mai bine.


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 13 Dec 2017, 16:49
Post #861


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(bion @ 13 Dec 2017, 16:30)
Dar tie si 15k iti pare mult tongue.gif



pentru duster da, ca de el vorbim in acest topic...pt restu nu neaparat(ma refer la aceeasi clasa).

de la 15k

This post has been edited by wolfin: 13 Dec 2017, 16:55


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Dec 2017, 16:53
Post #862


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Ce vb 15k, o nimica toata pt un duster. E "bine".

This post has been edited by ursul_bipolar: 13 Dec 2017, 16:53


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 13 Dec 2017, 18:48
Post #863


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Am vazut si eu dusterul nou azi. Doar l-am analizat putin, nu l-am condus si nici nu m-am tarat pe sub el sa vad insonorizarea (desi cea de la oalele spate mi s-a parut cam nefinisata).
Deasemenea, dpdv tablaraie, masina e cu totul noua, nu are nici o legatura cu un facelift.
Plusuri:
- desing interior si exterior
- lufturi caroserie
- scaune si bancheta mai lungi la sezut
- reglaj volan si pe adancime cu posibilitate de obtinere facila a unei pozitii de condus
- reglaj pe inaltime a scaunului soferului (nu am verificat la pasager)
- pozitie ergonomica a comenzilor geamurilor fata de duster I ph2
- toate chederele au fost schimbate (sunt duble acum) si cred ca ajuta mult la zgomot
- opritoare noi de usi cu o protectie de praf integrata
- cotiera pe scaun
- mi-au placut comezile din mijloc si orientarea bordului
- masina arata per total mult mai ingrijit facuta

Minusuri:
- portbagajul capitonat cu un fel de mocheta, in locul plasticelor de la duster I, mai ieftina din punctul meu de vedere, dar in acelasi ton cu alti producatori
- Pozitia cea mai de jos a scaunului e totusi inca destul de sus fata de asteptarile mele
- chiar daca forma si textura difera (nu cunosc grosimea) calitatea plasticelor fiind aceasi cu duster 1
- franele la fel cu duster 1 (nu stiu daca si pompa e la fel, desi asta presupun), desi e clar nevoie de o imbunatatire (nu stiu cum sunt noile anvelope, dar nu cred ca fac minuni fiind gama cheap)
- periile de la geamuri sunt iar in genul loganului 1
- reglajul lombar de la sofer nu e suficient pt mine
Per total masina imi place, dar nu o sa imi inlocuiesc dusterul meu cu una. Cand imi mai iau o masina, imi iau un monospace.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 13 Dec 2017, 20:30
Post #864


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




După mine surpriza la noile teste ncap nu a fost noul Duster ci Ford c-max și grandoare c-max - mașini care costa o cârcă de bani.

Surpriza totala a reprezentat-o fiat punto cu 0 stele....lucru care confirmă forma slabă în care se afla fiat în ultima perioada.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 13 Dec 2017, 21:47
Post #865


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Eu cred ca Duster-ul si-a atins tinta si asta s-a facut prin munca deoarece nu se mai compaa cele 3 stele din 2011 cu cele din 2017...bravo lor!
Mi se pare insa ca airbag-ul sofer loveste manechinul mai sus, fata nu pica chiar la jumatate...sau poate doar mi se pare mie!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 13 Dec 2017, 22:58
Post #866


Membru autentic


Group: Members
Posts: 725
Joined: 4 January 13




Ncristi ai punctat perfect..clientul de Dacia stie ce cumpara..dar marci cu renume ....dezamagitor....Ursu ca de obicei gica contra:p cred ca pe forum la Mitsubishi nu prea este activitate si a venit pe.aici pe.la saracii cu Renault tongue.gif No offence dar esti pus rau pe Dacia.

13 Dec 2017, 23:04:
De ce ar face Dusterul sa coste 25000 si sa aive 5stele cand cu 25000 sunt competitori cu care nu are sanse..asta se vrea o masina ieftina...Mie unu imi place pacat ca am luat vechiul model si nu cel nou..parca trebuia sa mai astept un pic

This post has been edited by Cypry Brasov: 13 Dec 2017, 23:04


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 13 Dec 2017, 23:14
Post #867


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Am vazut si eu clipul EuroNCAP. Cel mai urat a luat-o la testul de impact lateral cu stalpul. In rest e un rezultat bun pentru o masina declarata low cost. Aici e problema mea cu Dacia: face masini ieftine, dar vrea sa joace in liga mare, unde nu reuseste sa o faca decat apropiindu-se cu pretul.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 13 Dec 2017, 23:55
Post #868


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Testul de impact lateral mi se pare dezastruos! Nu conteaza ce s-a mai schimbat la testele de impact, imaginea spune tot!
Nu ma convinge nimeni ca scap din Duster mai bine la un accident din lateral decat daca as fi in Laguna mea de 16 ani, care intra-adevar a fost prima de 5 stele la siguranta din lume. Si din pacate inca e peste Duster la acest capitol.



Attached thumbnail(s)
duster.JPG ( Size: 87.12k ) Number of downloads: 604
laguna.JPG ( Size: 49.63k ) Number of downloads: 486


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Dec 2017, 00:47
Post #869


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(marksman @ 13 Dec 2017, 22:14)
Am vazut si eu clipul EuroNCAP. Cel mai urat a luat-o la testul de impact lateral cu stalpul
*

QUOTE(andri1940 @ 13 Dec 2017, 22:55)
Testul de impact lateral mi se pare dezastruos! Nu conteaza ce s-a mai schimbat la testele de impact, imaginea spune tot!
*

Pentru ca nu are a doua traversa in podea. Pentru ca sinele scaunelor fata stau in continuare pe tunelul central, in loc sa stea pe doua traverse (daca o adauga, nu mai aveau loc la picioare pasagerii din spate si trebuia ridicata podeaua). Pentru ca nici bridele de sub tunelul central nu exista. Alea de le vedeti sub teava de esapament la masini.
Pentru ca traversa intre montantii B a ramas la fel de anemica. Pentru ca mai multe.
0.2mm in plus la niste amarate de lonjoroane nu inseamna siguranta, ci doar ceva in plus.
Pentru ca nu are sasiu de tip scara, specific unui SUV.
QUOTE(cristic1982 @ 13 Dec 2017, 17:48)
- toate chederele au fost schimbate (sunt duble acum) si cred ca ajuta mult la zgomot
*
Randul care l-au pus acum este de fapt al3lea ca pozitionare la alte masini. Unu este pe cadrul usii (caroserie) si al doilea pe usa la distanta mica. Pentru ca nu izoleaza "ermetic", este intrerupt.

This post has been edited by IRONICK: 14 Dec 2017, 01:01


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Dec 2017, 08:39
Post #870


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Fantastic cata lume s euita pe site euroncap dar nu vede mare lucru dincolo de stele... Punto a luat 0 stele ca nu avea seat belt reminder pasager... altfel e cinstita masina, avand si 12 ani....
iar aia cu dusterul mai putin safe decat o laguna ruginita in soc stalp.... Nu observa nimeni ca Dusterul asta nou are cam acelasi echipamente de siguranta ca un megane 2 de exemplu? Structura o fi alta, e drept dar nici rezultatele nu sunt departe.

14 Dec 2017, 09:55:
QUOTE(IRONICK @ 13 Dec 2017, 16:37)
cu aceleasi amortizoare si arcuri ca pe fata ...au pozitie de off
*


si fuzete, butuci., rulmenti..

This post has been edited by einstein1984: 14 Dec 2017, 08:55


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
34 Pages « < 27 28 29 30 31 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 01:23
Dacia