Injectoare Renault Megane 3, Intretinere, reparatii, costuri.
![]() ![]() ![]() |
Injectoare Renault Megane 3, Intretinere, reparatii, costuri.
daniel1braila |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 25 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol 2007 1.4 8v
Megane 3 2010 1.5dci 110hp
|
|||
dan.gorea |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
A schimbat cineva șaibă de foc de la injectoare? Cea de cupru.
Este greu de schimbat,care sunt operațiunile? Am un injector care pufăie și vreau sa schimb eu șaiba. |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#93
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Schimbul dureaza 10 Min.daca se face corect....adica scos injectorul apoi curatat perfect suprafata de contact cu perie rotunda si strans la cuplul corect.......saiba se monteaza cu fata plana parte injector.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Foarte important este sa cureti bine si in gaura de la surubul ghearei...trebuie sa fie uscat ,nu ulei nu degripant.
<span class='edit'>14 Apr 2019, 21:36:</span> Motorul incalzit inainte si roaga-te sa iasa usor injectorul!!! This post has been edited by ProfiBv: 14 Apr 2019, 20:37 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Mulțumesc
15 Apr 2019, 08:13: Sper sa iasă ușor pt că doar ieri l-am auzit sa pufăie 15 Apr 2019, 15:00: Am rezolvat problema,aveam deja zmoala pe injector dar a ieșit foarte ușor. Operațiunea a fost făcută in service,eu am desfăcut șuruburile și am scos injectorul,mecanicul a curățat locașul unde vine pusa șaibă This post has been edited by dan.gorea: 15 Apr 2019, 14:00 |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Apropo ,
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=315...dpost&p=4832203 mai mentionez ca valorile de consum sunt cele reale la pompa nu cele din bord si viteza medie a ultimului drum extraurban a fost 59km/ora |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(dan.gorea @ 14 Apr 2019, 21:37) Saiba se pune cu parte plata spre injector. Ar fi bine de schimbat si surubul care fixeaza potcoava ce tine injectorul.Are prostul obicei sa se lungeasca...deh forta mare mon cher ![]() This post has been edited by azaghorth: 29 Apr 2019, 11:17 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
dragosfirstlinemess |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 10 ![]() |
Am o injecție simens pe laguna 3. Am corecți de 1 la relantiu pe doua injectoare și când turez toate se fac 1 mașina fiind de 2 săptămâni la mine nu știu dacă valorile corecțiilor sunt ok. Îmi scoate un pic de fum când pun talpa jos. Alte simtome nu sun. Verificat EGR verificat turbina. Ce părere aveți?
|
--------------------
renault
laguna 2 initiale
1.9 150cp
- tm17
|
|
dan_g |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Si celelalte 2 injectoare ce corectii au? Eu stiam ca trebuie sa fie cat mai aproape de 1 daca sunt in regula, cel putin la motorul 1.5.
Fum poate fi si de la prea putin aer: filtru de aer prea murdar, vreun furtun care scapa presiune etc. This post has been edited by dan_g: 16 Sep 2019, 19:20 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(dragosfirstlinemess @ 16 Sep 2019, 16:47) Scoate "un pic de fum" ca o pacla scurta , la inceput de talpa sau scoate fum la talpa prelungita . Filtrul FAP e neatins sau e doar carcasa. Masina trage sau " doar nu bate nu cloncane" . Fa-i plinul si scoate-o la un drum lung si daca poti include si o bucata de autostrada sau drum expres. Corectii acceptate intre 0,75 si 1,25 restul corectiilor cer inlocuire injector. 16 Sep 2019, 23:21: QUOTE(chrest70 @ 9 Oct 2018, 09:21) Ne poti spune cum mai e cu injectorul 1 ? This post has been edited by ProfiBv: 16 Sep 2019, 22:21 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
fly_lex |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 1 September 13 ![]() |
Va salut !
Am un Grand Scenic III de prin luna Mai anul asta, fabricat in 2012, motor 1,5 dci 110 cp, km reali 202.000. De curand am facut revizie (inclusiv filtru motorina) + distributie, toate OEM. La cateva zile dupa, mai exact Luni, pe 23 sept., fiind dimineata si temperatura mica, intre 6-8 grade, practic...cel mai frig de cand am luat masina ... am pornit la un drum de vreo 130 km spre Bucuresti. Inca de la pornire, mi s-a parut un mers neregulat al motorului, iar cand am pornit la drum, a inceput sa auda o "bataie" la unul sau mai multe injectoare. Masina a parut mai greoaie, decat de obicei, adica parea sa traga mai greu motorul, desi eram singur in masina, si parca a si consumat cu vreun litru mai mult, fata de cat ma asteptam. Cand am ajuns in Bucuresti si implicit temperatura exterioara s-a ridicat la 14-15 grade, zgomotul s-a diminuat semnificativ si masina a mers normal. In mers, "rapaiala" se auzea doar cand apasam acceleratia, de pe la 1800-1900 pana pe la 2500-2700 de ture. In jurul turatiei de 3000 de ture, nu se aude niciun tacanit de injector. Motorina simpla de la MOL, fara EVO. Doar de acolo am alimentat si nu am avut nicio problema, pana acum. In aceeasi zi, pe la ora 18:00 am mai mers vreo 4-5 km prin minunata aglomeratie si desi temperatura de afara era spre 20 de grade, la accelerari se auzea acea bataie a injectorului. In relanti, motorul se aude bine, zic eu, turatia sta intre 800-900 de ture si pare sa aiba un rontait placut. La verificarile facute odata cu achizitia masinii, mi s-a comunicat ca unul dintre injectoare, poate sa creeze probleme, pt ca are valori nepotrivite de corectie (nu-mi mai amintesc valorile), dar ca nu e nicimic de schimbat urgent. Masina a pornit si porneste "la sfert", fara probleme sau rateuri. Intrebari: 1. Sunt simptome de probleme ale sistemului de injectie ? 2. E posibil ca frigul de afara sa fi evidentiat o problema avuta deja la injectoare si sa se produca atunci cand motorina e mai rece si implicit mai vascoasa ? 3. Recomandati sa pun vreun aditiv sau Ulei 2T in rezervor ?? (e plinul facut, minus vreo 7-8 litri cat am consumat pe drum) 4. Sa astept sa termin motorina din rezervor si sa incerc si at tip (Rompetrol, Petrom, LukOIL, ART - astea le-as avea la dispozitie pe termen lung) inainte sa fac investigatii mai amanuntite la injectie ? 5. Daca imi cumpar o interfata banala (gen ELM 327) - pot vedea valorile de corectii ale injectoarelor ? Nu prea mai am timp sa-mi bat capul cu soft-uri si tool-uri pt diagnoza avansata. Multumesc !! |
--------------------
Renault
Grand Scenic III si Symbol II
2012/2011 Grand Scenic III 2012 1.5 dCi / Symbol II 2012 1.2 16v+GPL
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#102
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
O diagnoza pe injectoare te lamureste cum stai, restul cu aditivi minune sunt povesti.
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(fly_lex @ 25 Sep 2019, 11:58) 1. Faci o testare pe clip si vezi corectiile injectoarelor (sa fie intre 0,75 si 1,25) , cantitatea de funingine maxim 24 si aici de vazut si istoricul regenerarilor. Eventual un test retur injectoare la cald . 2. Nu cu motorina care zici ca o folosesti . 3. Exclus ulei2T...vezi ca ai FAP si motoarele astea nu mai au probleme cu pilitura ca la vechile 1,5 . 4. Le-am incercat de la un plin la altul poate pe toate din Ro , am ramas fidel Mol aditivata ,pentru 30 bani in plus sau cat o fi diferenta..... masina trage mai bine si nu mai dau bani si pe aditivi. 5. Un clip (copie , chinazarie....) vede toate calculatoarele ,e stufos softul dar te inveti .O interfata universala ,ieftina , iti va arata cate o greseala generica si mai rau te invarti in jurul problemei . Bafta si scoate masina la drumuri lungi cat mai des . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
fly_lex |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 1 September 13 ![]() |
Multumesc pt raspunsuri !!
@ProfiBV - mercy si pt raspunsul referitor la gresare mecanism trapa. Legat de injectoare, se pare ca am unul sau doua, aproape decedate. Iata corectiile: - cilindru 1: 1.17 - cilindru 2: 1.17 - cilindru 3: 1.21 - cilindru 4: 0.45 Am intrebat la un service in Bucuresti si preturile sunt asa: - 450 lei reparat/injector => 1800 lei toate 4 si - 700 lei nou/injector => 2800 lei toate 4, ambele interventii cu garantie 1 an de zile. Domnul de acolo mi-a spus direct, fara sa ntrebe altceva, ca cel probabil am in jur de 200 mii km, deoarece majoritatea Siemens de pe 1.5 dCi, incep sa faca probleme in jurul acestui prag. Ce ma sfatuiti sa fac ?? Eu folosesc Grand Scenic-ul, pt maxim 10-12 mii km/ an, preponderent extraurban. L-am cumparat ca masina de plecari in week-end cu familia. Stiu ... as fi luat un benzinar 2.0, insa nu am gasit nici macar unul in Romania. Nu cred ca o voi tine mai mult de 2 ani, incepand de acum si sunt convins ca o investitie majora, in 4 injectoare noi, n-o voi mai recupera nici macar in proportie de 50% la o eventuala revanzare. Raportat la valorile de corectie si la simptomele descrise cu 2 postari mai sus, ce ati face in locul meu? - inlocuire totala/partiala cu piese noi, - reconditionare totala / partiala, - inlocuire injector cu probleme, din dezmembrari ?? Multumesc ! ! This post has been edited by fly_lex: 27 Sep 2019, 10:28 Attached thumbnail(s) Corectii_injectoare.JPG ( Size: 92.77k ) Number of downloads: 1581 |
--------------------
Renault
Grand Scenic III si Symbol II
2012/2011 Grand Scenic III 2012 1.5 dCi / Symbol II 2012 1.2 16v+GPL
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
La 700 este injector refăcut , nu nou și probabil iți cere și piesa veche in loc. Renault recomanda înlocuire la toate odată.....treci peste ,cat mai pornește și nu te lasă în drum nu fac nici eu așa investiție.
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#106
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Astea nu sunt valori sa schimbi injectoarele, pune mana si da talpa mai sus in ture, schimba la 2500-2800 , nu renteaza reconditionarea, daca te lasa unul il pui nou.
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
dan_g |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
In urma cu vreo 50-60.000 km am verificat prima data corectiile si injectorul 2 avea 1,4. In ultimele luni il verific mai des si variaza intre 1 si 1,4, l-am vazut chiar si cu 0,8, dar motorul merge normal, doar uneori se simte un mic tremurat dimineata.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
nici unul nu ii spuneti ca poate sa ramana blocat pe deschis unul din ele ... si ca asta duce la topirea pistonului ... deci motor futat ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
@Cj98czh ala il auzi , il simti altfel ...nu mai rontae bate direct a soc.
@Dan_g stiam ca la o corectie peste 1,27 Ecu taie alimentarea !!! Cu ce ai citit corectiile acelea ? 27 Sep 2019, 21:57: @Fan Megane , corect sau "talpa si drum lung" . This post has been edited by ProfiBv: 27 Sep 2019, 20:57 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
dan_g |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
@ProfiBv
Prima data cu o diagnoza Delphi, apoi cu ddt4all, iar in ultimul timp cu Torque. Cineva pe un grup de pe Facebook zicea ca trebuie sa fie intre -0.3 si +1.9. |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
De asta intrebasem.
Eu vorbeam de valorile corectiilor la citirea cu can clip. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#112
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Posibil sa am probleme la un injector?
La prima pornire,la rece motorul are o fluctuație inrelanti foarte puțin,se vede pe turometru cum se mișcă acul,foarte puțin,scoate un fum alb,toate astea cca 30 secunde după care motorul merge rotund și nu mai scoate fum. Este cineva din Mureș cu tester compatibil să citească corecțiile injectoarelor? |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
fly_lex |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 1 September 13 ![]() |
Multumesc tuturor pentru pareri !
Am lipsit putin si n-am mai avut timp sa scriu, dar am mai facut vreo 1000 de km cu Grand Scenic-ul, profitand de vara tarzie. Fiind cald afara si probabil motorina mai calda in rezervor inca de la pornire, nu am mai simtit asa intens. "tzacaneala" de injector. Masina a mers foarte ok, consumul a fost undeva la 6.2 - 6.3 % mers "hotarat", cu vreo 200 si ceva de km facuti pe autostrada, la 142 km/h pe pilot (135-137 vit. reala). Acum astept sa se faca din nou frig afara, sa vad cum se mai comporta. QUOTE(ProfiBv @ 27 Sep 2019, 10:51) La 700 este injector refăcut , nu nou și probabil iți cere și piesa veche in loc. Renault recomanda înlocuire la toate odată.....treci peste ,cat mai pornește și nu te lasă în drum nu fac nici eu așa investiție. M-am gandit la aspectul asta si am intrebat daca e nou sau refurbished, dar cel de la service-ul respectiv, specializat doar pe probleme cu injectoare (Bucuresti), mi-a spus ca e sigur nou, ca au mai scazut preturile, ca vin sigilate si ca altfel nu mai ofereau garantie. Parea foarte sigur. De altefl m-am uitat si eu pe site-uri de piese si am vazut ca sunt preturi intre 1000 -1200 lei/injector. QUOTE(Fan Megane @ 27 Sep 2019, 16:47) Astea nu sunt valori sa schimbi injectoarele, pune mana si da talpa mai sus in ture, schimba la 2500-2800 , nu renteaza reconditionarea, daca te lasa unul il pui nou. Asa sa fie, dar totusi ramane zgomotul injectorului la vreme rece (sub 10 grade) si mersul neregulat. Sunt la a 5-a masina personala, diesel, plus altele pe care am mers destul de multi km, fara sa stric vreo turbina, volanta, injectie, etc., tocmai pentru ca le exploatez corect: schimb corespunzator in ture, racire dupa drum mai lung/grabit, fara surge-uri, etc. In plus, cu masina asta, merg preponderent extraurban si frecvent pe autostrada. QUOTE(cj98czh @ 27 Sep 2019, 20:14) nici unul nu ii spuneti ca poate sa ramana blocat pe deschis unul din ele ... si ca asta duce la topirea pistonului ... deci motor futat ... Ehhh, asta mi se pare chiar foarte grav !! Si ma gandesc ca un eventual blocaj, ar putea interveni tocmai cand e mai rece afara. Sper sa-mi dau seama din timp si sa nu ajung la probleme mai grave. Cred ca voi merge sa pun toate injectoarele pe un banc de proba si sper sa nu fie probleme cu mai mult de doua dintre ele. In functie de rezultat, voi alege varianta cea mai potrivita. Daca as fi sigur ca tin masina macar inca vreo 50 de mii km, as investi in 4 injectoare, dar cum as vrea sa o mai tin maxim 20.000 km ( 2 ani), nu cred ca renteaza investitia. Deja ma gandesc ca urmatoarea sa fie tot un Grand Scenic 3, minim 2015-2016 si poate am noroc sa gasesc unul pe benzina. This post has been edited by fly_lex: 2 Oct 2019, 09:49 |
--------------------
Renault
Grand Scenic III si Symbol II
2012/2011 Grand Scenic III 2012 1.5 dCi / Symbol II 2012 1.2 16v+GPL
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Asa am vazut si eu, un VDO original nou e 1200-1300 lei...
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(fly_lex @ 2 Oct 2019, 09:46) Multumesc Deja ma gandesc ca urmatoarea sa fie tot un Grand Scenic 3, minim 2015-2016 si poate am noroc sa gasesc unul pe benzina. Așa am hotărât și eu. Mâna și sună . Deocamdată mai merg cu injectoarele așa. M-am ferit de VW TDI și am dat de " fracsu" în cea ce privește ronțăitul . Te rog , când mai citezi mesajele altora , mai scurteaza și tu din ele. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
|
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
fly_lex |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 1 September 13 ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 16 Oct 2019, 10:56) Multumesc pentru sfat ! E foarte probabil sa fie asa, desi la o inspectie vizuala atenta, nu s-a observat nimic. De cand cu inceputul e vara in mijlocul toamnei, nu am mai avut niciun zgomot de injector, mai ales pentru ca am mers cu masina doar drumuri lungi si de regula, in a 2-a parte a zilei cand motorina era calda in rezervor, deci si mai fluida. Cu siguranta zgomotul si mersul in 3 la rece, vor reaparea imediat ce se va mai raci Din lipsa de timp nu am putut merge cu ea la niciun service. This post has been edited by fly_lex: 17 Oct 2019, 09:16 |
--------------------
Renault
Grand Scenic III si Symbol II
2012/2011 Grand Scenic III 2012 1.5 dCi / Symbol II 2012 1.2 16v+GPL
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
daca injectorul cu probleme se blocheaza pe deschis ... iti topste pistonul ... si de acolo lucru mult mai costisitor ... nu o mai lasa asa ... timpul ti-l mai si faci dupa cum doresti ... daca chiar vrei ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
GaBiTa G |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 18 February 10 ![]() |
La injectoarele siemens se schimba pastila adică sa cumperi kit de reparație? Multumesc
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2012 GRANDTOUR
- CJ 89 FRT
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
am auzit ca da, a schimbat o cunostinta de-a mea, l-a costat 300 si a durat vreo ora jumate, cu lalaiala cu tot... si cica are si 6 luni garantie... am ramas masca ...
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:47 |