Furtun pompa benzina rezervor
![]() ![]() ![]() |
Furtun pompa benzina rezervor
akcentstyle |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol Fidji
- 2008 - 1.4 8v 75cp GPL Tomasseto
- -
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Furtul din "plastic" aflat in ansamblul pompa/plutitor nu gasesti.....si chiar daca-l gasesti nu poate fii sertizat fara instalatie cu unde.
Ramane doar solutia cu ansamblul nou....sau alt material care suporta presiune scufundat in combustibil. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
akcentstyle |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 May 08 ![]() |
@espacern
Multumesc mult pentru rapsuns. Sunt de acord cu afirmatia ta si sunt in acelasi timp convins ca un alt furtun care sa reziste scufundat in combustibil si la presiunea pompei trebuie sa existe... cel putin asa spune logica mea... altfel de ce naiba s-ar vinde si pompa (doar pompa!!!) separat de tot ansamblul... Zic si eu... |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
- 2008 - 1.4 8v 75cp GPL Tomasseto
- -
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Am incercat si eu de mai multe ori o solutie la problema asta....fara succes.
Problema este cum fixezi furtunul de plastic pe pompa? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu am pus furtun de cauciuc la mai multi si nu au fost probleme.
Chiar eu am la Suzuki furtun de cauciuc. Mai am un coleg cu Laguna 1 caruia i s-a spart originalul gofrat si i-am pus ce aveam in portbagaj acum cativa ani. Daca nu il ataca benzina care curge prin interiorul sau nu vad de ce ar crapa imersat fiind in combustibil. Poate ati nimerit un furtun prost... |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
akcentstyle |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 May 08 ![]() |
Pai la magazinele de piese auto nu am gasit decat furtun din cauciuc negru cu insertie textila, iar pe acesta il "mananca" benzina (am luat si cu 3 lei m si cu 30 lei m... Nu stiu ce tip de furtun sa iau si de unde...
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
- 2008 - 1.4 8v 75cp GPL Tomasseto
- -
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#7
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Salut!
Am avut la fostul Logan aceeasi problema. Mi s-a ars pompa de benzina, am inlocuit doar motorasul (nu tot ansamblul). La inceput "mesterii" din service mi-au pus un furtun prost care a crapat imediat. Dupa ceva documentari m-a sfatuit un taximetrist sa folosesc furtun de injectie de papuc de la piese auto (a fost cateva zeci de lei, foarte ieftin). Furtunul e panzat. am mers la mecanicul meu si cu rabdare am montat o bucata de furtun. Problema era ca acesta facea o bucla stransa, la 180 de grade, si se tesea, punand mare presiune in zona respectiva, cu posibilitatea chiar de strangulare. Ca solutie l-am "bobinat" cu o sarma rezistenta, deci am furtun cu armatura ![]() Pot sa iti zic ca a mers excelent de la ~70.000 km acum vreo 4 ani cred, intre timp am vandut masina, si nu a existat nicio problema pana in ziua de azi (cand are peste 100.000). Spor la mesterit! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dandrackul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 29 June 12 ![]() |
am schimbat pompa de benzina pentru ca nu mai pornea masina si nu se auzea ca bazaie la pornire ci doar un scartait gripat . Dupa schimbare a pornit la sfert.furtunul de plastic s-a fixat fortat si cu colier pe pompa .In sarcina se inneaca cand accelerez pana la 3000 doar pe benzina,pe gpl merge ata. In rezervor se aude ca la dus. Am luat furtun de benzina armat textil de 8mm si 12bari intra pe pompa veche. Maine sper sa vad care e problema . Voi ce marca sau ce tip de furtun ati folosit? De la cei cu papuc am inteles ca acel furtun e mai subtire de 8mm.furtunul trebuie sa tina macar 4bari pt ca pompa baga 3,5. Nu am gasit furtun de 4bari fara armatura textila interna.am gasit pe net furtun benzina armat de pvc la dedeman a incercat careva asta?
29 Nov 2018, 14:12: am schimbat furtunul cu cel cumparat .pentru ca altul care sa reziste nu se gaseste. doar pentru opel ar fi dar nu stiu dimensiunile furtunului.trebuia sa dau comanda sa astept 2 zile ca sa vad cum arata si era vreo 70 de lei. in sfarsit merge cum trebuie masina. acum sa vad cat rezista. This post has been edited by dandrackul: 29 Nov 2018, 14:12 |
--------------------
renault
clio II
2003 1.4 1.4 8v + gpl clio(thalia) dacă merge nu umbla la ea!
|
|
dandrackul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 29 June 12 ![]() |
Azi am schimbat furtun ul era crăpat pe exterior până la pânză și a trebuit să schimb și filtru de benzina că era înfundat ...atât a ținut primul furtun
|
--------------------
renault
clio II
2003 1.4 1.4 8v + gpl clio(thalia) dacă merge nu umbla la ea!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:31 |