Din 2007 sistem modern de fluidizare a traficului
![]() ![]() ![]() |
Din 2007 sistem modern de fluidizare a traficului
musicall |
![]()
Post
#1
|
||
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Punto Classic |
- delfinul.com
Blogu personal Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Si uite cum baga banii in proiecte care nu fluidizeaza traficul. In loc sa nu mai dea voie astora cu microbuze, ei le dau aparate pt cartele. Probabil cei care nu sunt din Bucuresti nu stiu cat de mult incurca astia circulatia cu microbuzele lor. Asta nu e proiect de fluidizare, e proiect ca sa nu mai piarda RATB bani din cauza celor care nu merg cu bilet, sa nu mai angajeze controlori, adica sa nu mai plateasca niste salarii...etc
|
--------------------
-
-
-
|
|
fizzo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
lasa frate ca nu microbuzele ingreuneaza traficul in bucuresti, sa fim seriosi.....
chiar ma gandeam intr-o zi....stand la coada la apaca.....o coada kilometrica, la ora de varf, de ce dracu nu monteaza astia o camera de luat vederi care coordonata cu un soft sa lase stopul pe verde mult mai mult decat de obicei, astfel incat sa fluidizeze tarficul pe sensul aglomerat....in conditiile in care pe sensul celalalt erau cateva masini. cei care stau in dr taberei stiu despre ce vorbesc, dimineata e un trafic infernal pe dr taberei, pana treci de razoare faci pe putin o juma' de ora..... problema nu sta in lipsa de solutii tehnice, ci in vointa "alesilor" de a face ceva util in rahatul asta de oras, parerea mea. |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Londra are un asemenea sistem cu 1200 de camere video, dispecerat, semafoare reglabile, afisaje stradale cu info trafic, bla, bla, bla, conceput in asa fel incit sa previna ambuteiajele nu sa le rezolve.
Impreuna cu un sistem integrat "underground" cuplat cu gari si periferia si transportul de suprafata cu bus-uri fac la Londra, sa nu aiba probleme de trafic desi de n ori mai mare ca Buc. Iar strazile lor sint mult mai inguste. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am vazut in Viena :
daca intri pe una din strazile principale(bulevarde) mergi pe verde de la un capat la altul - deci semafoarele sunt corelate foarte bine .Asta ar costa muuult mai putin si ar fi o solutie imediata pana la camere de supraveghere. De ce la altii se poate???? Pt. fizzo - daca stopul de la apaca sta mai mult pe verde(vorbesc de sensul dinspre lujerului spre cotroceni) unde vor merge toate masinile ca stopul de la cotroceni este pe rosu!!!!! - de ce oare? |
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
fizzo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
pai la ideea asta ma refeream....sa se dea drumul la verde de la un cap la altu' pe sensu aglomerat.....
|
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#7
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Bogdane, stii ce nu ai vazut tu in Viena? Nu ai vazut 9000 de locuitori pe kilometru patrat, din care mai mult de jumatate sa se arunce in masina dimineata. Traficul este infernal in Bucuresti pentru ca inca este mai bine cu masina personala decat cu transportul public.
Alt lucru pe care nu l-ai vazut in Viena: calatoria medie in orasele normale este de 1 kilometru jumate. In Bucuresti calatoria medie este de 5 kilometri. Deci vienezul merge 1.5 kilometri intr-o zona mai putin aglomerata, pe cand bucuresteanul merge 5 kilometri intr-o zona mult mai aglomerata. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Leone |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 29 January 05 From: Toronto ![]() |
Mey copii, la noi, la Iasi, deja s-au montat niste camere video pe un bulevard si cica ar trebui sa inceapa sa functioneze toamna asta. Problema e ca nu faci nimic cu imaginile alea daca nu gindesti si o fluidizare practica a circulatiei. Caz concret - Iasul nu are sosea de centura, asa ca tot ce vine si ce iese din oras da buluc in centrul centrului!
Respectind proportiile, cred ca si capitala ar avea nevoie de o fluidizare pragmatica a traficului (io cred ca ca modelul multi-inelar ar Parisului ar putea fi un punct de plecare), nu numa' de cartele de transport in comun si de camere in intersectii. Ca altefel o sa avem cartoane si poze frumos colorate si atit! |
--------------------
Toyota/Mazda
Corolla/3
- INCANU
2012 Nu e peste ca Bibanu', nici dacie ca Loganu'
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#9
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
QUOTE(fizzo @ 22 Sep 2005, 17:12) lasa frate ca nu microbuzele ingreuneaza traficul in bucuresti, sa fim seriosi..... chiar ma gandeam intr-o zi....stand la coada la apaca.....o coada kilometrica, la ora de varf, de ce dracu nu monteaza astia o camera de luat vederi care coordonata cu un soft sa lase stopul pe verde mult mai mult decat de obicei, astfel incat sa fluidizeze tarficul pe sensul aglomerat....in conditiile in care pe sensul celalalt erau cateva masini. cei care stau in dr taberei stiu despre ce vorbesc, dimineata e un trafic infernal pe dr taberei, pana treci de razoare faci pe putin o juma' de ora..... problema nu sta in lipsa de solutii tehnice, ci in vointa "alesilor" de a face ceva util in rahatul asta de oras, parerea mea. Da, ai dreptate cu Drumul Taberei. Sunt cozi de 2 km dar se pare ca pe toti cei care ar trebui sa ia masuri ii doare drept in...De semafoare cu "verde mai mult" nici nu se pune problema. Cred ca sunt setate asa de pe vremea cand era in trafic un sfert din ce este acum... |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
Liviu M |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
QUOTE(fizzo @ 22 Sep 2005, 16:12) chiar ma gandeam intr-o zi....stand la coada la apaca.....o coada kilometrica, la ora de varf, de ce dracu nu monteaza astia o camera de luat vederi care coordonata cu un soft sa lase stopul pe verde mult mai mult decat de obicei, astfel incat sa fluidizeze tarficul pe sensul aglomerat....in conditiile in care pe sensul celalalt erau cateva masini. Chestia asta se rezolva mult mai usor si mai ieftin cu un sistem de senzori si cu reprogramarea controlerelor din semafoare. Da' e mai simplu (si probabil pe bani mai multi) sa pui ceasuri care sa numere invers decat sa gandesti un sistem de control al traficului in intersectii |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
andu911 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
in bucuresti nici nu sunt corelate semafoarele...in afara de balcescu-magheru...nu cred ca mai exista
Plus ca circulatia o incurca acei soferi idioti care se baga pe galben in intersectie cand oricum e aglomeratie. Circulatia o mai incurca soferii idioti care stationeaza pe unde apuca. Circulatia o mai incurca microbuzele care vor sa opreasca de pe banda 3, ca sa ia calatorul, care chiar daca taie fetele altora, ei se baga. Circulatia o mai incurca taximetristii care se aduna in haita de 10-20 masini in fiecare intersectie aglomerata si asteapta ziua de maine. Circulatia o mai incurca acei soferi pe care nu ii duce capul sa dea prioritate celor din sens opus care vor sa faca stanga pe sensul lor de mers, urmarea fiind o coada de zeci de masini in spatele acestuia, pana cand acesta prinde momentul sa vireze stanga. Cu astia ce facem ? Ii punem sa dea examen din nou ? Le luam permisele pe viata intrucat duc lipsa de creier sau bun simt ? This post has been edited by andu911: 23 Sep 2005, 14:36 |
--------------------
-
-
-
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#12
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ar trebui facut ceva si pentru transportul in comun.
Dar nu numai chestii de genul "cartela in loc de bilet", ci si masuri ca sa se poata circula civilizat: - mai multe vehicule pe linii, ca sa nu mai fie aglomeratie - vehiculele sa fie spalate zilnic in interior - sa se inlocuiasca sau sa se repare vehiculele care arata ca naiba, distruse, etc ... vise, taica... |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
- -
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 Athos, Porcos si Bairamis
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 23 Sep 2005, 13:16) Bogdane, stii ce nu ai vazut tu in Viena? Nu ai vazut 9000 de locuitori pe kilometru patrat, din care mai mult de jumatate sa se arunce in masina dimineata. Traficul este infernal in Bucuresti pentru ca inca este mai bine cu masina personala decat cu transportul public. am mers cu masina prin Viena la ora de varf - ora17-17.30. Desi era aglomeratie(ca la noi) se circula totusi fluent datorita: - corelarii semafoarelor(se merge de la un capat la altul al strazii pe verde indiferent de lungimea ei) - multor sensuri unice(sunt destul de putine intersectiile unde ai voie sa faci stanga asteptand sa treaca cei care vin din dreapta din sens opus). - disciplinei soferilor(care daca nu erau siguri ca trec toata intersectia nu intrau). Nu stiu cati merg cu transportul in comun in Viena(tot cam 2 milioane de locuitori sunt si aici) dar chiar si la ore de varf mijloacele de transport nu sunt aglomerate.Ca vin des si traseele sunt bine gandite asta este alta problema. |
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca ati observat dar de curand s-au pus la toate trecerile de pietoni de pe Iuliu Maniu(intre Lujerului si autogara) stalpi cu semafoare.Pietonii probabil ca vor avea stop cu buton(sper sa se faca verde pentru ei o data la 2 minute ca ei treceau ca oile).
Nu stiu ce efect va avea asupra traficului si asa groaznic de pe Iuliu Maniu. |
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
moshulik |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 22 Sep 2005, 01:45) Si uite cum baga banii in proiecte care nu fluidizeaza traficul. In loc sa nu mai dea voie astora cu microbuze, ei le dau aparate pt cartele. ![]() ![]() Asta e cea mai tare poanta pe care am auzit-o pe ziua de azi. Incalca si regulamentul forumului, ca se incadreaza clar la "discriminare". Asa.. sa explic. De ce merg microbuzele alea, asa, sa incurce traficul sau sa care oameni care au si ei treaba sa se plimbe dintr-un loc in altul ? Paradoxul ala e ca tocmai aia din microbuz fluidizeaza traficul, fara sa vrea. Daca si-ar permite o masina fiecare, atunci in loc de un microbuz cu 16 pasageri ai vedea 16 masini in trafic. Care ar mari nivelul de trafic. Singura chestie care trebuie facuta este tocmai prioritizarea transportului in comun, asigurarea unor benzi numai pentru autobuze/microbuze, reducerea timpului de asteptare intre doua mijloace la 3-4 minute, la metrou la fel - de la 10 minute la 5 minute. Cand transportul in comun va deveni mai rapid decat cu masina, o sa apara in sfarsit replica : "Nu-ti convine cu masina, ia autobuzu" . |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
- b-etc-etc
2003 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
bertro |
![]()
Post
#16
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
apropo de "amenajari rutiere". Am observat ca in Iasi s-au apucat sa scoata cronometrele de pe semafoarele auto. cel putin cele din piata eminescu au disparut. acu nu stiu daca din cauza ca mai toti plecau pe ultimele 4 secunde de rosu sau din alte considerente
![]() |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
paulp |
![]()
Post
#17
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Le-au repus, au avut ieri o revizie la ele
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
andu911 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(moshulik @ 13 Dec 2005, 10:24) ![]() ![]() Asta e cea mai tare poanta pe care am auzit-o pe ziua de azi. Incalca si regulamentul forumului, ca se incadreaza clar la "discriminare". Asa.. sa explic. De ce merg microbuzele alea, asa, sa incurce traficul sau sa care oameni care au si ei treaba sa se plimbe dintr-un loc in altul ? Paradoxul ala e ca tocmai aia din microbuz fluidizeaza traficul, fara sa vrea. Daca si-ar permite o masina fiecare, atunci in loc de un microbuz cu 16 pasageri ai vedea 16 masini in trafic. Care ar mari nivelul de trafic. Vad ca aici e o moda sa razi in hohote, fara a nu fi nimic de ras. Probabil asa ti se pare mai interesant ce postezi. O sa iti explic in mod special. In locul unui microbuz de 16 pasageri, de ce nu se pun autobuze de 40 de locuri ? Ti se pare normal ca un microbuz sa faca statie pe unde i se falfaie lui sau pasagerului ? Ti se pare normal ca un microbuz sa opreasca in mijlocul strazii, blocand alte masini, pentru a-si lua pasagerul ? Ti se pare normal cum astia cu microbuze se baga in trafic si merg ca niste kamikaze ? Fa si tu un calcul elementar..cam 3 microbuze au capacitatea unui autobuz. Crezi ca 3 microbuze fluidizeaza traficul mai mult ca 1 autobuz ? ![]() Ti se pare normal ca microbuzul de marfa adaptat pentru pasageri este mijloc de transport intr-o capitala care vrea sa fie Europeana ? PS: esti cumva sofer pe microbuz de zici ca ce am spus se incadreaza la discriminare ? This post has been edited by andu911: 13 Dec 2005, 11:51 |
--------------------
-
-
-
|
|
Ake |
![]()
Post
#19
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Andu & mosulica - Nu va mai certati degeaba. Adevarul e evident undeva pe la mijloc. Nemultumirea fata de microbuzele astea e ca opresc pe unde apuca si merg ca naiba prin oras. Este foarte bine ca ele exista, este evident ca sunt mult mai rentabile ca autobuzele, singura problema ar fi sa nu li se mai dea voie sa opreasca in afara statiilor amenajate, si atunci cand incalca vreo regula de circulatie, politia n-ar mai trebui sa inchida ochii.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
TMihai |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 13 Dec 2005, 11:46) In locul unui microbuz de 16 pasageri, de ce nu se pun autobuze de 40 de locuri ? Ti se pare normal ca un microbuz sa faca statie pe unde i se falfaie lui sau pasagerului ? Ti se pare normal ca un microbuz sa opreasca in mijlocul strazii, blocand alte masini, pentru a-si lua pasagerul ? Ti se pare normal cum astia cu microbuze se baga in trafic si merg ca niste kamikaze ? Ti se pare normal ca microbuzul de marfa adaptat pentru pasageri este mijloc de transport intr-o capitala care vrea sa fie Europeana ? Mai nou soferii de pe microbuze sunt kamikaze si nu toti barosanii din seria 7, MLuri sau nuj ce taximetrist meserias. Si cum toti soferii de autobuze si trolee sunt ingeri, astia de microbuze mai tre' spanzurati. Asteapta tu in frig un autobuz gaurit care nu mai vine si cand in sf ajunge, te duce din loc in loc mai rau ca pe sacii de cartofi. Din cauza cui stau blocate autobuzele in ambuteiaje, sau sunt blocate intersectile? Din cauza microbuzelor sau din cauza soferilor super'talentati ca tine? Pbl sunt soferii nu microbuzele...si aia de pe RATB si pilotii de pe autoturisme si camionagii nadushitzi! Si apropo unde ai vazut tu "microbuz de marfa" Gicule? Poate dc definesti pasagerii drept marfa...ceea ce nu m-ar mira! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
moshulik |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
3 microbuze sunt mai bune decat un autobuz din punctul de vedere al pasagerului, pentru ca microbuzul vine de 3 ori mai repede decat un autobuz. De asemenea, luand in calcul infrastructura actuala (faptul ca autobuzele ca si tranvaiele trebuie sa partajeze acelasi drum cu masinile personale), microbuzul este din nou in avantaj.
Nu "tzin cu ei" pentru ca as fi eu sofer de microbuz sau as avea firma de microbuze, m-a deranjat insa atitudinea ta subiectiva... Gandeste-te ca si de la volanul microbuzului se vede la fel. Si soferul microbuzului ar prefera sa se interzica circulatia masinilor personale si sa ramana doar transportul in comun. Solutii reale de reducere a problemelor de trafic sunt : asigurarea unei fluentei traseelor mijloacelor de transport in comun (benzi dedicate, cu amendarea incalcarii benzii respective), partajarea utilizarii autoturismului personal (desi masina are 5 locuri, 90 % din masinile pe care le vad pe strada au doar sofer sau maxim un pasager), trecerea la vehicule pe doua roti - orice moped, motoreta, motocicleta pe care o vezi in trafi inseamna o masina in minus in acelasi trafic. "Gadget-urile" astea electronice NU au cum sa fluidizeze traficul, orice masura "represiva" duce la scaderea vitezei medii de deplasare si implicit la cresterea incarcarii traficului. In Romania nimeni nu o sa monteze sisteme de supraveghere a traficului cu alt scop decat incasarea de bani din amenzi, ca deh.. asta e nivelul cultural. Iar treaba cu UE. Sa interzicem toate microbuzele ca sa intram in UE... E un fel de "ca sa eradicam saracia, trebuie sa omoram toti saracii". Si gata. Demarajul mai rapid de la semafoare si viteza mai mare de deplasare decongestioneaza traficul, nu mersul incet. De asemenea, "jmecherii" aia care se baga pe banda tranvaiului, injurati de toata lumea - ei bine aia fac acelasi lucru benefic - fluidizeaza traficul - isi asuma un risc, castiga si ei, dar si tu, care stai in coloana ("jmecherul" ar putea fi in fata ta, in coloana, marind timpul cat trebuie tu sa astepti ca sa treci de intersectie). |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
- b-etc-etc
2003 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ca tot e vorba de fluidizare, e total aiurea ce fac unii oameni.
Spre ex...se duc cu masina sa isi plateasca telefonul la 2km de casa. Multi trateaza inca masina ca mandrie personala, nu ca mijloc de transport. Cum sa se duca Vasile cu bicicleta pana la telefoane, ca in toate orasele Europei. Fereasca Dumnezeu sa-l vada vecinu pe bicicleta, ii scade ratingul in bloc. Daca interpreteaza ca n-are bani de benzina si de-aia se duce cu bicicleta. Nu se poate asa ceva, e in joc reputatia lui Vasile. |
--------------------
-
-
-
|
|
Ake |
![]()
Post
#23
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Cam asa mi-ar placea sa fietransportul in comun in Bucuresti:
http://europa.eu.int/comm/energy_transport.../railocomp.html de altfel site-ul asta e foarte interesant, oare l-o fi citit si careva din PMB? |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
nitz |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 7 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(moshulik @ 13 Dec 2005, 12:06) De asemenea, "jmecherii" aia care se baga pe banda tranvaiului, injurati de toata lumea - ei bine aia fac acelasi lucru benefic - fluidizeaza traficul - isi asuma un risc, castiga si ei, dar si tu, care stai in coloana ("jmecherul" ar putea fi in fata ta, in coloana, marind timpul cat trebuie tu sa astepti ca sa treci de intersectie). Da. dar "jmecherul" care se baga pe banda tramvaiului si apoi in fata mea inapoi in coloana merita injurat, pentru ca la stopul urmator e posibil sa treaca el, iar eu nu ![]() Plus ca daca eu sunt in tramvai, oricine imi blocheaza drumul e infractor ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- alb murdar
|
|
nitz |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 7 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate ar trebui un topic nou: ce "jmecherii" sunt bune pentru trafic si care nu.
|
--------------------
Renault
Clio
- alb murdar
|
|
TMihai |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(moshulik @ 13 Dec 2005, 12:06) Solutii reale de reducere a problemelor de trafic sunt (....) trecerea la vehicule pe doua roti - orice moped, motoreta, motocicleta pe care o vezi in trafi inseamna o masina in minus in acelasi trafic. "Gadget-urile" astea electronice NU au cum sa fluidizeze traficul, orice masura "represiva" duce la scaderea vitezei medii de deplasare si implicit la cresterea incarcarii traficului. In Romania nimeni nu o sa monteze sisteme de supraveghere a traficului cu alt scop decat incasarea de bani din amenzi, ca deh.. asta e nivelul cultural. Vanzatorii de casti de protectie o sa faca avere! Si cei de costume de ski, atat de necesare iarna pe motoreta. Defapt hai trecem toti pe biciclete si asa o sa aiba ce vana taximetristii si soferii de microbuze! Orice motoreta=o masina in minus? Si dc ai familie numeroasa ce faci? Sir indian de motorete? Si bagajele? Platim taxe pt drumuri si pt nuj cate alte nimicuri ca sa mergem cu motoreta? ![]() Stiam ca romanii sunt geniali! Lasa-i pe britanici, pe germani, pe austrieci sa arunce cu mil de euro aiurea pt sisteme de fluidizat traficu'...ei si studiile lor in leg cu fluidizarea traficului. Ca sa nu mai vb de japonezii aia pitici care au facut planurile pt fluidizarea traficului in Buc...ne-au mancat banii degeaba! ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
anpop |
![]()
Post
#27
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Are cineva vreo lista cu intersectiile/strazile supravegheate video din bucuresti?!
Am gasit pe forum un link catre o camera...mai sunt si altele?! : ) |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
avathan |
![]()
Post
#28
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
QUOTE(andu911 @ 13 Dec 2005, 13:08) Ca tot e vorba de fluidizare, e total aiurea ce fac unii oameni. Spre ex...se duc cu masina sa isi plateasca telefonul la 2km de casa. Multi trateaza inca masina ca mandrie personala, nu ca mijloc de transport. Cum sa se duca Vasile cu bicicleta pana la telefoane, ca in toate orasele Europei. Fereasca Dumnezeu sa-l vada vecinu pe bicicleta, ii scade ratingul in bloc. Daca interpreteaza ca n-are bani de benzina si de-aia se duce cu bicicleta. Nu se poate asa ceva, e in joc reputatia lui Vasile. nu ma duc cu bicicleta ca "e strazile" pline cu idioti care nu au ce cauta cu masina in trafic ! si prefer sa indoi o tabla decat sa dau cu capul de asfalt sau cine stie ce... iti spun sincer ca m-am gandit la scuter in Bucuresti dar... cu echipament de protectie si nu cred ca esti in siguranta ... din cate am observat eu "legea" e foarte simpla si se bazeaza pe urmatorul algoritm: 1.ai girofar baga mare 2.daca nu ai girofar ai autobuz ,camion , microbuz,tractor,jeep,sau masina de fite baga-te pe banda cealalta inghesuie-l pe imbecilul care si-a permis sa mearga in paralel cu tine.NU te obosi sa semnalizezi 3.nu te incadrezi la 1 sau 2 /poate esti pur si simplu zmeu aplica solutia de la 2 + ia-o pe contrasens ,trotuar ... 4.nu esti in cazurile 1,2,3 ?PAPAGALULE MARS ACASA! 5.daca nu vrei sa pleci acasa si ai masina ? treaba ta fraiere dar sa stii ca strada e a lor... 6.esti pieton ?sau biciclist? foloseste metroul ..stii tu trenuletul ala de sub pamant ...pt. sarantoci (mama ce as merge si eu cu metroul daca as putea sa-l iau fara sa fac 30 de min pana la cea mai apropiata statie ) acum cred ca intr-adevar ar fi binevenite niste largiri de bulevarde(unde e posibil) si un sistem de control al semafoarelor controlat de computer ... |
--------------------
a
Rosu
- @
1800 unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
costi |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 13 Dec 2005, 12:08) Ca tot e vorba de fluidizare, e total aiurea ce fac unii oameni. Spre ex...se duc cu masina sa isi plateasca telefonul la 2km de casa. Multi trateaza inca masina ca mandrie personala, nu ca mijloc de transport. Cum sa se duca Vasile cu bicicleta pana la telefoane, ca in toate orasele Europei. Fereasca Ei hai ca esti tare. Ai visat sa sintem in Olanda sau tarile nordice, nu-i asa? Tu ai/avut bicicleta la bloc? Stii cum se scoate/baga ea (bicicleta) ? Pai cam pe scari (desi eu aveam o metoda sa o duc cu liftul). Sa presupunem ca stai la 4 (asa ca o medie) ai 35 de ani (tot ca o medie) si vrei sa platesti telefonul. Ce faci : o iei in circa, digidim, digidim 4 etaje la vale, platit factura si iar digidim, digidim 4 etaje la deal; Vrei sa mergi la piata/supermarket, ce faci: o iei in circa, digidim, digidim 4 etaje la vale, cumparat alea/alea si iar digidim, digidim 4 etaje la deal; Pai dragul meu so digidiiesti tu cu spor daca iti place si ai conditie fizica. Eu prefer sa sar in masina si in 5 min sint inapoi. Asa ca mai incet cu profilul lui nea Vasile si prestigiul lui bloc. Propunerea ta ar fi valabila pt cei de la curte/parter sau cu boxa la subsol. Altfel e asa ceva...... This post has been edited by costi: 14 Dec 2005, 12:32 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#30
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
pai daca va luati biciclete de fonta din metro...normal ca muriti numai cand urcati bordura cu ele...dar romanul este comod..deh..
ca sa fiu on topic, cea mai la indemana metoda de eficientizare a traficului este marirea timpului de verde la semafoare. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 08:21 |