Cum se face aerisirea la circuitul de motorina?, e urgent,pls !
![]() ![]() ![]() |
Cum se face aerisirea la circuitul de motorina?, e urgent,pls !
silviu_euro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
megane
- db07gys
2006 / 1.5dci
|
|||
mihaicip03 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Cred ca problema ta nu e aerisirea.......dupa mine eu as vedea 2 probleme...1. sunt pe duca injectoarele sau doar unul din ele( daca porneste imediat dupa ce ai oprit, nu e problema asta) sau prinde pe undeva aer( atunci porneste imediat dupa oprire dar nu mai porneste dupa 1 h 2 h...). De aerisit se aeriseste singura, sau da la pompita. Inecearca sa o pornesti maine dimineata dupa ce a stat toata noaptea....insa inainte de a porni, da la pompita de vreo 10 ori pana se intareste putin....si daca porneste usor inseamna ca prinzi aer pe undeva si nu sunt injectoarele...poate fi pe la furtunasele dee retur injectoare, poate fi eu stiu iesit un furtun, sau chiar gaurit...ma rog...bafta...
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
silviu_euro |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 February 10 ![]() |
Dupa ce o pornesc prima data apoi nu mai am probleme,o pornesc si o opresc pana ma plictisesc fara probleme.Asta e,cum zici tu dupa 3 - 4 ore cam asa nepornita atunci incepe sa faca figuri la pornire...o sa incerc si cum imi zici tu sa dau la pompita de cateva ori sa vad daca da vreun rezultat mai bun.Parerea mea e ca aerul dupa conducte e problema...nush... ms mult oricum.O sa revin cu un post dupa ce o sa rezolv problema.
Si inca ceva...nu stiu sa o aerisesc de la pompita.Exista vreo supapa ceva ? This post has been edited by silviu_euro: 25 Mar 2010, 16:34 |
--------------------
Renault
megane
- db07gys
2006 / 1.5dci
|
|
99AIM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Aceeasi pb. si la mine,aer pe tur la pornire,sigur trage aer pe undeva dar pe unde?chestia asta mi-a aparut dupa ce am schimbat prima oara filtrul de motorina in service autorizat,chestia e ca eu am o lacrima de motorina pe pompita de aerisire la baza ei, o sa iau una noua sa vad ce zice. La mine porneste greu prima oara, adica invarte de 5-8 ori apoi numai am pb,pe mine ma intriga ca chestia asta o aveam si in toamna iar la -20 grd pornea perfect.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
silviu_euro |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 February 10 ![]() |
nici eu nu am avut probleme toata iarna... si acum...
maine o sa vad ce pot face ca sa evit service-ul. Oricum aia de la Renault din Targoviste sunt niste maimutoi.N-au vrut sa imi arate gratis cum sa bag codul la cd player.Ma costa 30 RON.Si codul era bun,il stiam,doar ca uitasem cum se baga.... ![]() ![]() |
--------------------
Renault
megane
- db07gys
2006 / 1.5dci
|
|
HDG |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
Daca tot vrei sa eviti service-ul, scoate capacul de plastic de la motor, si pune pe cineva sa-i de'a "cheie" cu pedela de acceleratie la fund si tu optureaza pe rand furtunele de retur si o sa-ti dai seama ce injector e dus, pentru ca o sa porneasca imediat. Cel mai bine se poate optura cu un spitz (cred ca asa ii zice), dar ai grija sa nu le perforezi, chiar daca sunt groase, ca dupaia faci alte belele. Dupa ce ai aflat care din ele este buba, te duci la un atelier de reconditionat si ii schimbi duza de retur sau daca ai inclinatii spre mecanica o schimbi singur ca nu e mare inginerie, numai sa nu ramai cu piese in plus.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
dan22y |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.517 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Un test de injectoare si un CLIP intr-o reprezentanta ar fi binevenit. Am intalnit acceasi problema si a fost un injector de vina pe un megane bicorp.
|
--------------------
R
M
- B
8
|
|
99AIM |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Fantastic...
Azi dimineata dupa ce n-am pornit-o ieri azi a pornit perfect,chestia e ca am comandat deja para de amorsare si tot setul de furtune pana la rezervor gata mufate. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
nictonic |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 November 08 From: Constanta ![]() |
Exact ce descrieti voi aici a patit zilele trecute seful meu la un peugeot 206 si a rezolvat-o la ei la reprezentanta prin schimbarea setului de furtune. Mecanicul de acolo i-a dat si o explicatie: pe traseu conductele alea sunt prinse cu niste clipsuri care au uneori joc si prin frecare se tocesc conductele in dreptul clipsurilor... si incep sa traga aer p-acolo... nu stiu cat de convingatoare este explicatia, insa sefu' le-a dat dreptate pentru ca a vazut cu ochii lui...
|
--------------------
Renault
Megane Hatchback
- CT-xx-TEN
2003 Confort Dynamic 1,6 16v
|
|
HDG |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
Eu nu cred ca aveti probleme de la aerul din instalatie, pentru ca si eu aveam bule de aer dar problema era de la injectoare.
|
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
kikimaslina |
![]() ![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 6 August 07 ![]() |
aceeasi problema si la mine cu pornirea la rece.s-a rezolvat prin stergerea erorilor din calculator.dar atentie,e doar o masura temporara,nu scapati de schimbare injector sau doar a valvei de retur a injectorului .Colegul HDG adevar graieste
la mine ,la 230k km ,era si timpul.Daca ma poate ajuta cineva cu inf referitor la kit reparatie injector(pret,locatie)...ms |
--------------------
Renault
Megane II
- IS-05-XXX
2002
|
|
99AIM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eu am schimbat para si tot setul de furtune ce intra in eade la filtrul de motorina pana sub masina,mufa in mufa, iar aer cand opresc motorul tot vine pe retur de la injectie....in rest porneste bine,merge ok....o las asa ca in vara plec la turci si-mi iau de acolo ori set de injectoare ori diuze.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
aceeasi problerma o am si eu.totusi cred ca e de la filtrul de motorina
|
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
99AIM |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
pai cum de la FILTRU?
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
winetou13 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 3 May 10 ![]() |
Problema cu (Fault injection ) vine dupa schimarea filtrului de motorina mecanici priceputi, va sugerez care aveti problema asta sa incercati in felul urmator: va inarmati cu o fixa de 17 si incepeti prin a desfileta conducta din capul unui injector de regula primul, doar putin desfiletata cit sa poata iesi aerul , pune-ti pe cineva sa dea la automat timp in care voi stati cu ochii pe conducta , cind vedeti ca incepe sa iasa motorina stringeti piulita la loc. repetati procedura si cu celelalte injectoare ,masina trebuie sa porneasca .Succes
3 May 2010, 18:25: Mesaj valabil pentru cei cu injetion fault This post has been edited by winetou13: 3 May 2010, 17:25 |
--------------------
renault
megane
200
|
|
faraonu' |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 6 January 10 ![]() |
Eu mi-am scimbat singur filtrele ultima data si dupa ce am mufat toate furtunele am scos furtunul de tur de pe pompa de inalta presiune, am dat la pompita de amorsare pana a iesit motorina mai multa cam 1/2 l , am mufat furtunul la loc si nu am nici o problema. La service am vazut ca nu procedeaza asa ci amorseaza filtrul cu toate furtunele puse, unde so duce aerul ala nu stiu.
![]() |
--------------------
renault
megane sedan
- B XXXXXVI GOB
1.5 dci 100 cp expression 2006 pocait convins
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Nu este mai simplu sa umpleti filtrul nou cu motorina si apoi sa il montati? Eu asa am facut si nu a mai fost nevoie nici sa dau la para, nici sa scot conductele de pe la pompa sau injectoare. O simpla seringa mai mare cu care sa injectati motorina in filtru si gata.
|
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Nici macar atat. Am umplut filtrul cu motorina, prin locasul senzorului de apa, am montat senzorul, conductele si motorul a pornit ca de obicei.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Eu nu am senzor de apa, am alimentat pe sus pe unde vine motorina in filtru, am pus filtrul si a pornit bine ca de fiecare data.
|
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
gxi_ali |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 8 May 10 ![]() |
99AIM de unde ai luat conductele si la ce pret??? Ms.
|
--------------------
renault
renault
- vl-06-aaa
megane II
|
|
99AIM |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
De la dezmembrari de la menic,acum eu am descoperit in final ce aveam...era de la o mufa de retur de la filtru ce tragea finut aer pe instalatie,acum numai am pb
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#22
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
Cea mai buna metoda de aerisire e cea descrisa de Faraonu, aia cu desfacerea conductelor de la injectoare nu o recomand pentru ca exista riscul sa nu mai etanseze bine daca tot umbli la ele.
Si eu am bule de aer pe instalatie si singurul loc unde vad umezeala de la motorina era la furtunasul de retur de la primul injector. Chiar imi arunca motorina pe acolo, asa ca l-am strans cu un colier de plastic si s-a remediat problema. Cand se va mai incalzi voi mai umbla pe la ea ca pe frig e prea riscant ca sunt toate de plastic. Unui coleg chiar i s-a rupt joja de ulei. ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
- Vl-02-AMC
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP I LOVE MY RENAULT
|
|
gutui |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
dati si voi mai multe info legat de injectoare. reparatii/conditionari: pret, locatii, tel...etc. ms mult aticipat.
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
- VN 11 LUK
-01.2013
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#24
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
D-l Gutui cauta pe google la probleme injection, o sa gasesti lucruri foarte interesante despre injectie.
Daca scri la date personale si de unde esti poate o sa te indrume colegii cu renault din zona ta ,banuiesc ca esti din judetul Vrancea dupa nr de la masina. |
--------------------
Renault
Fluence
- Vl-02-AMC
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP I LOVE MY RENAULT
|
|
flo_rsf |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 February 10 ![]() |
salut,eu am schimbat duzele la oate 4 injectoarele,la un "mecanic" care se lauda ca se pricepe,dar de atunci am probleme cu pornirea la rece si se vad bule de aer pe retur,dar vacest mecanic sustine ca problema nu e de la injectoare,dar am in bord scris tot timpul CECK INJECTION si vibratii la motor.......ceva sfaturi?
|
--------------------
renault
megane
- MM 17 RSF
2003-sedan
|
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@flo_rsf=Una din cauzele pornirii dificile la rece/relanti instabil este starea injectoarelor.....
Poate nu s-a respectat intocmai procedura la inlocuirea duzelor sau la demontarea/montarea injectoarelor(scriere coduri/saibe noi/curatat /centicubat/etc...). Ca un sfat:schimba"mecanicul" cu unul mai responsabil si poate inca odata duzele..... Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
haideti s-o luam babeste sa inteleaga toti: daca motorasele astea de 1,5dci ar fi in stare sa produca aer din combustibil, n-ar mai folosi aerul din atmosfera. ce tare ar fi... deci:aerul din conducte provine din atmofera,nu? ca atare cind pompa "suge" motorina atunci trage si ceva aer pe la vre-o mufare imperfecta. in general pe la filtru sau pompa. verificati oringurile de la capetele conductelor.un compresor, putina migala si ceva atentie. daca e mult, mergeti atunci in service-uri.
|
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
adrian78ro |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 April 11 From: Cimpia Turzii ![]() |
Am si eu o problema legata tot de pornirea la rece(dupa 2 zile nepornita porneste la a 2-ea buton), dupa pornire o opresc si iar dau sa o pornesc si porneste foarte lung chiar si daca motorul este cald tot foarte greu porneste. Ce poate fi ce a-si putea verifica va rog?
|
--------------------
Renault
Megane
- TM10TTY
2004/Break 1.9 120CP Privilege
|
|
bulgaru87 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 December 13 ![]() |
Am schimbat ieri filtrul de motorina si am pus o substanta de curatare profesionala in pompa de injectie ...dupa ce am pornit-o cu foarte mult dat la automat, aseara la fel, astazi nu mai vrea sa porneasca deloc:( ce pot sa-i fac??
|
--------------------
RENAULT
SYMBOL
- GL 07 FNO
2007, fidji
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
A nu se uita de garniturile de cauciuc la schimbarea filtrului de motorina!!!
O garnitura veche poate permite sa lase aerul sa treaca si ca urmare vor fi probleme la pornire,intotdeaua se pun garnituri noi la schimbare filtru. Tu ai doua cauze posibile:ori la montarea filtrului ceva nu e ok (vine motorina in pompa pe conducta transparenta?),ori substanta minune nu e buna. La montare filtru se va umple in prealabil cu motorina (amorsare mai rapida a pompei),ca altfel dai la automat de-ti vine rau si se descarca si bateria... This post has been edited by azaghorth: 9 Nov 2016, 10:33 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th August 2025 - 23:18 |