Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se face aerisirea la circuitul de motorina?, e urgent,pls !

silviu_euro
post 25 Mar 2010, 14:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 February 10




Salut,
Am si eu o probleme cu un Megane 2, 1,5 DCI din 2006.De cateva zile nu mai imi porneste masina si imi arata eroarea in bord ''INJECTION FAULT''.Vad foarte multe bule de aer pe conductele de motorina pe tur si retur.Dupa foarte multe incercari(in jur de 50) porneste. Daca o mai las apoi oprita o perioada din nou aceasi problema.Am ajuns sa stau cu redresorul pe baterie...
Va rog spuneti-mi ce as putea face.As vrea sa stiu cum pot face aerisirea la circuitul de motorina.Astept un raspuns.Multumesc anticipat.


--------------------
Renault megane - db07gys 2006 / 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 25 Mar 2010, 15:02
Post #2


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Cred ca problema ta nu e aerisirea.......dupa mine eu as vedea 2 probleme...1. sunt pe duca injectoarele sau doar unul din ele( daca porneste imediat dupa ce ai oprit, nu e problema asta) sau prinde pe undeva aer( atunci porneste imediat dupa oprire dar nu mai porneste dupa 1 h 2 h...). De aerisit se aeriseste singura, sau da la pompita. Inecearca sa o pornesti maine dimineata dupa ce a stat toata noaptea....insa inainte de a porni, da la pompita de vreo 10 ori pana se intareste putin....si daca porneste usor inseamna ca prinzi aer pe undeva si nu sunt injectoarele...poate fi pe la furtunasele dee retur injectoare, poate fi eu stiu iesit un furtun, sau chiar gaurit...ma rog...bafta...


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_euro
post 25 Mar 2010, 16:33
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 February 10




Dupa ce o pornesc prima data apoi nu mai am probleme,o pornesc si o opresc pana ma plictisesc fara probleme.Asta e,cum zici tu dupa 3 - 4 ore cam asa nepornita atunci incepe sa faca figuri la pornire...o sa incerc si cum imi zici tu sa dau la pompita de cateva ori sa vad daca da vreun rezultat mai bun.Parerea mea e ca aerul dupa conducte e problema...nush... ms mult oricum.O sa revin cu un post dupa ce o sa rezolv problema.

Si inca ceva...nu stiu sa o aerisesc de la pompita.Exista vreo supapa ceva ?

This post has been edited by silviu_euro: 25 Mar 2010, 16:34


--------------------
Renault megane - db07gys 2006 / 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 25 Mar 2010, 19:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Aceeasi pb. si la mine,aer pe tur la pornire,sigur trage aer pe undeva dar pe unde?chestia asta mi-a aparut dupa ce am schimbat prima oara filtrul de motorina in service autorizat,chestia e ca eu am o lacrima de motorina pe pompita de aerisire la baza ei, o sa iau una noua sa vad ce zice. La mine porneste greu prima oara, adica invarte de 5-8 ori apoi numai am pb,pe mine ma intriga ca chestia asta o aveam si in toamna iar la -20 grd pornea perfect.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_euro
post 25 Mar 2010, 22:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 February 10




nici eu nu am avut probleme toata iarna... si acum...
maine o sa vad ce pot face ca sa evit service-ul. Oricum aia de la Renault din Targoviste sunt niste maimutoi.N-au vrut sa imi arate gratis cum sa bag codul la cd player.Ma costa 30 RON.Si codul era bun,il stiam,doar ca uitasem cum se baga.... smile.gif asta e Romania ! Foame de bani biggrin.gif bafta baieti


--------------------
Renault megane - db07gys 2006 / 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HDG
post 25 Mar 2010, 23:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 25 February 07
From: NavYork




Daca tot vrei sa eviti service-ul, scoate capacul de plastic de la motor, si pune pe cineva sa-i de'a "cheie" cu pedela de acceleratie la fund si tu optureaza pe rand furtunele de retur si o sa-ti dai seama ce injector e dus, pentru ca o sa porneasca imediat. Cel mai bine se poate optura cu un spitz (cred ca asa ii zice), dar ai grija sa nu le perforezi, chiar daca sunt groase, ca dupaia faci alte belele. Dupa ce ai aflat care din ele este buba, te duci la un atelier de reconditionat si ii schimbi duza de retur sau daca ai inclinatii spre mecanica o schimbi singur ca nu e mare inginerie, numai sa nu ramai cu piese in plus. smile.gif Bafta maine !


--------------------
Renault Megane 2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 26 Mar 2010, 11:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.517
Joined: 7 June 06
From: B




Un test de injectoare si un CLIP intr-o reprezentanta ar fi binevenit. Am intalnit acceasi problema si a fost un injector de vina pe un megane bicorp.


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 26 Mar 2010, 11:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Fantastic...
Azi dimineata dupa ce n-am pornit-o ieri azi a pornit perfect,chestia e ca am comandat deja para de amorsare si tot setul de furtune pana la rezervor gata mufate.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nictonic
post 26 Mar 2010, 15:49
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 November 08
From: Constanta




Exact ce descrieti voi aici a patit zilele trecute seful meu la un peugeot 206 si a rezolvat-o la ei la reprezentanta prin schimbarea setului de furtune. Mecanicul de acolo i-a dat si o explicatie: pe traseu conductele alea sunt prinse cu niste clipsuri care au uneori joc si prin frecare se tocesc conductele in dreptul clipsurilor... si incep sa traga aer p-acolo... nu stiu cat de convingatoare este explicatia, insa sefu' le-a dat dreptate pentru ca a vazut cu ochii lui...


--------------------
Renault Megane Hatchback - CT-xx-TEN 2003 Confort Dynamic 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HDG
post 28 Mar 2010, 22:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 25 February 07
From: NavYork




Eu nu cred ca aveti probleme de la aerul din instalatie, pentru ca si eu aveam bule de aer dar problema era de la injectoare.


--------------------
Renault Megane 2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kikimaslina
post 25 Apr 2010, 00:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 August 07




aceeasi problema si la mine cu pornirea la rece.s-a rezolvat prin stergerea erorilor din calculator.dar atentie,e doar o masura temporara,nu scapati de schimbare injector sau doar a valvei de retur a injectorului .Colegul HDG adevar graieste
la mine ,la 230k km ,era si timpul.Daca ma poate ajuta cineva cu inf referitor la kit reparatie injector(pret,locatie)...ms


--------------------
Renault Megane II - IS-05-XXX 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 25 Apr 2010, 09:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Eu am schimbat para si tot setul de furtune ce intra in eade la filtrul de motorina pana sub masina,mufa in mufa, iar aer cand opresc motorul tot vine pe retur de la injectie....in rest porneste bine,merge ok....o las asa ca in vara plec la turci si-mi iau de acolo ori set de injectoare ori diuze.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 26 Apr 2010, 14:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




aceeasi problerma o am si eu.totusi cred ca e de la filtrul de motorina


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 2 May 2010, 10:14
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




pai cum de la FILTRU?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
winetou13
post 3 May 2010, 17:22
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 3 May 10




Problema cu (Fault injection ) vine dupa schimarea filtrului de motorina mecanici priceputi, va sugerez care aveti problema asta sa incercati in felul urmator: va inarmati cu o fixa de 17 si incepeti prin a desfileta conducta din capul unui injector de regula primul, doar putin desfiletata cit sa poata iesi aerul , pune-ti pe cineva sa dea la automat timp in care voi stati cu ochii pe conducta , cind vedeti ca incepe sa iasa motorina stringeti piulita la loc. repetati procedura si cu celelalte injectoare ,masina trebuie sa porneasca .Succes

3 May 2010, 18:25:
Mesaj valabil pentru cei cu injetion fault

This post has been edited by winetou13: 3 May 2010, 17:25


--------------------
renault megane 200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faraonu'
post 21 May 2010, 21:24
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 6 January 10




Eu mi-am scimbat singur filtrele ultima data si dupa ce am mufat toate furtunele am scos furtunul de tur de pe pompa de inalta presiune, am dat la pompita de amorsare pana a iesit motorina mai multa cam 1/2 l , am mufat furtunul la loc si nu am nici o problema. La service am vazut ca nu procedeaza asa ci amorseaza filtrul cu toate furtunele puse, unde so duce aerul ala nu stiu. intrebare.gif


--------------------
renault megane sedan - B XXXXXVI GOB 1.5 dci 100 cp expression 2006
pocait convins
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 21 May 2010, 21:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Nu este mai simplu sa umpleti filtrul nou cu motorina si apoi sa il montati? Eu asa am facut si nu a mai fost nevoie nici sa dau la para, nici sa scot conductele de pe la pompa sau injectoare. O simpla seringa mai mare cu care sa injectati motorina in filtru si gata.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 22 May 2010, 09:06
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Nici macar atat. Am umplut filtrul cu motorina, prin locasul senzorului de apa, am montat senzorul, conductele si motorul a pornit ca de obicei.


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 24 May 2010, 12:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Eu nu am senzor de apa, am alimentat pe sus pe unde vine motorina in filtru, am pus filtrul si a pornit bine ca de fiecare data.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxi_ali
post 19 Mar 2011, 17:12
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 8 May 10




99AIM de unde ai luat conductele si la ce pret??? Ms.


--------------------
renault renault - vl-06-aaa megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 19 Mar 2011, 18:08
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




De la dezmembrari de la menic,acum eu am descoperit in final ce aveam...era de la o mufa de retur de la filtru ce tragea finut aer pe instalatie,acum numai am pb


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
froniecristian
post 20 Mar 2011, 17:53
Post #22


Cristi F


Group: Members
Posts: 152
Joined: 10 February 10
From: Rimnicu Vilcea




Cea mai buna metoda de aerisire e cea descrisa de Faraonu, aia cu desfacerea conductelor de la injectoare nu o recomand pentru ca exista riscul sa nu mai etanseze bine daca tot umbli la ele.
Si eu am bule de aer pe instalatie si singurul loc unde vad umezeala de la motorina era la furtunasul de retur de la primul injector.
Chiar imi arunca motorina pe acolo, asa ca l-am strans cu un colier de plastic si s-a remediat problema.
Cand se va mai incalzi voi mai umbla pe la ea ca pe frig e prea riscant ca sunt toate de plastic.
Unui coleg chiar i s-a rupt joja de ulei. excl.gif


--------------------
Renault Fluence - Vl-02-AMC 2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
I LOVE MY RENAULT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 21 Mar 2011, 08:41
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




dati si voi mai multe info legat de injectoare. reparatii/conditionari: pret, locatii, tel...etc. ms mult aticipat.


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
froniecristian
post 21 Mar 2011, 20:38
Post #24


Cristi F


Group: Members
Posts: 152
Joined: 10 February 10
From: Rimnicu Vilcea




D-l Gutui cauta pe google la probleme injection, o sa gasesti lucruri foarte interesante despre injectie.
Daca scri la date personale si de unde esti poate o sa te indrume colegii cu renault din zona ta ,banuiesc ca esti din judetul Vrancea dupa nr de la masina.


--------------------
Renault Fluence - Vl-02-AMC 2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
I LOVE MY RENAULT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flo_rsf
post 26 Mar 2011, 20:25
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 February 10




salut,eu am schimbat duzele la oate 4 injectoarele,la un "mecanic" care se lauda ca se pricepe,dar de atunci am probleme cu pornirea la rece si se vad bule de aer pe retur,dar vacest mecanic sustine ca problema nu e de la injectoare,dar am in bord scris tot timpul CECK INJECTION si vibratii la motor.......ceva sfaturi?


--------------------
renault megane - MM 17 RSF 2003-sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Mar 2011, 20:35
Post #26


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@flo_rsf=Una din cauzele pornirii dificile la rece/relanti instabil este starea injectoarelor.....
Poate nu s-a respectat intocmai procedura la inlocuirea duzelor sau la demontarea/montarea injectoarelor(scriere coduri/saibe noi/curatat /centicubat/etc...).
Ca un sfat:schimba"mecanicul" cu unul mai responsabil si poate inca odata duzele.....

Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 3 May 2011, 12:58
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




haideti s-o luam babeste sa inteleaga toti: daca motorasele astea de 1,5dci ar fi in stare sa produca aer din combustibil, n-ar mai folosi aerul din atmosfera. ce tare ar fi... deci:aerul din conducte provine din atmofera,nu? ca atare cind pompa "suge" motorina atunci trage si ceva aer pe la vre-o mufare imperfecta. in general pe la filtru sau pompa. verificati oringurile de la capetele conductelor.un compresor, putina migala si ceva atentie. daca e mult, mergeti atunci in service-uri.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian78ro
post 12 May 2011, 20:42
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 22 April 11
From: Cimpia Turzii




Am si eu o problema legata tot de pornirea la rece(dupa 2 zile nepornita porneste la a 2-ea buton), dupa pornire o opresc si iar dau sa o pornesc si porneste foarte lung chiar si daca motorul este cald tot foarte greu porneste. Ce poate fi ce a-si putea verifica va rog?


--------------------
Renault Megane - TM10TTY 2004/Break 1.9 120CP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulgaru87
post 8 Nov 2016, 15:43
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 29 December 13




Am schimbat ieri filtrul de motorina si am pus o substanta de curatare profesionala in pompa de injectie ...dupa ce am pornit-o cu foarte mult dat la automat, aseara la fel, astazi nu mai vrea sa porneasca deloc:( ce pot sa-i fac??


--------------------
RENAULT SYMBOL - GL 07 FNO 2007, fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 9 Nov 2016, 10:29
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




A nu se uita de garniturile de cauciuc la schimbarea filtrului de motorina!!!
O garnitura veche poate permite sa lase aerul sa treaca si ca urmare vor fi probleme la pornire,intotdeaua se pun garnituri noi la schimbare filtru.
Tu ai doua cauze posibile:ori la montarea filtrului ceva nu e ok (vine motorina in pompa pe conducta transparenta?),ori substanta minune nu e buna.
La montare filtru se va umple in prealabil cu motorina (amorsare mai rapida a pompei),ca altfel dai la automat de-ti vine rau si se descarca si bateria...

This post has been edited by azaghorth: 9 Nov 2016, 10:33


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 23:18
Dacia