Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme in mers, probleme clio 2 12 43 kw 58 cp

emilion 121
post 22 May 2016, 12:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 May 15




problema este ca dupa o anumita perioada de timp in timpul mersului masina nu se mai accelereaza , iar in bordul masinii se aprinde martorul ,,bujiei incandescente,, . dupa ce opresc si demontez borna de la baterie la circa 5 min. masina porneste si functioneaza fara probleme .care este cauza si unde poate sa apara defectiuni ? sensori? uch?


--------------------
renault clio 2 - bz 12 lei 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barbus
post 24 May 2016, 18:36
Post #2


barbus


Group: Members
Posts: 161
Joined: 16 May 10




La a mea,,cand o facut asa,,,,era imperfect contactul de la borne,putin oxid si nu era ferma strangerea. Dupa o curatare ca la carte si strangere ferma a bornelor,problema a disparut.


--------------------
ex Reno clio bicorp 1999//- - MM 11 EPV Ford Focus 2 ,2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilion 121
post 10 Oct 2016, 19:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 May 15




s-a remediat problema , era de la scurt circuit de la lampa de mansalier care se aprindea concomitent cu stopul pe frana , din acesta cauza deregla calculatorul masinii.


--------------------
renault clio 2 - bz 12 lei 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_cris75
post 25 Oct 2016, 09:49
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 March 15




am probleme cu acceleratia la un clio 1.2 8 valve 43kw. in mers la un moment dat se tureaza in 2mii si ceva ture se aprinde o rezistenta galbena in bord si pedala de acceleratie este moarta ajung acasa doar din ambreiaj
ma poate ajuta cineva pe forum ?la serviceuri nu am reusit nimic


--------------------
renault espace 2005 2.2 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Oct 2016, 09:52
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Incearca sa cureti clapeta....poate scapi s-o schimbi!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_cris75
post 25 Oct 2016, 09:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 March 15




clapeta a fost desfacuta la fel si nu stiu ce senzor pe la pedala reusind sa merg doar vreo30km fara probleme...intrun final facand iar probleme am sa incerc sa demontez mufele de la marsarier si de pe stopuri faruri...sa incerc varianta lui emilion
acum mai nou...se tureaza la 2800 pedala este moarta dar cand calc frana turatiile scad pana la limita normala..nu mai inteleg absolut nimic

This post has been edited by cristian_cris75: 25 Oct 2016, 10:01


--------------------
renault espace 2005 2.2 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Oct 2016, 10:02
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Schimba clapeta....daca curatarea si altele nu au dat rezultat.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_cris75
post 25 Oct 2016, 10:05
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 March 15




multumesc , am sa incerc si asa singura problema ar fi ca nu este nimeni prin Iasi cu motor de 1.2 8 valve mare majoritate avand 1.4 16vsau 1.2 16v clapetele fiind foarte diferite(motorasul pas cu pas)iar o clapeta noua este vreo 900 lei


--------------------
renault espace 2005 2.2 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Oct 2016, 10:13
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Discutia despre pret este irelevanta pe un topic unde se discuta strict tehnic.....nu ai posibilitati financiare o lasi asa/cumperi SH/altele!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_cris75
post 25 Oct 2016, 11:11
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 March 15




revin acum cu noutati dar inainte de toate iti multumesc tie ESPACERN ca tu ai reusit sa ma ambitionezi cu :''nu ai posibilitati financiare" iar nu in ultimul rand lui EMILION121 ca ma inspirat unde sa umblu.
Deci: am desfacut tripllele spate am scos mufele ca sa fiu sigur ca nu se produce vreun scurt
am scos mufele de la faruri
am scos mufa de la sonda marsarier
am scos mufa de la pedala de frana "stop frana"
am pornit mororul totul normal pana am calcat ambreiajul iar masina a inceput sa se tureze la 3100 ture
acum am decuplat cablul ambreiaj..de pe furca si am pornit iar motorul actionand ambreiajul practic tragand de furca impingand cu piciorul masina neincepand sa se tureze..am apucat si de cablul ambreiaj si l.am dat de cateva ori in spate si iar in fata motorul ramamand in acelasi regim de relanti..900 probabil..
dupa asta am veruificat pedala de ambreiaj si surprija cand o apas din prima masina se tureaza..enorm de tare. Am impins pedala cu mana stanga si cu mana dreapta am umblat dupa ea (sub ea) gasind acolo nustiu ce contact caci nu imi pot da seama dar cand am apasat contactul ala turatiioe pe loc si-au revenit la normal.
nici acum nu imi explic ce contact este acolo si nici faptul ca am foat asa de puturos sa deschid calc si dau de espacern si emilion121.MULTUMESC!

25 Oct 2016, 12:27:
"cutia de viteze trebuie sa stie cand e apasat ambreiajul" acolo fiind un contact care are directa legatura cu ecu....am aflat toate astea facand o mica cautare pe google.
am mai invatat ceva!oricum mi-am mancat viata prin service-uri 3 saptamani cu testere si tot felul de surubaieli


This post has been edited by cristian_cris75: 25 Oct 2016, 11:27


--------------------
renault espace 2005 2.2 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 25 Oct 2016, 16:55
Post #11


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Daca ai tempomat atunci cutia de viteze trebuie sa stie daca apesi pe ambreiaj cand tempomatul este cuplat, mai exact ecu trebuie sa stie daca apesi pe pedala de ambreiaj, astfel ecu decupleaza tempomatul ca motorul sa nu se tureze de nebun.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_cris75
post 25 Oct 2016, 17:05
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 March 15




nu am tempomat asta este problema..ce rol are cheastia aia acolo


--------------------
renault espace 2005 2.2 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 25 Oct 2016, 17:14
Post #13


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Sincer nu stiu ....teoretic trebuie sa mai ai un contact la pedala de frana, care aprinde stopurile cand apesi pedala.
Dar la ambreiaj, daca nu ai tempomat nu ii vad rolul. Decupleaza-l si lasa-l asa pana ii dai de cap.
Ai masina de noua sau sh?

This post has been edited by RazvanF: 25 Oct 2016, 17:18


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 26 Oct 2016, 07:24
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Computeru are prostu obicei sa taie injectia in diverse situatii ptr economie .


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Oct 2016, 08:38
Post #15


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




In cazul de mai sus injectia este limitata la un anumit prag.....pentru a permite circulatia pana la service/casa/etc.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 26 Oct 2016, 09:08
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Am vrut sa zic la ce-i trebue intrerupator pe pedala de ambreiaj.

This post has been edited by verde: 26 Oct 2016, 09:09


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:34
Dacia