temperatura afișată in bord
![]() ![]() ![]() |
temperatura afișată in bord
Cjc_andrey |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 May 16 From: Bacău ![]() |
Attached thumbnail(s) 20161021_174907.jpg ( Size: 2.91mb ) Number of downloads: 174 |
||
--------------------
Renault
Laguna 1 (b56)
1998
- Bc88COJ Laguna 1 ph2 , 2.0 16v (rxe) (140hp)
|
|||
daniellu |
![]()
Post
#2
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Temperatura indicat pe bord este 0k.
Si masina mea scoate abur, nu stiu daca si dupa trei ore. In sarcina si la jumate de ora scoate abur pe esapament dar nu consuma antigel. Asa sunt benzinarele. Uita-te prima data deasupra pedalei de ambreiaj si vezi daca nu-ti pierde la imbinarea tevilor radiatorului de incalzire. Asta vara pierdea antigel ? Ce cod de motor ai ? |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
Cjc_andrey |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 May 16 From: Bacău ![]() |
cod motor N7Q 700
e totul uscat deasupra pedalelor. când stau la semafor il acopăr pe cel din spatele meu de fum. acel nivel este fix 90grade? |
--------------------
Renault
Laguna 1 (b56)
1998
- Bc88COJ Laguna 1 ph2 , 2.0 16v (rxe) (140hp)
|
|
daniellu |
![]()
Post
#4
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Asta vara pierdea antigel ?
Ai schimbat distributia, a vazut cineva pompa de apa ? Acolo deasupra pedalelor te uiti dimineata, la prima ora, fara sa fi pornit masina. Sau dupa o stationare mai indelungata cand este rece afara. |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
Cjc_andrey |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 May 16 From: Bacău ![]() |
distributia este schimbata sub 5000km , cu pompa apa,filtre, curea accesorii si toate rolele de pe accesorii.
am luat masina in mai, si atunci avea nivelul pe maxim. Nu l'am mai verificat pana saptamana trecută, cand am măsurat temperatura. Nivelul era sub minim, dar acul de temperatură din bord nu a avut nici o diferență față de timpul verii, cand erau ~30° . |
--------------------
Renault
Laguna 1 (b56)
1998
- Bc88COJ Laguna 1 ph2 , 2.0 16v (rxe) (140hp)
|
|
daniellu |
![]()
Post
#6
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Distributia a fost schimbata de fostul proprietar sau de tine?
Completeaza foarte putin peste minim si verifica peste cateva zile. Poate ca s-a aerisit de cand a fost schimbata distributia (pompa de apa, antigelul). |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca fumul este alb/cetos/dens se poate ca garnitura de chiuloasa sa aiba un inceput de sfarsit......si trebuie schimbata urgent!
Daca intra antigel in cilindru,pe la garnitura defecta,se poate defecta grav motorul! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Cjc_andrey |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 May 16 From: Bacău ![]() |
In cazul in care este garnitura , ochii unui necunoscator poate observa ceva uitandu'se la motor in zona de imbinare ? (acolo unde'i această garnitură )
@daniel , am primit mesajul tău, doar ca nu am destula activitate pe forum pt a'ți răspunde. O să te caut pe whatsapp eu am schimbat distribuția si restul. pare plauzibila faza cu aerisirea. Mecanicul nu mi'a spus nimic de nivelul de antigel, deci cred ca era ok cand am schimbat distribuția This post has been edited by Cjc_andrey: 25 Oct 2016, 20:41 |
--------------------
Renault
Laguna 1 (b56)
1998
- Bc88COJ Laguna 1 ph2 , 2.0 16v (rxe) (140hp)
|
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Cjc_andrey @ 25 Oct 2016, 20:38) In cazul in care este garnitura , ochii unui necunoscator poate observa ceva uitandu'se la motor in zona de imbinare ? (acolo unde'i această garnitură ) Garnitura cedeaza in zona ei cea mai vulnerabila.....intre pistoane. Adica invizibil de la exterior....si vizibil doar dupa demontare chiuloasa. Dar mai sunt si alte semne care induc la asta....cap bujie umed cu lichid de ex. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Cjc_andrey |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 May 16 From: Bacău ![]() |
daca mi'ar uda bujiile ar trebui sa porneasca mai greu. Pornirea nu face figuri. Bujii noi , ngk toate 4.
Aș duceo la doctor , dar am început facultatea , i'am luat papuci de iarnă, asigurare si gata's banii. This post has been edited by Cjc_andrey: 25 Oct 2016, 23:03 |
--------------------
Renault
Laguna 1 (b56)
1998
- Bc88COJ Laguna 1 ph2 , 2.0 16v (rxe) (140hp)
|
|
hardinc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 28 October 10 From: Slobozia/Ialomita ![]() |
Mai bine fa un filmulet si urca-l aici ca sa vada lumea mai bine la ce te referi cand zici ``fum alb``. Daca e intr-adevar garnitura , in curand n-o sa mai poti merge cu ea fiindca se va simti in mers. La pornire nu e problema mare daca nu merge bine o bujie, cred ca porneste tot ok.
This post has been edited by hardinc: 27 Oct 2016, 09:18 |
--------------------
Renault
Laguna 1.1
1995, 1.8 RT
|
|
daniellu |
![]()
Post
#12
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Poti avea garnitura de chiuloasa arsa pe evacuare si arunca antigelul pe esapament (fluctuatii de temperatura a apei , nu ai caldura), poate fi arsa si sa ajunga lichid de racire in capul pistonului (merge in 3) sau poate fi arsa si sa curga antigelul in baie (ulei contaminat, se face gri si creste nivelul la ulei).
Eu am aceeasi motorizare, tind sa cred ca s-a aerisit instalatia sau are vreo pierdere. Andrei, cu motorul rece sa mai verifici furtunul gros de la radiator ce are aerisitor pe el. De multe ori pierde pe la aerisitor (filet in cauciuc deteriorat sau crapacit din cauza timpului). Mai ai un furtun la incalzire cu aerisitor (in spatele motorului, in compartimentul motor), verifici si acolo. Nu e o masina noua, la 1000 de km maxim mai trebuie ridicata capota. |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 11:06 |