Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 4 Sedan - Sce 115 cp, evaluare

mannick
post 1 Mar 2017, 20:12
Post #211


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




QUOTE(Chevyx @ 1 Mar 2017, 14:57)
Oscilez intre Corolla ( cred  ca am sa renunt la ea ), Lancer ( dar se pare ca va fi retras anul asta si nu se stie ce va aparea in loc ) si Megane Sedan 4.

*



De ce ai renunta la Corolla? Ai facut un drive test cu un Focus? Dar cu Octavia?

QUOTE(Chevyx @ 1 Mar 2017, 14:57)
In prezent am un Lacetti, motor 1.6 16v 109cp, inca nu m-a lasat de izbeliste in nici o depasire plecata undeva de la 2500 ture. Si o duc lejer cu a 3 a in 70-80
ps: marti merg la drive test, ne reuzim dupa.
*



Am avut la drive test un Focus cu motor de 1 (un) litru (cca). O duceam lejer la 100 intr-a treia. Si a scos 5.7 mers normal pe drumuri nationale, si 8 in oras, mers mai grabit.
Trebuie sa faci drive test cu toate, si ti-as recomanda un benzinar daca folosesti masina preponderent in oras, cu opriri porniri dese, deja benzinarele cu motor mic sunt foarte apropiate de diesel-uri dpdv al consumului in oras.
Nu am mers cu SCE-ul, dar mi se pare ca deja scoate prea putin fata de cilindree.

This post has been edited by mannick: 1 Mar 2017, 20:13


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 1 Mar 2017, 22:53
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




QUOTE(Chevyx @ 1 Mar 2017, 13:57)
Cat subiectivism pe aici... citesc forumul asta de cateva zile ptr ca vreau cel tarziu la anul sa imi schimb masina, face saraca 10 ani si... se cere una noua. Oscilez intre Corolla ( cred  ca am sa renunt la ea ), Lancer ( dar se pare ca va fi retras anul asta si nu se stie ce va aparea in loc ) si Megane Sedan 4.

Sa nu uit sa va salut, e primul post ( si va fi destul de lung ) si cine stie, poate vor mai fi smile.gif

Readuc putin discutia la benzina vs diesel.
Diferenta de pret de achizitie pe versiunea Zen este de 2200 euro.

Diesel : 100000 km, consum 4.2% = 4200 litri = 21000 lei.
Benzina: 100000 km, consum 8.6%= 8600 litri = 43000 lei

2200 euro x 4.52 = 9944 lei.

Nu am date despre costurile cu intretinerea celor 2 motorizari dar stiu clar ca pe 100000 km diesel iese mai rentabil. Avantaj benzina pret de achizitie si intretinere mai mic dar consum mai mare, pe diesel este invers. Diferentele intre cele 2 se amortizeaza undeva in jurul a 60000 km. Problema trebuie pusa insa cu totul altfel decat o faceti, pt diesel aceasta diferenta o dai gramada la inceput sau platesti dobanda daca faci credit / leasing, ptr benzina ii dai cu taraita.

O alta discutie este cea legata de motorizarea care trage mai bine. Raspunsul este ambele! E simplu:
diesel: cuplu ( nmh ) disponibil undeva intre 1800 si 3000, 3000 +
benzina: cuplu ( nmh ) disponibil undeva intre 2500 si 4500
Nu gasesc date exacte acum si ma si grabesc. Ce inseamna asta? Cand dieselul ajunge la 3000 de rotatii, moare, te dai jos si il impingi. Benzina inca trage si mult. Cuplul benzinarului este disponibil pe o plaja mai larga de turatii chiar daca pleaca de mai sus. De la 1800 pana la 3500 ai o plaja de 1700 ture, pe benzina de la 2500 la 4800 ai o plaja de 2300 ture.  Matematica simpla. Acum o intrebare, o depasire o faci subturat sau in turatie? Eu personal prefer sa ma duc lejer in 4500 decat sa o tin in depasire in 2500 biggrin.gif
In prezent am un Lacetti, motor 1.6 16v 109cp, inca nu m-a lasat de izbeliste in nici o depasire plecata undeva de la 2500 ture. Si o duc lejer cu a 3 a in 70-80, cu un diesel nu poti face asta. Insa, revin la prima fraza, totul tine foarte mult de subiectivism.

ps: marti merg la drive test, ne reuzim dupa.

Km multi tuturor.
*



Sa facem o comparatie rapida!
1) Diesel nu scoate mixt 4.2 cum spui tu, poate un 5.2/5.5
2) Benzina de 1.6 16v scoate undeva la 8.2/8.4 (poti sa scoti si sub 8 lejer la mers mai cumpatat)
3) Nu face diferenta intre ele cum o faci tu, ca doar nu mergi pe apa cu diesel, faci diferenta de consum si atat, adica 8.2-5.2=3, deci sa zicem ca benzina consuma 3 in plus la suta de km.
Daca punem 5lei/litru = 15 lei, deci rezulta 15 lei la 100km.
La 1000 de km sunt 150lei, la 10000 de km sunt 1500lei si la 100.000 de km sunt 15.000lei. Deci asta e diferenta care o dai in bani pe benzina. De aici => 15.000 lei sunt undeva la 3300€.
3300€-2200€(banii in plus la achizitie)=1100€ (5000lei) suma asta o dai in plus la benzina in 100.000km.
4) La diesel reviziile sunt mult mai scumpe decat la benzina.
5) Daca ne gandim la o turbina care poate sa pice (in jur de 1500€ noua), injectoare(undeva la 1500-2000€ setul nou), pompa de injectie(1500-2000€ noua), faci niste calcule si benzina iese muuult, dar muult mai lezne.
Am pus defectele posibile, asa in mare. Nu te lua neaparat dupa preturile de la defectele posibile. Calculeaza doar reviziile in 100.000km si o sa vezi ca 5000 de lei in dai repede si ai ajuns la pretul de benzina. Eu unul nu mi-as lua diesel( fac putini km anual), dar daca tu faci km multi anual(peste 25.000km) poti sa iei diesel fara probleme...
De tras, sincer cuplul se simte in plaje mici de turatie si la o panta sau la demaraj, dar la un drum intins(liniuta sa zicem pe o distanta de 1000m) un motor 1.6dci 130cp vs 1.6 16v sce 115cp sunt foarte apropiate, dci ajunge cu 1.1 secunde(dar este si mai greu decat sce) mai repede decat sce, avand in vedere ca are 15cp in plus zic ca nu este prea rapid fata de benzinar. Nu stiu la ce motor ai facut tu diferenta aceea de 2200€, dar sigur 1.6 130cp e mai scump, banuiesc ca la 1.5 e acea diferenta. In acest caz 1.5 90cp e mai lent decat sce cu 2.9secunde, iar 1.5 110 cp este mai lent cu 0.3secunde. Eu pe benzina merg si o sa merg. Astept rabla sa iau si eu jucaria cool.gif Multa bafta! Seara faina. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi17
post 2 Mar 2017, 01:28
Post #213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 27 December 08




Parerea mea este ca megane sedan 4 cu motor 1,6 sce benzina ofera o alternativa buna si ieftina celor ce se feresc de motorizari turbo.Nu poti sa ai de toate...viteza,putere,etc....pentru ca masina este construita pentru familisti si doar nu te dai acum pilot de formula 1 cu 115 cp sub capota....si aia ii scoti pe la 5500 rot/min. Apropo la megane 2 la 130 km/h aveam 4000 rot/min si mie mi se parea ca zgomotul devenea deranjant. Megane 4 sce nu am condus. Exista si un lucru bun in postarile de pe aici.Lumea urmareste cu interes noul megane 4 si asta e bine.Este un semn clar ca va avea probabil succesul lui megane 2.

@Chevyx : Motoarele renault pe benzina sunt motoare de turatii asa ca vor rezista si la stilul tau de condus. Si tu esti subiectiv. Ti-am bolduit doar o fraza din toata povestea ta (vezi si poza atasata). Pana la anul cand vrei tu sa schimbi masina ai timp sa testezi destule masini.Fa drive-test si alege ce iti place.Vezi ca la drive test astia de la renault au multe pe diesel sa incerci sa ii dai a 3-a sa vezi ca ajungi si la 80 km/h contrar a ceea ce ai spus in postarea ta wink.gif
"In prezent am un Lacetti, motor 1.6 16v 109cp, inca nu m-a lasat de izbeliste in nici o depasire plecata undeva de la 2500 ture.[B] Si o duc lejer cu a 3 a in 70-80, cu un diesel nu poti face asta.[/B] Insa, revin la prima fraza, totul tine foarte mult de subiectivism."

@Dragos Catalin: Ai facut o analiza echidistanta pana la un punct....apoi ai inceput sa o dai in diverse ca sa zic asa, citez: "5) Daca ne gandim la o turbina care poate sa pice (in jur de 1500€ noua), injectoare(undeva la 1500-2000€ setul nou), pompa de injectie(1500-2000€ noua), faci niste calcule si benzina iese muuult, dar muult mai lezne."

Daca pica turbina... injectoarele...pompa de injectie....offff.Treaba e simpla: Nu da vina pe turbina sau pe injectoare...masina se alege in functie de buget.

Gata,ca am scris cam mult biggrin.gif spor la cautat.Aveti timp destul.

This post has been edited by Cristi17: 2 Mar 2017, 01:41

Attached thumbnail(s)
80.jpg ( Size: 84.74k ) Number of downloads: 899


--------------------
Renault Megane 2008-Manager-1.6 ; 2016-Sedan-Intens-1,6 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 2 Mar 2017, 02:36
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




QUOTE(DragosCatalin @ 1 Mar 2017, 23:53)
Sa facem o comparatie rapida!
1) Diesel nu scoate mixt 4.2 cum spui tu, poate un 5.2/5.5
2) Benzina de 1.6 16v scoate undeva la 8.2/8.4 (poti sa scoti si sub 8 lejer la mers mai cumpatat)
3) Nu face diferenta intre ele cum o faci tu, ca doar nu mergi pe apa cu diesel, faci diferenta de consum si atat, adica  8.2-5.2=3, deci sa zicem ca benzina consuma 3 in plus la suta de km.
Daca punem 5lei/litru = 15 lei, deci rezulta 15 lei la 100km.
La 1000 de km sunt 150lei, la 10000 de km sunt 1500lei si la 100.000 de km sunt 15.000lei. Deci asta e diferenta care o dai in bani pe benzina. De aici  => 15.000 lei sunt undeva la 3300€.
3300€-2200€(banii in plus la achizitie)=1100€ (5000lei) suma asta o dai in plus la benzina in 100.000km.
4) La diesel reviziile sunt mult mai scumpe decat la benzina.
5) Daca ne gandim la o turbina care poate sa pice (in jur de 1500€ noua), injectoare(undeva la 1500-2000€ setul nou), pompa de injectie(1500-2000€ noua), faci niste calcule si benzina iese muuult, dar muult mai lezne.
Am pus defectele posibile, asa in mare. Nu te lua neaparat dupa preturile de la defectele posibile. Calculeaza doar reviziile in 100.000km si o sa vezi ca 5000 de lei in dai repede si ai ajuns la pretul de benzina. Eu unul nu mi-as lua diesel( fac putini km anual), dar daca tu faci km multi anual(peste 25.000km) poti sa iei diesel fara probleme...
De tras, sincer cuplul se simte in plaje mici de turatie si la o panta sau la demaraj, dar la un drum intins(liniuta sa zicem pe o distanta de 1000m) un motor 1.6dci 130cp vs 1.6 16v sce 115cp sunt foarte apropiate, dci ajunge cu 1.1 secunde(dar este si mai greu decat sce) mai repede decat sce, avand in vedere ca are 15cp in plus zic ca nu este prea rapid fata de benzinar. Nu stiu la ce motor ai facut tu diferenta aceea de 2200€, dar sigur 1.6 130cp e mai scump, banuiesc ca la 1.5 e acea diferenta. In acest caz 1.5 90cp e mai lent decat sce cu 2.9secunde, iar 1.5 110 cp este mai lent cu 0.3secunde. Eu pe benzina merg si o sa merg. Astept rabla sa iau si eu jucaria  cool.gif Multa bafta! Seara faina. biggrin.gif
*



10+
Like
Share


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 2 Mar 2017, 08:03
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




QUOTE(Cristi17 @ 2 Mar 2017, 01:28)
Parerea mea este ca megane sedan 4 cu motor 1,6 sce benzina ofera o alternativa buna si ieftina celor ce se feresc de motorizari turbo.Nu poti sa ai de toate...viteza,putere,etc....pentru ca masina este construita pentru familisti si doar nu te dai acum pilot de formula 1 cu 115 cp sub capota....si aia ii scoti pe la 5500 rot/min. Apropo la megane 2 la 130 km/h aveam 4000 rot/min si mie mi se parea ca zgomotul devenea deranjant. Megane 4 sce nu am condus. Exista si un lucru bun in postarile de pe aici.Lumea urmareste cu interes noul megane 4 si asta e bine.Este un semn clar ca va avea probabil succesul lui megane 2.

@Chevyx : Motoarele renault pe benzina sunt motoare de turatii asa ca vor rezista si la stilul tau de condus. Si tu esti subiectiv. Ti-am bolduit doar o fraza din toata povestea ta (vezi si poza atasata). Pana la anul cand vrei tu sa schimbi masina ai timp sa testezi destule masini.Fa drive-test si alege ce iti place.Vezi ca la drive test astia de la renault au multe pe diesel sa incerci sa ii dai a 3-a sa vezi ca ajungi si la 80 km/h contrar a ceea ce ai spus in postarea ta  wink.gif
"In prezent am un Lacetti, motor 1.6 16v 109cp, inca nu m-a lasat de izbeliste in nici o depasire plecata undeva de la 2500 ture.[B] Si o duc lejer cu a 3 a in 70-80, cu un diesel nu poti face asta.[/B] Insa, revin la prima fraza, totul tine foarte mult de subiectivism."

@Dragos Catalin: Ai facut o analiza echidistanta pana la un punct....apoi ai inceput sa o dai in diverse ca sa zic asa, citez: "5) Daca ne gandim la o turbina care poate sa pice (in jur de 1500€ noua), injectoare(undeva la 1500-2000€ setul nou), pompa de injectie(1500-2000€ noua), faci niste calcule si benzina iese muuult, dar muult mai lezne."

Daca pica turbina... injectoarele...pompa de injectie....offff.Treaba e simpla:  Nu da vina pe turbina sau pe injectoare...masina se alege in functie de buget.

Gata,ca am scris cam mult  biggrin.gif spor la cautat.Aveti timp destul.
*


Eu am zis defecte posibile...nu este obligatoriu ca sa iti pice piesele mentionate de mine. Am dat doar niste exemple. Dar daca iti pica la benzina injectoarele(asta fiind foaaarte greu) sunt in jur de 500€ setul nou, turbo nu avem, iar pompa de benzina este maxim 300€ (la logan este 150 de lei smile.gif) ).. Facem o comparatie rapida si vedem ca tot benzina castiga. Repet, am zis cateva defecte posibile, asta nu inseamna ca este neaparat sa se defecteze acele piese. Poti sa mergi cu un diesel 10 ani si sa nu ai probleme. Aici e vorba despre noroc, exploatare si "kerosenul" care il bagi in statiile de alimentare.
De buget sunt mai multe de discutat...

2 Mar 2017, 08:06:
QUOTE(#Dino @ 2 Mar 2017, 02:36)
10+
Like
Share
*


Mulțumesc de apreciere cool.gif
biggrin.gif

This post has been edited by DragosCatalin: 2 Mar 2017, 08:06


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 2 Mar 2017, 10:18
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




@Chevyx:
1) la 3000 turatii dieselul nu moare, nu iti imagina ca ai inca 1500 turatii pana la rosu puse degeaba. Explicatii s-au dat deja si nu isi mai au rostul, cel mai bine e sa testezi. La 1.5 dci de 110 cai puterea e in curba de crestere pana la 4000, cuplul max e adevarat ca incepe sa scada dupa 3000, dar scade de la 240 pana pe la 160 la turatia maxima de 4500...adica in orice turatie, ai cuplu mai mare decat maximul pe care il are un 1.6 sce.
2) problema cu urcatul in viteza 3. Cam orice masina din ziua de azi, indiferent de motorizare(diesel sau benzina) ajunge la macar 90 km/h in viteza 3, majoritatea sar de 100. Meg 2 al meu din semnatura cu 86 cai face 110, prima mea masina renault 11 cu 55 cai din ce tin minte ajungea pe la 100 si ea in treapta 3, inclusiv dacia berlina 1410 ajungea pe la 100-110.
3) daca iti place benzina ai si optiunea sa pui un gpl, vreo 600 euro instalatia. Iesi la consum sub diesel. Spor la calcule.

This post has been edited by papa_mulo: 2 Mar 2017, 13:40


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ramon11
post 2 Mar 2017, 19:10
Post #217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 9 May 13
From: Suceava




[quote=meg2s,1 Mar 2017, 19:55

@ Ramon11: cam ciudata lista ta de optiuni. In sensul ca in general, cand pleci la cumparat de masina, cred ca primul criteriu e caroseria&clasa. Apoi te apuci de cautat.
In lista ta vad 3 optiuni, 3 caroserii diferite. Asta inseamna ca primul criteriu este de ordin financiar sau fiabilitatea? Probabil ca cel mai ieftin (atat achizitie cat si intretinere) este 1.6 SCe-ul. La fiabilitate cred ca tot el castiga - e o tehnologie veche (adica ultra-testata) si aspirat. Nu mai bine faci cate un test si vezi cum trage fiecare?
Si nu uita de vorba lui Argon: daca-ti place dieselul, ti-l cumperi si daca faci 1000 km/an. Nici eu n-as trece la benzina cat ne mai lasa astia sa mergem cu ele... O sa trec direct la priza dupa urmatorul dci.
Deci daca nu stii cum este, testeaza si un dci - s-ar putea sa fii surprins.

Salut
Intr-adevar lista pusa de mine e cam ''ciudata'' pentru ca imi plac toate trei, dar sa va spun ce vreau:
-o masina pe benzina, fac pana in 10.000 km/an, deci exclus diesel
-prima data as merge pe Sedan 1,6 Sce deoarece am un Logan 1,6 MPI si as merge pe un motor aspirat natural, aprox.80% din cei 10.000 km sunt prin oras, dar...
-nu stiu mai nimic de motorul 1,6 Sce benzina, nici nu l-am gasit la test sa vad cum se aude si se misca, au mai pus unii posesori cateva impresii, dar as vrea sa-l vad si conduc si eu inainte de al cumpara; n-as vrea sa il iau si dupa aia sa-mi para rau ca nu am luat 1,2 Tce.

Sunt dispus sa cheltui si ceva mai mult pe una din celelate doua optiuni cu motor de 1,2 Tce daca aud mai multe pareri ca, pe benzina, pentru ce-mi trebuie mie, este mai bun motorul turbo 1,2 decat cel 1,6 aspirat natural, ca trage mai bine, consuma mai putin decat 1,6 Sce, este fiabil, etc.

Numai bine!



--------------------
Renault Megan Sedan 2017/Intense 1,2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 2 Mar 2017, 19:56
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




Am discutat cu domnul Robert Adam de la Turatii.ro si a zis ca in jurul datei de 1 martie o sa fie si video cu Megane 4 Sce. Inca nu a urcat videoclipurile pe yt. probabil ca in zilele urmatoare, sau daca nu saptamana viitoare. Sper sa apara cat mai repede..pe mine ma bate gandul sa dau o tura pana la valcea sa fac un test drive. Are cineva info. daca mai au la test? Sau daca e la dealer la bucuresti un sce? Mersi anticipat! Oricum la mine la dealer il au sce, dar nu pt test drive...motorul l.am vazut, foarte aerisit (cum imi place mie) si destul de silentios ( au pornit masina putin deoarce nu aveau voie sa o lase mai mult, deci l.am ascultat putin la relanti)... Astept sa il vad la drum..


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 2 Mar 2017, 19:56
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.495
Joined: 21 April 07




chiar daca nu prea sunt, momentan, posesori de m4 1.2 tce, eu ti as recomanda, ca tot doresti benzina, motorul 1.2 t...clar este mai fasnet, cuplu de la turatie mai mica comparativ cu aspiratul, consum mai mic, tehnologie noua si lista poate continua cu avantaje pt aceasta motorizare. Eu initial vroiam m4 sedan 1.5 automat pt ca nu exista sedan cu 1.2 tce automat...ulterior s a vandut. Apoi aveam de ales intre m4 sedan 1.6 dci si talisman 1.6 dci...ambele manuale. In final am revenit la automata si am luat gt ul...singura masina pt care eram dispus sa ma sacrific (spatiul interior si portbagajul sunt mai mici decat la m4 sedan...de talisman nu mai vorbesc. Desi am ales gt ul, mi a ramas in suflet talismanul...o masina foarte reusita din punct de vedere estetic. Cred ca in decizia mea a contribuit si faptul ca la lansarea oficiala am condus prima data gt ul...a doua masina testata a fost talisman 1.6 dci 160 cp, care desi mi a placut, nu m a impresionat ca prima...bafta!




--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru_327
post 2 Mar 2017, 20:09
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 710
Joined: 27 February 09




Pentru acceleratie ai nevoie de cai putere nu de cuplu !

Dieselul este mai silentios la viteze de 130km/h fata de un benzinar aspirat ( cred ca sunt aproximativ 1000 rot/min diferenta intre cele doua)
Dieselul este bun pentru carat.
Benzina + GPL = cel mai economic
Reviziile sunt mult mai scumpe la diesel iar perioada in care trebuie facute este mai scurta fata de un benzinar aspirat.

De ce sa faci depasiri cu a 2a sau a 3a pana peste 5000rot/min cand poti fi preventiv? Ca doar nu ai impresia ca se transforma intr-o masina sport cand urci in ture.
Si nu strica sa ai grija si de ceilalti participanti la trafic !


--------------------
dacia supernova 2001 1.4mpi/rapsodie - b-83-dip
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dincammp
post 2 Mar 2017, 21:37
Post #221


Proud Renault Symbolist


Group: Members
Posts: 76
Joined: 6 May 11




Salut....eu am 1.2 TCE si dupa 3600 km in 1 luna jumatate pot spune ca sunt foarte multumit de masina. Consumul mediu este de 7.3l/100km cu o viteza medie de 30km/h. Masina trage bine, desi nu am testat-o cu adevarat (<130km/h). Este destul de silentioasa...


--------------------
renault Renault Megane 1.2TCE 130 CP 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ramon11
post 3 Mar 2017, 12:40
Post #222


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 9 May 13
From: Suceava




QUOTE(DragosCatalin @ 2 Mar 2017, 19:56)
Am discutat cu domnul Robert Adam de la Turatii.ro si a zis ca in jurul datei de 1 martie o sa fie si video cu Megane 4 Sce. Inca nu a urcat videoclipurile pe yt. probabil ca in zilele urmatoare, sau daca nu saptamana viitoare. Sper sa apara cat mai repede..pe mine ma bate gandul sa dau o tura pana la valcea sa fac un test drive. Are cineva info. daca mai au la test? Sau daca e la dealer la bucuresti un sce? Mersi anticipat! Oricum la mine la dealer il au sce, dar nu pt test drive...motorul l.am vazut, foarte aerisit (cum imi place mie) si destul de silentios ( au pornit masina putin deoarce nu aveau voie sa o lase mai mult, deci l.am ascultat putin la relanti)... Astept sa il vad la drum..
*




Salut
Nu va fi Sedan 1,6 Sce, ci 1,5 dci 110 cu EDC. A scris dumnealui pe turatii.ro. Prezentarea va fi pusa pe youtube in aprox. 10 zile.


--------------------
Renault Megan Sedan 2017/Intense 1,2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 3 Mar 2017, 13:37
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




QUOTE(Ramon11 @ 3 Mar 2017, 12:40)
Salut
Nu va fi Sedan 1,6  Sce, ci 1,5 dci 110 cu EDC. A scris dumnealui pe turatii.ro. Prezentarea va fi pusa pe youtube in aprox. 10 zile.
*


Salut! Eu asa am fost informat. Ma bucuram ca este 1.6 sce...mersi oricum de info.


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 3 Mar 2017, 15:13
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




QUOTE(Ramon11 @ 3 Mar 2017, 12:40)
Salut
Nu va fi Sedan 1,6  Sce, ci 1,5 dci 110 cu EDC. A scris dumnealui pe turatii.ro. Prezentarea va fi pusa pe youtube in aprox. 10 zile.
*


Pfffff....pai a mai facut si la hatchback 1.5 dci EDC. Probabil ca el a vrut sa faca la sedan si a gasit doar varianta asta pentru moment. Se va axa deci pe aspect.


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 3 Mar 2017, 20:36
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




QUOTE(jbn @ 3 Mar 2017, 15:13)
Pfffff....pai a mai facut si la hatchback 1.5 dci EDC. Probabil ca el a vrut sa faca la sedan si a gasit doar varianta asta pentru moment. Se va axa deci pe aspect.
*


Probabil ca se va referi doar la design si la cum se comporta masina, la motor deloc deoarece l.am vazut de atatea ori in teste. Speram sa fie 1.6 sce...oricum eu nu am gasit info pe site ca o sa faca la 1.5 dci EDC. Scrie doar megane sedan despre motorizare nu e nimic specificat!

This post has been edited by DragosCatalin: 3 Mar 2017, 20:37


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mannick
post 3 Mar 2017, 22:04
Post #226


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




Pare a fi acelasi motor de pe GT, fara turbo. Se misca destul de bine (am vazut niste turci testand sedanul pe youtube) dar e destul de zgomotos in interior la turatii 2500+.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 3 Mar 2017, 22:16
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




QUOTE(mannick @ 3 Mar 2017, 22:04)
Pare a fi acelasi motor de pe GT, fara turbo. Se misca destul de bine (am vazut niste turci testand sedanul pe youtube) dar e destul de zgomotos in interior la turatii 2500+.
*


Am vazut si eu videoclipurile alea. Sincer mie imi place ca se aude asa. Pare sportiva:)) Sper totusi sa vad un test sau sa o testez si eu inainte sa o iau...


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 3 Mar 2017, 22:18
Post #228


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu e acelasi motor ca cel de pe GT. Nu are aceeasi cilindree, nu are acelasi alezaj/cursa. Asta doar citind specificatiile.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 4 Mar 2017, 09:54
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Evident ca nu e acelasi...singura asemanare e ca ambele provin de la nissan.

This post has been edited by papa_mulo: 4 Mar 2017, 09:56


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mannick
post 4 Mar 2017, 15:03
Post #230


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




Ah, asa este, vad, le-am vazut pe amandoua de aluminiu, 4 supape pe cilindru, distributie pe lant, pe la 1600 cmc, nu m-am mai uitat la specificatii. Sunt niste diferente, ar fi interesat de stiut daca mai sunt si altele in afara de cei 10 cmc si usoarele diferente alezaj/cursa (excluzand frupul turbo). Ar fi interesat de stiut pana unde/daca poate fi impins sce-ul.

This post has been edited by mannick: 4 Mar 2017, 15:04


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 4 Mar 2017, 15:37
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Sce cu resoftare il poti duce in zona 125, maxim 130 cai. La aspirate nu castigi mult din resoftare, in genaral vreo 10%.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ramon11
post 4 Mar 2017, 18:01
Post #232


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 9 May 13
From: Suceava




QUOTE(DragosCatalin @ 3 Mar 2017, 20:36)
Probabil ca se va referi doar la design si la cum se comporta masina, la motor deloc deoarece l.am vazut de atatea ori in teste. Speram sa fie 1.6 sce...oricum eu nu am gasit info pe site ca o sa faca la 1.5 dci EDC. Scrie doar megane sedan despre motorizare nu e nimic specificat!
*




Salut
Iata mai jos discutia cu Robert Adam.

Multumesc si va mai intreb ceva. Aveti in plan si daca da cand va fi prezentat si un test cu un Renault Megan Sedan, poate chiar motorizarea 1,6 Sce?
Cu stima
Remus

Reply February 22, 2017

Turatiimaster
S-a filmat deja un Sedan, nu cu SCe, din pacate aveam promis un SCe dar nu s-a gasit. O sa urmeze un Sedan 1.5l dCi cu EDC.

Reply February 26, 2017


Bună ziua
Puteți să- mi spuneți cam pe când vom putea vedea testul cu Megane Sedan 1,5 l dci cu EDC?
Mulțumesc!

Reply February 27, 2017

Turatiimaster
Cam in 10 zile.

Reply February 28, 2017


--------------------
Renault Megan Sedan 2017/Intense 1,2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 4 Mar 2017, 19:16
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




QUOTE(Ramon11 @ 4 Mar 2017, 18:01)
Salut
Iata mai jos discutia cu Robert Adam.

Multumesc si va mai intreb ceva. Aveti in plan si daca da cand va fi prezentat si un test cu un Renault Megan Sedan, poate chiar motorizarea 1,6 Sce?
Cu stima
Remus

Reply February 22, 2017

Turatiimaster
S-a filmat deja un Sedan, nu cu SCe, din pacate aveam promis un SCe dar nu s-a gasit. O sa urmeze un Sedan 1.5l dCi cu EDC.

Reply February 26, 2017
Bună ziua
Puteți să- mi spuneți cam pe când vom putea vedea testul cu Megane Sedan 1,5 l dci cu EDC?
Mulțumesc!

Reply February 27, 2017

Turatiimaster
Cam in 10 zile.

Reply February 28, 2017
*


Pacat ca nu a găsit sce...poate alta data. Se pare ca o sa il cumpar fara sa stiu cum este motorul la drum. Sper totuși sa gasesc la Vâlcea sau București de test. Intr.o luna am drum spre București, o sa vad unde gasesc un sce. Mersi de info.

This post has been edited by DragosCatalin: 5 Mar 2017, 01:30


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ramon11
post 4 Mar 2017, 20:24
Post #234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 9 May 13
From: Suceava




QUOTE(DragosCatalin @ 4 Mar 2017, 19:16)
Pacat a găsit sce...poate alta data. Se pare ca o sa il cumpar fara sa stiu cum este motorul la drum.  Sper totuși sa gasesc la Vâlcea sau București de test. Intr.o luna am drum spre București, o sa vad unde gasesc un sce. Mersi de info.
*



Si mie imi pare rau ca Robert nu a gasit pentru test Sedanul pe benzina 1,6 Sce, abia asteptam, mai ales ca spusese undeva anterior ca va prezenta aceasta varianta de motorizare.
In alta ordine de idei:
Astazi am fost la un dealer la vreo 100 km de unde locuiesc sa vad ambele motorizari pe benzina, 1,6 Sce si 1,2 Tce. Nu le aveau la drive test, dar mi-au permis sa conduc prin curtea reprezentantei un Clio cu motor 1,2 Tce si un Megan hatchback 1,6 Sce. Nu prea concludent, dat fiind spatiul mic de manevra, pe o lungime de aprox. 100 m, latime 20 m. Dar, ce am constatat:
-ambele motorizari sunt silentioase, parca mai mult Tce-ul, am ridicat capota la ambele masini cu motorul pornit
-Tce-ul ai impresia ca nu prea trage la inceput, pana ajunge la 2000 ture/min cand intra turbina si se duce bine; este foarte sensibil ambreiajul, cum am ridicat foarte putin piciorul de pe el mi s-a oprit motorul, lucru care nu mi s-a intamplat la Sce, dar asta nu e o problema, cred ca te obisnuiesti cu functionarea ambreiajului
-Sce-ul trage in mod constant pe masura ce accelerezi, placut mi s-a parut si destul de vioi, imi pare rau ca nu am avut unde sa-l testez si in vitezele superioare, IV si V, iar III pe 100 m foarte putin;

Si eu doresc sa cumpar un Sedan cu motor 1,6 Sce, astept sa vad si testul lui Robert Adam cu versiunea pe motorina, sa vad cum percepe dumnealui masina si ce spune despre ea si poate mai pun pareri, impresii mai proaspete cei care sunt posesori de Sedan 1,6 Sce. Sincer imi doresc sa ma hotarasc odata!
Te rog sa mai postezi aici daca mai afli ceva despre aceasta masina!
Numai bine!


--------------------
Renault Megan Sedan 2017/Intense 1,2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 4 Mar 2017, 21:40
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




QUOTE(Ramon11 @ 4 Mar 2017, 20:24)
Si mie imi pare rau ca Robert nu a gasit pentru test Sedanul pe benzina 1,6 Sce, abia asteptam, mai ales ca spusese undeva anterior ca va prezenta aceasta varianta de motorizare.
In alta ordine de idei:
Astazi am fost la un dealer la vreo 100 km de unde locuiesc sa vad ambele motorizari pe benzina, 1,6 Sce si 1,2 Tce. Nu le aveau la drive test, dar mi-au permis sa conduc prin curtea reprezentantei un Clio cu motor 1,2 Tce si un Megan hatchback 1,6 Sce. Nu prea concludent, dat fiind spatiul mic de manevra, pe o lungime de aprox. 100 m, latime 20 m. Dar, ce am constatat:
-ambele motorizari sunt silentioase, parca mai mult Tce-ul, am ridicat capota la ambele masini cu motorul pornit
-Tce-ul ai impresia ca nu prea trage la inceput, pana ajunge la 2000 ture/min cand intra turbina si se duce bine; este foarte sensibil ambreiajul, cum am ridicat foarte putin piciorul de pe el mi s-a oprit motorul, lucru care nu mi s-a intamplat la Sce, dar asta nu e o problema, cred ca te obisnuiesti cu functionarea ambreiajului
-Sce-ul trage in mod constant pe masura ce accelerezi, placut mi s-a parut si destul de vioi, imi pare rau ca nu am avut unde sa-l testez si in vitezele superioare, IV si V, iar III pe 100 m foarte putin;

Si eu doresc sa cumpar un Sedan cu motor 1,6 Sce, astept sa vad si testul lui Robert Adam cu versiunea pe motorina, sa vad cum percepe dumnealui masina si ce spune despre ea si poate mai pun pareri, impresii mai proaspete cei care sunt posesori de Sedan 1,6 Sce. Sincer imi doresc sa ma hotarasc odata!
Te rog sa mai postezi aici daca mai afli ceva despre aceasta masina!
Numai bine!
*


Multumesc mult de tot pentru info. Daca gasesc la valcea sau bucuresti o sa filmez testul si o sa il urc pe youtube. Sa aveti o parere cat de cat. Sper doar sa gasesc...


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianovici_2006
post 5 Mar 2017, 06:55
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 637
Joined: 4 July 16
From: Ramnicu Valcea




Pentru cei interesati ....dar e in limba turca! motorul pare destul de zgomotos sau poate distorsioneaza inregistrarea!
https://www.youtube.com/watch?v=Y0GXFAaQWb8

This post has been edited by adrianovici_2006: 5 Mar 2017, 07:00


--------------------
renault Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp, megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flatron
post 5 Mar 2017, 10:22
Post #237


Membru


Group: Members
Posts: 551
Joined: 10 September 15




QUOTE(adrianovici_2006 @ 5 Mar 2017, 07:55)
Pentru cei interesati ....dar e in limba turca! motorul pare destul de zgomotos sau poate distorsioneaza inregistrarea!
https://www.youtube.com/watch?v=Y0GXFAaQWb8
*



M-am uitat și eu vreo câteva minute, dar nici nu te poți lua după el, din punctul meu de vedere, a ținut-o constant la peste 3000 de ture din câte am văzut.


--------------------
Renault Megane GT 2018 205CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ramon11
post 5 Mar 2017, 10:38
Post #238


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 9 May 13
From: Suceava




QUOTE(adrianovici_2006 @ 5 Mar 2017, 06:55)
Pentru cei interesati ....dar e in limba turca! motorul pare destul de zgomotos sau poate distorsioneaza inregistrarea!
https://www.youtube.com/watch?v=Y0GXFAaQWb8
*




Salut
Si in filmarea urmatoare la min. 9:10 se aude motorul, nu mi se pare prea zgomotos
https://youtu.be/Ku9tG_Gm19E


--------------------
Renault Megan Sedan 2017/Intense 1,2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 5 Mar 2017, 10:52
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.495
Joined: 21 April 07




nu stiu cat e de concludent, dar pe la minutul 5 si ceva o duce in ture in trepte inferioare, la un moment dat ai impresia ca are automata...cred ca e normal sa se auda, nu stiu ce aspirat este silentios in turatie...


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosCatalin
post 5 Mar 2017, 12:43
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 13 January 17




Am vazut si eu amandoua clipurile puse de voi. E normal sa fie mai zgomotos, dar nu cred ca este ca acolo. Nu folosesc lavaliere, iar sunetul este distorsionat de microfonul de la telefon. Chiar si cu lavaliere cand te duci la 40 de cm de motor, automat amplifica sunetul si se aude foarte tare...


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:13
Dacia